Przedmioty Magiczne / Runiczne 1089 2

O temacie

Autor Czerwonapanda22

Zaczęty 2.05.2017 roku

Wyświetleń 1089

Odpowiedzi 2

Czerwonapanda22

Czerwonapanda22

Użytkownicy
Karti
posty1
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
  • Karti
Witam, ostatnio za sprawą przyjaciół na wydziale, zdecydowałem powrócić do zabawy w plikach gothic'a.

Pierwsze co to przeskoczyłem wszystkie nowsze i starsze topic'i związane z skryptami ( przydał się bardzo ten spis treści )

W tym momencie brakuje mi tylko jednego tutka który bardzo by pomógł - tytułowe "przedmioty magiczne / runincze" coś w stylu szponu beliara itp

znalazłem akurat że nadal aktywnym thread'em jest "Broń z efektem trafienia", jednak to nadal nie to czego szukam.

Pamiętam że pare lat temu był bardzo obszerny tutek związany z przedmiotami magicznymi który miał opisaną dużą ilość "czarów" i możliwości jakimi można było "obsadzać" przedmioty - sam pamietam że jakieś 6-7 lat temu dzięki temu bawiłem się w miecze co tworzyły lodową fale itp.. hah nostalgia..

Więc w skrócie wracając do posta..

Czy jest ktoś w stanie pomóc mi z tym ? Albo czy macie może gdzieś backup takiego turtoriala?

Z góry dzięki :)

Halicor

Halicor

Użytkownicy
Hauptsturmfuhrer
posty365
Propsy57
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Hauptsturmfuhrer
Jedyny tutek/gotowiec znany mi, który posiada dobry opis to jest ten http://worldofplayers.ru/threads/37747/ jest to rosyjski poradnik ale z google tłumacz idzie się nauczyć.

Cruc

Cruc

Użytkownicy
posty666
Propsy232
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Prawie 2 w nocy, to ja tak na szybko...

Content\Story\B_Content\B_BeliarsWeaponSpecialDamage - w tym pliku masz funkcję odpowiedzialną za magiczne fajerwerki przy trafieniu, doklejasz swoją, albo tworzysz ją w nowym pliku np.

Spoiler
func void banan (var C_NPC oth, var C_NPC slf) //other ist angreifer, slf ist victim
{
   Wld_PlayEffect("spellFX_RingRitual2", slf, slf, 0, 0, 0, FALSE );
};

Content\AI\Human\B_Human\B_AssessDamage.d - Ta funkcja odpowiada za otrzymywanie obrażeń przez ludzi. Tutaj, na początku funkcji musisz dokleić wywołanie swojej funkcji dokładnie w taki sam sposób, w jaki wywoływana jest funkcja dla szponu beliara np.
Spoiler
banan(other,self);

Content\AI\Monster\B_Monster\B_MM_AssessDamage.d - Ta funkcja odpowiada za otrzymywanie obrażeń przez wszelkie "nieludzkie" potwory. Tutaj postępujesz tak samo jak wyżej.
 
while (!success) try{...}

Najlepszy modder od gothic multiplayer - polecam pytać go o wszystko!


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry