Tzn. jakby to ująć... może opiszę co ja wgl robię, po kolei (+ screeny):
1. Najpierw otwieram zapisany pancerz (plik 3ds - wiem, że później w gothicu musi być .asc).
2. Później wczytuję jakiś przykładowy asc z gothica, na tym samym planie/wartwie (Pal_h).
3. Usuwam model gothicowej zbroi, zostawiam same kości.
4. Zaznaczam model i kości (jako głw zaznaczenie - kości) i klikam parent itd (automatic weights).
5. Wyskakuje mi tytułowy błąd, a gdy próbuję coś zdziałać npdst. powyższego poradnika (filmik - remove Doubles, Normals: Recalculate ), model się "psuje" ("flipują" się te ścianki właśnie i zakłamuje się tekstura). Po tych "zabiegach" model daje się złączyć z kośćmi , tyle że nie chcę takiego efektu załamanej tekstury :(, ścianki to wiadomo, że mogę odwrócić.
PS: To mój pierwszy model pancerza do gothica, wiedziałem że nie obejdzie się bez problemów...