Podrzucam odrobinę przerobioną wersję skryptu autorstwa Vanariusa do Gothica I, bo skrypt z pierwszego postu w tym temacie dotyczy Gothica 2 i pierwsza część Gothica go nie zasysa.
Wpis do dziennika wraz z tytułem zadania - wersja do Gothic I
Tutaj trzeba wejść do pliku B_Functions.d w folderze Gothic\_work\DATA\scripts\Content\AI\AI_Intern i tam podmienić istniejącą funkcję B_LogEntry na:
var int Move_Entry;
func void B_LogEntry (var string topic, var string entry)
{
Log_AddEntry (topic, entry);
var string txt;
txt = ConcatStrings ("Nowy wpis do dziennika (", topic); //początek tekstu, który ma się wyświetlać w tym przypadku jest to "Nowy wpis do dziennika (" Pamiętać żeby dać ten nawias bo wtedy efekt będzie brzydki.
txt = ConcatStrings (txt, ")"); //tutaj tylko zamykamy nawias który rozpoczęliśmy na górze.
if (Move_Entry == FALSE)
{
PrintScreen (/*PRINT_NewLogEntry*/txt, -1, _YPOS_MESSAGE_LOGENTRY, "FONT_OLD_10_WHITE.TGA",_TIME_MESSAGE_GIVEN);
Move_Entry = TRUE;
}
else
{
Move_Entry = FALSE;
PrintScreen (/*PRINT_NewLogEntry*/txt, -1, _YPOS_MESSAGE_LOGENTRY - 5, "FONT_OLD_10_WHITE.TGA",_TIME_MESSAGE_GIVEN);
};
Snd_Play ("LogEntry");
};