Witam.
Dodałem do gry kilkanaście nowych pancerzy i o ile z plikami .asc wszystko jest w porządku, to z plikami .3ds męczę się już 2 miesiące. Wszystko robiłem zgodnie z instrukcjami Czip'a:
https://www.youtube.com/playlist?list=PL6F0BF678B9BA50BF
Tutaj pojawia się mój problem: Po wejściu do gry i przywołaniu pancerzy, tekstura na modelu 3d (zbroi w ekwipunku, na ziemi) jakby nadpisuje się. Tzn. Przywołuję pierwszy pancerz, jest ok. Przywołuję drugi pancerz, 1 i 2 mają teksturę drugiego pancerza. Przywołuję trzeci pancerz to samo. itd. itd. Po wczytaniu gry, przywołaniu itemhoshiego zamiast każdego z pancerzy pojedynczo, wszystkie modele 3d które były przeze mnie edytowane mają teksturę jakiejś losowej zbroi.
Problem tyczy się tylko zbroi których pliki .3ds edytowałem (edytowałem tylko przez podmienienie tekstury, nie ważne czy na nową teksturę czy na już istniejącą w grze).
Teksturę podmieniałem w programie Gmax (z kerraxem), próbowałem też na żywca podmieniać teksturę w notepadzie++, efekt jest ten sam. Po każdej zmianie usuwałem pliki zbroi .MRM z folderu "_compiled". Wszystkie tekstury w formatach ".tga" i ".TEX" są w odpowiednich folderach.
Czy ktoś miał kiedyś podobny problem albo po prostu wie co robię źle? Z góry dzięki za pomoc.