Wiecie czemu ten skrypt budzisa nie działa u mnie?
func void sprint_b(){
if(MEM_KeyState(KEY_m)==KEY_HOLD){
if (sprint == 4){
sprint = 1;
};
if (sprint == 1) {
if !(C_BodyStateContains(hero, BS_FALL)||C_BodyStateContains(hero, BS_JUMP)) {
sprint = 2;
Mdl_ApplyOverlayMDS(hero, "HUMANS_SPRINT.MDS");
};
};
}else{
if (sprint == 2){
sprint = 3;
};
if (sprint == 3) {
sprint = 4;
Mdl_RemoveOverlayMDS(hero, "HUMANS_SPRINT.MDS");
};
};
Gra zawsze wywala błąd przy: if !(C_BodyStateContains(hero, BS_FALL)||C_BodyStateContains(hero, BS_JUMP)) {
A jak to wywale to sprint wgl nie działa naciskam m i nic się nie dzieje
Wyzwalam to tym: FF_ApplyOnce(sprint_b); Po naciśnięciu M nic się nie dzieje. Zapytam też od razu.. jak dodać do tego pseudo wytrzymalosc. Minimalna ilość 1 maxymalna 10 i co sekundę odejmuje 1 jak jest 0 to sprint nie działa i się generuje