Modding Gothica > Skrypty
Chodzenie NPC z zapaloną pochodnią
pawbuj:
witam
Czy ma ktos pomysł jak zrobić aby inny NPC użył pochodni i z nią chodził.
mam skrypt, niestety nie działa,a oto on:
func void ZS_GuardNight ()
{
PrintDebugNpc (PD_ZS_FRAME,"ZS_GuardNight");
GuardPerception ();
AI_StandUp (self);
AI_SetWalkmode (self,NPC_WALK);
CreateInvItem (self, ItLsTorchBurning);
AI_UseItemToState (self, ItLsTorchBurning, 5);
AI_UseItemToState (self, ItLsTorchBurning, -1);
EquipItem (self, ItLsTorchBurning);
próbowałem wielu kombinacji, ale bez rezultatu
Dracon:
Może nie o to chodzi, ale myślę, że gra nie wie kiedy użyć tej funkcji.
Tomek:
gdzie umieściłeś skrypt?
pawbuj:
--- Cytat: Sam Ogrodnik link=topic=2767.msg23838#msg23838 date=Jul 21 2008, 06:27\' ---gdzie umieściłeś skrypt?
--- Koniec cytatu ---
w katalogu ZS jako nową rutynę, nazwałem ją TA_GuardNight no i wstawiłem odp. NPC
Dragon gra dobrze wie jak użyć tej funkcji, po prostu jak zrobisz to z innym itemem np. jabłko to NPC będzie je jadł co jakiś czas, tak jak np. strażnicy w SO jedzą w nocy.
Jeśli chodzi o tego typu skrypty , to stworzenie odp. formuły nie jest takie proste jak robienie dialogów.
udało mi sie zrobić, że NPC dmucha zapalona pochodnią, ale nie o to mi chodziło.
Jeżeli to można zrobić, to nie wierzę, że NPC nie może chodzić z pochodnią w ręku.
Mdl_ApplyOverlayMds (self,"Humans_Torch.mds") dzieki temu NPC chodzi jakby miał pochodnię w ręku, niestety jej nie me :P
Keretsel:
Skoro to działa to hmm... mógłbyś spróbować zrobić tak ze nPC będzie mial w ręce jakiś item albo może nawet broń zadziała.
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej