Modding Gothica > Skrypty

Chodzenie NPC z zapaloną pochodnią

(1/2) > >>

pawbuj:
witam

Czy ma ktos pomysł jak zrobić aby inny NPC użył pochodni i z nią chodził.

mam skrypt, niestety nie działa,a oto on:

func void ZS_GuardNight ()
{
    PrintDebugNpc    (PD_ZS_FRAME,"ZS_GuardNight");
   
   GuardPerception ();
   AI_StandUp      (self);            
   AI_SetWalkmode    (self,NPC_WALK);
   
   CreateInvItem   (self, ItLsTorchBurning);
   AI_UseItemToState      (self, ItLsTorchBurning,   5);   
   AI_UseItemToState      (self, ItLsTorchBurning,   -1);   
   EquipItem (self, ItLsTorchBurning);   

próbowałem wielu kombinacji, ale bez rezultatu

Dracon:
Może nie o to chodzi, ale myślę, że gra nie wie kiedy użyć tej funkcji.

Tomek:
gdzie umieściłeś skrypt?

pawbuj:

--- Cytat: Sam Ogrodnik link=topic=2767.msg23838#msg23838 date=Jul 21 2008, 06:27\' ---gdzie umieściłeś skrypt?
--- Koniec cytatu ---
w katalogu ZS jako nową rutynę, nazwałem ją TA_GuardNight no i wstawiłem odp. NPC


Dragon gra dobrze wie jak użyć tej funkcji, po prostu jak zrobisz to z innym itemem np. jabłko to NPC będzie je jadł co jakiś czas, tak jak np. strażnicy w SO jedzą w nocy.

Jeśli chodzi o tego typu skrypty , to stworzenie odp. formuły nie jest takie proste jak robienie dialogów.
udało mi sie zrobić, że NPC dmucha zapalona pochodnią, ale nie o to mi chodziło.

Jeżeli to można zrobić, to nie wierzę, że NPC nie może chodzić z pochodnią w ręku.

Mdl_ApplyOverlayMds (self,"Humans_Torch.mds") dzieki temu NPC chodzi jakby miał pochodnię w ręku, niestety jej nie me :P

Keretsel:
Skoro to działa to hmm... mógłbyś spróbować zrobić tak ze nPC będzie mial w ręce jakiś item albo może nawet broń zadziała.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Idź do wersji pełnej