Chodzenie NPC z zapaloną pochodnią 6823 5

O temacie

Autor

Zaczęty 20.07.2008 roku

Wyświetleń 6823

Odpowiedzi 5

pawbuj
  • Gość

pawbuj
Gość

Chodzenie NPC z zapaloną pochodnią
2008-07-20, 21:49(Ostatnia zmiana: 2008-07-21, 20:37)
witam

Czy ma ktos pomysł jak zrobić aby inny NPC użył pochodni i z nią chodził.

mam skrypt, niestety nie działa,a oto on:

func void ZS_GuardNight ()
{
    PrintDebugNpc    (PD_ZS_FRAME,"ZS_GuardNight");
   
   GuardPerception ();
   AI_StandUp      (self);            
   AI_SetWalkmode    (self,NPC_WALK);
   
   CreateInvItem   (self, ItLsTorchBurning);
   AI_UseItemToState      (self, ItLsTorchBurning,   5);   
   AI_UseItemToState      (self, ItLsTorchBurning,   -1);   
   EquipItem (self, ItLsTorchBurning);   

próbowałem wielu kombinacji, ale bez rezultatu
 

Dracon

Dracon

Użytkownicy
posty1068
Propsy904
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Może nie o to chodzi, ale myślę, że gra nie wie kiedy użyć tej funkcji.
 
,,Dobry, to człowiek, który nie ukrywa siedzącego w nim zwierzęcia. A taki co usiłuje udawać dobrego, jest wręcz niebezpieczny. Najgroźniejsi są ci, którzy sami głęboko wierzą, że są dobrzy. Odrażający, ohydny przestępca może zamordować jednego człowieka, dziesięciu, stu, ale nigdy nie zabija milionów. Miliony mordują ci, którzy mają się za samą dobroć.''

Wiktor Suworow, Akwarium

Tomek

Tomek

Użytkownicy
Kapitan Rob
posty2181
Propsy2189
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Kapitan Rob
gdzie umieściłeś skrypt?
 

pawbuj
  • Gość

pawbuj
Gość

Chodzenie NPC z zapaloną pochodnią
#3 2008-07-21, 08:33(Ostatnia zmiana: 2008-07-21, 08:47)
Cytat: Sam Ogrodnik link=topic=2767.msg23838#msg23838 date=Jul 21 2008, 06:27\'
gdzie umieściłeś skrypt?
w katalogu ZS jako nową rutynę, nazwałem ją TA_GuardNight no i wstawiłem odp. NPC


Dragon gra dobrze wie jak użyć tej funkcji, po prostu jak zrobisz to z innym itemem np. jabłko to NPC będzie je jadł co jakiś czas, tak jak np. strażnicy w SO jedzą w nocy.

Jeśli chodzi o tego typu skrypty , to stworzenie odp. formuły nie jest takie proste jak robienie dialogów.
udało mi sie zrobić, że NPC dmucha zapalona pochodnią, ale nie o to mi chodziło.

Jeżeli to można zrobić, to nie wierzę, że NPC nie może chodzić z pochodnią w ręku.

Mdl_ApplyOverlayMds (self,"Humans_Torch.mds") dzieki temu NPC chodzi jakby miał pochodnię w ręku, niestety jej nie me :P
 

Keretsel

Keretsel

Użytkownicy
posty312
Propsy10
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
Skoro to działa to hmm... mógłbyś spróbować zrobić tak ze nPC będzie mial w ręce jakiś item albo może nawet broń zadziała.
 

pawbuj
  • Gość

pawbuj
Gość

Chodzenie NPC z zapaloną pochodnią
#5 2008-07-21, 10:45(Ostatnia zmiana: 2008-07-21, 17:59)
Cytat: Lesterek link=topic=2767.msg23843#msg23843 date=Jul 21 2008, 10:01\'
Skoro to działa to hmm... mógłbyś spróbować zrobić tak ze nPC będzie mial w ręce jakiś item albo może nawet broń zadziała.
Lesterek broń to "pikuś" :P  Item to jedno, pochodnia  2 sprawa
daje AI_ReadyMeleeWeapon i po sprawie.
Co do broni mogę zrobić wiele kombinacji, np. że NPC skrada sie z wyciągniętą bronią lub biega etc.

Na to są skrypty w większości rutyn.

Co do pochodni, nie wiem już sam, użyłem wielu kombinacji.

w rutynie ZS_SpitFire dałem zamiast ItLsTorchFirespit zwykłą pochodnię no i nic.

Zrobiłem też z pochodni broń, no ale wtedy się nie zapala przy wyjęciu:*
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry