Nie mogę klikać. Gra będzie na Androida a przycisk jest od tego że postać się porusza gdy trzymamy przycisk. Mógłbym zrobić większy ruch i dać do OnClick ale wtedy to będzie niewygodne. 

Na komputerze trzymam strzałkę i porusza się 

Chciałbym by było tak samo z przyciskiem :(
using UnityEngine;
using System.Collections;
public class Movement : MonoBehaviour 
{
	public int Speed = 7;
	public int JumpHeight = 3;
	bool grounded;
	void Update () 
	{
		
		if ((Input.GetKeyUp (KeyCode.UpArrow) || Input.GetKeyUp (KeyCode.W)) && grounded == true)
		{
			Jump ();
		}
		if ((Input.GetKey (KeyCode.LeftArrow)) || (Input.GetKey (KeyCode.A)))
		{
			MoveLeft ();
		}
		if ((Input.GetKey (KeyCode.RightArrow)) || (Input.GetKey (KeyCode.D)))
		{
			MoveRight ();
		}
	} 
	void Jump ()
	{
		this.GetComponent<Rigidbody2D> ().AddForce (Vector2.up * JumpHeight * 100);
	}
	void MoveLeft ()
	{
		this.GetComponent<Rigidbody2D> ().AddForce (Vector2.left * Speed);
	}
	void MoveRight ()
	{
		this.GetComponent<Rigidbody2D> ().AddForce (Vector2.right * Speed);
	}
	void OnCollisionEnter2D(Collision2D coll)
	{
		grounded = true;
	}
	void OnCollisionExit2D(Collision2D coll)
	{
		grounded = false;
	}
}
Przyciski wywołują funkcje MoveLeft() i MoveRight()