Mam problem mianowicie chciałem zastosować w swoim modzie zmienny kosztu mana przy runach/zwojach, ale nie działa tak jak trzeba. Chodzi o to że jeżeli chodzi o realny koszt to wszystko jest ok(podczas rzucania czaru), ale nie wyświetlają się prawidłowa wartość w eq. Działa tak że wyświetla się wartość z początku gry, bez uwzględnienia zmiennej.
INSTANCE ItArScrollLight (C_Item)
{
name = NAME_Spruchrolle;
mainflag = ITEM_KAT_RUNE;
flags = ITEM_MULTI;
value = 5;
visual = "ItAr_Scroll_32.3DS";
material = MAT_STONE;
spell_parm ();
spell = SPL_LIGHT;
cond_atr[2] = ATR_MANA_MAX;
cond_value[2] = SPL_SENDCAST_LIGHT;
description = "Światło";
//TEXT [0] = NAME_Mag_Circle; COUNT [0] = mag_circle;
TEXT [1] = NAME_Manakosten; COUNT [1] = SPL_SENDCAST_LIGHT;
//TEXT [2] = ""; COUNT [2] = ;
//TEXT [3] = ""; COUNT [3] = ;
//TEXT [4] = ""; COUNT [4] = ;
TEXT [5] = NAME_Value; COUNT [5] = value;
};
func void spell_parm ()
{
SPL_SENDCAST_LIGHT=10*100/((Npc_GetTalentValue(hero, NPC_TALENT_MAGE)/2)+100);
};
Mam nadzeje że rozumie cie o co chodzi?
I pytanie brzmi czy jest jakiś sposób by zmieniać parametry przedmiotu w trakcie gry?
Podkreślam, technicznie wszystko działa ok chodzi tylko o wartość w eq.