Zmiana parametrów przedmiotu w trakcie gry 3850 21

O temacie

Autor BlackSwordsman

Zaczęty 1.01.2017 roku

Wyświetleń 3850

Odpowiedzi 21

Halicor

Halicor

Użytkownicy
Hauptsturmfuhrer
posty365
Propsy57
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Hauptsturmfuhrer
Cytuj
Bogdan Zwei
No dobra ok, ale skąd gra ma wiedzieć który przedmiot to item. ?

Pewnie widziałeś coś takiego
INSTANCE ItRu_PalLight (C_Item)
C_Item

BlackSwordsman

BlackSwordsman

Użytkownicy
posty22
Propsy2
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Działa! Bogdan Zwei ty to jednak jesteś fachowiec!
Npc_GetInvItem(hero, ItArScrollLight);
item.description = "Światło";
item.TEXT[2] = NAME_Manakosten;
item.COUNT[2] = MANACOST_LIGHT;
item.TEXT[5] = NAME_Value;
item.COUNT[5] = 20;

Wystarczy to wrzucić w spell_parm ();. Jedyny problem jest taki, że trzeba wypisywać wszystkie parametry bo zostają puste pola. Ale w życiu nie przypuszczałem, że to się będzie dało tak zrobić.

Post połączony: 2017-01-16, 23:32
Niestety pojawił się kolejny problem. Jak testowałem na 3 czarach wszystko było ok. Przy zmianie parametrów wszystkich czarów po załadowaniu nowej gry wyskakuje access violation i wywala do pulpitu.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry