Modding Gothica > Skrypty

Stworzenie nowej rutyny

(1/1)

pawbuj:
witam
mam pomysła na stworzenie nowej rutyny składającej się z kilka funkcji.

zamiast standardowego TA_Sleep chciałbym zrobić , aby NPC przed pójsciem spać zrzucał ekwipunek przy łóżku a po wstaniu automatycznie nakładał.

trochę zwariowane, ale przydałoby się coś takiego w g1.

wie ktoś jak zacząć z czymś takim?

dodam że funkcje na zrzucanie ekwipunku i ponowne nałożenie mam opanowane. :rofl:

udało mi sie stworzyć rutynę, że NPc przy kładzeniu sie do łóżka ściąga cały oręż i zbroję, jak wstaje to automatycznie zakłada. ;)

Keretsel:
No więc po co temat?

pawbuj:

--- Cytat: Lesterek link=topic=2705.msg23844#msg23844 date=Jul 21 2008, 10:05\' ---No więc po co temat?
--- Koniec cytatu ---
zanim ty napisałeś, zdążyłem sam rozwiązać temat :P

skoro już  zacząłem dokładnie napiszę co zrobić aby nową rutynę stworzyć .

w pliku Ta.d dodajemy linijkę odnośnie nowej rutyny np.

func void TA_GuardNight         (var int start_h, var int start_m, var int stop_h, var int stop_m, VAR string waypoint)   {TA_Min      (self,  start_h,start_m, stop_h, stop_m, ZS_GuardNight,            waypoint);};

plik ta.d kopiujemy do katalogu Story

a w katalogu ZS tworzymy plik ZS_nazwa rutyny.d no i ją tam definiujemy.

//Edit by Bula: No czyli problem rozwiązany. Kolzet.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

Idź do wersji pełnej