Modding Gothica > Skrypty
Stworzenie nowej rutyny
(1/1)
pawbuj:
witam
mam pomysła na stworzenie nowej rutyny składającej się z kilka funkcji.
zamiast standardowego TA_Sleep chciałbym zrobić , aby NPC przed pójsciem spać zrzucał ekwipunek przy łóżku a po wstaniu automatycznie nakładał.
trochę zwariowane, ale przydałoby się coś takiego w g1.
wie ktoś jak zacząć z czymś takim?
dodam że funkcje na zrzucanie ekwipunku i ponowne nałożenie mam opanowane. :rofl:
udało mi sie stworzyć rutynę, że NPc przy kładzeniu sie do łóżka ściąga cały oręż i zbroję, jak wstaje to automatycznie zakłada. ;)
Keretsel:
No więc po co temat?
pawbuj:
--- Cytat: Lesterek link=topic=2705.msg23844#msg23844 date=Jul 21 2008, 10:05\' ---No więc po co temat?
--- Koniec cytatu ---
zanim ty napisałeś, zdążyłem sam rozwiązać temat :P
skoro już zacząłem dokładnie napiszę co zrobić aby nową rutynę stworzyć .
w pliku Ta.d dodajemy linijkę odnośnie nowej rutyny np.
func void TA_GuardNight (var int start_h, var int start_m, var int stop_h, var int stop_m, VAR string waypoint) {TA_Min (self, start_h,start_m, stop_h, stop_m, ZS_GuardNight, waypoint);};
plik ta.d kopiujemy do katalogu Story
a w katalogu ZS tworzymy plik ZS_nazwa rutyny.d no i ją tam definiujemy.
//Edit by Bula: No czyli problem rozwiązany. Kolzet.
Nawigacja
Idź do wersji pełnej