Problemów z gildiami ciąg dalszy 1391 1

O temacie

Autor pnaro

Zaczęty 15.09.2016 roku

Wyświetleń 1391

Odpowiedzi 1

pnaro

pnaro

Użytkownicy
posty63
Propsy3
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Witam wszystkich i z góry przepraszam za kolejne wałkowanie tematu gildii.
Posiłkując się tutorialami z forum, próbowałem przenieść nad separator_hum
nieużywane gildie A,B,C oraz X,Y,Z.
Podejrzałem nawet jak to zrobiono w Returning. Parser nie wykrywa żadnych błędów.
Niestety w grze, niektóre potwory stoją nieruchomo lub mają  telepację nie mogąc się ruszyć .
Skrypty (numeracje itp.)sprawdzałem kilka razy i tak samo.
Wie ktoś co jest nie tak , może cos w animacjach?

ps. gra G2 nk, wszystkie fixy poinstalowane, systempack 1.6 (na 1.1 było to samo)
 

GothicModer

GothicModer

Użytkownicy
Skrypter, grafik
posty105
Propsy23
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
  • Skrypter, grafik
Nie wydaje mnie mi się, żeby to wystarczyło. Nie wiem, czy wszystko zrobiłeś, ale ilość gildii dostępnych w HUM jest ograniczona. Nie możesz od tak dodać gildii zmieniając kolejność. Musisz zmienić też ID gildii nie tylko ludzi, ale też zwierząt o odpowiednią liczbę. Nie mam teraz dostępu do skryptów, gdyż jestem na telefonie, ale np. jeśli jest coś takiego "const int GIL_SEPARATOR_HUM = 40;", a dodajesz przed niego gildię z potworów (nawet tych nieużywanych), to musisz dodać do GIL_SEPARATOR_HUM i wszystkich po nim (aż do twojej gildii, którą "zabrałeś") jeden. Czyli "const int GIL_SEPARATOR_HUM = 41;", oraz wszystkie numery po nim +1.
Lepiej to wyjaśnię, gdy będę przy komputerze. Myślę, że wszystko jest klarowne i jasne.
 
Szukam testerów do moda i ludzi chętnych do pomocy w nim. Szczegóły PW


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry