Parser nie wykrywa pliku. 2593 5

O temacie

Autor _Karol_

Zaczęty 17.08.2016 roku

Wyświetleń 2593

Odpowiedzi 5

K4R0L111

K4R0L111

Użytkownicy
posty31
Propsy14
ProfesjaSkrypter
  • Zbanowany
Stworzyłem nowy folder w którym trzymam skrypty. Ale żeby nie otwierać cały czas pliku Gothic.src to stworzyłem własny i dodałem go do Gothic.src.

Później odpaliłem Gothica i krzyczy że nie odnaleziono funkcji która jest w pliku zzz.d

Tak to wygląda:

Content
     Header.src
     Easy
          Files.src
          abc.d
          qwe.d
          zzz.d
     ...
...

Plik Files.src
abc.d
qwe.d
zzz.d

Z początku myślałem że zrobiłem błąd w nazwie funkcji ale gdy zobaczyłem log zSPY to problem leży przed tym.

Log zSPY
[i] 00:06 Info:  4 N:     GAME: Loading file Content\Gothic.src or .dat .... <oGame.cpp,#739>
[i] 00:06 Info:  5 U:    PAR: CONTENT\_INTERN\CONSTANTS.D : Parse... .... <zError.cpp,#465>
[i] 00:06 Info:  5 U:    PAR: CONTENT\_INTERN\CLASSES.D : Parse... .... <zError.cpp,#465>
[i] 00:06 Info:  5 U:    PAR: CONTENT\AI\AI_INTERN\AI_CONSTANTS.D : Parse... .... <zError.cpp,#465>
[i] 00:06 Info:  5 U:    PAR: CONTENT\_INTERN\IKARUS_CONST_G2.D : Parse... .... <zError.cpp,#465>
[i] 00:06 Info:  5 U:    PAR: CONTENT\_INTERN\ENGINECLASSES_G2\MISC.D : Parse... .... <zError.cpp,#465>
[i] 00:06 Info:  5 U:    PAR: CONTENT\_INTERN\ENGINECLASSES_G2\OCAIHUMAN.D : Parse... .... <zError.cpp,#465>
[i] 00:06 Info:  5 U:    PAR: CONTENT\_INTERN\ENGINECLASSES_G2\OCGAME.D : Parse... .... <zError.cpp,#465>
[i] 00:06 Info:  5 U:    PAR: CONTENT\_INTERN\ENGINECLASSES_G2\OCINFOMANAGER.D : Parse... .... <zError.cpp,#465>
[i] 00:06 Info:  5 U:    PAR: CONTENT\_INTERN\ENGINECLASSES_G2\OCITEM.D : Parse... .... <zError.cpp,#465>
[i] 00:06 Info:  5 U:    PAR: CONTENT\_INTERN\ENGINECLASSES_G2\OCMOB.D : Parse... .... <zError.cpp,#465>
[i] 00:06 Info:  5 U:    PAR: CONTENT\_INTERN\ENGINECLASSES_G2\OCNPC.D : Parse... .... <zError.cpp,#465>
[i] 00:06 Info:  5 U:    PAR: CONTENT\_INTERN\ENGINECLASSES_G2\OCZONEMUSIC.D : Parse... .... <zError.cpp,#465>
[i] 00:06 Info:  5 U:    PAR: CONTENT\_INTERN\ENGINECLASSES_G2\ZCCAMERA.D : Parse... .... <zError.cpp,#465>
[i] 00:06 Info:  5 U:    PAR: CONTENT\_INTERN\ENGINECLASSES_G2\ZCCONSOLE.D : Parse... .... <zError.cpp,#465>
[i] 00:06 Info:  5 U:    PAR: CONTENT\_INTERN\ENGINECLASSES_G2\ZCMENU.D : Parse... .... <zError.cpp,#465>
[i] 00:06 Info:  5 U:    PAR: CONTENT\_INTERN\ENGINECLASSES_G2\ZCMESH.D : Parse... .... <zError.cpp,#465>
[i] 00:06 Info:  5 U:    PAR: CONTENT\_INTERN\ENGINECLASSES_G2\ZCOPTION.D : Parse... .... <zError.cpp,#465>
[i] 00:06 Info:  5 U:    PAR: CONTENT\_INTERN\ENGINECLASSES_G2\ZCPARSER.D : Parse... .... <zError.cpp,#465>
[i] 00:06 Info:  5 U:    PAR: CONTENT\_INTERN\ENGINECLASSES_G2\ZCSKYCONTROLLER.D : Parse... .... <zError.cpp,#465>
[i] 00:06 Info:  5 U:    PAR: CONTENT\_INTERN\ENGINECLASSES_G2\ZCTEXTURE.D : Parse... .... <zError.cpp,#465>
[i] 00:06 Info:  5 U:    PAR: CONTENT\_INTERN\ENGINECLASSES_G2\ZCTRIGGER.D : Parse... .... <zError.cpp,#465>
[i] 00:06 Info:  5 U:    PAR: CONTENT\_INTERN\ENGINECLASSES_G2\ZCWAYNET.D : Parse... .... <zError.cpp,#465>
[i] 00:06 Info:  5 U:    PAR: CONTENT\_INTERN\ENGINECLASSES_G2\ZCWORLD.D : Parse... .... <zError.cpp,#465>
[i] 00:06 Info:  5 U:    PAR: CONTENT\_INTERN\ENGINECLASSES_G2\ZCZONEZFOG.D : Parse... .... <zError.cpp,#465>
[i] 00:06 Info:  5 U:    PAR: CONTENT\_INTERN\IKARUS.D : Parse... .... <zError.cpp,#465>
[i] 00:06 Info:  5 U:    PAR: CONTENT\_INTERN\FLOAT.D : Parse... .... <zError.cpp,#465>
[i] 00:06 Info:  5 U:    PAR: CONTENT\LEGO\ENGINEADR.D : Parse... .... <zError.cpp,#465>
[i] 00:06 Info:  5 U:    PAR: CONTENT\LEGO\TIMER.D : Parse... .... <zError.cpp,#465>
[i] 00:06 Info:  5 U:    PAR: CONTENT\LEGO\USERCONST.D : Parse... .... <zError.cpp,#465>
[i] 00:06 Info:  5 U:    PAR: CONTENT\LEGO\ITEMHELPER.D : Parse... .... <zError.cpp,#465>
[i] 00:06 Info:  5 U:    PAR: CONTENT\LEGO\STRINGBUILDER.D : Parse... .... <zError.cpp,#465>
[i] 00:06 Info:  5 U:    PAR: CONTENT\LEGO\LOCALS.D : Parse... .... <zError.cpp,#465>
[i] 00:06 Info:  5 U:    PAR: CONTENT\LEGO\BINARYMACHINES.D : Parse... .... <zError.cpp,#465>
[i] 00:06 Info:  5 U:    PAR: CONTENT\LEGO\HOOKENGINE.D : Parse... .... <zError.cpp,#465>
[i] 00:06 Info:  5 U:    PAR: CONTENT\LEGO\_HASHTABLE.D : Parse... .... <zError.cpp,#465>
[i] 00:06 Info:  5 U:    PAR: CONTENT\LEGO\PERMMEM.D : Parse... .... <zError.cpp,#465>
[i] 00:06 Info:  5 U:    PAR: CONTENT\LEGO\PERMMEM_STRUCTS.D : Parse... .... <zError.cpp,#465>
[i] 00:06 Info:  5 U:    PAR: CONTENT\LEGO\EVENTHANDLER.D : Parse... .... <zError.cpp,#465>
[i] 00:06 Info:  5 U:    PAR: CONTENT\LEGO\LIST.D : Parse... .... <zError.cpp,#465>
[i] 00:06 Info:  5 U:    PAR: CONTENT\LEGO\ANIM8.D : Parse... .... <zError.cpp,#465>
[i] 00:06 Info:  5 U:    PAR: CONTENT\LEGO\FRAMEFUNCTIONS.D : Parse... .... <zError.cpp,#465>
[i] 00:06 Info:  5 U:    PAR: CONTENT\LEGO\TALENTS.D : Parse... .... <zError.cpp,#465>
[i] 00:06 Info:  5 U:    PAR: CONTENT\LEGO\RANDOM.D : Parse... .... <zError.cpp,#465>
[i] 00:06 Info:  5 U:    PAR: CONTENT\LEGO\AI_FUNCTION.D : Parse... .... <zError.cpp,#465>
[i] 00:06 Info:  5 U:    PAR: CONTENT\LEGO\INTERFACE.D : Parse... .... <zError.cpp,#465>
[i] 00:06 Info:  5 U:    PAR: CONTENT\LEGO\VIEW.D : Parse... .... <zError.cpp,#465>
[i] 00:06 Info:  5 U:    PAR: CONTENT\LEGO\CURSOR.D : Parse... .... <zError.cpp,#465>
[i] 00:06 Info:  5 U:    PAR: CONTENT\LEGO\BLOODSPLATS.D : Parse... .... <zError.cpp,#465>
[i] 00:06 Info:  5 U:    PAR: CONTENT\LEGO\BUFFS.D : Parse... .... <zError.cpp,#465>
[i] 00:06 Info:  5 U:    PAR: CONTENT\LEGO\TRIALOGE.D : Parse... .... <zError.cpp,#465>
[i] 00:06 Info:  5 U:    PAR: CONTENT\LEGO\NAMES.D : Parse... .... <zError.cpp,#465>
[i] 00:06 Info:  5 U:    PAR: CONTENT\LEGO\BARS.D : Parse... .... <zError.cpp,#465>
[i] 00:06 Info:  5 U:    PAR: CONTENT\LEGO\BUTTONS.D : Parse... .... <zError.cpp,#465>
[i] 00:06 Info:  5 U:    PAR: CONTENT\LEGO\DIALOGGESTURES.D : Parse... .... <zError.cpp,#465>
[i] 00:06 Info:  5 U:    PAR: CONTENT\LEGO\FOCUSNAMES.D : Parse... .... <zError.cpp,#465>
[i] 00:06 Info:  5 U:    PAR: CONTENT\LEGO\GAMESTATE.D : Parse... .... <zError.cpp,#465>
[i] 00:06 Info:  5 U:    PAR: CONTENT\LEGO\RENDER.D : Parse... .... <zError.cpp,#465>
[i] 00:06 Info:  5 U:    PAR: CONTENT\LEGO\SAVES.D : Parse... .... <zError.cpp,#465>
[i] 00:06 Info:  5 U:    PAR: CONTENT\LEGO\INT64.D : Parse... .... <zError.cpp,#465>
[i] 00:06 Info:  5 U:    PAR: CONTENT\LEGO\SPRITE.D : Parse... .... <zError.cpp,#465>
[i] 00:06 Info:  5 U:    PAR: CONTENT\LEGO\HASHTABLE.D : Parse... .... <zError.cpp,#465>
[i] 00:06 Info:  5 U:    PAR: CONTENT\LEGO\LEGO.D : Parse... .... <zError.cpp,#465>
[i] 00:06 Info:  5 U:    PAR: CONTENT\EASY\ABC.D : Parse... .... <zError.cpp,#465>
[i] 00:06 Info:  5 U:    PAR: CONTENT\EASY\QWE.D : Parse... .... <zError.cpp,#465>
[i] 00:06 Info:  5 U:    PAR: CONTENT\AI\AI_INTERN\BODYSTATES.D : Parse... .... <zError.cpp,#465>

Z tego do widać Gothic wczytuje pliki Ikarusa, Lego a gdy dojdzie do moich to wczytuje 2 a trzeciego nie chce mimo tego że jest on dodany do src.


Gdzie popełniłem błąd?

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
Nie lepiej dodać lokalizację pliku i dodać *.d?
_work/data/scripts/content/mojFolder/*.d
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

K4R0L111

K4R0L111

Użytkownicy
posty31
Propsy14
ProfesjaSkrypter
  • Zbanowany
Ale wtedy nie będe miał kontroli kolejności wczytywania plików. :/

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
To nazwiesz je alfabetycznie. Z tego co widzę i tak używasz randomowe nazwy, typu "abc".
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

K4R0L111

K4R0L111

Użytkownicy
posty31
Propsy14
ProfesjaSkrypter
  • Zbanowany
Te nazwy to tylko chwilowo.

Toworish

Toworish

Użytkownicy
http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
posty1664
Propsy254
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
Nom. wszystko ładnie pięknie, teraz tylko zależy w którym miejscu dodałeś swój.src w pliku gothic.src

Polecam wklepać go tuż przed prsowniem startup.d i sprawdzić czy błąd będzie dalej, jeśli tak to masz pomieszane już w tych 3 swoich plikach.


Jednak pomysł z nowym src jest o tyle chujowy, gdyż czasem trzeba nowe rzeczy parsować po między jakimiś orginalnymi plikami żeby goticzkowi było łatwiej się odnaleźć.
 
Niebawem...Pierdolnę se poradniki do Goticzka. Albo i nie, bo sie mnie nie chce.


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry