Wybór wersji Returninga 30586 67

O temacie

Autor Ystredd

Zaczęty 17.08.2016 roku

Wyświetleń 30586

Odpowiedzi 67

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6459
Propsy3027
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
Cóż, zbugowało mi się tak bardzo, że nie mogłem nawet przejść na drugi poziom kopalni. Do Draksa nie mogę nic mówić, Tysona nigdzie nie ma, wina dla Wispa też nie ma, z dialogów i dzienników nie dowiadujemy się NIC.

To my chyba graliśmy w co innego.
PS: Wino dla Wispa można znaleźć w kilku różnych miejscach, szok że nie znalazłeś ani jednego :)
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Henioo

Henioo

Użytkownicy
posty61
Propsy3
  • Użytkownicy
Ja właśnie skończyłem pierwszy rozdział z 1.3.1 jako jednoręczny strażnik miejski i rzuciłem diabelstwo w kąt. Na początku gra nawet przynosiła mi przyjemność, znowu poczułem się tak, jak gdy grałem po raz pierwszy w G2. Miałem to poczucie postępu, gdy stopniowo pokonywałem silniejszych przeciwników. Najpierw wilk, potem dwa wilki, wataha, dwóch bandytów, trzech, całą grupę, i jakoś szło. Ale długo to uczucie nie trwało.

Grałem w trybie o ironicznej nazwie ReBalance 2.1, ale ten mod mija się z balansem o kilka kilometrów. Co chwilę spotykałem zbyt silnego przeciwnika; pomyślałem sobie - to normalne, tak samo było w podstawce, wrócę i pokonam go później - ale takich przeciwników było zbyt dużo, zbyt często. Na poziomie 19 jestem w stanie wziąć na siebie 10 jaszczurów na raz, ale 2 szkielety goblinów mnie powalają. Rozwalę 5 topielców na raz i nawet się nie spocę, ale jeden pełzacz pokazuje mi, gdzie raki spędzają zimę. Z kamiennymi strażnikami nie mam szans; poniektórzy bandyci (np. z latarni) są dla mnie za silni 1 na 1, a przeważnie są w grupach po 4; do pokonania Dextera potrzebowałem dwóch golemów. Niektórzy przeciwnicy mają po kilka tysięcy punktów życia, gdy ja mam około 300, a moja broń ma 90 obrażeń. Niektórzy bandyci są mistrzami walki bronią i nawet bronić się przed nimi nie można. Co chwilę musiałem uciekać się do trików i wykorzystywać glitche.

Świat podstawki podzielony jest na strefy. Jeśli jest się wystarczająco dobrym, by pokonać przeciwników w danej strefie, większość z nich będzie tej samej trudności. Tak ulepsza się postać, aż przeciwnicy w tej strefie stają się za łatwi, potem znajduje się kolejną strefę i w ten sposób gra jest wymagająca aż do końca. Ale tutaj raz walczysz z kretoszczurem, którego masz na dwa ciosy, a za chwilę z kamiennym strażnikiem, który ma ciebie na dwa ciosy.

Jak dla mnie ten mod został stworzony dla bardzo specyficznej grupy fanów Gothica. Oryginalne Gothiki miały zawsze coś dla każdego, a ten mod alienuje wszystkich, którzy nie lubią takiej hardkorowej rozgrywki.

Gra przestała przynosić mi przyjemność, bo ciągle trzeba się wysilać, żeby tylko posunąć fabułę do przodu.

Zagram sobie chyba w normalną Noc Kruka od nowa, żeby docenić jakość produktu, jaki Piranie nam dały. Chyba że mod w wersji 1.2 naprawdę jest zbalansowany, to może spróbuję od nowa magiem.

Grał ktoś w 1.3.1 i 1.2 i może powiedzieć, co oprócz magicznych broni i szkieletów różni się?
 

Ventrue

Ventrue

Moderator działu
Herr Mannelig
posty1119
Propsy593
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Herr Mannelig
Gdzieś tam w którymś poście są changelogi.
 

chacku

chacku

Użytkownicy
posty3
ProfesjaAktor głosowy
  • Użytkownicy
Ja właśnie skończyłem pierwszy rozdział z 1.3.1 jako jednoręczny strażnik miejski i rzuciłem diabelstwo w kąt. Na początku gra nawet przynosiła mi przyjemność, znowu poczułem się tak, jak gdy grałem po raz pierwszy w G2. Miałem to poczucie postępu, gdy stopniowo pokonywałem silniejszych przeciwników. Najpierw wilk, potem dwa wilki, wataha, dwóch bandytów, trzech, całą grupę, i jakoś szło. Ale długo to uczucie nie trwało.

Grałem w trybie o ironicznej nazwie ReBalance 2.1, ale ten mod mija się z balansem o kilka kilometrów. Co chwilę spotykałem zbyt silnego przeciwnika; pomyślałem sobie - to normalne, tak samo było w podstawce, wrócę i pokonam go później - ale takich przeciwników było zbyt dużo, zbyt często. Na poziomie 19 jestem w stanie wziąć na siebie 10 jaszczurów na raz, ale 2 szkielety goblinów mnie powalają. Rozwalę 5 topielców na raz i nawet się nie spocę, ale jeden pełzacz pokazuje mi, gdzie raki spędzają zimę. Z kamiennymi strażnikami nie mam szans; poniektórzy bandyci (np. z latarni) są dla mnie za silni 1 na 1, a przeważnie są w grupach po 4; do pokonania Dextera potrzebowałem dwóch golemów. Niektórzy przeciwnicy mają po kilka tysięcy punktów życia, gdy ja mam około 300, a moja broń ma 90 obrażeń. Niektórzy bandyci są mistrzami walki bronią i nawet bronić się przed nimi nie można. Co chwilę musiałem uciekać się do trików i wykorzystywać glitche.

Świat podstawki podzielony jest na strefy. Jeśli jest się wystarczająco dobrym, by pokonać przeciwników w danej strefie, większość z nich będzie tej samej trudności. Tak ulepsza się postać, aż przeciwnicy w tej strefie stają się za łatwi, potem znajduje się kolejną strefę i w ten sposób gra jest wymagająca aż do końca. Ale tutaj raz walczysz z kretoszczurem, którego masz na dwa ciosy, a za chwilę z kamiennym strażnikiem, który ma ciebie na dwa ciosy.

Jak dla mnie ten mod został stworzony dla bardzo specyficznej grupy fanów Gothica. Oryginalne Gothiki miały zawsze coś dla każdego, a ten mod alienuje wszystkich, którzy nie lubią takiej hardkorowej rozgrywki.

Gra przestała przynosić mi przyjemność, bo ciągle trzeba się wysilać, żeby tylko posunąć fabułę do przodu.

Zagram sobie chyba w normalną Noc Kruka od nowa, żeby docenić jakość produktu, jaki Piranie nam dały. Chyba że mod w wersji 1.2 naprawdę jest zbalansowany, to może spróbuję od nowa magiem.

Grał ktoś w 1.3.1 i 1.2 i może powiedzieć, co oprócz magicznych broni i szkieletów różni się?
Bo masz uzywać mózgu! Nie tylko mieczem sie walczy ale magią, łukiem i przede wszystkim sposobem. Troche kreatywności!

garry18

garry18

Użytkownicy
posty1391
Propsy44
  • Użytkownicy
Ja właśnie skończyłem pierwszy rozdział z 1.3.1 jako jednoręczny strażnik miejski i rzuciłem diabelstwo w kąt. Na początku gra nawet przynosiła mi przyjemność, znowu poczułem się tak, jak gdy grałem po raz pierwszy w G2. Miałem to poczucie postępu, gdy stopniowo pokonywałem silniejszych przeciwników. Najpierw wilk, potem dwa wilki, wataha, dwóch bandytów, trzech, całą grupę, i jakoś szło. Ale długo to uczucie nie trwało.

Grałem w trybie o ironicznej nazwie ReBalance 2.1, ale ten mod mija się z balansem o kilka kilometrów. Co chwilę spotykałem zbyt silnego przeciwnika; pomyślałem sobie - to normalne, tak samo było w podstawce, wrócę i pokonam go później - ale takich przeciwników było zbyt dużo, zbyt często. Na poziomie 19 jestem w stanie wziąć na siebie 10 jaszczurów na raz, ale 2 szkielety goblinów mnie powalają. Rozwalę 5 topielców na raz i nawet się nie spocę, ale jeden pełzacz pokazuje mi, gdzie raki spędzają zimę. Z kamiennymi strażnikami nie mam szans; poniektórzy bandyci (np. z latarni) są dla mnie za silni 1 na 1, a przeważnie są w grupach po 4; do pokonania Dextera potrzebowałem dwóch golemów. Niektórzy przeciwnicy mają po kilka tysięcy punktów życia, gdy ja mam około 300, a moja broń ma 90 obrażeń. Niektórzy bandyci są mistrzami walki bronią i nawet bronić się przed nimi nie można. Co chwilę musiałem uciekać się do trików i wykorzystywać glitche.

Świat podstawki podzielony jest na strefy. Jeśli jest się wystarczająco dobrym, by pokonać przeciwników w danej strefie, większość z nich będzie tej samej trudności. Tak ulepsza się postać, aż przeciwnicy w tej strefie stają się za łatwi, potem znajduje się kolejną strefę i w ten sposób gra jest wymagająca aż do końca. Ale tutaj raz walczysz z kretoszczurem, którego masz na dwa ciosy, a za chwilę z kamiennym strażnikiem, który ma ciebie na dwa ciosy.

Jak dla mnie ten mod został stworzony dla bardzo specyficznej grupy fanów Gothica. Oryginalne Gothiki miały zawsze coś dla każdego, a ten mod alienuje wszystkich, którzy nie lubią takiej hardkorowej rozgrywki.

Gra przestała przynosić mi przyjemność, bo ciągle trzeba się wysilać, żeby tylko posunąć fabułę do przodu.

Zagram sobie chyba w normalną Noc Kruka od nowa, żeby docenić jakość produktu, jaki Piranie nam dały. Chyba że mod w wersji 1.2 naprawdę jest zbalansowany, to może spróbuję od nowa magiem.

Grał ktoś w 1.3.1 i 1.2 i może powiedzieć, co oprócz magicznych broni i szkieletów różni się?

Ale z czym ty masz problem?
1.3.1 nie jest trudny... szczególnie z bugged Urizielem.
Chyba za bardzo jesteś przyzwyczajony do banalnie prostych RPG typu WoW, gdzie faktycznie istnieje podział na strefy, gdzie każdy MOB jest taki sam.
Gothic to old school, gdzie koło 3-4 słabych wilków może sobie stać nagle mobek 50x silniejszy od  ich, a obok tego mobka jeszcze będzie sobie stał inny mobek 1000x silniejszy...
To nie jest problem balansu, tylko można powiedzieć realistyczność, dzięki temu masz poczucie ciągłego zagrożenia, bo nigdy nie wiesz czy w lesie nie wybiegnie nagle szkielet, albo inny warg, a nie tylko szczury...

I nie wiem co ty za problem z Dexterem miałeś? ja go pokonam z lagą,  i bez żadnej zbroi, i bez buggowania.
Który raz grasz w gothica2?
Na za silnych przeciwników w 1v1 używa się magii, i gwarantuje ci że wszystko się da zrobić.
 

Foytaz

Foytaz

Użytkownicy
posty55
Propsy1
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
1.2 zapewnia fajną płynną rozrywkę. Pozostałe to sztuka dla sztuki i ludzi mogących spędzać przed kompem 24h.
 

Sliddqvist

Sliddqvist

Użytkownicy
posty40
Propsy7
Profesjabrak
  • Użytkownicy
1.2 zapewnia fajną płynną rozrywkę. Pozostałe to sztuka dla sztuki i ludzi mogących spędzać przed kompem 24h.

1.2 nawet lepsze od 1.3.1? Jeśli mnie pamięć nie myli to dopiero w 1.3.2 jest cyrk ze sztuczną trudnością i innymi głupimi pomysłami.
 

Namiot

Namiot

Użytkownicy
posty399
Propsy48
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Kiedyś grałem na kij wie jakiej wersji to nie mogłem oddać Halvorkowi wszystkich kosztowności bo straż zacznie coś węszyć, podobnie było z myśliwymi. "Poczekaj najpierw opchnę te skóry a potem przyjdź z następnymi"

I to dawało fajną nutkę realizmu w grze, ale ktoś to kurcze pióro zmienił.

W 1.3.1 szkielety są za mocne względem orków co jest nieklimatyczne, gdyż są tylko tylko pieprzeni rozpadający się nieumarli a orkowie podbijają świat. Kto by tu kogo podbił ?

No i teraz złota perełka 1.3.1  :facepalm:

Po wzmocnieniu odporności na magię święta strzałą nie działa chyba na żadnego przeciwnika. Pomyjurwaślany.

Na wersję 1.3.1 trzeba uważać, chociaż jest całkiem spoko.
 

Sliddqvist

Sliddqvist

Użytkownicy
posty40
Propsy7
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Myliłbym się, gdybym zakładał, że po wykonaniu poniższych kroków otrzymałbym spolszczoną grę w wersji 1.2?

Cytuj
1. Instalujemy Full_Pack_ReBalance_SnC_v2 Jeśli komuś podczas dekompresji VDFS wyskoczą błędy, to niech się nie martwi. To nie przeszkadza w grze.
2. Następnie Profesjonalne Spolszczenie.
3. Mod jest już grywalny, ale jeśli ktoś chce to se może teraz zainstalować Texturepacka_PL oraz Video_PL, link jest wyżej. Jeżeli komuś nowy Texturepack nie pasuje, to może go sobie usunąć zostawiając Video wywalając plik texturepack_PL.vdf z lokalizacji \JoWood\Gothic II\Data .
Jeżeli ktoś doświadcza migotania tekstur, wody czy czegokolwiek w grze, niech sobie ustawi Tryb Zgodności z Windows XP oraz uruchamianie jako Administrator w 3 plikach .exe w lokalizacji \JoWood\Gothic II\System .
 

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6459
Propsy3027
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
Tak, musisz jeszcze pobrać patcha 1.2. Na moim chomikuj jest, nie wiem czy gdzieś jeszcze.
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Sliddqvist

Sliddqvist

Użytkownicy
posty40
Propsy7
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Sliddqvist

Wybór wersji Returninga
#50 2016-12-26, 19:41(Ostatnia zmiana: 2016-12-26, 19:54)
Tak, musisz jeszcze pobrać patcha 1.2. Na moim chomikuj jest, nie wiem czy gdzieś jeszcze.

Dziękóweczka przyjacielu, mam nadzieję, że się nie zawiodę 1.2 :) Grałem ostatnio na 1.2, ale strasznie wkurza mnie wytrzymałość. Mam nadzieję, ze będzie się to dało jakoś wyłączyć albo zmienić, ze bronie prawie nic nie zjadają bez większej spiny, nawet jeśli miałbym grać na najniższym poziomie trudności - interesuje mnie fabuła i gameplay, a nie sztuczna trudność.

Jeśli się nie da jej wyłączyć, to zostanie mi dodanie jej sobie bugiem na potiony tyle, że nie będzie mi już robiła w sumie różnicy czy jest czy jej nie ma. Pamięta ktoś jak ten bug działał? Wiem, że było coś na tej zasadzie, że chyba trzeba zjeść/wypić w tej samej chwili, co dostajemy baty od potworka.
 

Namiot

Namiot

Użytkownicy
posty399
Propsy48
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Zastanawiające czemu ludziom przeszkadza zużycie wytrzymałości u wojownika, a u maga ubytek many już nie. Żałosne  :facepalm:
 

Sliddqvist

Sliddqvist

Użytkownicy
posty40
Propsy7
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Zastanawiające czemu ludziom przeszkadza zużycie wytrzymałości u wojownika, a u maga ubytek many już nie. Żałosne  :facepalm:

Bardzo, ale to bardzo żałosne. Zamiast narzucać innym swój pogląd może następnym razem po prostu nie pisz posta, bo w sumie nikomu nie pomogłeś. Nie interesuje mnie Twoja opinia na temat mechanik gry, dla mnie jest to po prostu wkurzający mały dodatek do świetnej gry, którą chciałbym sobie jeszcze rozszerzyć o kolejne świetne elementy, a pasek wytrzymałości do niej nie należy. Magami też nie gram, także ten tego.

Nie masz zamiaru pomóc, to po prostu weź nie wiem, połam sobie paluszki, w dupę se je wetknij, cokolwiek, bylebyś nie pisał tych swoich jęków na temat sposobu w jaki inni chcą czerpać przyjemność z gry.
 

Squerol

Squerol

Użytkownicy
twój stary
posty712
Propsy547
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • twój stary

Squerol

Wybór wersji Returninga
#53 2016-12-26, 20:41(Ostatnia zmiana: 2016-12-26, 21:19)
Osobiście mnie też się nie podoba system wytrzymałości, wg. mnie nie pasuje kompletnie do systemu walki G2 gdzie walki zazwyczaj są długie i trzeba się w chuj i jeszcze więcej namachać mieczem i naodskakiwać. Fajnie nam się walczy, a tu nagle bęc - po wytrzymałości i koniec zabawy, przerwana jakaś przyjemna bitka. Na dodatek nie regeneruje się ona podczas walki co jeszcze bardziej odpycha od wszelkiej zabawy z nią.

Sztuczny utrudniacz wpierdolony na chama.

Co do wyłączenia go - ja w Returnie jak najszybciej nabijałem max staminy (chyba 99 jest max) miksturkowym bugiem z podstawki o którym sam wspomniałeś bądź sprint-bugiem (sprint-bug tylko w Returning 2.0). Bug miksturkowy z podstawki to, tak jak wspomniałeś  :) bierzesz permanentną miksturkę\zielsko bądź kamienną tablicę wytrzymałości i w odpowiednim momencie animacji dajesz się uderzyć przez potworka (najlepsza metoda to stado polnych bestii).

Trick pokazany na filmiku tego pana
https://www.youtube.com/watch?v=7XuPHXRbQ2k


Możesz też console hackerem by @chicken http://themodders.org/index.php?topic=24674.0 przyzwać sobie ile chcesz miksturek na max staminy. Polecam ten programik - dzięki niemu nie zniszczymy sobie zapisów gry czy nie zrobimy bugowego-burdelu w naszym Khorinis.

Albo pobawić się Cheat Engine'm i znaleźć wartość staminy.

Wybór należy do ciebie, powodzenia i miłej gry życzę :)
Z max wytrzymałości już jej tak aż bardzo nie odczujesz  :)

BezzebnyJoe

BezzebnyJoe

Użytkownicy
posty69
Propsy1
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Da się jeszcze ściągnąć 1.2? Czy po prostu 1.2 jest automatycznie po zainstalowaniu spolszczenia?
 

Ventrue

Ventrue

Moderator działu
Herr Mannelig
posty1119
Propsy593
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Herr Mannelig
1.2 jest zawarty w 1.3
 

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6459
Propsy3027
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
1.2 jest zawarty w 1.3

Ale myślę, że skoro pyta o 1.2 tzn, że woli 1.2. Znajdziesz go na moim chomiku.
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Ventrue

Ventrue

Moderator działu
Herr Mannelig
posty1119
Propsy593
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Herr Mannelig
Przestań się tak nosić z tym patchem. Gdyby to jeszcze był twój. Usuwaj go z chomika albo dodatkowy alternatywny hosting dodaj.
 

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6459
Propsy3027
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
Dlaczego go mam usunąc z chomika? Jakim prawem mi każesz coś robić? Wrzuciłem go na chomikuj, bo tam przechowuje mody, jak i również patche do modów. Nie będę specjalnie teraz pobierał, by dawać alternatywny hosting, chyba że w opisie moda znajdzie się link do wersji 1.2 z odpowiednią adnotacją.
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Ventrue

Ventrue

Moderator działu
Herr Mannelig
posty1119
Propsy593
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Herr Mannelig
Waży powyżej 50 MB czyli trzeba wyłożyć kasę żeby go pobrać gdyż brak alternatywnych źródeł. A mnie to się strasznie nie podoba  ;=(
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry