Tutorial opisujący jak po dodaniu nowego pancerza przypisać go do danej gildii.
Tutorial został napisany w oparciu o G2NK.
1. Przechodzimy do ...\_Work\data\Scripts\Content\AI\Human\C_Human i odnajdujemy plik C_PlayerHasFakeGuild.d
2. Odnajdujemy gildię do jakiej chcemy przypisać pancerz np. do Strażników to musimy znać jej zmienną lub ją znaleźć w pliku Constants.d znajdującym się w ...\_Work\data\Scripts\Content\_intern.
3. Jeżeli już mamy potrzebną zmienną to przechodzimy do linii gdzie będą pancerze przypisane do danej gildii np.
else if (oth.guild == GIL_MIL) //Gildia do jakiej są przypisane pancerze
&& ((Hlp_IsItem(itm, ITAR_MIL_L) == TRUE) //Pancerz przypisany do danej gildii
|| (Hlp_IsItem(itm, ITAR_MIL_M) == TRUE))
4. Pomiędzy liniami:
&& ((Hlp_IsItem(itm, ITAR_MIL_L) == TRUE)
|| (Hlp_IsItem(itm, ITAR_MIL_M) == TRUE))
dodajemy:
|| (Hlp_IsItem(itm, instancja naszego pancerza) == TRUE)
5. Na koniec wszystko powinno tak wyglądać:
&& ((Hlp_IsItem(itm, ITAR_MIL_L) == TRUE)
|| (Hlp_IsItem(itm, instancja naszego pancerza) == TRUE)
|| (Hlp_IsItem(itm, ITAR_MIL_M) == TRUE))
6. Co to nam da ktoś się zapyta. Jest to bardzo proste - postacie z nami rozmawiają normalnie(bez tekstu "ubierz się normalnie"), gdy nosimy dany pancerz jesteśmy po prostu przypisywani danej gildii np. strażników, najemników itd. lub nie przypisują nas do żadnej jeśli przypiszemy pancerz do GIL_NONE, czyli brakowi jakiejkolwiek gildii.