Problem ze zbroją po nałożeniu jej w grze 1295 1

O temacie

Autor drago7777777

Zaczęty 8.08.2016 roku

Wyświetleń 1295

Odpowiedzi 1

drago7777777

drago7777777

Użytkownicy
posty18
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Witam, mam problem ze przerobioną zbroją rycerza. Edytowałem model tej zbroi w Blenderze. Następnie przypisałem model do kości, wyeksportowałem do .ASC  i powtórzyłem czynność drugi raz, aby zbroja  była bez pewnego błędu (znikające części zbroi). Zrobiłem skrypt i odpaliłem Gothica 2 startera. Po wykonaniu wszystkich czynności związanych z konsolą, przyzwałem zbroje i założyłem ją. Zbroja na pierwszy rzut oka wyglądała normalnie, ale podczas chodzenia zbroja (dolna cześć) zachowuje się jakby kości były słabo przypięte do modelu. To jest właśnie ten problem, ponieważ gdy sprawdzałem w blenderze jak zachowuje się model gdy ruszam nogami, to było wszystko dobrze, ale w grze już nie. Spróbowałem zrobić to na odwrót, czyli .MDM na .ASC za pomocą Gothic Sourcer. Po importowaniu w blenderze zauważyłem, że dolna cześć zbroi jest inaczej podpięta, niż wcześniej przed wrzuceniem do Gothica 2 nk. (Części przy stopie, były podpięte do kręgosłupa, a nie było tak ) Proszę o pomoc. O to schematyczny rysunek, sorry za jakość:
http://i.imgur.com/eFmlhJu.png
 

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič
W 3ds max staje się taki problem, wierzchołki są często podpięte do więcej kości na 0 %. W programie nie ma problemu, ale gothic jakoś przepisuje te 0% na więcej, i rigging drastycznie zmienia się w gothic. W 3ds max jest na to tool nazywany "remove zero weights" który całkowicie usuwa wpływ kości na wierzchołek o bardzo niskich wartościach
 



0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry