Spoiler
instance GRD_9001_Gardist (Npc_Default)
// z.Zt. raus
{
//-------- primary data --------
name = "Rysiu";
npctype = Npctype_Main;
guild = GIL_GRD;
level = 10;
voice = 7;
id = 9001;
//-------- abilities --------
attribute[ATR_STRENGTH] = 35;
attribute[ATR_DEXTERITY] = 35;
attribute[ATR_MANA_MAX] = 0;
attribute[ATR_MANA] = 0;
attribute[ATR_HITPOINTS_MAX]= 160;
attribute[ATR_HITPOINTS] = 160;
//-------- visuals --------
// animations
Mdl_SetVisual (self,"HUMANS.MDS");
Mdl_ApplyOverlayMds (self,"Humans_Militia.mds");
// body mesh ,bdytex,skin,head mesh ,headtex,teethtex,ruestung
Mdl_SetVisualBody (self,"hum_body_Naked0", 0, 0,"Hum_Head_FatBald", 3, 3, GRD_ARMOR_L);
B_Scale (self);
Mdl_SetModelFatness(self,0);
fight_tactic = FAI_HUMAN_RANGED;
//-------- Talente --------
Npc_SetTalentSkill (self, NPC_TALENT_1H,1);
Npc_SetTalentSkill (self, NPC_TALENT_1H,1);
Npc_SetTalentSkill (self, NPC_TALENT_CROSSBOW,1);//### Palisadenwache
//-------- inventory --------
EquipItem (self, ItMw_1H_Sword_01);
CreateInvItem (self, ItFoApple);
CreateInvItems (self, ItMiNugget, 10);
EquipItem (self, ItRw_Crossbow_01);//### Palisadenwache
CreateInvItems (self, ItAmBolt, 30);
//-------------Daily Routine-------------
daily_routine = Rtn_start_9001;
};
FUNC VOID Rtn_start_9001 ()
{
TA_Guard (07,55,19,55,"BRAMA_1");
TA_Guard (19,55,07,55,"BRAMA_1");
};
cos jest ze spacerem bo jak zapisze swoj swiat np world22.zen a potem usune pierwotny plik world.zen a swoj zmienie na wlasnie taka nazwe po stworzeniu paczki z modem wszystko jest jak bylo. i teraz po wlaczeniu ponownie spacerem mojego pliku juz z nazwa world.zen swiat jest bez moich zmian...sprobowalem juz nawet i stworzylem paczke z modem z plikiem swiata world22.zen i zmienilem tylko nazwe w pliku ini moda gra sie wlaczyla ale nie bylo w niej nic zadnych npc ani nic tak jaky wszystko sie usunelo. zapomnialem dodac ze mowa tutaj o Gothic 1