Pytania odnośnie zadań i rozgrywki 1184331 3364

O temacie

Autor Simon Said

Zaczęty 29.07.2016 roku

Wyświetleń 1184331

Odpowiedzi 3364

angarus

angarus

Użytkownicy
posty93
Propsy26
  • Użytkownicy
Pytanie z serii ktokolwiek widział, ktokolwiek wie. :) Eksploruję właśnie Opuszczoną Kopalnię - wspaniała lokacja! Zebrałem tu mnóstwo fantów, takich jak jaja pełzaczy, Mrok Północy, Zew Nocy, pełno bryłek złota i wiele innych... Nurtuje mnie jednak jedna rzecz. Przy drugim wyjściu z kopalni jest kołowrót, jednak nie mam odpowiedniego przedmiotu, żeby go użyć. Niedaleko kołowrotu jest ukryta skrzynia, jednak do jej otwarcia potrzebuję klucza (myślę, że tam znajdę potrzebny przedmiot). Ktoś wie, gdzie mogę znaleźć potrzebny kluczyk? Opuszczona Kopalnia to duża i mroczna lokacja, ciężko znaleźć w niej tak małą rzecz. ;) Klucz w ogóle znajduje się w kopalni?
 

Jakub91

Jakub91

Użytkownicy
posty647
Propsy204
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Jeśli dobrze pamiętam przedmiot do otwarcia kołowrotu znajduje się w kopalni.
 

angarus

angarus

Użytkownicy
posty93
Propsy26
  • Użytkownicy
Jeśli dobrze pamiętam przedmiot do otwarcia kołowrotu znajduje się w kopalni.

Faktycznie, był w kopalni, w skrzyni, ale nie na klucz. :) Dzięki
 

PanSreberko

PanSreberko

Użytkownicy
posty394
Propsy63
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Klucz do skrzynki dostaniesz znacznie później
 

angarus

angarus

Użytkownicy
posty93
Propsy26
  • Użytkownicy
Klucz do skrzynki dostaniesz znacznie później

Dzięki za info. :) Kolejne 2 pytania:
1. Gdzie znajdę Ulu-Mulu? W Global Modzie jedno znajduje się w smoczym skarbie, ale w Przeznaczeniu nie ma go tam. Ur-Shak, ani ten ork z Doliny Przodków nie mogą mi pomóc.
2. Gdzie znajdę 4. pergamin dla Miltena? 1 ma Kruk, wystarczy przy pierwszej teleportacji Dobara. Potem trzeba przynieść Miltenowi aż 3 pergaminy. Mam 2 - od Lutero i od Wasiliego. Gdzie znajdę ostatni pergamin?
 

PanSreberko

PanSreberko

Użytkownicy
posty394
Propsy63
Profesjabrak
  • Użytkownicy
1.Ma go jeden z orków w Gd grałeś w moda  Bumshack albo gothica 1?
2.Brahim
 

angarus

angarus

Użytkownicy
posty93
Propsy26
  • Użytkownicy
1.Ma go jeden z orków w Gd grałeś w moda  Bumshack albo gothica 1?
2.Brahim

Dzięki! Grałem, chodzi o miejsce startowe Bumshaka? A  czy w Gothic 1 grałem? Człowieku... co to za pytanie ;))
 

PanSreberko

PanSreberko

Użytkownicy
posty394
Propsy63
Profesjabrak
  • Użytkownicy
To wiesz gdzie szukać :D w g 1 tam gdzie almanach albo pozycja startowa z moda Bumshak
 

angarus

angarus

Użytkownicy
posty93
Propsy26
  • Użytkownicy
To wiesz gdzie szukać :D w g 1 tam gdzie almanach albo pozycja startowa z moda Bumshak

Przeznaczenie obfituje w postacie z G1 i modów, ale nie spodziewałem się, że zabiję... Nie będę spoilerował, ale wiadomo o kogo chodzi. :D
 

Malczutt

Malczutt

Użytkownicy
posty22
Propsy5
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Ktoś mi może wyjaśnić gdzie dokładnie znajduje się siedziba Mrocznego Zakonu? Podpowiedź typu zaraz przy rozwidleniu do farmy onara nie wiele mi mówi, bo po przeleceniu farmy onara dookoła to nie mogłem ich znaleźć .
 

PanSreberko

PanSreberko

Użytkownicy
posty394
Propsy63
Profesjabrak
  • Użytkownicy
 

Malczutt

Malczutt

Użytkownicy
posty22
Propsy5
Profesjabrak
  • Użytkownicy
 

arto

arto

Tester Złotych Wrót
posty292
Propsy20
ProfesjaTester
  • Tester Złotych Wrót
Mam dwa problemy:
1. Gdzie jest dokładniej olbrzymi szkielet z zadania od Granta "Olbrzym"?
2. Co mam robić dalej w zadaniu "Wieże osnute mgłą"? Bo jestem całkowicie na początku tego zadania.
 

Lewkooo

Lewkooo

Użytkownicy
posty35
Propsy12
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Mam dwa problemy:
1. Gdzie jest dokładniej olbrzymi szkielet z zadania od Granta "Olbrzym"?
2. Co mam robić dalej w zadaniu "Wieże osnute mgłą"? Bo jestem całkowicie na początku tego zadania.

1. Jest blisko wyjścia z doliny. Idąc od wejścia skręcasz w lewo na górę i schodzisz po pierwszej drabinie na dół. Olbrzym będzie w ruinach.

2. To zadanie ciągnie się prawie całą grę, więc możesz je na razie odpuścić
 

nerzhul

nerzhul

Użytkownicy
posty128
Propsy4
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Witam mam pytanko odnosnie swiatyni w dp tam gdzie sie zdobywa mlot adanosa otoz pierw ide na lewo uruchamiam filar zamykaja sie kraty przekream 1 pochodnie kolo posazku inosa niedaleko potem ide do swiatyni na prawo otwieram drzwi przekracam pochodnie pozniej ide do gory ukladam szyf na kufer zeby kolce opadly i przyciskam ukryty przelacznik kolo swieczki i dzrwi mi sie nie otwieraja tam gdzie jest ogniste ostrze na smoki porady jakies zla kompinacja ?
 

PanSreberko

PanSreberko

Użytkownicy
posty394
Propsy63
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Jeszcze jeden przełącznik
 

nerzhul

nerzhul

Użytkownicy
posty128
Propsy4
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
 

PanSreberko

PanSreberko

Użytkownicy
posty394
Propsy63
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Napisz jeszcze raz dokładnie i z sensem które przełączniki ruszyłeś
 

nerzhul

nerzhul

Użytkownicy
posty128
Propsy4
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
2 pochodnie swieczke kolo przyciskow co kolce opadaja oraz na poczatku strzelilem w przycisk na scianie i filar sie pojawil przekrecilem go i kraty opadly do 1 z pomieszczen
 

PanSreberko

PanSreberko

Użytkownicy
posty394
Propsy63
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Jest jeszcze w okolicy filarów przy wejściu do  tej sali z tym wiszącym kufrem
 


0 użytkowników i 8 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry