Wyszedł właśnie niedawno
Content Mod 3.0, ale wbrew temu co jest napisane, nie ma polskiej wersji. Co najwyżej instalka jest spolszczona i tyle, ale nic poza tym, z tego co patrzyłem.
Zakładam, że RobeN obecnie nie będzie miał czasu się tym zająć, dlatego jeśli dostaniemy małe wsparcie, to chętnie go odciążymy. Pisaliśmy do niego ponad tydzień temu w sprawie Content Moda do G3ZB, odpowiedzi niestety nie dostaliśmy. Niedawno pisałem jeszcze do Mordraka z WoGa, twórcy obu Content Modów, więc jeśli zechce nam pomóc przy instalkach, to migiem byśmy się z nimi uwinęli.
Pozwoliłem sobie póki co na szybkie przetłumaczenie changelogu:
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Changelog:* NPC:+ Przerobiono wszystkie nowe głowy NPC.
+ Wilk pomaga teraz przy wyzwalaniu Ardei (Tylko z Konsekwencjami).
+ Usunięto błąd, przy którym jeden pirat posiadał ten sam inwentarz co „wilk morski John”.
+ Naprawiono kilka brakujących imion NPC.
* Bronie:+ Skorygowano zasięg niektórych broni.
+ Miecz Samuela zadaje mniejsze obrażenia.
* Przedmioty:+ Runy teleportacyjne mają teraz pełną nazwę.
+ Amulety i pierścienie mają teraz pełną nazwę.
+ Pojawia się ponownie nazwa runy teleportacyjnej do Porgana.
+ „Mięso kopacza” przywraca teraz punkty życia.
+ Skarby dają teraz więcej złota.
+ Zmieniono wygląd ciemnego grzyba, żeby móc go lepiej rozpoznać.
+ Duże mikstury uzdrawiające oraz many mają teraz charakterystyczny wygląd.
+ Magiczne bryłki rudy są teraz błękitne.
* Pancerze:+ Zredukowano wymagania do noszenia ciężkiej zbroi łowcy.
+ Pancerze Asasynów wymagają teraz siły i zdolności łowieckich.
+ Zredukowano wymagania dla pancerzy bandytów.
+ Lekkie oraz średnie pancerze bandytów są teraz bezfrakcyjne (NPC nie są wrogo nastawieni).
+ Zbroja Cienia zapewnia teraz lepszą ochronę.
+ Utwardzony pancerz Asasyna zapewnia teraz lepszą ochronę.
+ Hełm łowcy smoków zapewnia teraz większą ochronę przed lodem i ogniem.
+ Pancerz łowcy smoków nie jest już najlepszym pancerzem.
+ Hełm paladyna zapewnia teraz ochronę przed ogniem i energią.
+ Hełm paladyna oraz hełm pierwszego paladyna mają teraz nowy wygląd.
+ Pancerz paladyna wymaga teraz prastarej wiedzy oraz zapewnia lepszą ochronę przed ogniem i energią.
+ Błogosławiona zbroja paladyna jest teraz lepsza od standardowego pancerza paladyna.
+ Ulepszono pancerz rycerza.
+ Nowe modele pancerzy zastępują obecne z G2.
+ Ubranie buntownika zostało zastąpione pancerzem straży.
+ Średni pancerz buntownika został zastąpiony ciężkim pancerzem straży.
+ Dodano nowy hełm do gry (pancerny hełm Nordmarczyka).
+ Zmieniono wygląd hełmu Ejnara.
* Magia:+ Zaklęcie „Błogosławiony oręż” jest teraz dostępne wcześniej do wyuczenia.
+ Zaklęcie „Słowo dominacji” wymaga teraz więcej prastarej wiedzy.
* Wyświetlanie:+ Przerobiono niektóre ikonki oraz dorobiono nowe.
* Ogólne:+ Dostosowano wybór opcji „Make Game harder” do Update Packa:
bez QPQ: XPModifier=100 QuestXPModifier=90,
z QPQ: XPModifier=90 QuestXPModifier=90,
z QPQ + Konsekwencje: XPModifier=90 QuestXPModifier=80
* Rozgrywka:+ Rozstawiono nowe skrzynie po świecie.
+ Rozstawiono nowe miejsca do kopania po świecie.
+ Rozstawiono kilka rzadkich zwojów po świecie.
+ Rozstawiono duże mikstury lecznicze i many po świecie.
+ Będzie można teraz znaleźć schemat na pancerz rycerza.
+ Będzie można teraz znaleźć w zamku w Vengardzie herb potrzebny do wykucia pancerza rycerza.
+ Lista interesów Basira leży teraz na stole w karczmie.
+ Uplasowano stół alchemiczny u Tipplera w Faring.
+ Uplasowano kilka obiektów i potworów przy jaskini za wodospadem koło Silden.
+ Uplasowano nowe obiekty przy ograch w pobliżu Ben Erai.
+ Uplasowano nową hordę smoków w pobliżu Geldern.
+ Uplasowano dodatkowego nieumarłego maga na wyspie w pobliżu Bakareshu.
+ Dodano dwa nowe smoki.
+ Wieżę Xardasa ochraniają dodatkowe ogniste golemy.
+ Cele Gorna i Wenzela zostały teraz domknięte drzwiami również i bez moda „Konsekwencje”.
+ Dodano klucz do celi Wenzela.
+ Dodano nowy zwój teleportacyjny w Geldern (z jego pomocą bohater teleportuje się do ukrytego miejsca, które zabierze go szybciej do Nordmaru, żeby popchać główną fabułę do przodu).
+ Przeniesiono miecz Samuela w inne miejsce.
+ Przeniesiono miecz Angara w inne miejsce.
+ Będzie można teraz znaleźć miecz „Zabójca smoków”.
+ Pierwsza wizyta w świątyni w Vengardzie nie będzie już więcej zaczynała się walką.
+ Kupcy na Varancie znowu sprzedają dobre elitarne pancerze Asasyna.
+ Będzie można teraz nabyć utwardzony pancerz Asasyna.
* Potwory:+ Usunięto błąd, przy którym niektóre smoki nie miały rzeczy w inwentarzu.
+ Mumie mają teraz w sobie łup do ograbienia.
+ Nieumarli magowie mają teraz w sobie łup do ograbienia.
+ Schraty mają teraz w sobie łup do ograbienia.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Jeśli posuniemy jakoś sprawę do przodu, damy znać bezzwłocznie.