G3 Content Mod 3.0 PL 32324 32

O temacie

Autor Quasch

Zaczęty 1.06.2016 roku

Wyświetleń 32324

Odpowiedzi 32

Quasch

Quasch

Bractwo Spolszczenia
posty264
Propsy840
ProfesjaTłumacz
  • Bractwo Spolszczenia

Quasch
Bractwo Spolszczenia

G3 Content Mod 3.0 PL
2016-06-01, 02:52(Ostatnia zmiana: 2016-06-01, 12:21)
Wyszedł właśnie niedawno Content Mod 3.0, ale wbrew temu co jest napisane, nie ma polskiej wersji. Co najwyżej instalka jest spolszczona i tyle, ale nic poza tym, z tego co patrzyłem.
Zakładam, że RobeN obecnie nie będzie miał czasu się tym zająć, dlatego jeśli dostaniemy małe wsparcie, to chętnie go odciążymy. Pisaliśmy do niego ponad tydzień temu w sprawie Content Moda do G3ZB, odpowiedzi niestety nie dostaliśmy. Niedawno pisałem jeszcze do Mordraka z WoGa, twórcy obu Content Modów, więc jeśli zechce nam pomóc przy instalkach, to migiem byśmy się z nimi uwinęli.
Pozwoliłem sobie póki co na szybkie przetłumaczenie changelogu:

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Changelog:

* NPC:

+ Przerobiono wszystkie nowe głowy NPC.
+ Wilk pomaga teraz przy wyzwalaniu Ardei (Tylko z Konsekwencjami).
+ Usunięto błąd, przy którym jeden pirat posiadał ten sam inwentarz co „wilk morski John”.
+ Naprawiono kilka brakujących imion NPC.

* Bronie:

+ Skorygowano zasięg niektórych broni.
+ Miecz Samuela zadaje mniejsze obrażenia.

* Przedmioty:

+ Runy teleportacyjne mają teraz pełną nazwę.
+ Amulety i pierścienie mają teraz pełną nazwę.
+ Pojawia się ponownie nazwa runy teleportacyjnej do Porgana.
+ „Mięso kopacza” przywraca teraz punkty życia.
+ Skarby dają teraz więcej złota.
+ Zmieniono wygląd ciemnego grzyba, żeby móc go lepiej rozpoznać.
+ Duże mikstury uzdrawiające oraz many mają teraz charakterystyczny wygląd.
+ Magiczne bryłki rudy są teraz błękitne.

* Pancerze:

+ Zredukowano wymagania do noszenia ciężkiej zbroi łowcy.
+ Pancerze Asasynów wymagają teraz siły i zdolności łowieckich.
+ Zredukowano wymagania dla pancerzy bandytów.
+ Lekkie oraz średnie pancerze bandytów są teraz bezfrakcyjne (NPC nie są wrogo nastawieni).
+ Zbroja Cienia zapewnia teraz lepszą ochronę.
+ Utwardzony pancerz Asasyna zapewnia teraz lepszą ochronę.
+ Hełm łowcy smoków zapewnia teraz większą ochronę przed lodem i ogniem.
+ Pancerz łowcy smoków nie jest już najlepszym pancerzem.
+ Hełm paladyna zapewnia teraz ochronę przed ogniem i energią.
+ Hełm paladyna oraz hełm pierwszego paladyna mają teraz nowy wygląd.
+ Pancerz paladyna wymaga teraz prastarej wiedzy oraz zapewnia lepszą ochronę przed ogniem i energią.
+ Błogosławiona zbroja paladyna jest teraz lepsza od standardowego pancerza paladyna.
+ Ulepszono pancerz rycerza.
+ Nowe modele pancerzy zastępują obecne z G2.
+ Ubranie buntownika zostało zastąpione pancerzem straży.
+ Średni pancerz buntownika został zastąpiony ciężkim pancerzem straży.
+ Dodano nowy hełm do gry (pancerny hełm Nordmarczyka).
+ Zmieniono wygląd hełmu Ejnara.

* Magia:

+ Zaklęcie „Błogosławiony oręż” jest teraz dostępne wcześniej do wyuczenia.
+ Zaklęcie „Słowo dominacji” wymaga teraz więcej prastarej wiedzy.

* Wyświetlanie:

+ Przerobiono niektóre ikonki oraz dorobiono nowe.

* Ogólne:

+ Dostosowano wybór opcji „Make Game harder” do Update Packa:
bez QPQ: XPModifier=100 QuestXPModifier=90,
z QPQ: XPModifier=90 QuestXPModifier=90,
z QPQ + Konsekwencje: XPModifier=90 QuestXPModifier=80

* Rozgrywka:

+ Rozstawiono nowe skrzynie po świecie.
+ Rozstawiono nowe miejsca do kopania po świecie.
+ Rozstawiono kilka rzadkich zwojów po świecie.
+ Rozstawiono duże mikstury lecznicze i many po świecie.
+ Będzie można teraz znaleźć schemat na pancerz rycerza.
+ Będzie można teraz znaleźć w zamku w Vengardzie herb potrzebny do wykucia pancerza rycerza.
+ Lista interesów Basira leży teraz na stole w karczmie.
+ Uplasowano stół alchemiczny u Tipplera w Faring.
+ Uplasowano kilka obiektów i potworów przy jaskini za wodospadem koło Silden.
+ Uplasowano nowe obiekty przy ograch w pobliżu Ben Erai.
+ Uplasowano nową hordę smoków w pobliżu Geldern.
+ Uplasowano dodatkowego nieumarłego maga na wyspie w pobliżu Bakareshu.
+ Dodano dwa nowe smoki.
+ Wieżę Xardasa ochraniają dodatkowe ogniste golemy.
+ Cele Gorna i Wenzela zostały teraz domknięte drzwiami również i bez moda „Konsekwencje”.
+ Dodano klucz do celi Wenzela.
+ Dodano nowy zwój teleportacyjny w Geldern (z jego pomocą bohater teleportuje się do ukrytego miejsca, które zabierze go szybciej do Nordmaru, żeby popchać główną fabułę do przodu).
+ Przeniesiono miecz Samuela w inne miejsce.
+ Przeniesiono miecz Angara w inne miejsce.
+ Będzie można teraz znaleźć miecz „Zabójca smoków”.
+ Pierwsza wizyta w świątyni w Vengardzie nie będzie już więcej zaczynała się walką.
+ Kupcy na Varancie znowu sprzedają dobre elitarne pancerze Asasyna.
+ Będzie można teraz nabyć utwardzony pancerz Asasyna.

* Potwory:

+ Usunięto błąd, przy którym niektóre smoki nie miały rzeczy w inwentarzu.
+ Mumie mają teraz w sobie łup do ograbienia.
+ Nieumarli magowie mają teraz w sobie łup do ograbienia.
+ Schraty mają teraz w sobie łup do ograbienia.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Jeśli posuniemy jakoś sprawę do przodu, damy znać bezzwłocznie.

Abaddon

Abaddon

Użytkownicy
posty2147
Propsy1623
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
Mordrak nam odpisał i pomaga obecnie z CM do G3ZB.
Wobec tego także CM 3.0 się zajmiemy.
 

Baal Bezimienny

Baal Bezimienny

Użytkownicy
Dobijam leżącego
posty29
Propsy5
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Dobijam leżącego
Bardzo cieszy mnie ta wiadomość! Powodzenia w spolszczaniu ;).
 
Już nie żyjesz, tylko jeszcze o tym nie wiesz!

kioskarz

kioskarz

Użytkownicy
posty48
Propsy12
Profesjabrak
  • Użytkownicy
A wiadomo czy naprawili błąd polegający na tym, że w Bakareshu nie pojawiał się nieumarły kapłan, przez co quest z kapłanami był nie wykonywalny?
 

Quasch

Quasch

Bractwo Spolszczenia
posty264
Propsy840
ProfesjaTłumacz
  • Bractwo Spolszczenia

+ Uplasowano dodatkowego nieumarłego maga na wyspie w pobliżu Bakareshu.

Zapewne to to. Innej wzmianki w changelogu nie ma.

Limbson

Limbson

Użytkownicy
posty12
Propsy3
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Jest polska wersja, tylko trzeba umieć instalować :)
 

Abaddon

Abaddon

Użytkownicy
posty2147
Propsy1623
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
Listy, notatki, nazwy itemów spolszczone?
Zapewne tak jak w CM do ZB - nie ma żadnych napisów.
 

KarGoth

KarGoth

Użytkownicy
posty5
Propsy3
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Pewnie mu chodziło o polską wersję instalatora :D
 

Jao

Jao

Użytkownicy
Jedyny w swoim rodzaju
posty4088
Propsy844
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Jedyny w swoim rodzaju

Jao

G3 Content Mod 3.0 PL
#8 2016-06-12, 15:12(Ostatnia zmiana: 2016-06-12, 15:29)
Listy, notatki, nazwy itemów spolszczone?
Zapewne tak jak w CM do ZB - nie ma żadnych napisów.
Chyba tylko tych, których nie było w CM 2.6. To co już było i Konsekwencje zawierają starą polską wersję przy instalacji po polsku.
Użyłem kodu "give all" żeby zobaczyć, jak ma się sprawa itemów. No więc tak: praktycznie wszystko zostało tak jak w starej wersji i jest spolszczone. puste miejsca zdarzają się tylko przy niektórych pancerzach, chyba wszystkie to takie, których nie można zdobyć, np. zbroje Thorusa, Wilka i Angara.
 
You cheated not only the game, but yourself.
You didn't grow.
You didn't improve.
You took a shortcut and gained nothing.
You experienced a hollow victory.
Nothing was risked and nothing was gained.
It's sad that you don't know the difference.

Quasch

Quasch

Bractwo Spolszczenia
posty264
Propsy840
ProfesjaTłumacz
  • Bractwo Spolszczenia
To jak ktoś ma możliwości, to niech jeszcze sprawdzi u siebie, jak to jest z tym CM 3.0. Twórca zapewniał, że jest też polska wersja, ale ja u siebie po wpisaniu kodu give all miałem pełno pustych okienek tak jak kolega, więc uznałem, że chodzi tylko o polską wersję instalatora.

Squerol

Squerol

Użytkownicy
twój stary
posty712
Propsy547
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • twój stary

Squerol

G3 Content Mod 3.0 PL
#10 2016-06-12, 22:22(Ostatnia zmiana: 2016-06-12, 22:30)
Panowie, spokojnie, bez nerwów - POTWIERDZAM, ŻADNEGO SPOLSZCZENIA NIE TRZEBA ROBIĆ!!! NALEŻY POBRAĆ WERSJĘ CONTENT MODA 3.0 FINAL - dlaczego?

Otóż miałem zainstalowaną wersję zaraz po premierzę (pobierałem 31.05) - "CM_3.0_INT.exe", w grze w dialogach nic, a przy przedmiotach wszechobecne "-", po sprawdzeniu plików "stringtables.ini" moda, przy tekstach dot. zawartości Content Moda i Consequences (nie QuestPacka), polski język po prostu był pominięty, jakby autor po prostu o polskim zapomniał  :P

Dziś pobrałem wersję "CM_3.0_INT_FINAL.exe", uruchamiam Gothiczka, wbijam marvina i give all, viola - wszystkie nowe przedmioty, poza niektórymi zbrojkami, których i tak nie zdobędziemy bez kodów (unikalne zbroje NPC'tów) elegancko po polsku - nawet ta nowa zbroja Assasyna z concept artów ma nazwę, pobiegłem do Vatrasa porozmawiać, dialogi również OK. Zatem, jak ktoś chce pograć, pobiera najnowszą wersję, reinstall i jedziem :ok:
Propsy dla dwóch panów wyżej  :ok:

Quasch

Quasch

Bractwo Spolszczenia
posty264
Propsy840
ProfesjaTłumacz
  • Bractwo Spolszczenia
Ok, to dobrze wiedzieć :)
W takim razie można przenieść ten temat do ukończonych bądź do archiwum, wedle woli.

Limbson

Limbson

Użytkownicy
posty12
Propsy3
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Tak jak mówiłem xd
 

Kejczbi

Kejczbi

Użytkownicy
posty7
Propsy1
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
super, w takim razie zaczynam gre od nowa :)
 

kioskarz

kioskarz

Użytkownicy
posty48
Propsy12
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Jeszcze dopytam. U nas G3_QUEST_PACK_4_U2_pl_DIGI.exe ma 250 MB. Natomiast Quest Pack ze strony World of Gothic G3_Questpaket_4_Update2_Vollversion.exe (do którego link jest na stronce z CM 3.0) ma 654.61 MB. Zakładam, że jest on nie po naszemu (poprawcie mnie jak się mylę). Więc do poprawnego działania wypada chyba ten ich zainstalować, tak?
 

KuX

KuX

Użytkownicy
posty42
Propsy13
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Nie, QuestPack niemiecki zawiera w sobie także (średniej jakości) dubbing. Najpierw chyba pobierasz polską wersję QuestPacka (no żeby był po polsku) a następnie CM 3.0 i spolszczenie.

Przejrzyj ten http://themodders.org/index.php?topic=25684.0. Jest on może do starszej wersji ale proces instalacji powinien być taki sam. Chyba. Na wszelki zapas zrób backup :P.
 

Squerol

Squerol

Użytkownicy
twój stary
posty712
Propsy547
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • twój stary
Instalacja i Quest Pack ten sam jak do wcześniejszych wersji, instrukcja z tematu od kolegi wyżej jak najbardziej poprawna, jedyne co to zamiast 2.6.3 instalujesz wersję 3.0 FINAL Content Moda :) Żadnego spolszczenia nie pobierasz, od razu jest w instalce Content moda z forum wog.de.

Kejczbi

Kejczbi

Użytkownicy
posty7
Propsy1
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
wie ktos gdzie są te nowe zbroje asasynow?
 

Allbelcik84

Allbelcik84

Użytkownicy
posty355
Propsy97
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
Zapewne na pustyni będzie można je znaleść/kupić.
 
= D

Kejczbi

Kejczbi

Użytkownicy
posty7
Propsy1
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
ok, poszukam
 

Squerol

Squerol

Użytkownicy
twój stary
posty712
Propsy547
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • twój stary
Co sądzicie o moim autorskim systemie uników w Gothiczku 3?

Wideo demonstracja:
https://www.youtube.com/watch?v=OToj2bTuW-U


Użyłem programików Cheat Engine i AutoHotkey :)

potezny2

potezny2

Użytkownicy
posty145
Propsy13
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Niezłe  :) Ale to jakiś hack czy co?
 

Squerol

Squerol

Użytkownicy
twój stary
posty712
Propsy547
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • twój stary

Squerol

G3 Content Mod 3.0 PL
#22 2016-06-21, 15:18(Ostatnia zmiana: 2016-06-21, 15:29)
Niezłe  :) Ale to jakiś hack czy co?

Dzięki, tak to hack  :ok:
Podzielę się jak to zrobiłem - znalazłem wartości prędkości poruszania się postaci do przodu, do tyłu i na boki przy pomocy Cheat Engine'a i komendy "edit" w grze. Ustawiłem 3 hotkey'e - jeden na zwiększenie prędkości poruszania się, drugi na przywrócenie tej wartości do wartości domyślnej, trzeci na zablokowanie możliwości wykonywania uników podczas blokowania ataków. W programie AutoHotkey napisałem skrypt, żeby pod jeden klawisz (w tym wypadku "Shift") przypisać dwa inne klawisze (klawisze hotkey'ów z CheatEngine'a) - jeden wciska się od razu, drugi w odstępie 260 milisekund od pierwszego - jest to również czas trwania przyspieszenia postaci, a zarazem uniku. Na dodatek skrypt nie pozawala na przytrzymywanie klawisza, tylko pojedyncze naciskanie  :ok: To tyle  :ok: Nic nie instalujemy, jedynie uruchamiamy, żeby w trakcie gry chodziły skrypt z AutoKey'a i plik tabeli z hotkey'ami Cheat Engine'a  :)

Potwory szybciej się poruszają na wideo jakby coś ponieważ zmieniłem ich szybkość w plikach .tple, udostępnie je gdy skończę wersję 2.0 ADRENALINE MODE'a  :P A przeciwnicy są agresywniejsi z powodu zmiany wartości "MinHitDuration=6" na "0" w pliku "ge3.ini"  :ok:

Revoke

Revoke

Użytkownicy
posty62
Propsy8
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Wow! A dałbyś radę zrobić tak, by bezi nie reagował na ataki (tzn. nie chodzi mi god mode'a, ma otrzymywać obrażenia, ale żeby nie było tej animacji podczas dostawania obrażeń bo to jest bardzo denerwujące gdy się walczy z kilkoma przeciwnikami na raz, praktycznie nie można sie uratować)?

Squerol

Squerol

Użytkownicy
twój stary
posty712
Propsy547
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • twój stary
Wow! A dałbyś radę zrobić tak, by bezi nie reagował na ataki (tzn. nie chodzi mi god mode'a, ma otrzymywać obrażenia, ale żeby nie było tej animacji podczas dostawania obrażeń bo to jest bardzo denerwujące gdy się walczy z kilkoma przeciwnikami na raz, praktycznie nie można sie uratować)?

Przykro mi, nie dałbym rady tego zrobić... Wiem, że tu już niestety trzeba modyfikować silnik gry. Zandr (twórca Update Pack'a) już to kiedyś wykonał w swoim Combat System modzie, ale usuwało to animacje "stunlock'a" zarówno bohatera, jak i przeciwników, zmieniało parę innych rzeczy i niestety, również zdarzały się często nieprzyjemne bugi - np. NPC'ci po paru przyjętych uderzeniach zaczynali lewitować, permanentnie ich "wykrzywiało" (tzn. NPC'ci obróceni w bok nawet o 90° niezależnie od kierunku ruchu  :lol2: ), czy wtapianie się stóp naszego bohatera pod podłogę. Tak czy siak, mod ten już nie jest rozwijany ani nawet kompatybilny z nowszymi Update Pack'ami, wg zapewnień twórcy.

Zawsze możesz się bawić z "Toggle-Escape'm" który pokazałem na końcu wideo, albo unikać walk z większymi grupami przeciwników hehe :ok:

potezny2

potezny2

Użytkownicy
posty145
Propsy13
Profesjabrak
  • Użytkownicy
A wiec to hack. A bedziesz go aktualizował?
PS:Props za prace :)
 

Kejczbi

Kejczbi

Użytkownicy
posty7
Propsy1
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
z tą runą teleportacyjną do porgana ktos cos wie?
 

Kejczbi

Kejczbi

Użytkownicy
posty7
Propsy1
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
gdzie teraz jest miecz samuela?
 

Xankir

Xankir

Złote Wrota
posty255
Propsy85
Profesjabrak
  • Złote Wrota
Jeśli chodzi ci o tego paladyna z Cape Dun to jest nadal tam gdzie był.
Edit:
Sorry pomyliły mi się postacie.
 
,,Miecz przeznaczenia ma dwa ostrza. Jednym jesteś ty. Drugim zaś śmierć."
A.Sapkowski

KuX

KuX

Użytkownicy
posty42
Propsy13
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
A Samuel nie ma tego miecza? Jeżeli nie to był on chyba w skrzyni którejś.
 

Kejczbi

Kejczbi

Użytkownicy
posty7
Propsy1
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
zmienili widocznie w tym nowym contentmodzie
 

Thalias

Thalias

Użytkownicy
posty75
Propsy5
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Zapoda ktoś Content Moda 3.0 FINAL? W guglach wyszukuje mi tylko starsze wersje lub tą INT, która podobno nie jest spolszczona :F
 

krix1995

krix1995

Użytkownicy
Retard
posty16
Propsy6
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
  • Retard
 
Mój kanał na Youtube
https://www.youtube.com/watch?v=UCaQGA88avv


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry