Model 3DS 1706 8

O temacie

Autor Pan.L

Zaczęty 24.05.2016 roku

Wyświetleń 1706

Odpowiedzi 8

Pan.L

Pan.L

Użytkownicy
posty72
Propsy3
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Zatem mam model wykonany w blenderze exportuje go w formacie 3ds. Gdy jednak chce go otworzyć w spacerze zamiast owego modelu mam prostą belkę. Czym może być spowodowana owa zmiana modelu ?
 

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3699
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
Niestety, ale tak. Każdy model po exporcir do 3ds zamienia sie w belke. Wyjątkiem jest tylko model belki, ponieważ on sie wcale nie zamienia. Jeśli pomoglem to props.
 

Pan.L

Pan.L

Użytkownicy
posty72
Propsy3
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Zatem co zrobić aby owy model pojawił się w spacerze w swej standardowej formie ?
 

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3699
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
Odznaczyc w kerraxie opcję convert to beam
 

Pan.L

Pan.L

Użytkownicy
posty72
Propsy3
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Wielkie dzięki props dla Ciebie.
 

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3699
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
Nie ma za co :F
 

Pan.L

Pan.L

Użytkownicy
posty72
Propsy3
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Aby nie tworzyć nowego posta zapytam tutaj. Wykonany model pewnego hełmu wyeksportowałem do 3DS wkleiłem do gothica stworzyłem skrypt i gdy próbuje go przywołać gra po części się minimalizuje i jest czarny ekran. W menadżerze zadań pokazuje brak odpowiedzi. Hełm dla testu wczytałem w spacerze tam hełm się pojawia. Czyżby była to wina zbyt szczegółowego modelu ?? PS: Póki jestem zupełnym amatorem zatem wybaczcie jeśli odpowiedź na owe pytanie wydaje się być oczywista :)
 

Gizbor17

Gizbor17

Użytkownicy
janusz grafiki
posty352
Propsy493
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • janusz grafiki
Ile ma trójkątów ten model?
 

Pan.L

Pan.L

Użytkownicy
posty72
Propsy3
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Problem rozwiązany.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry