Brak itemów przy wykonywaniu animacji 2448 8

O temacie

Autor Toworish

Zaczęty 16.05.2016 roku

Wyświetleń 2448

Odpowiedzi 8

Toworish

Toworish

Użytkownicy
http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
posty1664
Propsy254
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
Witajcie :)

Pomyślałem że być może jest szansa na to że ktoś wie jak rozwiązać mój problem i pomoże, posłużę się tutaj animacją kłucia miecza, chodzi mi o to że gdy jej użyje, czy to w AI_playani czy tam w marvinie play ani t_BSANVIL_S0_2_S1 to hero wykonuje tą animacje ale nie pojawiają mu się w rękach itemy takie jak stal oraz młotek. Mam w mdsie tak:
Anvil - useWithItem = BS_SWORD_RAWHOT
     ani            ("t_BSANVIL_Stand_2_S0"        1    "s_BSANVIL_S0"        0.1    0.0    M.    "Hum_BSAnvil_Jue00.asc"        F    0    2)

            ani            ("s_BSANVIL_S0"                1    "s_BSANVIL_S0"        0.0    0.0    M.    "Hum_BSAnvil_Jue00.asc"        F    3    3)
            ani            ("t_BSANVIL_S0_2_Stand"        1    ""                    0.0    0.1    M.    "Hum_BSAnvil_Jue00.asc"        R    0    2)

            ani            ("t_BSANVIL_S0_2_S1"        1    "s_BSANVIL_S1"        0.0    0.0    M.    "Hum_BSAnvil_Jue00.asc"        F    4    9)
            {
                *eventTag    (4    "DEF_CREATE_ITEM"    "ZS_LEFTHAND"    "ItMiSwordrawhot")
                *eventTag    (4    "DEF_CREATE_ITEM"    "ZS_RIGHTHAND"    "ItMw_1H_Mace_L_04")
            }

            ani            ("s_BSANVIL_S1"                1    "s_BSANVIL_S1"        0.0    0.0    M.    "Hum_BSAnvil_Jue00.asc"        F    10    47)
            ani            ("t_BSANVIL_S1_2_S0"        1    "s_BSANVIL_S0"        0.0    0.0    M.    "Hum_BSAnvil_Jue00.asc"        R    4    9)
            {
                *eventTag    (4    "DEF_DESTROY_ITEM")
                *eventTag    (4    "DEF_DESTROY_ITEM")
            }
Ale mimotego itemy się nie pojawiają:/
Jest jeszcze jakiś dodatkowy sposób żeby przy zwykłym użyciu animacji te przedmioty się pojawiały na rękach? oczywiście przy kowadełku wszystko śmiga jak talala :)

Edit: kombinowałem, zmieniałem klatki na 0/1/2 i różne inne ale to nie pomogło.
 
Niebawem...Pierdolnę se poradniki do Goticzka. Albo i nie, bo sie mnie nie chce.

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
Chodzi Ci o to, że gdy wykonujesz animację komendą (skrypty, marvin) to w rękach się nic nie pojawia, zaś przy kowadle tak?

Jeśli o to chodzi, to jest tak ze względu na to, że moby mają "use with item" zmienną i przez to przy kowadle się pojawiają, a tak normalnie nie, bo nic ich nie wywołuje.

Jeśli się mylę to ktoś mnie poprawi, dawno się nie bawiłem MDSami.
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

Toworish

Toworish

Użytkownicy
http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
posty1664
Propsy254
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
Hmm, no tak, jednak powyższy mds jest przystosowany do kowadeł które nie mają wpisanego itemu w spacerze ^^ chyba ze mimo wszystko chodzi o to że posiadają ową funkcję, no dobra ale na wogu jest wędka która dzięki scemename używa animacji i pojawia się w ręce, a jak użyje jej play ani (skrypty,marvin) to też sama animacja się pojawia. Bez wędki w ręce:/
 
Niebawem...Pierdolnę se poradniki do Goticzka. Albo i nie, bo sie mnie nie chce.

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
Dzieje się tak, bo scemename pozwala (a w zasadzie zmusza postać) na włożenie przedmiotu do ręki.
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

Toworish

Toworish

Użytkownicy
http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
posty1664
Propsy254
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
To nie wiem, może jakiś ff który sprawdza czy dana animacja jest wykonywana i jeśli jest to w jakiś sposób zmusić pc do założenia itemu?
 
Niebawem...Pierdolnę se poradniki do Goticzka. Albo i nie, bo sie mnie nie chce.

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
Tylko po co chcesz, żeby pojawiały Ci się przedmioty po wywołaniu animacji?
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

Toworish

Toworish

Użytkownicy
http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
posty1664
Propsy254
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
Takie tam, bawie się z plikami serwera, ogólnie można by rzec że to zwykłe widzimisie, ale gdyby rozwiązać taki problem to na pewno ktoś by znalazł ku niemu zastosowanie ^^ doszedłem do tego że faktycznie jeśli wywołam animacje będąc w stanie walki z młotkiem w ręce czy inną bronią to wtedy ta broń w ręce zostaje, ale nicholery nie mam pomysłu jak jakoś łatwo wywołać dwa itemy na ręce jeśli wykonywanie animacji jest truu :)
 
Niebawem...Pierdolnę se poradniki do Goticzka. Albo i nie, bo sie mnie nie chce.

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
Moim zdaniem to strata czasu. Będziesz musiał się bawić silnikiem gry (wiadomo, Ikarus).

Chyba, że PFXy Ci starczą.
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

Toworish

Toworish

Użytkownicy
http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
posty1664
Propsy254
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
Nie no, jeśli to taki problem to ze tak sobie kulturalnie powiem Pierdole to :D

Myślałem że będzie na takie cusik jakiś prosty sposób.

W takim razie temat do zamknięcia, dzięki za chęć pomocy :)
 
Niebawem...Pierdolnę se poradniki do Goticzka. Albo i nie, bo sie mnie nie chce.


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry