Błędy i bugi w grze 5891 64

O temacie

Autor Araxus1995

Zaczęty 14.04.2016 roku

Wyświetleń 5891

Odpowiedzi 64

JustNatex

JustNatex

Użytkownicy
posty56
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Hej ludzie, miał ktoś z Was taki problem? Mianowicie, zabiłem pierwszego smoka na bagnie, na jego skarbie znajduje się skrzynia, zebrałem klucz ze smoka, chcę otworzyć skrzynię, bohater podchodzi do skrzyni jest dźwięk otwierania skrzyni ale w pewnym momencie odrzuca mnie do tyłu i skrzynia jest dalej zamknięta, nie mogę jej otworzyć.
 

Majsiczek

Majsiczek

Użytkownicy
posty34
  • Użytkownicy
Lobart na starcie juz na mnie sie rzuca z powodu kradziezy stroju i mnie atakuje , wiec nie moge zadnego zadania z nim zaczac, co moge  z ztym zrobic? (oczywiscie nie zabralem ich bo dopiero wzsedlem na farme)
 

Miszczep

Miszczep

Użytkownicy
posty8
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Miszczep

Błędy i bugi w grze
#42 2016-09-01, 22:44(Ostatnia zmiana: 2016-09-01, 22:52)
@Majsiczek Miałem dokładnie ten sam problem, pomogli mi dopiero na Facebookowym forum, ponoc wersja 0061 jest jakaś niedopracowana, polecili mi zainstalowac 0056 i spodnie są a lobart sie nie czepia :) niestety są błędy graficzne
 

wojtek988

wojtek988

Użytkownicy
posty67
Propsy5
Profesjabrak
  • Użytkownicy

wojtek988

Błędy i bugi w grze
#43 2016-09-04, 21:31(Ostatnia zmiana: 2016-09-04, 21:41)
Bedacy w wersji 0060 jak i w tej 0061 (pewnie byl od poczatku) bug:
zadanie unlimited power: z Januszem koniecznie trzeba porozmawiac przed 7 rozdzialem, jesli pojdziemy do niego w 7 rozdziale 1szy raz pogadac bedzie atakowal, bez dyskusji, bez dialogu, po prostu I NIC SIE NIE DA

kolejny: (mi i komus jeszcze sie to zdarzylo) w wersji 0061 brak mozliwosci zabicia kaplana w krypcie z krwia demona w dolinie cieni, zabijasz go, dostajesz doswiadczenie i pkty nauki a on sobie lezy i ciagnie twoje hp, nie da rady wziac klucza z jego zwlok- konsekwencje oczywiste, wczytywanie mi nie pomoglo, kodami przez sciany w swiatyni z kusza aktor przechodzic musialem

Delth

Delth

Użytkownicy
posty38
Propsy6
  • Użytkownicy
@Majsiczek @Miszczep jakby ktoś się zastanawiał czy to wciąż aktualne - któryś hotfix to naprawił najwyraźniej, normalnie rozmawiałem z Lobartem na 061 (angielski patch hotfix 3 i 2).
 

Rumby

Rumby

Użytkownicy
posty85
Propsy39
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Rumby

Błędy i bugi w grze
#45 2016-09-27, 20:55(Ostatnia zmiana: 2016-09-27, 21:33)
@wojtek988 - udało Ci się wykombinować coś, w związku z tym kapłanem...? Też mam ten problem, i nie wiem, jak go definitywnie ubić.

@Edit: Kody, innej opcji nie ma. Dałem sobie na ten czas tyle siły, by zszedł na jedno uderzenie. Inaczej załączy mu się ta "regeneracja".
 

Asauke

Asauke

Użytkownicy
posty35
Propsy14
  • Użytkownicy

Asauke

Błędy i bugi w grze
#46 2016-10-07, 17:49(Ostatnia zmiana: 2016-10-07, 18:28)
Wersja 0061.
Nie mogę użyć pochodni z ekwipunku. Dodatkowo po wyuczeniu się kowalstwa i posiadania stalowych prętów nie mogę ich rozgrzać. (I do not have necessary subject) Znalazłem że trzeba użyć obcęgów

Miał ktoś podobny problem i czy jest jakieś rozwiązanie?
 

Rumby

Rumby

Użytkownicy
posty85
Propsy39
Profesjabrak
  • Użytkownicy
@Asauke pochodnię używasz wciskając klawisz "6" na numpadzie, z tego co pamiętam. Od 1-6 są właśnie skróty szybkiego użycia, na mikstury etc. Tylko musisz mieć wyłączony num-lock.
 

Asauke

Asauke

Użytkownicy
posty35
Propsy14
  • Użytkownicy
Bug z animacjami broni. 0061 ast v2 skrypty v3. 62% jednoręcznej i animacje znikły.
Co ciekawe na wszystkich zapisach na których już miałem tyle procent też nie działa. Zapisanie z dwuręczną bronią i wczytanie nic nie zmieniło. Jest jeszcze co można zrobić?
 

AderiQ

AderiQ

Użytkownicy
posty1
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
Ja mam natomisat buga z runic stones na swoim save . Nie wiem co sie stalo ale nie mam interakcji z zadnym kamieniem teleportacyjnym natomiast na nowym save juz mam . Jjakies porady jak to rozwiazac ?
 

Asauke

Asauke

Użytkownicy
posty35
Propsy14
  • Użytkownicy
Same problemy z tym returingiem.. Teraz zapisy zaczęły się wczytywać kilka minut. Wygląda to tak ze stoi pasek postępu przez pewien czas i potem nagle cały się zapełnia i gra wczytana. Co ciekawe jak wczytuje z manu głównego to działa normalnie w kilka sekund wczytane. Spotkał się ktoś z tym?
 

Iwanek

Iwanek

Użytkownicy
posty8
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Witam, mnie napotkał bug, przez który mam coraz więcej pancerza, obecnie 375 siecznych i 380coś na obuchowych przy czym normalnie powinienem mieć po 80 około, nie mam bladego pojęcia czemu tak się stało, gram na trudnym poziomie, konsoli nie da się uruchomić na trudnym tak więc nią się nie bawiłem, jeżeli miałby ktoś jakąkolwiek poradę byłbym wdzięczny, za łatwo się gra a na save'ie ponad 12h więc żal stracić
 

Apprentice

Apprentice

Użytkownicy
posty234
Propsy28
Profesjabrak
  • Użytkownicy
@Iwanek
Masz ten sam bug co ja miałem. Grasz tarczą? Jeśli tak, to ten bug będzie się powtarzał przez całą grę, mi raz maksymalnie skoczyło do prawie 1000 obrony :D.

I konsola działa na hardzie, odblokowali ją już dawno.
Ściągasz cały pancerz jaki masz, wszystko co dodaje ci obronę przed bronią. Zapamiętujesz ile masz "wrodzonej" obrony ( z np. eliksirów trolla ) Wciskasz:
pause break -> f2 -> "edit abilities" -> "protection" -> modyfikujesz dwie pierwsze opcje do "wrodzonej" odporności -> pause break -> wpisujesz "42"

No i niestety tak przez całą gre będziesz musiał robić co jakiś czas. Zauważyłem, że ten bug w 90% występuje gdy HP postaci spadnie do poziomu gdy Bezi zaczyna być "ranny".
 

Frizbick

Frizbick

Użytkownicy
posty111
Propsy23
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Czy ten bug nie występuje czasem po użyciu czaru przemiany? W normalnym g2nk było coś takiego z mieczami z bonusem np. +5% walki jednoręczną. W Jarkendarze raz nagle się zorientowałem, że mam 80% walki :D
 

Iwanek

Iwanek

Użytkownicy
posty8
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
nie, tak się działo bez przemian ale po reinstalacji wszystkiego na nowo wszystko działa pięknie :)
 

Hoornel

Hoornel

Użytkownicy
posty15
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Ktoś miał problem z crashami podczas zapisów?
 

Apprentice

Apprentice

Użytkownicy
posty234
Propsy28
Profesjabrak
  • Użytkownicy
@Hoornel

Tak, tego nie przeskoczysz, można to tylko opóźnić.

@Iwanek

 No to musimy mówić o innych bugach, bo tamten występował przy walce z tarczą :D.
 

Mahridspoland

Mahridspoland

Użytkownicy
posty630
Propsy204
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy

Mahridspoland

Błędy i bugi w grze
#57 2017-01-04, 21:34(Ostatnia zmiana: 2017-01-04, 21:51)
Tak, to będzie się nadawało chyba tutaj.

No więc:
POWÓD WYWOŁANIA : PRÓBA STWORZENIA "DRAGON WAND", TEGO PRZEDMIOTU DO KTÓREGO SĄ 4 CZĘŚCI W RÓŻNYCH ELITE-BOSSACH I DO STWORZENIA KTÓREGO POTRZEBUJEMY "OKO SMOKA", KTÓRE ZNAJDUJEMY NA DWORZE IRDORATH. PRÓBUJĘ PRZEDMIOT STWORZYĆ NA KOWADLE NA STATKU, PISZĄC SZCZERZE I UCZCIWIE - NA INNYM KOWADLE NIE PRÓBOWAŁEM.

ZAPOMNIAŁEM NA ŚMIERĆ : WERSJA GRY OCZYWIŚCIE - JEDYNA PRAWILNA - 0.62


Spoiler
KOMUNIKAT BŁĘDU : DIVIDE BY ZERO

TREŚĆ KOMUNIKATU :
======================================= UNHANDLED EXCEPTION OCCURED ======================================================
======================================= CRASH INFOS: =====================================================================
Gothic II 2.6(fix) & AST :: version: 1.1.0.0 :: built: 01.Feb.2016 :: 00:41:39, Parser Version: 50
User:  Admin,  CPUType: 586,  Mem: 0 MB total, 0 MB free
Camera: Pos(-9575.1377/101.357399/-15254.1006), At(-0.879783273/-0.456445843/0.132810339)
Startup Options:-start
=============================================== CALLSTACK : ==============================================================
0023:006F782B (0x00AB4108 0x00000000 0x00AB40C0 0x001C6074) Gothic2.exe, oCMsgState::operator delete()+87931 byte(s), P:\dev\g2addon\release\Gothic\_ulf\oGameExternal.cpp, line 6541+6 byte(s)
0023:00792568 (0x006F7810 0x1D2DB3EC 0x00AB4118 0x00AB40C0) Gothic2.exe, zCParser::DoStack()+3080 byte(s), P:\dev\g2addon\release\ZenGin\_ulf\zParser.cpp, line 1433
0023:00792504 (0x001BF616 0x0082E6F0 0x2697EEF0 0x00AAC45C) Gothic2.exe, zCParser::DoStack()+2980 byte(s), P:\dev\g2addon\release\ZenGin\_ulf\zParser.cpp, line 1415
0023:00792CBF (0x00AB40C0 0x00005C7E 0x2697EEF0 0x006623F2) Gothic2.exe, zCParser::CallFunc()+719 byte(s), P:\dev\g2addon\release\ZenGin\_ulf\zParser.cpp, line 1551
0023:00703981 (0x2697EEF0 0x00000007 0x00AAC45C 0x00AAC458) Gothic2.exe, oCInfo::Info()+17 byte(s), P:\dev\g2addon\release\Gothic\_ulf\oInfo.cpp, line 512+14 byte(s)
0023:006623F2 (0x00AAC458 0x0A3EEE58 0x2070B938 0x00000000) Gothic2.exe, oCInformationManager::OnInfo()+354 byte(s), P:\dev\g2addon\release\Gothic\_roman\oInformationManager.cpp, line 1003
0023:00661082 (0x00000000 0x0A3EEE58 0x2070B938 0x00000000) Gothic2.exe, oCInformationManager::Update()+1234 byte(s), P:\dev\g2addon\release\Gothic\_roman\oInformationManager.cpp, line 649+46 byte(s)
0023:0074C117 (0x2070B938 0x00000000 0x2070B938 0x24627F28) Gothic2.exe, oCNpc::OnMessage()+4343 byte(s), P:\dev\g2addon\release\Gothic\_ulf\oNpc.cpp, line 10772+141 byte(s)
0023:00786DD3 (0x2070B938 0x0A3EEE58 0x00000000 0x1AAFC294) Gothic2.exe, zCEventManager::SendMessageToHost()+371 byte(s), P:\dev\g2addon\release\ZenGin\_ulf\zEventMan.cpp, line 269
0023:007870CA (0x1AAFC048 0x00621903 0x0A4804D0 0x0083C10C) Gothic2.exe, zCEventManager::ProcessMessageList()+202 byte(s), P:\dev\g2addon\release\ZenGin\_ulf\zEventMan.cpp, line 376
0023:00785F96 (0x0A4804D0 0x0083C10C 0x181EBB70 0x00000000) Gothic2.exe, zCEventManager::DoFrameActivity()+38 byte(s), P:\dev\g2addon\release\ZenGin\_ulf\zEventMan.cpp, line 145+9 byte(s)
0023:00621903 (0x00000001 0x181EBB70 0x00000000 0x0135FCA8) Gothic2.exe, zCWorld::Render()+515 byte(s), P:\dev\g2addon\release\ZenGin\_dieter\zWorld.cpp, line 825
0023:006C87EB (0x00400000 0x002B2685 0x0135FECC 0xFFFDE000) Gothic2.exe, oCGame::Render()+331 byte(s), P:\dev\g2addon\release\Gothic\_ulf\oGame.cpp, line 2658
0023:00425E6E (0x0082F0EC 0x00000006 0x00230216 0x181EBB70) Gothic2.exe, CGameManager::Run()+1598 byte(s), P:\dev\g2addon\release\Gothic\_bert\oGameManager.cpp, line 767+47 byte(s)
0023:0078188B (0x0000002C 0x00209B33 0x00000017 0x00000000) Gothic2.exe, MainProg()+75 byte(s), P:\dev\g2addon\release\Gothic\_ulf\Phoenix.cpp, line 111
0023:00503270 (0x00400000 0x00000000 0x002B2685 0x00000001) Gothic2.exe, HandledWinMain()+928 byte(s), P:\dev\g2addon\release\ZenGin\_carsten\zWin32.cpp, line 1169
0023:00502DFD (0x0135FED0 0x00000000 0x002B2685 0x00000001) Gothic2.exe, WinMain()+141 byte(s), P:\dev\g2addon\release\ZenGin\_carsten\zWin32.cpp, line 1054+17 byte(s)
0023:007D43F8 (0x00000004 0x0000FFFF 0x000000B8 0x00000000) Gothic2.exe, WinMainCRTStartup()+224 byte(s)

Help pls ( ͡° ʖ̯ ͡°).

@Duke Nukem

Dzięki.
 
"You can't put two people in a room together without one of them trying to govern the other."

Duke Nukem

Duke Nukem

Użytkownicy
Król Duke Nukem
posty443
Propsy71
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Król Duke Nukem
Mógłbyś dać posta w spoilerze i w kodzie tak jak
Spoiler
to ( ͡°╭͜ʖ╮͡° )
XD, bo trochę długie to jest i nieczytelne po przez wywalenie tego na pół strony.
 

varingam345

varingam345

Użytkownicy
posty18
Profesjabrak
  • Użytkownicy
hej, mam maly problem... nie dziala mi alchemia??? nauczylem sie okolo 10 mikstur, lecz kiedy ide do stolu nie mam zadnych opcji kiedy wejde np w kategorie mikstury lecznicze.... reinstalowalem juz gre... ale to nadal nie pomoglo. Jakies pomysle? Moze nie posiadam jakis skladnikow???? mialem misje u constationo zeby zrobic ta potke to wszystko poszlo...

jesli chodzi o kowalstwo wszystko smiga...
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry