SOLUCJA + PORADY na start 32022 69

O temacie

Autor Rabittous

Zaczęty 21.03.2016 roku

Wyświetleń 32022

Odpowiedzi 69

Apprentice

Apprentice

Użytkownicy
posty241
Propsy28
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Jeśli ktoś ma problemy z zabiciem Blizny i Lehmara bez płacenia grzywny:

Porozmawiajcie z nim i gdy zacznie was gonić, zejdźcie na dół do portu, tam gdzie siedzi Jack. Są tam trzy łódki - wskoczcie na tą najbliższą. Lehmar i Blizna będą pływać wokół, nie mogąc oczywiście wejść. Zabijamy Lehmara z czarów/kuszy/łuku i gdy Blizna pływa, schodzimy na ląd. Blizna podpłynie i wtedy blokujemy go ciałem, cały czas szlachtując go. Nie będzie mógł wyjść na ląd ani się bronić. Jeśli nie chce się tracić nie wiadomo ile czasu, warto go zabić gdy zadaje mu się co najmniej 30 dmg krytykiem, wtedy idzie w miarę sprawnie.
 

xardas33

xardas33

Użytkownicy
Łowca Smoków
posty373
Propsy79
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Łowca Smoków
Ciekawe miejsca w Returningu:
Znalazłem ukryte miejsce z ciekawą porcją przedmiotów :)
Spoiler

 

tldr

tldr

Użytkownicy
posty323
Propsy42
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Czarna Ruda - 6 szt w ukrytej komnacie Krawego Haniara.
 

Morty

Morty

Użytkownicy
posty19
Propsy3
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy

Morty

SOLUCJA + PORADY na start
#63 2016-11-13, 20:17(Ostatnia zmiana: 2016-11-13, 20:25)
Jeśli ktoś ma problemy z Lehmara bez płacenia grzywny:

Pożyczamy pieniądze od Lehmara , czekamy 2-3 dni i do niego wracamy. (oczywiście mając zadanie od gildii zabójców) Przy naszej ponownej wizycie Lehmar da nam wybór , albo zwracały dług , albo wpierdol . Po wybrani drugiej opcji Lehmar rzuci się na nas , ale TYLKO Lehmar , Blizna ma to wszystko gdzieś i grzecznie sobie stoi. Lehmara możemy zaciągnąć do miejsca do którego uciekał złodziej z zadania od Jory , i tam go spokojnie zabić . (sprawdzane na wersji 062)

Jak dołączymy do gildii złodziei , to warto okraść skrzynie znajdujące się za Ramirezem (jest tam 700+ sztuk złota i zamki nie są trudne do otwarcia) , od Jaspera możemy wziąć klucz do zamkniętego pokoju w kanałach i otworzyć znajdującą się tam skrzynię z eliksirem zręczności hełmem i czymś tam jeszcze .
Sekfencja do skrzyni
Spoiler
PPLLPLLPLLLPPPLPLPLPP

Jak jesteśmy pijani to NPC , nie zwracają nam uwagi że wchodzimy do ich domu .
 

Apprentice

Apprentice

Użytkownicy
posty241
Propsy28
Profesjabrak
  • Użytkownicy
@Morty
Taka adnotacja - na hardzie sekwencje do skrzyń się resetują po każdym wczytaniu gry.


I rada ode mnie - jeśli jest się czeladnikiem Harada, nie sprzedawajcie mu zardzewiałych broni. 2 sztuki złota za sztukę to marne grosze, a po nauczeniu się tworzenia prętów (lub ewentualnie stapiania broni orków w GD, nie pamiętam dokładnie) można z nich robić pręty. Dwa El Bastardo są chyba warte tyle co wszystkie zardzewiałe bronie w  Returningu :D.

W 2 rozdziale warto wybrać się do kamiennej twierdzy jako wojownik. Można tam znaleźć:

Bron 1 ręczna 215/180 siły.
Broń 2 ręczną 250/220 siły.

Obydwa bardzo dobre i przydatne narzędzia :D.
 

Cieja

Cieja

Użytkownicy
posty36
Propsy6
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Jak rozwiazac problem Coragona z goscmi ? znaczy zeby do niego przychodzili
Porozmawiaj z Martinem w porcie
 

Maravel

Maravel

Użytkownicy
posty57
Propsy1
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Jeżeli ktoś chce powybijać orków wokół zamku w 2 rozdziale lub w 3 to polecam wskakiwać na te "pnie" od orkowych namiotów i napierdzielać orków czarami / łukiem lub kuszą, orkowie będą biegać wkoło nas ;)
 
"Zatrute strzały trzymają kołczany z nami jest bóg Khorne,
zdobyczne buzdygany, blisko trzymamy jak łuk Thorgal,
a w kaftanach długie noże co głoszą cicho pieśń,
a swą klingą wbitą w pierś, niosą cicho śmierć."

Shock

Shock

Użytkownicy
posty45
Propsy3
Profesjabrak
  • Użytkownicy
1. Na szkielety znacznie lepiej działa broń obuchowa, np. młoty.
2. Spadając na plecy, otrzymamy znacznie mniejsze obrażania niż gdybyśmy spadali normalnie.
3. Dla nekromantów: Polecam wyuczyć się jak najszybciej sakty nomen. Kosztowna, ale bardzo opłacalna umiejętność.
 

Harrley

Harrley

Użytkownicy
posty15
Propsy5
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Harrley

SOLUCJA + PORADY na start
#68 2017-02-08, 18:17(Ostatnia zmiana: 2017-02-09, 01:01)
Rada dla magów którzy chcą zrobić zadanie z areną orków (zadanie Mor Gift): warto zrobić najpierw cały wątek z lasem asasynów i zachować sobie jakąś trującą broń i mieć sensowną umiejętność walki nią (>30%). Dobrą bronią jest Kama Masyaf (50 dext/95 dmg). Pancerz i biżuteria z jak największą ochroną przed obr. fizycznymi. Truciznę wzmacniamy zębem Muritana (cieniostwór z zadania Ur-Karrasa). Wystarczy w walce co jakiś czas trafiać i nie dać się pokonać (można używać mikstur leczenia w trakcie walki), a trucizna sama zrobi swoje. Właśnie zrobiłem arenę jako nekromanta, w/w broń, 51% walki 1H.
Jeszcze ważniejsza rzecz: pierwszej walki nie można przegrać. Następne można, a powtórzenie walki będzie kosztować pewną ilość magicznej rudy. Jeśli przegracie to od razu powtarzajcie walkę, wasi przeciwnicy się nie leczą między walkami.
 

Sensoy

Sensoy

Użytkownicy
posty61
Propsy7
ProfesjaAktor głosowy
  • Użytkownicy
Jeżeli ktoś ma problem z bossami mini-śniących na pustyni Adanosa to tutaj macie sposób na jednego z nich. Co do reszty wrzucę filmiki później
https://www.youtube.com/watch?v=mqKEXpwe5yQ&t=7s
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry