SOLUCJA + PORADY na start 47283 96

O temacie

Autor Rabittous

Zaczęty 21.03.2016 roku

Wyświetleń 47283

Odpowiedzi 96

Apprentice

Apprentice

Użytkownicy
posty320
Propsy41
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Jeśli ktoś ma problemy z zabiciem Blizny i Lehmara bez płacenia grzywny:

Porozmawiajcie z nim i gdy zacznie was gonić, zejdźcie na dół do portu, tam gdzie siedzi Jack. Są tam trzy łódki - wskoczcie na tą najbliższą. Lehmar i Blizna będą pływać wokół, nie mogąc oczywiście wejść. Zabijamy Lehmara z czarów/kuszy/łuku i gdy Blizna pływa, schodzimy na ląd. Blizna podpłynie i wtedy blokujemy go ciałem, cały czas szlachtując go. Nie będzie mógł wyjść na ląd ani się bronić. Jeśli nie chce się tracić nie wiadomo ile czasu, warto go zabić gdy zadaje mu się co najmniej 30 dmg krytykiem, wtedy idzie w miarę sprawnie.
 

xardas33

xardas33

Użytkownicy
Łowca Smoków
posty373
Propsy79
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Łowca Smoków
Ciekawe miejsca w Returningu:
Znalazłem ukryte miejsce z ciekawą porcją przedmiotów :)
Spoiler

 

tldr

tldr

Użytkownicy
posty365
Propsy46
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Czarna Ruda - 6 szt w ukrytej komnacie Krawego Haniara.
 

Morty

Morty

Użytkownicy
posty194
Propsy52
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy

Morty

SOLUCJA + PORADY na start
#63 2016-11-13, 20:17(Ostatnia zmiana: 2016-11-13, 20:25)
Jeśli ktoś ma problemy z Lehmara bez płacenia grzywny:

Pożyczamy pieniądze od Lehmara , czekamy 2-3 dni i do niego wracamy. (oczywiście mając zadanie od gildii zabójców) Przy naszej ponownej wizycie Lehmar da nam wybór , albo zwracały dług , albo wpierdol . Po wybrani drugiej opcji Lehmar rzuci się na nas , ale TYLKO Lehmar , Blizna ma to wszystko gdzieś i grzecznie sobie stoi. Lehmara możemy zaciągnąć do miejsca do którego uciekał złodziej z zadania od Jory , i tam go spokojnie zabić . (sprawdzane na wersji 062)

Jak dołączymy do gildii złodziei , to warto okraść skrzynie znajdujące się za Ramirezem (jest tam 700+ sztuk złota i zamki nie są trudne do otwarcia) , od Jaspera możemy wziąć klucz do zamkniętego pokoju w kanałach i otworzyć znajdującą się tam skrzynię z eliksirem zręczności hełmem i czymś tam jeszcze .
Sekfencja do skrzyni
Spoiler
PPLLPLLPLLLPPPLPLPLPP

Jak jesteśmy pijani to NPC , nie zwracają nam uwagi że wchodzimy do ich domu .
 

Apprentice

Apprentice

Użytkownicy
posty320
Propsy41
Profesjabrak
  • Użytkownicy
@Morty
Taka adnotacja - na hardzie sekwencje do skrzyń się resetują po każdym wczytaniu gry.


I rada ode mnie - jeśli jest się czeladnikiem Harada, nie sprzedawajcie mu zardzewiałych broni. 2 sztuki złota za sztukę to marne grosze, a po nauczeniu się tworzenia prętów (lub ewentualnie stapiania broni orków w GD, nie pamiętam dokładnie) można z nich robić pręty. Dwa El Bastardo są chyba warte tyle co wszystkie zardzewiałe bronie w  Returningu :D.

W 2 rozdziale warto wybrać się do kamiennej twierdzy jako wojownik. Można tam znaleźć:

Bron 1 ręczna 215/180 siły.
Broń 2 ręczną 250/220 siły.

Obydwa bardzo dobre i przydatne narzędzia :D.
 

Cieja

Cieja

Użytkownicy
posty60
Propsy14
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Jak rozwiazac problem Coragona z goscmi ? znaczy zeby do niego przychodzili
Porozmawiaj z Martinem w porcie
 

Maravel

Maravel

Użytkownicy
posty63
Propsy1
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Jeżeli ktoś chce powybijać orków wokół zamku w 2 rozdziale lub w 3 to polecam wskakiwać na te "pnie" od orkowych namiotów i napierdzielać orków czarami / łukiem lub kuszą, orkowie będą biegać wkoło nas ;)
 
"Zatrute strzały trzymają kołczany z nami jest bóg Khorne,
zdobyczne buzdygany, blisko trzymamy jak łuk Thorgal,
a w kaftanach długie noże co głoszą cicho pieśń,
a swą klingą wbitą w pierś, niosą cicho śmierć."

Shock

Shock

Użytkownicy
posty47
Propsy3
Profesjabrak
  • Użytkownicy
1. Na szkielety znacznie lepiej działa broń obuchowa, np. młoty.
2. Spadając na plecy, otrzymamy znacznie mniejsze obrażania niż gdybyśmy spadali normalnie.
3. Dla nekromantów: Polecam wyuczyć się jak najszybciej sakty nomen. Kosztowna, ale bardzo opłacalna umiejętność.
 

Harrley

Harrley

Użytkownicy
posty72
Propsy25
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Harrley

SOLUCJA + PORADY na start
#68 2017-02-08, 18:17(Ostatnia zmiana: 2017-02-09, 01:01)
Rada dla magów którzy chcą zrobić zadanie z areną orków (zadanie Mor Gift): warto zrobić najpierw cały wątek z lasem asasynów i zachować sobie jakąś trującą broń i mieć sensowną umiejętność walki nią (>30%). Dobrą bronią jest Kama Masyaf (50 dext/95 dmg). Pancerz i biżuteria z jak największą ochroną przed obr. fizycznymi. Truciznę wzmacniamy zębem Muritana (cieniostwór z zadania Ur-Karrasa). Wystarczy w walce co jakiś czas trafiać i nie dać się pokonać (można używać mikstur leczenia w trakcie walki), a trucizna sama zrobi swoje. Właśnie zrobiłem arenę jako nekromanta, w/w broń, 51% walki 1H.
Jeszcze ważniejsza rzecz: pierwszej walki nie można przegrać. Następne można, a powtórzenie walki będzie kosztować pewną ilość magicznej rudy. Jeśli przegracie to od razu powtarzajcie walkę, wasi przeciwnicy się nie leczą między walkami.
 

Sensoy

Sensoy

Użytkownicy
posty93
Propsy13
ProfesjaAktor głosowy
  • Użytkownicy

Sensoy

SOLUCJA + PORADY na start
#69 2017-02-20, 10:15(Ostatnia zmiana: 2017-02-28, 21:16)
Jeżeli ktoś ma problem z bossami mini-śniących na pustyni Adanosa to tutaj macie sposób na jednego z nich. Co do reszty wrzucę filmiki później
https://www.youtube.com/watch?v=mqKEXpwe5yQ&t=7s
Tutaj macie sposób na golema Magolemusa:
https://www.youtube.com/watch?v=i9EoigvQuaE
 
Ukończone Modyfikacje:
Gothic Edycja Rozszerzona 1.4.5
Gothic Edycja Rozszerzona 1.4.8
Gothic 2 TheReturning 2.0 (0062)
Gothic 2 L'hiver Edition 0.9.3
Gothic 2 Złote Wrota

Brimstone

Brimstone

Użytkownicy
posty109
Propsy43
ProfesjaTłumacz
  • Użytkownicy
Zadania związane z Gildią Złodziei, przetłumaczone ręcznie.

Zadania z dostaniem się do gildii są takie same jak w podstawce, można natomiast łatwiej ukraść pierścień Constantino, gdy ten będzie w karczmie koło tego placu z Vatrasem po wykonaniu zadania dla właściciela karczmy (Coragon on sie chyba zwał, zapomniałem). Constantino chodzi tam przed 12:00

Spoiler
1. Gdzie jest Rączka?
Pytamy Cassie o jej mentora, ona wspomina o Rączce, dobrze znanego z jedynki. Znajduje się on na plaży koło fortu Azgan. Gadamy z nim potem wracamy do gildii, gadamy z Cass, koniec.

2. Znudzenie Jaspera
Gadamy z tym patałachem, a on mówi o jakimś koncercie, i że posłuchałby muzyki. Idziemy na plac, gadamy z Charlotte, najlepiej rano, płacimy jej 100 sztuk złota. Następnego dnia idziemy do Jaspera, on nas prosi o piwo, koniec.

3. Sekstans
To samo zadanie co w podstawce, z tym że teraz mozemy ukraść go od Brahima.

4. Arcymistrz Miecza
W 3 rozdziale po wykonaniu zadania "Scream in the night" i posiadaniu przynajmniej 50 reputacji i złodziei gadamy z Ramirezem. Gadamy z nim o potężnym mieczu, ten mówi że takowy posiadał rączka. Ten jest na tej plaży co wczesniej lub w karczmie w forcie jeżeli zrobiło sie wczesniej jakies zadanie. Okradamy go (250+ zręki, więc grubo), ale on to zauważa. Oddajemy mu sakiewke (można go ewentualnie rozpierdolić na kawałki), on zachwycony naszymi umiejetnosciami daje nam klucz do skrzyni która znajduje się tuż pod murem po zewnętrznej stronie zamku w górniczej dolinie, po prostu trzeba obiec zamek na obkoło, i znaleźć skrzynie. W środku jest "recepta" na miecz (pewnie chodzi o plany na wykucie tego miecza).

5. Krwawe Puchary
Ten sam quest co w podstawce z tym że trzeba mieć 50 zręki by go uaktywnić.

6. Statuetka dla Cass
Trzeba mieć 75 zręczności by wziąć ten Quest. Cass chce statuetke śniącego, ale nie zwykłą, tylko błogosławioną, chodzi dokładnie o tą z questa Darona dotyczącą łatwiejszego dołączenia do klasztoru. Idziemy, rozpierdalamy hopgobliny, zdobywamy statuetke. Są też dwie (?) inne, nie błogosławione statuetki, jedna u bandytów którzy okradli Hakona, drugą ma jakiś lord goblinów obok ten jaskini ze ścieżki ognia (obok tej, gdzie była runa i ten nowicjusz). Wracamy, dajemy jej obie statuetki (błogosławioną i nie) za najlepszą nagrodę.

7. Kielich barona rudy
Wymagane 100 zręki. Gadamy z Cass, lecimy do górniczej doliny, gadamy z Miltenem w zamku, on nam mówi że kielich jest w składzie, który zamknięty jest dwoma zamkami. Jeden klucz jest w wieży zaraz obok głównego wejścia do zamku, drugi ma Percival, będziemy go musieli okraść. Idziemy do składu, opierdalamy wszystko, w jednej ze skrzyn jest kielich, wymagane otwieranie zamków, wracamy do Khorinis, oddajemy kielich, koniec.

8. Muzyka Życia i śmierci
Wymagane 125 zręki i drugi rozdział. Idziemy do Cass chce jakieś instrumenty, idziemy do tej jaskini gdzie produkują wino, rozpierdalamy wszystkich, kradniemy instrumenty, wracamy, koniec.

9. Rubin
Wymagany rodział trzeci i 150 zręki. Gadamy z szefową która chce wielki rubin. Idziemy do ratusza, na drugim pietrzcie gdzie jest Larius jest skrzynia, otwieramy ją, bierzemy wszystko, wracamy.

10. Smocze Skarby
Wymagany 4 rozdział, 200 zręki, i quest dostaniemy tylko wtedy, jeżeli smoki jeszcze żyją. Zabijamy smoki, locimy z nich klucze którymi otwierami skrzynie które są gdzieś obok, zabieramy wszystkie graty jakie tam są, wracamy do Cass, oddajemy przedmioty, i koniec.


 

Haku

Haku

Użytkownicy
posty8
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Poprawcie tam na plateau starożytnych w czeluści Karakusta nie trzeba mieć akrobatyki, bo jest kolumna, która można przewrócić. Dopiero niżej trzeba skakać, ale można wykorzystać zwoje przemiany w topielca albo cieniostwora.
 

Haku

Haku

Użytkownicy
posty8
Profesjabrak
  • Użytkownicy
5 tabliczka do kamienia teleportacyjnego na pustyni jest po lewej stronie wejsicia do wiezienia kruka (tego za smokiem Adanarem) patrząc na wprost niego, pomiedzy pierwszym stopniem polpiramidy a sciana skalna.
 

K0nopa

K0nopa

Użytkownicy
Barbarzyńca
posty602
Propsy247
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Barbarzyńca
Gdyby ktoś miał problem z Wambo i Asmalem
http://www.youtube.com/watch?v=tCMpqBlWNtY
 

tedddy_bear

tedddy_bear

Użytkownicy
posty246
Propsy71
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
TABLICZKI KAMIENNE DO TELEPORTACJI
 
Jakendar
Spoiler
1.Obok piratów w jaskini w skrzyni tam gdzie znajdujemy kompas Grega.
2.W skrzyni w świątyni gdzie pierwszy raz spotykamy Kruka.
Menhir jest z tyłu na plaży obok piratów.
Górnicz Dolina
Spoiler
Tabliczka w alei trollów przed wejściem do kopalni Starego Obozu została przeniesiona w wersji 0066 do
jaskini z trzema czarnymi goblinami nad morzem za czarnym trollem w lewo. Tabliczka znajduje się na środku jaskini ale jest słabo widoczna.
 

K0nopa

K0nopa

Użytkownicy
Barbarzyńca
posty602
Propsy247
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Barbarzyńca
Kyrat jest bardzo pożyteczny :)
http://www.youtube.com/watch?v=WW3WfE0c6Kc
 

NobleOne

NobleOne

Użytkownicy
posty157
Propsy54
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy

NobleOne

SOLUCJA + PORADY na start
#76 2017-04-16, 21:56(Ostatnia zmiana: 2017-04-19, 15:52)
A teraz, poradnik dotyczący Własnego obozu. Wydaje mi się, że najemnik, również dostaje opcje własnego obozu, a z tego co wiemy paladyni nie lubią najemników, analogicznie do tego, wydaje mi się, że każdy może założyć obóz, lista osób, które można zaprosić do obozu:

1Kierownik (może być tylko jeden):
-Erol - nie trzeba nic robić
-Valeran (Jeśli nie wsadziliśmy w pierwszym rozdziale Fernando do paki, to znajdzie u niego pracę i nie będzie można go wziąć na kierownika, również nie ma żadnych wymagań, przy czym można targować się o jego płacę)

2.Kopacze rudy - kopaczy jak i wszystkich innych pracowników można zapraszać po przyprowadzeniu Węża do kopalni w obozie
- Wąż (siedzi u Cardiffa, wystarczy, że zrobimy to, co napisałem wyżej)
- Snipes (Trzeba mieć 50 albo 60 retoryki, żeby go przekonać do pracy dla nas)
- Grimes (trzeba go wyprowadzić z GD, a jeśli nie mamy opcji dialogowej, taki właśnie miałem problem, to trza podziałać GVE)
- Hanti (idzie razem z Grimesem)

3. Dostawcy prowiantu:
- Niklas (myśliwy siedzący na górze z latarnią Jacka itp. zgadza się od razu)
- Farim (rybak w Khorinis zgadza się od razu)
- Talbin (myśliwy w GD, można zaprosić w 4 rozdziale, po wyprowadzeniu go z GD)

4. Strażnicy:
- Wilk (trzeba zapłacić mu 2k golda, to dosyć dużo, patrząc na to, że Wilka można "użyć" do innego questa a mianowicie do ochrony farmy Bengara, opcje wykluczają się wzajemnie)
- Geyvern (siedzi w karczmie Cardiffa, brak wymagań)
- Alrik (można go zaprosić pod warunkiem spędzenia z nim walki i oddania mu miecza)
Najprawdopodobniej na wszytskich wersjach OPRÓCZ 0065 można go zaprosić dopiero w 5 rozdziale ;/

5. Zielarka - 1 dzień po zaproszeniu dowolnego strażnika nasz kierownik zaczepia nas, i mówi, że strażnik został ranny, i potrzebny jest lekarz, idziemy do Sagitty, można ją zaprosić pod warunkiem, że załatwiliśmy ochronę jej jaskini

6.Kilka dni później kierownik informuje nas, że potrzebny jest nam kowal i kucharka
- Kowal - Carl (dzielnica portowa Khorinis, zgadza się pod warunkiem, że daliśmy mu węgiel na początku gry,
- Kucharka - Edda (dzielnica portowa Khorinis, zgadza się pod warunkiem, że daliśmy jej statuetkę Innosa na początku gry,

Oczywiście proszę pamiętać, że każda osoba w obozie, to większe zapotrzebowanie na jedzenie i wincyj pinionżków do wydania :))

Post Scriptum: W późniejszej części "rozwoju" obozu Erol zaproponuje wykuwanie własnych pancerzy i prosi o zdobycie schematu, owy schemat można znaleźć w Opuszczonych kopalniach złota w GD (nad wejściem) zbroja jest nawet dobra, więc polecam.
 

WojownikAdanosa

WojownikAdanosa

Użytkownicy
posty57
Propsy16
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Porada nauki alchemii, zwojów, run, sprzedaż książek dopiero po zastaniu nowicjuszem inaczej przepadają nam punkty inteligencji.
 Mini porada książkę retoryki najpierw przeczytać po zostaniu nowicjuszem dopiero potem oddać Fernando
 

Harwing

Harwing

Użytkownicy
posty177
Propsy31
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Taka mała porada. Jeżeli kiedykolwiek wkurzało was kopanie żelaza na 50% by wykopać 500 bryłek to polecam wyłączyć w opcjach graficznych Animation Window które umożliwia wam wykopywanie rudy/tworzenie eliksirów w tempie 200% :)
Ponieważ znika wtedy ten przeskok przy klikaniu jakiejś linii dialogowej. (nwm jak to nazwać profesjonalnie)
 

Loop

Loop

Użytkownicy
posty431
Propsy84
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Porada nauki alchemii, zwojów, run, sprzedaż książek dopiero po zastaniu nowicjuszem inaczej przepadają nam punkty inteligencji.
 Mini porada książkę retoryki najpierw przeczytać po zostaniu nowicjuszem dopiero potem oddać Fernando
Tutaj warto dodać, że książki można przeczytać... jeszcze raz  (po zostaniu nowicjuszem, nabije punkt INT po ponownym przeczytaniu)
 


1 Użytkownik i 3 gości przegląda ten wątek.
Do góry