Zbroja z dziurami w Gothicu 1542 2

O temacie

Autor drago7777777

Zaczęty 17.02.2016 roku

Wyświetleń 1542

Odpowiedzi 2

drago7777777

drago7777777

Użytkownicy
posty18
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Przerobiłem zbroje Poszukiwacza i dałem teksturę z zbroi Nekromanty. Pół kiecki usunąłem i ją zmieniłem. Następnie dodałem nogi i ręce z Num_BodyNaked. Dopasowałem obie części, następnie przypiąłem kości do modelu. Wyeksportowałem do .ASC i dodałem do gothica. Wchodzę do gry. Wpisuje w konsoli kod na zbroje. Pojawia się i zakładam. Zbroja jest niby w porządku, ale w niektórych położeniach kamerki robią się dziury w modelu (w sukience), chodź ich nie ma gdy sprawdzam wektory w blenderze. Są tylko w gothicu. Dodatkowo przez model widać dodane ręce i nogi z Hum_BodyNaked. Z rękoma i nogami to jakoś udało się letko zamaskować, ale te dziury czasem są dużo większe gdy np oddalę kamerkę. Proszę o pomoc. Zmagam się sam z tym problemem parę dni, ale nie wiele zaradziłem.
 

Gizbor17

Gizbor17

Użytkownicy
janusz grafiki
posty352
Propsy493
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • janusz grafiki
Zaimportuj jeszcze raz ten .asc do blendera i wyeksportuj, powinno pomóc. Pamiętaj o usunięciu skompilowanej wersji.
 

drago7777777

drago7777777

Użytkownicy
posty18
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Dzięki pomogło. Temat do zamknięcia.  :D
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry