Szukam pasjonatów i zapaleńców 3924 13

O temacie

Autor Żadna Głupia Spółgłoska

Zaczęty 4.02.2016 roku

Wyświetleń 3924

Odpowiedzi 13

Żadna Głupia Spółgłoska

Żadna Głupia Spółgłoska

Użytkownicy
Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
posty2557
Propsy3534
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
Ritam wszystkich serdecznie.

Tak, dobrze czytacie. Szukam ludzi do pomocy przy stworzeniu projektu gry. Projektu, nie samej gry, czyli opracowania konceptów, stworzenia dokumentacji, wypracowania metod, przeprowadzenia symulacji. Czyli bez implementacji tego wszystkiego.

Czemu projekt, a nie sama gra? Powody są w sumie dwa:
1. Jeśli coś ma być zrobione, trzeba to zrobić w pewnej uporządkowanej kolejności. Bolączką wszystkich amatorskich projektów jest robienie wszystkiego na opak, zaczynanie od implementacji, nie mając wypracowanego konceptu.
2. Jestem w podróży, jadę sobie rowerem przez Azję Południowo-Wschodnią. Od dzisiejszego popołudnia jestem w Kambodży. Wcześniej Tajlandia. Sam pomysł zrodził się w Laosie. W gruncie rzeczy oznacza to, że mam dość ograniczony dostęp do internetu, a więc nie chcę robić niczego "pełną parą", tylko z taką prędkością, na jaką czas pozwoli. Swoją drogą podczas jazdy rowerem do głowy przychodzą fajne pomysły i generalnie mają czas, żeby się wyklarować.

Dlatego też generalnie żadnego pospiechu, żadnego gonienia pełną parą. Za robienie czegoś na poważnie można wziąć się, kiedy wrócę do Polski lub osiedlę gdzieś na dłużej.

Parę słów o grze:
Realistyczny, rozbudowany townbuilder (symulator rozbudowy osady), w którym głównym przeciwnikiem gracza jest Natura. Gracz ma za zadanie poprowadzić osadników przybyłych na nowy kontynent poprzez proces kolonizacji. Kampania opiera się na szeregu misji, w czasie których gracz buduje osady w różnych warunkach klimatycznych i na różnym terenie, zmagając się za każdym razem z innymi trudnościami. Osady mają zostać połączone odpowiednią infrastrukturą oraz ostatecznie stworzyć skomplikowaną sieć powiązań handlowych. W międzyczasie gracz buduje wielkie struktury, takie jak kopalnie, tamy, mosty, latarnie morskie. Gra ma wprowadzać parę innowacji do tradycyjnej konwencji RTS/strategii/symulacji.

Podobne do: Banished, wzorujące się na konceptach użytych w: serii Anno, serii Twierdza, 1849, Cultures.

Bardziej szczegółowy opis mogę dostarczyć w wiadomości prywatnej bądź poprzez e-mail.

Jakich ludzi poszukuję?
- osób z rozwiniętą wyobraźnią, ale połączoną ze zdolnością logicznego myślenia,
- osób potrafiących przedstawiać swoje pomysły za pomocą konstrukcji logicznych/matematycznych,
- osób, którym pojęcia: geografia, klimat, kolonizacja, osadnictwo, rzemiosło itd. nie są obce,
- osób znających obecne trendy w dziedzinie gier strategicznych, silników, grafiki,
- osób potrafiących pisać dokumentacje za pomocą opisów, diagramów i pseudokodu,
- osób krytycznych, potrafiących uargumentować swoje racje,
- osób starannych, lubiących wykonywać wszystko porządnie,
- wszelkich pasjonatów i zapaleńców.

Nie szukam programistów, grafików ani rysowników, chociaż jak najbardziej znajomość metod programowania może być przydatna w kwestii designu, a umiejętności graficzne mogą przydać się przy tworzeniu wizualizacji i konceptów.

Wszystkich zainteresowanych proszę o kontakt w wiadomości prywatnej lub poprzez e-mail: kyroman@gmail.com. Zachęcam również do zadawania pytań tutaj.

Spoiler
PS: To prawda :lol:
 
Często odkrywa się, jak naprawdę piękną jest rzeczywiście piękna kobieta dopiero po długim z nią obcowaniu. Reguła ta stosuje się również do Niagary, majestatycznych gór i meczetów, szczególnie do meczetów.
Mark Twain

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2671
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
Spełniam ostatni warunek, nadam się?
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Żadna Głupia Spółgłoska

Żadna Głupia Spółgłoska

Użytkownicy
Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
posty2557
Propsy3534
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
Jesteś pierwszą osobą, o której w ogóle pomyślałem.
 
Często odkrywa się, jak naprawdę piękną jest rzeczywiście piękna kobieta dopiero po długim z nią obcowaniu. Reguła ta stosuje się również do Niagary, majestatycznych gór i meczetów, szczególnie do meczetów.
Mark Twain

Kelten

Kelten

Gry (themodders@telegram)
posty640
Propsy514
ProfesjaKompozytor
  • Gry (themodders@telegram)
Zrób lepiej planszówkę większe prawdopodobieństwo ,że się uda i nie musisz zmienić koncepcji tylko platformę.
 

mathsicist

mathsicist

Użytkownicy
posty209
Propsy269
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
W zamierzeniach ma to być sandbox, tak?
 

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2671
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
Pytanie powinno brzmieć: "Czy będzie także tryb sandbox?" bo wiemy, że ma być kampania.
Cytuj
Kampania opiera się na szeregu misji, w czasie których gracz buduje osady w różnych warunkach klimatycznych i na różnym terenie, zmagając się za każdym razem z innymi trudnościami.
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Żadna Głupia Spółgłoska

Żadna Głupia Spółgłoska

Użytkownicy
Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
posty2557
Propsy3534
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
Wybaczcie panowie, kambodżański internet od paru dni odmawiał współpracy i dopiero teraz udało się z nim jakoś połączyć (wciąż nie wiem jak).

@Kelten: o robieniu planszówek myślałem kiedyś. Po wielu próbach wymyślenia czegokolwiek dałem sobie spokój. Doszedłem do wniosku, że zrobienie gry komputerowej jest prostsze niż zrobienie planszówki, serio.
@mathsicist tak, chciałbym żeby to był sandbox, żeby gracz miał możliwość swobodnego i nieograniczonego rozwoju zarówno w trybie wolnej budowy, jak i w poszczególnych misjach kampanii. Swoją drogą założeniem kampanii jest by wracać do poszczególnych osad nawet parokrotnie, a więc raz pozostawiona osada zostałaby rozbudowana w późniejszym czasie.
 
Często odkrywa się, jak naprawdę piękną jest rzeczywiście piękna kobieta dopiero po długim z nią obcowaniu. Reguła ta stosuje się również do Niagary, majestatycznych gór i meczetów, szczególnie do meczetów.
Mark Twain

Kelten

Kelten

Gry (themodders@telegram)
posty640
Propsy514
ProfesjaKompozytor
  • Gry (themodders@telegram)
W czym problem z planszówką? System można wymyślić w oparciu o już istniejące ,grafika to głównie rendery ,figurki to też modele. Jedyny problem to plansza ale to można komuś zlecić.
 

mgr Fartuess

mgr Fartuess

Użytkownicy
Kiedyś to były czasy!
posty1485
Propsy890
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Kiedyś to były czasy!
Fizycznośc planszówki oraz brak komputera do liczenia i pilnowania za nas rzeczy stawia pewne ograniczenia.

Hearthstone pomimo bycia karcianką, nie mógłby istnieć w fizycznej postaci.
 
Popisuje się ciągle menda jedna...

Kazzmir

Kazzmir

O.D.A.L.
posty1003
Propsy1681
ProfesjaProducent
  • O.D.A.L.
prototyp komputerowy nie musi być graficznie skomplikowany...
 
rekrutacja O.D.A.L, po 18:00 gg:10135138

Kelten

Kelten

Gry (themodders@telegram)
posty640
Propsy514
ProfesjaKompozytor
  • Gry (themodders@telegram)
Hearthstone może i nie ale taki Gothic 1 to genialny materiał na grę rywalizacyjną.
Z kośćmi można cuda zrobić do tego jakieś karty,statystyki.
Jedyny i najwiekszy problem to produkcja ale zawsze można zrobić 1 szt. testową i zebrać kasę na "Wspieram to".
Tak tylko sobie głośno myślę; gry komputerowe powstają codziennie, planszówki pojawiają się raz na jakiś czas więc chętnych by nie brakowało.

Post połączony: 2016-02-10, 10:59
Kazz tu nie chodzi o grafikę tylko programowanie bo to zawsze główny problem.
 

mgr Fartuess

mgr Fartuess

Użytkownicy
Kiedyś to były czasy!
posty1485
Propsy890
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Kiedyś to były czasy!
W środowiskach grafików programowanie to główny problem a w środowiskach programistów grafika to główny problem :P
 
Popisuje się ciągle menda jedna...

Kazzmir

Kazzmir

O.D.A.L.
posty1003
Propsy1681
ProfesjaProducent
  • O.D.A.L.
tak, połączenie obu środowisk to największa sztuka xD
 
rekrutacja O.D.A.L, po 18:00 gg:10135138

Żadna Głupia Spółgłoska

Żadna Głupia Spółgłoska

Użytkownicy
Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
posty2557
Propsy3534
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
Tak tylko sobie głośno myślę; gry komputerowe powstają codziennie, planszówki pojawiają się raz na jakiś czas więc chętnych by nie brakowało.
Zdecydowanie nie pisała tego osoba mająca jakiekolwiek pojęcie o rynku gier planszowych.
 
Często odkrywa się, jak naprawdę piękną jest rzeczywiście piękna kobieta dopiero po długim z nią obcowaniu. Reguła ta stosuje się również do Niagary, majestatycznych gór i meczetów, szczególnie do meczetów.
Mark Twain


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry