Nowy mod 12370 34

O temacie

Autor OrtegaX

Zaczęty 18.01.2016 roku

Wyświetleń 12370

Odpowiedzi 34

OrtegaX

OrtegaX

Użytkownicy
Bractwo Gothica
posty351
Propsy292
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
  • Bractwo Gothica
Cześć! Jeżeli zły dzial to przepraszam. Chcę zrobić nowy mod do G1, tylko nie mam pomysłu, może ktoś mialby jakiś ciekawy pomysł to przekuł bym to w mod. Wiec jak będzie?

Dark

Dark

Użytkownicy
posty1052
Propsy2197
Profesjabrak
  • Użytkownicy
@Thoro
lata lecą, problemy niezmienne  :lol2:

kageyoshi

kageyoshi

Użytkownicy
posty173
Propsy36
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Najważniejsze żeby były tytany reszta to tam mniejsza :lol:
 

Namiot

Namiot

Użytkownicy
posty399
Propsy48
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Fabuła fabułą zaczyna się robić powoli. Jak czytam opinie nt. niektórych modów to ludzie mają co raz większego smaka na tofiaka tzn. zrobienie jakiś innowacji, których nie ma w innych modach.

Jeszcze z 5 minut i nikogo nie zadowolisz. Co do fabuły,pomysłów itp to chyba prosisz o najtrudniejsze. Może przeczytaj jakąś książkę, która Cie zainspiruje  :P

Przydatna jest keszcze dieta, która wspomaga pracę mózgu, stres w życiu też nie pomoże w skupieniu się :)
 

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2281
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
Założenia - od tego się zaczyna. Wymyśl słowo klucz/punkt zaczepienia, do którego mógłbyś stopniowo doklejać z grubsza zarys tego co miałoby/mogłoby dziać się w modyfikacji. Reszta to tak na prawdę puzzle doczepiane w trakcie pracy nad modem.
 

Narkan

Narkan

Użytkownicy
posty435
Propsy115
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
Jeśli chcesz ambitny projekt to: zrób swoją wersje Edycji Rozszerzonej. Wykorzystaj obóz bandytów, dodaj questy poboczne, możliwość zostania guru/magnatem, przerób tak grę by strażnikiem świątynnym/strażnikiem obozu grało się do końca, a nie jak jest normalnie, że bohater zostaje ostatecznie nekromantą. Utrudnij gre, przerób mechanike na G2 tj. procentowa nauka broni, zwiększona ilość pn za większą ilość statystyk, zrób grywalnych magów. Zrób tak, by dało się dołączyć do sług magów jako kurierzy i potem jako mag ognia, coś takiego jak nowicjusz magów ognia z G2. Już nawet nie twórz nowych gildii typu bandyci czy myśliwi, tylko rozwiń i przerób to co jest. Według mnie nie ma dobrego moda, który rozwija fabułę Gothica 1. Edycja Rozszerzona wkurza mnie swoim pakowaniem wszystkiego na siłe, na przykład Kosa który proponuje od razu zostanie kopaczem... Fakt, można to zrobić tak, że trafiając do NO musisz się wykazać się w kopalni i nie piszę tu o jednej misji 'zabij szpiega', lecz wrzuciłbym tak co najmniej 10 questów i udostępnił kopalnie kopaczom, tu można spojrzeć na Dark Sage, który genialne zrobiło wątek kopacza w kopalni, niby ułatwili sobie robote robiąc z bohatera niewolnika, ale i tak odwalili kawał roboty. Następnie przyczepiając się do NO, przejście z szkodnika do najemnika też jest zbyt szybkie, tu można by się pokusić o dodatkowe questy. Gothikowi brakuje też nauczycieli i dodatkowych broni. Również przydałoby się więcej pancerzy gildyjnych jak i neutralnych, np. @Maliksoft tworzy genialne tektury, które można by wykorzystać. Jest wiele możliwości by rozwinąć to co jest, ale to za dużo by pisać :D

PS Nie mam nic do teamu tworzącego ER, szanuje ich za swoją prace.
 

Fabio

Fabio

The Modders
posty3466
Propsy2150
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Jeśli chcesz ambitny projekt to: zrób swoją wersje Edycji Rozszerzonej. Wykorzystaj obóz bandytów, dodaj questy poboczne, możliwość zostania guru/magnatem, przerób tak grę by strażnikiem świątynnym/strażnikiem obozu grało się do końca, a nie jak jest normalnie, że bohater zostaje ostatecznie nekromantą. Utrudnij gre, przerób mechanike na G2 tj. procentowa nauka broni, zwiększona ilość pn za większą ilość statystyk, zrób grywalnych magów. Zrób tak, by dało się dołączyć do sług magów jako kurierzy i potem jako mag ognia, coś takiego jak nowicjusz magów ognia z G2. Już nawet nie twórz nowych gildii typu bandyci czy myśliwi, tylko rozwiń i przerób to co jest. Według mnie nie ma dobrego moda, który rozwija fabułę Gothica 1. Edycja Rozszerzona wkurza mnie swoim pakowaniem wszystkiego na siłe, na przykład Kosa który proponuje od razu zostanie kopaczem... Fakt, można to zrobić tak, że trafiając do NO musisz się wykazać się w kopalni i nie piszę tu o jednej misji 'zabij szpiega', lecz wrzuciłbym tak co najmniej 10 questów i udostępnił kopalnie kopaczom, tu można spojrzeć na Dark Sage, który genialne zrobiło wątek kopacza w kopalni, niby ułatwili sobie robote robiąc z bohatera niewolnika, ale i tak odwalili kawał roboty. Następnie przyczepiając się do NO, przejście z szkodnika do najemnika też jest zbyt szybkie, tu można by się pokusić o dodatkowe questy. Gothikowi brakuje też nauczycieli i dodatkowych broni. Również przydałoby się więcej pancerzy gildyjnych jak i neutralnych, np. @Maliksoft tworzy genialne tektury, które można by wykorzystać. Jest wiele możliwości by rozwinąć to co jest, ale to za dużo by pisać :D

PS Nie mam nic do teamu tworzącego ER, szanuje ich za swoją prace.

A ja proponuję Ci zignorować ten post i wziąć się za samodzielną modyfikację. Tych "addonów" jest od chuja, a te co wychodzą teraz dodają tylko 2 nudne zadania i obozy zbudowane z paru vobków na krzyż. Jak nie masz zdolności graficznych, ani człowieka od tego to zobacz sobie na woga (masz tam parę światów, niektóre wykorzystane niektóre nie) pozwoli ci to przynajmniej na stworzenie własnej fabuły (chociaż świat robi się pod fabułę nie na odwrót, ale może coś wymyślisz).

OrtegaX

OrtegaX

Użytkownicy
Bractwo Gothica
posty351
Propsy292
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
  • Bractwo Gothica
Chyba tak zrobię. Przerzucę się na G2 i pobiorę swiat z WoG'a. Chyba nic nie wymyślę do 1, Na Doline Zpmbie miałem dobry pomysł ale już nic nie wymyśle :D

Gepsiu

Gepsiu

Użytkownicy
chicken <3
posty233
Propsy51
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • chicken <3
Dobry pomysł narzucił Ci Namiot.
Zrób może moda na podstawie książki lub na podstawach kilku książek.
Bardzo fajnie gra się w gre, w której odzwierciedlona jest sytuacja/e z książki/ek.  :)
Wiadomo, jest to trudna sztuka, ale finał zapewne byłby świetny .
 
cip cip cip Kukuryku cip cip cip

OrtegaX

OrtegaX

Użytkownicy
Bractwo Gothica
posty351
Propsy292
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
  • Bractwo Gothica
Masz na mysli jakąś książkę? Ja za bardzo nie czytam...

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Zawsze też możesz pograć w więcej modów żeby mieć inspirację :D
 

Gepsiu

Gepsiu

Użytkownicy
chicken <3
posty233
Propsy51
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • chicken <3
Hmmm wybór jest obszerny i trudny.
Dam Ci może jakiś przykład.
http://lastinn.info/pozostale-systemy-rpg/8057-wiedzmin-nawiazania-i-podobienstwa.html

Post połączony: 2016-01-19, 15:24
Zawsze też możesz pograć w więcej modów żeby mieć inspirację :D

Właśnie jemu chodzi o coś świeżego, a nie klepanego od stuleci.
 
cip cip cip Kukuryku cip cip cip

OrtegaX

OrtegaX

Użytkownicy
Bractwo Gothica
posty351
Propsy292
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
  • Bractwo Gothica
Pójdę do biblioteki :D

wiwi

wiwi

Użytkownicy
posty152
Propsy36
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Hm-jeżeli nie uraziło by to Twojej ambicji to w dziale "Projekty zawieszone i porzucone" są prace które można by
kontynuować ,czerpać  pomysły itd  ( Oczywiście za zgodą  ich autorów )
 

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2281
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
Pójdę do biblioteki :D
Śmiej się śmiej ale to najlepszy pomysł na jaki do tej pory wpadłeś. Polecam dział fantasy/średniowiecze
 

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič
Ja polecam najpierw uzyskać pomysł na to co chcesz modem opowiedzieć a dopiero po tym budować mod. Inaczej obawiam sie skoczy sie na tytanach i dualach bez jakiegoś rozsądnego powodu.
 


Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Znaczy się, ja myślałem że modujemy bo chcemy przekazać swoją historię którą mieliśmy już przed wybraniem ciężkiej ścieżki moddera. Szukanie pomysłu by zrobić "sztukę dla sztuki", nigdy nie kończy się dobrze. Jeżeli natomiast jesteś jednym z moderów którzy chcą się nauczyć podstaw i ruszyć dalej w gamedev - nie tędy droga. Mamy dobę darmowych silników.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Dark

Dark

Użytkownicy
posty1052
Propsy2197
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Rozwijając to czym pisał Fabiosek, ja zacząłbym przede wszystkim od zadania sobie fundamentalnego pytania.
Czy mam siłę i ochotę na stworzenie i wydanie projektu do gry Gothic?
 Na przestrzeni lat były tu setki osób, które szumnie zapowiadały swoje projekty a w praktyce gówno z tego wychodziło i po kilku miesiącach uciekali gdzie pieprz rośnie. Thoro napisał o tym kiedyś świetny temat, ale widzę że niestety został tylko ten  dotyczącego sposobu zaprezentowania swojego projektu. Mamy w tej chwili rok 2016, a gra którą chcesz modować pochodzi z roku 2002 (w tej nowszej wersji).  Zadaj sobie pytanie, czy masz dość siły i determinacji aby wykonać taki projekt? Podpisuję się to obiema rękami pod tym co napisano wyżej.  Jeśli to ma być kolejny projekt typu dodanie chatki myśliwych albo mod z tytanami który porzucisz za miesiąc  to daj sobie chłopie spokój, idź naucz się czegoś praktycznego (3d, jakiś język obcy), a zaśmiecanie sceny modderskiej tej leciwej gry zostaw w spokoju.
 Jeśli jednak NAPRAWDE kochasz tą grę i jej klimat,  to postaraj się stworzyć oryginalny projekt na nowym Świecie ze świetną, wciągającą ale może nawet krótką fabułą.  W innym wypadku daj sobie spokój i wracaj do nauki, albo pomoduj sobie nowe gry (skyrim?), bo w kolejny badziew do tak starej gry nie zagra NIKT

Namiot

Namiot

Użytkownicy
posty399
Propsy48
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Soooryyy chłopaki, ale nie każdy ma ochotę robić specjalnie nowy świat do Gothica. Domyślam się, że jest grupa stałych graczy, którzy mają dość podstawowych gothicowych map, ale trzeba pamięć też o  sporej grupie ludzi,która do Gothica zasiada co kilka lat albo pierwszy raz o iluś tam ...wieków

Nie każdy ma wymóg zrób mi wszystko oryginalne na 10/10 a jak nie to schowaj się ze swoim modem parchaty cieniasie.
 

Fabio

Fabio

The Modders
posty3466
Propsy2150
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Soooryyy chłopaki, ale nie każdy ma ochotę robić specjalnie nowy świat do Gothica. Domyślam się, że jest grupa stałych graczy, którzy mają dość podstawowych gothicowych map, ale trzeba pamięć też o  sporej grupie ludzi,która do Gothica zasiada co kilka lat albo pierwszy raz o iluś tam ...wieków

Nie każdy ma wymóg zrób mi wszystko oryginalne na 10/10 a jak nie to schowaj się ze swoim modem parchaty cieniasie.

Może wziąć z Woga :P

Dark

Dark

Użytkownicy
posty1052
Propsy2197
Profesjabrak
  • Użytkownicy
 Dokładnie, poza tym ktoś wracałby po kilku latach do gry i zaczynałby od moda z jakimś nowym namiotem? No proszę cię
Community bardzo sie nam skurczyło, i w tej chwili grają tylko w miarę stali gracze. A nie dinozaury które dopiero zaczynają grać w mody albo wracają do tej gry po 20 latach

Leoxiq1993

Leoxiq1993

Użytkownicy
Mistrz
posty175
Propsy75
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Mistrz
Przepraszam stary, ale chlopaki maja racje. To raczej kreatywny pomysl na fabule i pasja pchaja ludzi do tworzenia modow, a nie odwrotnie. Bron Boze nie rob kolejnego rozszerzenia do Gothica! ILE MOZNA? Nooo chyba, ze tak ogromne jak returing, ale powiedzmy sobie szczerze.. raczej nie podolasz. A jezeli bylbys w stanie dodac do gry dodatkowe 20h (przykladowo) to szczerze wolalbym niezaleznego moda zamiast rozszerzenia o takiej dlugosci. Powtorze.. bo ile mozna? Co do ksiazek. Jezeli nie czytasz, to zacznij. Pobudzi twoja kreatywnosc do tworzenia fabuly, ale i nie bedac modderem to przydatna czynnosc. Na poczekaniu podejzewam, ze wiekszosc tutaj jest w stanie wymyslic ciekawa fabule do moda, albo znosna. Jezeli naprawde chcesz moddowac, ale jeszcze nie masz fabuly to faktycznie zacznij tworzyc swiat, lub wez gotowy z woga i go uzupelniaj. Stworz jakies miasto, oboz itd. Potem pomysl kto w nich mieszka i stworz frakcje. Moze w ten sposob wskoczy ci nagle fabula do glowy, a ty nie bedziesz proznowal tylko cwiczyl tworzac to co ci powiedzialem. Powodzenia
 
Pozdrawiam mame i tate

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2281
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
Soooryyy chłopaki, ale nie każdy ma ochotę robić specjalnie nowy świat do Gothica. Domyślam się, że jest grupa stałych graczy, którzy mają dość podstawowych gothicowych map, ale trzeba pamięć też o  sporej grupie ludzi,która do Gothica zasiada co kilka lat albo pierwszy raz o iluś tam ...wieków

Nie każdy ma wymóg zrób mi wszystko oryginalne na 10/10 a jak nie to schowaj się ze swoim modem parchaty cieniasie.

Może wziąć z Woga :P
Generalnie po to WoG jest  :P. Nawiasem mówiąc, nie rozumiem ludzi, którzy wytykają palcami osoby używające itemy, tekstury, meshe czy cokolwiek innego udostępnione na WoGu. Bo co? Bo nie zrobili tego sami? Bo używają udostępnionych publicznie materiałów zamiast zrobić swoją pracę i stracić 50 razy więcej czasu na coś co już stworzono i udostępniono publicznie? Na jaki chuj wymyślać koło któryś raz z rzędu?
 

Namiot

Namiot

Użytkownicy
posty399
Propsy48
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Na WoGu nie ma kompletnie nowych światów, więc jest problem bo starzy wyjadacze modów będą mieli pretensje, "że z WoG'a." A przecież w poradzie Dark'a chodzi o kompletnie nowy świat.


Rozumiem, że każdy ma tam swoje wymagania, ale trzeba też wziąć pod uwagę to, że nie każdy moder ma ochotę zaraz przebijać pomysłami i wykonaniem innego modera jakby Ten był wrogiem(przesada, ale wiadomo o co chodzi).

A tutaj niestety widzę zrób to,zrób tamto, i jeszcze to bo nie miałem tego w w modach XYZ a bardzo bym chciał mieć. I tak się komiunity kurczy(co mnie co w sumie obchodzi ma?)

I ta miłość do Gothica....lubię tą grę inni też ale bez przesady. To ma być zabawa a nie miłość francuska z Gomezem. Autor ma mieć z tego czystą zabawę, a nie kobietę z dziećmi do utrzymania.

Nie mniej jednak teoretycznie mogło by dość do paradoksalnej sytuacji, że ów grupa modderska zrobi moda dla małej ekipy wiecznie głodnych gothicowców, czyli dla ostatniego gatunku dinozaurów :)

Po tych co napisał Dark wyżej moja rada jest taka by nie prosić "elity" o rady bo ich nie dostaniesz.Otrzymasz natomiast widzi mi się innych i presję, że trzeba przebić jakieś tam mody nad którymi prace trwały po kilka lat.

Radziłbym wrzucić na mniejszy bieg i we własnym zakresie czysto dla zabawy robić sobie moda ze świadomością, że wszystkich nie zadowolisz.

 

Dark

Dark

Użytkownicy
posty1052
Propsy2197
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Co za pierdoły. Czyli mamy tkwić na poziomie kamienia łupanego, bo na nic lepszego nas nie stać?
Na wogu większość światów jest nowa, a duża ich część nie została nigdy użyta.  O tym właśnie mowie.
 O jakim pobijaniu pomysłów i wykonania ty mówisz? My tu mówimy o idiotycznych modach dodających jakieś bezwartościowe głupoty typu "obóz myśliwych i przemytników", w dodatku zbudowanym z vobow, co było przerabiane po 1000 razy i było fajne w modach z 2005 roku, a nie 2016.
Popatrz sobie na moda typu bumshak, który wyszedł w maju 2004 (jeden z pierwszych modów do g2)  A mimo to wytrzymał próbę czasu bo jest świetny. Był świetnym pomysłem i świetną realizacją, i do tego ogranicza sie moja porada.  Zastanów się czy chcesz coś robić, a jeśli chcesz to zrób coś porządnego .

 To że ty jesteś bezpłciowym i niewymagającym graczem, nie znaczy że inni też tacy są

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2281
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
Na WoGu nie ma kompletnie nowych światów
Co ty pierdolisz za głupoty znowu?

Po tych co napisał Dark wyżej moja rada jest taka by nie prosić "elity" o rady bo ich nie dostaniesz.Otrzymasz natomiast widzi mi się innych i presję, że trzeba przebić jakieś tam mody nad którymi prace trwały po kilka lat.
Zakładając, że osoba, która prosi o radę, prosi w taki sposób, w jaki ty produkujesz te swoje "złote myśli", to na pewno gówno otrzyma. Skończ gadać o czymś, o czym nie masz zielonego pojęcia.
 

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Offtopując lekko, jak autor tematu chce zrobić swoją historię to już lepiej jak się zabierze za moddowanie Neverwinter Nights. Raz, że poziomy map robi się przez stawianie klocków, co bardziej prosto się nie da. Dwa, potwory modeli masz znacznie więcej, a i samo universum jest bogatsze, dzięki czemu masz nie ograniczony potencjał na moda bo Toril jest ogromny. Jedyna wada że skrypty trudniej ogarnąć niż gothica bo nie ma poradników ale nie są skomplikowane aż tak bardzo. No i wada nwn jest taka że w mody gothiczka gra więcej osób niż w w/w grę (tak mi się wydaje, sceny moderskiej nwn nie znam za bardzo bo sama gra jest popularna.
 

Dark

Dark

Użytkownicy
posty1052
Propsy2197
Profesjabrak
  • Użytkownicy
To już pisałem, niech zrobi do skyrima albo wiedźmina 2 gdzie w REDeditorze jest system modelowania terenu jak w the sims bez konieczności robienia czegokolwiek w 3d

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2281
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
Nawiązując
https://www.youtube.com/watch?v=DbkVNLLub54
 

Lansjer

Lansjer

Rzeka
posty808
Propsy502
ProfesjaLvl designer
  • Rzeka
Rób moda jakiego chcesz, tylko nie rób błędu jak 90% ludzi na tym forum - zrób najpierw jakiś zaczątek fabuły, który sam w sobie będzie modem, jeśli dobrze wyjdzie to git, jeśli będziesz miał chęci to możesz to bez problemu rozwinąć. Najgorsze co możesz zrobić to nie uwzględnić pracy i czasu wymaganego na ukończenie.
 

ModziarzPL

ModziarzPL

Użytkownicy
posty44
Propsy5
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
Jeśli uważasz, że nie chcesz światów z WOG'a, a nie masz innej mapy, to zawsze możesz zrobić użytek z oryginału (patrz: "Velaya"," Straż Miejska"). Nie chodzi oto, że każdy robi Ci na złość i stawia wymagania, które są bzdurne czy ponad siły, tylko było już wiele projektów, które dodawały jakieś mało znaczące elementy typu: "namiot, kilku ludzi z jednym dialogiem, koniec", a tego nikt by specjalnie nie chciał. Jeśli chodzi o fabułę to pomysł zawsze się znajdzie; w samym uniwersum Gothic'ka jest parę luk, którę świetnie można by było wypełnić np. no nie wiem: przeszłość Jarkendaru sprzed potopu czy może tajemniczy Kahr, z którego pochodził jeden ze zmarłych, pochowany w Khorinis. Pomysł można łatwo znaleźć, a jeszcze łatwiej go pominąć, najważniejsze jednak by wytrwać do końca w tworzeniu moda, mimo trudności.
 

Namiot

Namiot

Użytkownicy
posty399
Propsy48
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Co to za nowy świat? z WoG jeżeli mogę go sobie wziąć w dowolnej chwili i zobaczyć(albo ktoś wyda kilka modów przed nim w tym samym świecie) ? Grałem w kilka modów i mapy z WoG są używane w modyfikacjach, więc nie wiem skąd u was myśli, że są to kompletnie nowe światy.

U mnie po przez kompletnie nowy to taki, który nie był nigdy wcześniej pokazywany tj.widzimy go pierwszy raz. Najwyraźniej Wy rozumuje inaczej.

Dla tych co chcą w jakimś tam moddingu Gothica wiecznie zdobywać szczyty to są pierdoły i wszystko ładnie pięknie jak ktoś ma ochotę pokazywać, że ON w moddingu za 0 zł brutto jest lpeszy od ekipy, która zrobiła moda na 10/10 :) A pisze o porównaniu ponieważ częste gęsto pojawią się przyrównaniu do innych modów np jakaś animacja albo coś.

To, że ktoś ma ból tyłka jak Dark (O Mamusiu! Zieje nienawiścią jak smok!) z powodu powtarzających się pomysłów to jeszcze nie powód żeby komuś pisać co ma robić. Wrzućcie trochę na spokój, zrobi moda takiego jakie zrobi ów modder :)

Chętnie jeszcze przeczytam ogień pana Darka, kaczka też widzę lubi sobie pobluźnić :)
 

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2281
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
U mnie po przez kompletnie nowy to taki, który nie był nigdy wcześniej pokazywany tj.widzimy go pierwszy raz. Najwyraźniej Wy rozumuje inaczej.
Najwyraźniej tak  :lol2:
Chętnie jeszcze przeczytam ogień pana Darka, kaczka też widzę lubi sobie pobluźnić :)
Witamy na theModders  :F
 

OrtegaX

OrtegaX

Użytkownicy
Bractwo Gothica
posty351
Propsy292
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
  • Bractwo Gothica
A dałoby się przenieść zena z G1 do G2 i zrobić taki Gothic Alternative? Bunt się nie udał i zamkiem dalej rządzą królewscy zolnierze i trafiamy do kolonii w takim stanie. Co myślicie?

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
A dałoby się przenieść zena z G1 do G2 i zrobić taki Gothic Alternative?
Dla mnie spoko. Ale po co robić to na g2, jak w g1 masz praktycznie wszystko gotowe?  :pokerface:  Pamiętaj że sam pomysł nie wszystko, liczy się też dobre wykonanie jego.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry