Assassin's Creed: Origins 56717 163

O temacie

Autor Kuba

Zaczęty 5.01.2016 roku

Wyświetleń 56717

Odpowiedzi 163

Kazzmir

Kazzmir

O.D.A.L.
posty1003
Propsy1681
ProfesjaProducent
  • O.D.A.L.
 
rekrutacja O.D.A.L, po 18:00 gg:10135138

R4zor

R4zor

Użytkownicy
posty456
Propsy141
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Teraz "wszyscy wzorują się na Wiedźminie" (a to jak im to wychodzi to już inna sprawa...). Mimo wszystko liczę na AC Origins.

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Cytuj
edług jednego z informatorów tytuł w znaczący sposób przypomina Skyrima, ponieważ autorzy zdecydowali się stworzyć największy w historii serii świat, ale najnowsze informacje są jeszcze ciekawsze. 

Zdaniem przecieków, Ubisoft przygotowując pozycję czerpał garściami z Wiedźmin 3: Dziki Gon – Assassin's Creed Origins posiada walkę przypominającą tę z polskiej produkcji (system freeform).
Lul  Czyli to będzie taki coś ala gra akcji/rpg :huh:
W sumie
nie jest taki zły pomysł  :F  Ale gra pewnie i tak pozostanie monotonna :F

 

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Cytuj
Zdaniem przecieków, Ubisoft przygotowując pozycję czerpał garściami z Wiedźmin 3: Dziki Gon – Assassin's Creed Origins posiada walkę przypominającą tę z polskiej produkcji (system freeform).

Czyli walka będzie niesamowicie łatwa. To już chyba wolałbym aby wrócili do systemu z AC 1
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Halk_Hogan_PL

Halk_Hogan_PL

Użytkownicy
Halkster
posty916
Propsy890
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
  • Halkster
Cytuj
Zdaniem przecieków, Ubisoft przygotowując pozycję czerpał garściami z Wiedźmin 3: Dziki Gon – Assassin's Creed Origins posiada walkę przypominającą tę z polskiej produkcji (system freeform).

Czyli walka będzie niesamowicie łatwa. To już chyba wolałbym aby wrócili do systemu z AC 1
Co ty za głupoty gadasz. To że będzie przypominała walkę z W3 to nie znaczy, że będzie ona taka sama i taka łatwa (chociaż na początku na najwyższym poziomie, wcale ona taka łatwa nie była).
 

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Jest jedno ale walka w wiesku nie tyczyla sie umiejętności zrecznosciowych gracza tylko, a drzekwa rozwoju, itemow i eliksirów. W Ac to co innego
 

Halk_Hogan_PL

Halk_Hogan_PL

Użytkownicy
Halkster
posty916
Propsy890
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
  • Halkster
Jest jedno ale walka w wiesku nie tyczyla sie umiejętności zrecznosciowych gracza tylko, a drzekwa rozwoju, itemow i eliksirów. W Ac to co innego
A Ty grałeś w ogóle w Wieśka 3? Bo to co piszesz to bzdury totalne. Właśnie itemy i perki mało się liczyły, bo głównie chodziło o odpowiednie uniki i ogólny lvl Geralta. Po prostu dobrze grając mogłeś zajebać dosłownie wszystko, mając lipne eq. Przynajmniej ja tak sądzę (po blisko 500h grania).
 

Kazzmir

Kazzmir

O.D.A.L.
posty1003
Propsy1681
ProfesjaProducent
  • O.D.A.L.

Kazzmir
O.D.A.L.

Assasin\'s Creed: Empire 2017
#27 2017-05-17, 19:12(Ostatnia zmiana: 2017-05-17, 19:31)
Jest jedno ale walka w wiesku nie tyczyla sie umiejętności zrecznosciowych gracza tylko, a drzekwa rozwoju, itemow i eliksirów. W Ac to co innego
kurwa tłumacza


POZIOM OSTRZEŻENIA 5%
kurwa xD
 
rekrutacja O.D.A.L, po 18:00 gg:10135138

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Jest jedno ale walka w wiesku nie tyczyla sie umiejętności zrecznosciowych gracza tylko, a drzekwa rozwoju, itemow i eliksirów. W Ac to co innego


Właśnie wręcz przeciwnie. Jedyne co pamiętam z walki w Wiedźminie 3 to to, aby w odpowiednim czasie nacisnąć blok/unik/odskok. Nie wiem co ludzie widzą trudnego w Wiedźminie 3, nawet na najwyższych poziomach - tam jest to samo tyle, że przeciwnicy mają drastycznie więcej obrażeń i punktów życia.
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Ja pisałem o w2 akurat, bo tylko w niego gralem :D A jakiś dużych zmian nie bylo chyba przez 2i 3. No i w 2 nie piepszcie ze eliksyry i eq nie pomagalo wygrać walk
.
Cytuj
Po prostu dobrze grając mogłeś zajebać dosłownie wszystko, mając lipne eq.
Czy w AC będzie lvl postaci? No raczej nie  ...

Problem z walką AC nie jest w tym że jest zbyt łatwa albo zbyt mało skillowa.
1. Kontry są za dobre, 100% zabicie wroga jednym ciosem tylko ułatwia zbyt walkę
2. Brakuje w AC bossów, zwykłe żołdaki powinni ginąć od razu jak w AC, ale powinni być w misjach fabularnych mocniejsze wersje, które nie da się kontrować, fajnie to zrobili w AC Revelations że janczary były kuresko mocne do zabicia
 

Cragann

Cragann

Użytkownicy
posty766
Propsy604
Profesjabrak
  • Użytkownicy
zawsze nudziło mnie to skakanie po dachach i dźganie strażników
ac był gorzej niż monotonny
jak oferują otwarty świat to fajno, może pierwszy ac w którego będę chciał grać
 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Najlepsze co jest w AC to właśnie skakanie po dachach, le parkour i dźganie strażników, najlepiej skrytobójczo. Reszta to tło.

Zireael

Zireael

Użytkownicy
Przezorny
posty388
Propsy304
NagrodyV
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Przezorny
Niech Ubisoft uczy się od Redów tak, jak uczeń, który uczy się od mistrza.




 
Ludzie (...) lubią wymyślać potwory i potworności. Sami sobie wydają się wtedy mniej potworni (...) Wtedy jakoś lżej im się robi na sercu. I łatwiej im żyć.

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
zawsze nudziło mnie to skakanie po dachach i dźganie strażników
ac był gorzej niż monotonny
jak oferują otwarty świat to fajno, może pierwszy ac w którego będę chciał grać
Ahaha, to mnie rozwaliles  :lol2:

Wolalbys biegac i zabijac strażników?  W AC BH miałeś otwarty swiat, niby w czym by się roznil od tej części? :D

Ja wiem o co ci chodzi, o różnorodny gameplay. Ale to można osiągnąć w grze liniowej, bo misje można zrobić różnorodne, jak masz miasto i poboczne rzeczy to nie oczekuj ze będzie sie robic niz innego niż lazenie po budynkach i zabijaniu. No bo co innego xD
 

R4zor

R4zor

Użytkownicy
posty456
Propsy141
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
To na co "wszyscy" czekali, Ubi podkręca atmosferę przed E3!!! [TEASER]
https://twitter.com/Assassins_UK/status/864511845994024960
Spoiler
:lol2: :lol2: :lol2:

Cragann

Cragann

Użytkownicy
posty766
Propsy604
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Cytuj
Wolalbys biegac i zabijac strażników?
nie, wolałbym nie robić w kółko tego samego czyli "skakanie po dachach i dźganie strażników" i sie przy okazji kurewsko nie nudzić, bo, ile można?

Cytuj
Ja wiem o co ci chodzi, o różnorodny gameplay
chodzi mi o dobry i ciekawy gameplay, wcale nie musi być różnorodny, patrz: protoplasta AC- prince of persia, w zasadzie człon rozgrywki był banalnie prosty bo polegał na walce i omijaniu przeszkód a przy tym był wciągający i przyjemny, ale ta gra była liniowa
no a co z nieliniowymi jak ac?
no a kruwa nic, bo to nie ma znaczenia czy gra jest liniowa/nieliniowa bo obie mogą być zarówno słabe jak i dobre, po prostu operują na innych płaszczyznach, jeśli domeną AC jest
Cytuj
lazenie po budynkach i zabijaniu
to niech twórcy skupiają się na rozwinięciu tego zabijania, żebym w następnym AC przy zabijaniu strażników nie czuł sie jak przy jakiejś taśmie produkcyjnej
Cytuj
masz miasto i poboczne rzeczy
jest sporo gier gdzie "łazisz po mieście i zabijasz, gdzie masz miasto i poboczne rzeczy" i które robią to dobrze patrz ot. wiedźmin czy chociażby gothic, to że w AC można jeszcze dodatkowo wchodzić NA budynki NA miasto, to otwiera tylko dodatkowe możliwości i nie musi przy tym sprowadzać miasta do roli "klocków po których można sobie poskakać hehe"
 

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6476
Propsy3038
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
Zagrajcie w Batmana, bo z tego co widzę, to większość rzeczy które chcecie tam znajdziecie ;X
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
patrz: protoplasta AC- prince of persia, w zasadzie człon rozgrywki był banalnie prosty bo polegał na walce i omijaniu przeszkód a przy tym był wciągający i przyjemny, ale ta gra była liniowa
Właśnie o to chodzi, że gra była liniowa dlatego nie była nudna. WŁAŚNIE O TO CHODZI    W grze wchodziłeś do jakiegoś pomieszczenia, za pomocą akrobatyki wchodziłeś na górę, w międzyczasię zabijając kilka stworów i custenka, ciągle były nowe lokacje, coś sie działo, fabuła ciągle szła do przodu i byliśmy ciekawi co dalej. Już sam postęp fabuły aż zaczęcal do grania. A ty myślisz że gdyby w grze PoP byśmy zapierdalali po całej twierdzy, akrobatyką i wykonywali ciągle milion gównianych questów aka zabij 3 stwory, wchodzili na milion zasranych posterunków, i chujowe znajdźki znajdowali  to gra nie byłaby nudna?  No właśnie byłaby nudna.


Porównywanie AC od gothica czy wiedźmina, no kurwa bezcenne xD Co z tego że taki gothic był różnorodny jeśli chodzi o poboczne rzeczy, a AC nie xD

Raz że tam questy były jakością 100 razy lepsze, myślisz że gdyby w gothicu 2 usunąć lvl postaci, kilka mieczy na całą grę dać, całe zdobywanie EQ zabrać, i dać nudne chujowe proste queściki, oraz milion wież na które się wchodzi tyle, że można usnąć, do tego usunąć rozmawianie z NPC przez dialogi,  to gra nadal by była taka dobra? :F    Nie, nie była. Oj zapewniam cię że nie.

 Jaki jest sens w ogóle tych pobocznych rzeczy w AC? Na chuj mi wchodzić na 10 posterunków, zbierać 100 piórek, wykonywać w kółko misję odprowadzenia jakiegoś npc, czy zabicia celu? :facepalm: Jaki ma to sens z punktu widzenia rozgrywki, no bo kurwa wolałbym zagrać nawet 2 razy w tą samą grę, niż tracić na to czas. Żaden, zwykłe chamskie przedłużanie gry w sztuczny, chujowy sposób. I w tym AC pewnie będzie jeszcze gorzej bo liniowość będzie mniejsza
 
 

Cragann

Cragann

Użytkownicy
posty766
Propsy604
Profesjabrak
  • Użytkownicy
kurwa makdum wiedziałem że nie ma sensu ci tłumaczyć nawet próbowałem wytłumaczyć to w sposób przystępny tobie
zacytuje ci bo nie wiem czy czytałeś
Cytuj
nie ma znaczenia czy gra jest liniowa/nieliniowa bo obie mogą być zarówno słabe jak i dobre, po prostu operują na innych płaszczyznach
da sie prościej ale jak już tego nie pojmujesz to



miałem sie odnieść jeszcze do innej części, ale po prostu zrezygnuje

piszesz jedno a ten drugie :I:I::IIIII

 

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
No to podaj geniuszu dobra grę z otwartym świata nie licząc rpg

Zrobienie otwartej gry bez rpg, aby nie byla monotonna jest skazane na porażkę. Gdyż większość takich gier to lazenie i walka. To jest nudne, rpg oferują dużo więcej
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry