Dyskusja na temat modyfikacji 838302 2122

O temacie

Autor Simon Said

Zaczęty 27.12.2015 roku

Wyświetleń 838302

Odpowiedzi 2122

Vrona

Vrona

Użytkownicy
posty52
Propsy32
Profesjabrak
  • Użytkownicy
@Werewolf Obraziły bym cię ale po co, sam to robisz.
Widząc że nie pojmujesz to wytłumaczę ci na przykładzie gier komputerowych np. CS:GO najlepsi gracze wygrywają turnieje przez co zdobywają pieniądze i sławę to też jest niesprawiedliwe bo każdy gracz CS:GO powinien zarabiać, dlaczego lepsi są nagradzani a słabsi nie?
 

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
@Werewolf Obraziły bym cię ale po co, sam to robisz.
Widząc że nie pojmujesz to wytłumaczę ci na przykładzie gier komputerowych np. CS:GO najlepsi gracze wygrywają turnieje przez co zdobywają pieniądze i sławę to też jest niesprawiedliwe bo każdy gracz CS:GO powinien zarabiać, dlaczego lepsi są nagradzani a słabsi nie?

Ale to nadal zawody, a nie mod dla graczy. Zapytam jeszcze raz - poklociles sie z mózgownicą? Bo chyba probujesz cos udowodnic ale Ci za bardzo to nie wychodzi.
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Nie ma to jak porównywać granie cs go multi do moda single player  :facepalm:  :facepalm:
Powiedz że to jakiś troll, bo chyba stracę w wiarę w ludzkość  :ayfkm:

Rozumiem jeszcze gdyby to były jakieś itemy z lepszymi statami, ale nie NPC i questy nowe.
Dla kogoś, kto liczy tylko na nabijanie lvl i statystyk tak naprawdę ma to w dupie, a traci na tym tylko gracz słabszy którego interesuje fabuła .  Czy ci byłoby miło gdyby tylko gracze rosyjscy z ip z rosji mogli mod ściągać? Skąd się takie lewaki biorą, nie mam pojęcia  :facepalm:
 

Vrona

Vrona

Użytkownicy
posty52
Propsy32
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Wolno myślisz jak widzę więc przeczytaj to P O W O L I.
Są gry np. Dark Souls cała seria, gdzie część contentu odblokowuje się dopiero na wyższych poziomach trudności gdy przechodzisz grę drugi, trzeci raz i takich gier jest kilka.
Jeśli chodzi o returning nie masz zielonego pojęcia co jest zablokowane na łatwy i normalnym a płaczesz, nie wiesz czy to ma być forma nagrody dla tych co grają na trudnym czy po prostu urozmaicenie rozgrywki dla tych co przechodzą grę drugi raz na wyższym poziomie trudności a płaczesz.
 

Splash

Splash

Moderator
posty4210
Propsy3412
ProfesjaNierób
  • Moderator
Cytuj
Dla kogoś, kto liczy tylko na nabijanie lvl i statystyk tak naprawdę ma to w dupie
Nie właśnie nie. Dla społeczności uzależnionej od Returninga to cios poniżej pasa. Jeszcze nie zauważyłeś jak wielcy fani Gothica chwalą się na różnych forach i Facebooku swoimi postaciami? No bo jak tu żyć, gdy moja postać nie zdobędzie maksymalnej liczby doświadczenia i nie będzie mieć ponad 400 punktów siły? No jak? T_T
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Sentinel

Sentinel

Użytkownicy
posty174
Propsy19
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Wolno myślisz jak widzę więc przeczytaj to P O W O L I.
Są gry np. Dark Souls cała seria, gdzie część contentu odblokowuje się dopiero na wyższych poziomach trudności gdy przechodzisz grę drugi, trzeci raz i takich gier jest kilka.
Jeśli chodzi o returning nie masz zielonego pojęcia co jest zablokowane na łatwy i normalnym a płaczesz, nie wiesz czy to ma być forma nagrody dla tych co grają na trudnym czy po prostu urozmaicenie rozgrywki dla tych co przechodzą grę drugi raz na wyższym poziomie trudności a płaczesz.

/jako że doszłem w Dark Souls do ng+7 to powiem że jedyne czym się różniło to tylko tym że znajdowałeś jakieś nowe itemy albo smaczki fabularne ale nie odblokowywało to żadnej nowej lokacji ani bossów więc wycięty content był tylko paroma smaczkami i itemami nic więcej a w gothicu zostały ucięte wątki fabularne i niektóre zadania? mówisz że nie wiadomo co jest zablokowane na niższych poziomach trudności np: chociażby śnieżna lokacja z którą najpewniej związane są jakieś zadania fabularne albo poboczne? nie przypominam sobie by w jakiejkolwiek grze  było coś takiego , przeważnie na wyższymi  poziomach są dodawane tylko lepsze bronie z lepszymi statami :lol: więc nie dziw się że niektórym osobom sie to nie podoba  :lol: wprowadzenie tego contentu zmusza fana gothica który chce wykonać wszystkie zadania i odkryć wszystkie lokacje do zagrania na trudnym poziomie  :lol: i to jest jakby nie patrzeć dzieli graczy gdyż nie każdy chce się męczyć na hardzie gdzie przejście gry zajmuje znacznie więcej czasu ze względu na długie walki  :lol:
 

Squerol

Squerol

Użytkownicy
twój stary
posty712
Propsy547
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • twój stary
Są gry np. Dark Souls cała seria, gdzie część contentu odblokowuje się dopiero na wyższych poziomach trudności gdy przechodzisz grę drugi,
Muszę się czepić,  ale tylko co najwyżej w Dark Souls 2, i to tylko zmiany typu dodania paru dodatkowych przeciwników na krzyż i kilka nowych przedmiotów, nic drastycznego,  nie ma co tego porównywać do sytuacji co odpierdalaj@ą w Returningu, tak czy siak nie wliczyłbym nawet Dark Souls 2 do serii Soulsów (jak większość fanów) , do niej tak naprawdę tylko należą Demon Souls, Dark Souls 1 i Bloodborne.  Dlaczego, nie będę wyjaśniał.

Zireael

Zireael

Użytkownicy
Przezorny
posty388
Propsy304
NagrodyV
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Przezorny
Powinno tak być, twórcy dobrze zrobili blokując niektórych wątków fabularnych na łatwym i średnim. Ci co przechodzą na wyższym poziomie - trudny i legendarny - powinni być nagradzani, jakiż to wtedy miałby sens grać na trudnym poziomie? Ludzie pomyślcie... :facepalm:
 
Ludzie (...) lubią wymyślać potwory i potworności. Sami sobie wydają się wtedy mniej potworni (...) Wtedy jakoś lżej im się robi na sercu. I łatwiej im żyć.

Kravis

Kravis

Użytkownicy
posty276
Propsy76
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Ale nie każdy chce się użerać z wysokim poziomem trudności, nawet jeżeli miał być nagrodzony za to ciekawymi wątkami fabularnymi. Te wątki powinny być dostępne niezależnie od poziomu, a większość graczy, która wybrała wysoki poziom trudności robi to tylko po to, aby mieć jakieś wyzwanie.
 

Sentinel

Sentinel

Użytkownicy
posty174
Propsy19
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Powinno tak być, twórcy dobrze zrobili blokując niektórych wątków fabularnych na łatwym i średnim. Ci co przechodzą na wyższym poziomie - trudny i legendarny - powinni być nagradzani, jakiż to wtedy miałby sens grać na trudnym poziomie? Ludzie pomyślcie... :facepalm:

nie troluj  :trollface: co ma do tego poziom trudności pokaż mi grę w której są zablokowane wątki fabularne na niższych poziomach :D jak dla mnie rebalance jest aktualnie lepszy od returna 2.0 gdyż nie ma w nim żadnych absurdów  :lol: poziomy trudności są po to by gracz sobie sam dobrał jaki mu pasuje wiadomo jedni grają dla fabuły a inni lubią wyzwanie i grają na wyższych poziomach  :lol: teraz ci co chcą przejść dla fabuły muszą wybrać Hard :) co ma do tego nagradzanie niech wymyślą coś innego a nie ucinają najważniejsze w gothicu wątki fabularne  :lol: po zatym i tak bym zagrał na trudnym i nie potrzebuje do tego żadnych nagród
 

Vrona

Vrona

Użytkownicy
posty52
Propsy32
Profesjabrak
  • Użytkownicy
@Sentinel
Racja i w R2 pewnie będzie tak samo tylko zadania będą właśnie na zdobycie tego dodatkowego ekwipunku + smaczki fabularne w postaci ester egów. Co do śnieżnej lokacji nie jest napisane co jest tam zablokowane dokładnie a może to tylko 3 zadania z 10 i to zadania które polegają na zdobyciu jakieś broni i fabularnie są biedne.
@Squerol
Nie do końca zgodził bym się i na pewno Bloodborne bym nie zaliczył do seri souls. Powiedz mi co odpierdalają w R2?

POWTARZAM RAZ JESZCZE NIE WIADOMO CO ZOSTAŁO WYCIĘTE NA NORMAL I EASY BO TO CO PODALI DO TEJ PORY TO JEDEN BOSS I EKWIPUNEK NIC WIĘCEJ.
 

Sentinel

Sentinel

Użytkownicy
posty174
Propsy19
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
@Sentinel
Racja i w R2 pewnie będzie tak samo tylko zadania będą właśnie na zdobycie tego dodatkowego ekwipunku + smaczki fabularne w postaci ester egów. Co do śnieżnej lokacji nie jest napisane co jest tam zablokowane dokładnie a może to tylko 3 zadania z 10 i to zadania które polegają na zdobyciu jakieś broni i fabularnie są biedne.
@Squerol
Nie do końca zgodził bym się i na pewno Bloodborne bym nie zaliczył do seri souls. Powiedz mi co odpierdalają w R2?

POWTARZAM RAZ JESZCZE NIE WIADOMO CO ZOSTAŁO WYCIĘTE NA NORMAL I EASY BO TO CO PODALI DO TEJ PORY TO JEDEN BOSS I EKWIPUNEK NIC WIĘCEJ.

przecież na ruskim forum jest podane że śnieżna lokacja dostępna od poziomu trudnego a to wyraźnie mówi że nie jest dostępna na easy i normal
 

Narkan

Narkan

Użytkownicy
posty435
Propsy115
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
Płaczecie nad tymi zablokowanym contentem, jakby blokowali połowe gry lub zakończenie gry. Jezu, macie taki problem, bo nie dostaniecie kilku misji i itemków? Wątpie by blokowali najlepsze bronie i pancerze, tak jak widziałem wyżej pancerz mistrza zabójców wątpie by był on naprawde dobry, więc strata mała. Mi blokowanie nie przeszkadza, zachęci tylko do spróbowania gry na wyższym poziomie i tyle, kto będzie chciał to się nauczy grać i będzie dawał rade nawet na legendarnym. Tak naprawde to trzeba czekać na pełną liste, co zostało zablokowane, bo jeśli zablokowali np. świątynie śniącego, to również przyłacze się do bojkotu, ale w przypadku kilku lipnych itemów i zadań sobie odpuszcze. A poza tym, nikt was nie zmusza do gry w mody. Mi się nie podobają mody typu złote wrota czy mt, to w nie nie gram i po problemie, nie płacze że są zjebane i twórcy mogli to zrobić lepiej.
 

Vrona

Vrona

Użytkownicy
posty52
Propsy32
Profesjabrak
  • Użytkownicy
@Sentinel nie prawda jest napisane że śnieżna lokacja w pełni jest dostepna na trudnym ale nie jest napisane co jest tam zablokowane. Czyli będziesz mógł ją odwiedzić na łątwym ale coś tam będziesz miał zablokowane.
Według mnie zablkowane będą zadnia np. idz zabij 400 stworów, przynieś 1000 skór, zabij jakiegoś bossa za które dostaniesz jakiś miecz albo zbroje.
 

Maciuś

Maciuś

Użytkownicy
Believer in Jesus Christ
posty1583
Propsy217
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Believer in Jesus Christ
Mi także nie podoba się takie ograniczanie zadań czy też lokacji na różnych poziomach trudności no ale cóż można na to poradzić? Zawsze coś zostanie nie przemyślane np. niepotrzebna nikomu wytrzymałość. Trzeba przeboleć - życie to nie bajka a ciężka walka z problemami.
 
1 Corinthians 3:19
For the wisdom of this world is foolishness with God.
Psalm 19
The heavens declare the glory of God; and the firmament sheweth his handywork.
Luke 8:17
For nothing is secret, that shall not be made manifest; neither any thing hid, that shall not be known and come abroad.

Niemy

Niemy

Użytkownicy
posty477
Propsy50
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Powinno tak być, twórcy dobrze zrobili blokując niektórych wątków fabularnych na łatwym i średnim. Ci co przechodzą na wyższym poziomie - trudny i legendarny - powinni być nagradzani, jakiż to wtedy miałby sens grać na trudnym poziomie? Ludzie pomyślcie... :facepalm:
Ale pierdoły. Wyższe poziomy trudności są dla graczy, którzy wolą wyzwania w postaci silniejszych bestii czy mniejszej ilości expa. Osobiście sam bym grał na trudnym, ale powstrzymuje mnie od tego utrata statystyk po utracie wytrzymałości (zwłaszcza, że za samo skakanie zabiera 20 ze 100).
 

Sentinel

Sentinel

Użytkownicy
posty174
Propsy19
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Powinno tak być, twórcy dobrze zrobili blokując niektórych wątków fabularnych na łatwym i średnim. Ci co przechodzą na wyższym poziomie - trudny i legendarny - powinni być nagradzani, jakiż to wtedy miałby sens grać na trudnym poziomie? Ludzie pomyślcie... :facepalm:
Ale pierdoły. Wyższe poziomy trudności są dla graczy, którzy wolą wyzwania w postaci silniejszych bestii czy mniejszej ilości expa. Osobiście sam bym grał na trudnym, ale powstrzymuje mnie od tego utrata statystyk po utracie wytrzymałości (zwłaszcza, że za samo skakanie zabiera 20 ze 100).

Przewiń sobie forum na to są kody  :D ja sobie ustawiłem 999 wytrzymałości i mam spokój ze spadkiem statystyk no i rzecz jasna możesz teraz bić się z przeciwnikami bez żadnych ograniczeń  :lol2:
 

Niemy

Niemy

Użytkownicy
posty477
Propsy50
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Powinno tak być, twórcy dobrze zrobili blokując niektórych wątków fabularnych na łatwym i średnim. Ci co przechodzą na wyższym poziomie - trudny i legendarny - powinni być nagradzani, jakiż to wtedy miałby sens grać na trudnym poziomie? Ludzie pomyślcie... :facepalm:
Ale pierdoły. Wyższe poziomy trudności są dla graczy, którzy wolą wyzwania w postaci silniejszych bestii czy mniejszej ilości expa. Osobiście sam bym grał na trudnym, ale powstrzymuje mnie od tego utrata statystyk po utracie wytrzymałości (zwłaszcza, że za samo skakanie zabiera 20 ze 100).
Przewiń sobie forum na to są kody  :D ja sobie ustawiłem 999 wytrzymałości i mam spokój ze spadkiem statystyk no i rzecz jasna możesz teraz bić się z przeciwnikami bez żadnych ograniczeń  :lol2:

Wiem, widziałem. Wtedy jakoś po prostu wyleciało mi to z głowy. Po następnym patchu zacznę grę na trudnym, bo podobno nie kompatybilny ze starymi save'ami. :)
 

radex115544

radex115544

The Modders
posty420
Propsy154
ProfesjaTester
  • The Modders
Ale wy głupoty pierdolicie xD czytać się odechciewa, ale aż się muszę udzielić. Na poziomie trudnym po stracie wytrzymałości spadają nam statystyki prawda, ale po jakimś czasie wracają one do normy (to że nie wracały to był błąd który już został naprawiony) po prostu zmuszają gracza do myślenia, taktyki i wykorzystywania różnych sposobów na walkę a jest ich zawsze wiele. Co do poziomów i punktów łatwy - 25 normalny - 20 trudny - 15 legendarny - 10 jak pograłem chwile na normalnym to mod wydawał się prostszy od podstawki która jest banalnie prosta. I tak większość z was nie gra na 100% i nie wykonuje wszystkich misji pobocznych więc o co ta spina? Poziom trudny zawiera raptem kilka nowych przedmiotów, jednego dodatkowego boss'a a i tak jest ich w chooy i parę ester eggów no i świat w którym pewnie niewiele się znajduje. Podsumowując nawet na łatwym poziomie poczujecie znaczącą różnicę w porównaniu do wcześniejszej wersji. Kto ma jakieś problemy z czymś to niech je zachowa dla siebie... wkurza mnie że ruscy odwalili taki kawał dobrej roboty a wy nawet tego nie potraficie docenić tylko jeszcze ich za to hejtować nie podoba się? Nie graj, nikt cię przecież do tego nie zmusza.
 

michalqq1

michalqq1

Użytkownicy
posty80
Propsy15
Profesjabrak
  • Użytkownicy
https://www.youtube.com/watch?v=8nnP4EeKGyw
, czy to info jest wiarygodne? i o co tu biega xD
 


0 użytkowników i 6 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry