Dyskusja na temat modyfikacji 839027 2122

O temacie

Autor Simon Said

Zaczęty 27.12.2015 roku

Wyświetleń 839027

Odpowiedzi 2122

Zireael

Zireael

Użytkownicy
Przezorny
posty388
Propsy304
NagrodyV
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Przezorny
Jeśli to prawda, że jakieś wątki mają być zablokowane to chyba jest to specjalnie zrobione. Twórcy na pewno chcieli zmusić gracza do gry na wyższym poziomie.  :ok: Mi pasuje. 
 
Ludzie (...) lubią wymyślać potwory i potworności. Sami sobie wydają się wtedy mniej potworni (...) Wtedy jakoś lżej im się robi na sercu. I łatwiej im żyć.

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
:facepalm: no i wlasnie to jest bezsensu. Jeżeli ktoś chce mieć łatwiejszą gre to wybiera łatwy poziom, a nie chce miec ucietych wątków fabularnych czy zadań. Skoro twórcy chcą kogokolwiek zmuszać to od razu trzeba wyjebać wszystkie poziomy i zostawić tylko ten najtrudniejszy to beda mieli pewność. I powtarzam kolejny raz, zeby nie bylo - sam zamierzam grac na najtrudniejszym z mozliwych, ale pomysl jest iscie bezsensowny i idiotyczny.

Na szczescie z tego linku co tam czytam, fakt, że chujowo bo przez google tlumacz, wynika, że twórcy tego nie wprowadzą.
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Staszek

Staszek

Użytkownicy
posty10
Propsy3
Profesjabrak
  • Użytkownicy
:facepalm: no i wlasnie to jest bezsensu. Jeżeli ktoś chce mieć łatwiejszą gre to wybiera łatwy poziom, a nie chce miec ucietych wątków fabularnych czy zadań. Skoro twórcy chcą kogokolwiek zmuszać to od razu trzeba wyjebać wszystkie poziomy i zostawić tylko ten najtrudniejszy to beda mieli pewność. I powtarzam kolejny raz, zeby nie bylo - sam zamierzam grac na najtrudniejszym z mozliwych, ale pomysl jest iscie bezsensowny i idiotyczny.

Na szczescie z tego linku co tam czytam, fakt, że chujowo bo przez google tlumacz, wynika, że twórcy tego nie wprowadzą.

Ależ ma to ogromny sens , Gracze którzy by przechodzili na najwyższym poziomie trudności zostaliby nagrodzeni ,nowymi zadaniami ,smaczkami... Myślę , że jest to słuszna nagroda i ciekawie przemyślana ;p
 

Abaddon

Abaddon

Użytkownicy
posty2147
Propsy1623
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
Mod powinien być dostosowany pod względem trudności dla każdego i w 2.0 nareszcie zrobili to porządnie. Poziom łatwy jest faktycznie łatwy i przyjazny, a trudny dla weteranów. Pamiętam w Rebalance nawet na łatwym było ciężko. Nie powinno się karać słabszych graczy.
 

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
A gracze którzy są słabsi mają być karani, ja pierdole :lol2: Powiedzcie, ze jestem w ukrytej kamerze :D
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Vrona

Vrona

Użytkownicy
posty52
Propsy32
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Poprawki w najbliższym patchu, nie wypisze wszystkich ale wymienie najważniejsze:
Spoiler
Instalator:
-poprawiona instalacja moda dla wersji GOG/STEAM
-uśniecie opcji "uruchom moda po instalacji gry"
Dodano opcjonalne patche:
-mniejsza ilość trawy
- hd czcionka
- większe zioła
- 4gb patch dla systemów 64 bitowych
AST:
- poprawiono menu uruchamiania gry po śmierci potworów, npc lub upadku(nie wiem o co chodzi)
- automatyczne oczyszczanie pamięci cache
- szybki zapis i wczytanie/ f5 i f9
- poprawiono łucznictwo
- naprawiono kradzież
- naprawiono możliwość używanie konsoli na hard
Animacje:
- ogólnie poprawiono animacje
Skrypty i gra:
- poprawiono wejście do miasta
- Теперь на сложном уровне (хард) даётся 15 ЛП за уровень до 50 ур Гг, а далее 10 ЛП; tego nie jestem pewny ale chyba zmniejszono ilość PN przy awansie na poziomie trudności Hard
- poprawiono wpis o szczurach do bestiariusza
- naprawiono błąd uczenia się umiejętności u  Thorbena
- eliksiry teraz leczą za więcej(chyba — Пересмотрены параметры зелья жизни в сторону увеличения % восстановления;)
- naprawiono bug z odnawianiem HP NPC-ów
- brak grzywny przy walce Moe
- brak grzywny za pojedynki z najemnikami
- obniżyli coś Goblinowi szamanowi(Понижен в статах шаман-гоблин;)
- naprawiono bug ze znikającym eq NPC którzy mieli sklepy po kradzieży ich
- naprawiono klonowanie zwojów snu i urok
- naprawiono bug z klonowanie tabliczek i napojów
- w menu powróciła opcja "odwrócona kamera/mysz"
- naprawiono bug z Goraxem przy sprzedawaniu szaty
- naprawiano bug że NPC regenerowali się do full gdy byli atakowani od tyłu
- naprawiono bug w zadaniu "Запретное пастбище" czyli na ang "Forbidden pasture" a na pl"Zakazane pastwisko"
- naprawiono bug przy szukaniu 2 opiekuna
- obniżono koszt uciekania wytrzymałości (nie jest w 100% pewny Исправлена шкала прокачки ловкости; (подробнее где ?!)
- obniżono koszty umiejętności regeneracji many
- dodano kusze(30 siły)
- Убрано ограничение на 100% владение при экипировке предметов с бонусом к владению, за счёт чего при раз-экипировке будет применяться правильное значение к владению, при этом значение владения больше 100% всё равно не подсчитываются. 100% владение означает макс. урон от дистанционного типа оружия. Значения выше 100% не дают урона больше установленного максимума;(nie mam pojęcia)
-Estebanowi niemożna już ukraść czerwonych płytek
- możemy teraz mieć max 15 kolumn w ekwipunku
- usunięto debug mode
- Zmniejszona do 50 wymagań nauki kradzieży u asasynów
- nowy system raportowania do ukończonych zadań
- list u Dextera o szczurach? pojawia się tylko jak wzięliśmy zadanie
- dodano alkohol do sprzedaży
- łuki nie zakładają się automatycznie po transformacji ze zwierzęcia
- ograniczony exp za kradzieże
Oraz inne pomniejsze bugi
Jest jeszcze kilka poprawek które też wstawię.
 

Staszek

Staszek

Użytkownicy
posty10
Propsy3
Profesjabrak
  • Użytkownicy
A gracze którzy są słabsi mają być karani, ja pierdole :lol2: Powiedzcie, ze jestem w ukrytej kamerze :D
Słabi są karani , Silni nagradzani ;p
 
 

Abaddon

Abaddon

Użytkownicy
posty2147
Propsy1623
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
A gracze którzy są słabsi mają być karani, ja pierdole :lol2: Powiedzcie, ze jestem w ukrytej kamerze :D
Słabi są karani , Silni nagradzani ;p

Tylko że Returning 2.0 nie uchodzi za moda, tylko za nieoficjalny dodatek o czym świadczy chociażby sposób instalacji. To tak jakby wydać grę, w którą większość nie zagra przeznaczoną jedynie dla niektórych graczy. Nie, to powinno być przystępne dla graczy, którzy nawet nie grali w G2NK i nie można takich karać.
 

Razakel

Razakel

Quest Pack Team
Dużo gada, mało robi
posty304
Propsy58
ProfesjaTester
  • Quest Pack Team
  • Dużo gada, mało robi
Ogarnia ktoś jak się duali nauczyć? ;p
 

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
posty2143
Propsy1154
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
Poprawki w najbliższym patchu, nie wypisze wszystkich ale wymienie najważniejsze:
Spoiler
Instalator:
-poprawiona instalacja moda dla wersji GOG/STEAM
-uśniecie opcji "uruchom moda po instalacji gry"
Dodano opcjonalne patche:
-mniejsza ilość trawy
- hd czcionka
- większe zioła
- 4gb patch dla systemów 64 bitowych
AST:
- poprawiono menu uruchamiania gry po śmierci potworów, npc lub upadku(nie wiem o co chodzi)
- automatyczne oczyszczanie pamięci cache
- szybki zapis i wczytanie/ f5 i f9
- poprawiono łucznictwo
- naprawiono kradzież
- naprawiono możliwość używanie konsoli na hard
Animacje:
- ogólnie poprawiono animacje
Skrypty i gra:
- poprawiono wejście do miasta
- Теперь на сложном уровне (хард) даётся 15 ЛП за уровень до 50 ур Гг, а далее 10 ЛП; tego nie jestem pewny ale chyba zmniejszono ilość PN przy awansie na poziomie trudności Hard
- poprawiono wpis o szczurach do bestiariusza
- naprawiono błąd uczenia się umiejętności u  Thorbena
- eliksiry teraz leczą za więcej(chyba — Пересмотрены параметры зелья жизни в сторону увеличения % восстановления;)
- naprawiono bug z odnawianiem HP NPC-ów
- brak grzywny przy walce Moe
- brak grzywny za pojedynki z najemnikami
- obniżyli coś Goblinowi szamanowi(Понижен в статах шаман-гоблин;)
- naprawiono bug ze znikającym eq NPC którzy mieli sklepy po kradzieży ich
- naprawiono klonowanie zwojów snu i urok
- naprawiono bug z klonowanie tabliczek i napojów
- w menu powróciła opcja "odwrócona kamera/mysz"
- naprawiono bug z Goraxem przy sprzedawaniu szaty
- naprawiano bug że NPC regenerowali się do full gdy byli atakowani od tyłu
- naprawiono bug w zadaniu "Запретное пастбище" czyli na ang "Forbidden pasture" a na pl"Zakazane pastwisko"
- naprawiono bug przy szukaniu 2 opiekuna
- obniżono koszt uciekania wytrzymałości (nie jest w 100% pewny Исправлена шкала прокачки ловкости; (подробнее где ?!)
- obniżono koszty umiejętności regeneracji many
- dodano kusze(30 siły)
- Убрано ограничение на 100% владение при экипировке предметов с бонусом к владению, за счёт чего при раз-экипировке будет применяться правильное значение к владению, при этом значение владения больше 100% всё равно не подсчитываются. 100% владение означает макс. урон от дистанционного типа оружия. Значения выше 100% не дают урона больше установленного максимума;(nie mam pojęcia)
-Estebanowi niemożna już ukraść czerwonych płytek
- możemy teraz mieć max 15 kolumn w ekwipunku
- usunięto debug mode
- Zmniejszona do 50 wymagań nauki kradzieży u asasynów
- nowy system raportowania do ukończonych zadań
- list u Dextera o szczurach? pojawia się tylko jak wzięliśmy zadanie
- dodano alkohol do sprzedaży
- łuki nie zakładają się automatycznie po transformacji ze zwierzęcia
- ograniczony exp za kradzieże
Oraz inne pomniejsze bugi
Jest jeszcze kilka poprawek które też wstawię.
Daje propsa. Że wam się chce szukać takich rzeczy. Wiesz może kiedy ten Patch zostanie wydany? Z chęcią bym zagrał na patchu ponieważ słyszałem że na obecnej wersji są jakieś bugi...
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

Vrona

Vrona

Użytkownicy
posty52
Propsy32
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Cytuj
Daje propsa. Że wam się chce szukać takich rzeczy. Wiesz może kiedy ten Patch zostanie wydany? Z chęcią bym zagrał na patchu ponieważ słyszałem że na obecnej wersji są jakieś bugi...
Ogólnie mod wyszedł za wcześnie przez nacisk ludzi o czym pisał MaGoth. Patch jak będzie skończony zostanie wydany, należy być cierpliwym i czekać.
 

Staszek

Staszek

Użytkownicy
posty10
Propsy3
Profesjabrak
  • Użytkownicy
A gracze którzy są słabsi mają być karani, ja pierdole :lol2: Powiedzcie, ze jestem w ukrytej kamerze :D
Słabi są karani , Silni nagradzani ;p

Tylko że Returning 2.0 nie uchodzi za moda, tylko za nieoficjalny dodatek o czym świadczy chociażby sposób instalacji. To tak jakby wydać grę, w którą większość nie zagra przeznaczoną jedynie dla niektórych graczy. Nie, to powinno być przystępne dla graczy, którzy nawet nie grali w G2NK i nie można takich karać.

Troszkę mnie nie rozumiecie , w mojej wizji wygląda to tak , że Gracze którzy przechodzą returninga na najwyższym poziomie trudności.
Będą mieli dostęp do kilku ukrytych zadań(mini-zadań) czy tam ester egg(ów) Namawia to do ponownego przejścia returninga , nie ma tu żadnej kary.
To jakby mówić , że osiągniecie w danej grze za jakiś super wyczyn jest karą dla słabszych graczy ponieważ oni nie dadzą sobie rady...
Tutaj możemy zakończyć dyskusję , ponieważ ów zmiany w Returningu miejsca nie będą miały.
Co nie zamienia faktu , że pomysł jest bardzo dobry tylko trzeba by go było dobrze umieścić w grze.

@Razakel poszukaj za obozem bractwa , ale musisz mieć +3 rozdział i wykonać pewne zadanko
 

Razakel

Razakel

Quest Pack Team
Dużo gada, mało robi
posty304
Propsy58
ProfesjaTester
  • Quest Pack Team
  • Dużo gada, mało robi
@Staszek
No właśnie stoję w tym zadanku, ponieważ nie wiem jak zdobyć zaufanie Gonzalesa xd
 

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6476
Propsy3038
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
Dobra, ludki, nie pamiętam już który tydzień spolszczenia, więc napiszę po prostu AKTUALIZACJA:

Dialogi już są spolszczone w komplecie, teraz trwają pracę nad jej korektą. Mamy poprawionych 50 :P Poza tym zostały nam jeszcze foldery items, ambienty i story. Miejmy nadzieję, że szybko się z tym tłumaczę uwiną, zrobimy instalkę i testy.

Piszę jeszcze raz (szczególnie kieruje to do tego debila Glacy) nie piszcie kiedy będzie spolszczenie i ile mamy gotowe, bo za każdy taki tekst termin spolszczenia przesunie się o dzień, a wtedy starsi graczy mogą go nie dożyć. Poza tym pytania na kiedy będzie gotowe będziemy traktować tak samo  :trollface:
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



kageyoshi

kageyoshi

Użytkownicy
posty173
Propsy36
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Dobra, ludki, nie pamiętam już który tydzień spolszczenia, więc napiszę po prostu AKTUALIZACJA:

Dialogi już są spolszczone w komplecie, teraz trwają pracę nad jej korektą. Mamy poprawionych 50 :P Poza tym zostały nam jeszcze foldery items, ambienty i story. Miejmy nadzieję, że szybko się z tym tłumaczę uwiną, zrobimy instalkę i testy.

Piszę jeszcze raz (szczególnie kieruje to do tego debila Glacy) nie piszcie kiedy będzie spolszczenie i ile mamy gotowe, bo za każdy taki tekst termin spolszczenia przesunie się o dzień, a wtedy starsi graczy mogą go nie dożyć. Poza tym pytania na kiedy będzie gotowe będziemy traktować tak samo  :trollface:

Na kiedy będzie gotowe?  :lol:

Nie no tak serio to dobrze że się uwijacie, szacuneczek. Łapaj propsa i życzę owocnych prac nad tłumaczeniem co by ujrzało światło jak najszybciej  :D
 

Abaddon

Abaddon

Użytkownicy
posty2147
Propsy1623
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
Spoiler
Wie ktoś jak zrobić zadanie z bezsennością Vino? Myślałem, że Sagitta coś zaradzi, ale nic u niej na ten temat nie było.
No i kiedy dowiem się co się stało z Rączką? Coś czuję, że w GD go dopiero spotkam.
 

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6476
Propsy3038
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
Spoiler
Rączka jest na plaży przy forcie Azgan
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



SonGoku

SonGoku

Użytkownicy
posty123
Propsy46
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
@Staszek
No właśnie stoję w tym zadanku, ponieważ nie wiem jak zdobyć zaufanie Gonzalesa xd

Spoiler
Trzeba mu przyniesc katane. (Wiem tylko ze jakis paladyn nam ją daje ale nie wiem ktory bo jak poszedlem do Gonzalesa po raz pierwszy to juz ją miałem xD)
 

Vrona

Vrona

Użytkownicy
posty52
Propsy32
Profesjabrak
  • Użytkownicy
@ AhnBael Zabij orki obok miasta i chyba trzeba broń orka pokazać.
 

Narkan

Narkan

Użytkownicy
posty435
Propsy115
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
Ktoś testował magów? Jak u nich z kosturami? Nadal jest jeden kostur do końca gry? Chętnie bym zobaczył różne kostury. Czy magów wody zamraża nadal a ognia podpala?
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry