Gothic 3 świat .zen 13462 50

O temacie

Autor Kogaan

Zaczęty 18.12.2015 roku

Wyświetleń 13462

Odpowiedzi 50

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
posty2143
Propsy1153
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
(nie chodzi o textury)
:ayfkm: :ayfkm: :ayfkm:  :facepalm: :facepalm: Możesz zrozumieć że jak model jest źle oteksturowany to będzię podstawowa tekstura czyli skała...
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

Kogaan

Kogaan

Użytkownicy
Yellow color.
posty561
Propsy34
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Yellow color.
mi nie chodzi o to że jest skała tylko o to że niektóre elementy świątyni znikają np. podłoga https://www.dropbox.com/s/j9j4b0d664jc70c/Zrzut%20ekranu%202016-01-09%2021.13.33.png?dl=0
 

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
posty2143
Propsy1153
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
Nie mogłeś wcześniej powiedzieć? Wyślij mi 3ds zobaczę bo może trzeba podłoże wysunąć w dół.
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

Kogaan

Kogaan

Użytkownicy
Yellow color.
posty561
Propsy34
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Yellow color.
 

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
posty2143
Propsy1153
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

Draquer

Draquer

Użytkownicy
Problematyk :F
posty360
Propsy23
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Problematyk :F
Nawet gdybyś wyciągnął ten świat z G3 i chciał go zredukować, to raczej poddałbyś się po połowie Nordmaru, szybciej byś wykonał własny, wzorując się na nim.  W sumie to nawet gracz byłby bardziej ciekawy tego świata, bo jeżeli zna ten z G3, to nie będzie dla niego nic interesującego.
 
Spoiler
#include<iostream>
using namespace std;

int main()
{
      cout << "Hello theModders" <<endl;
      return 0;
}

Kogaan

Kogaan

Użytkownicy
Yellow color.
posty561
Propsy34
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Yellow color.
Otworzyłem go w spacerze ale nadal niektórych ścian nie widać od środka.
 

Draquer

Draquer

Użytkownicy
Problematyk :F
posty360
Propsy23
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Problematyk :F
Nie teksturuj w Spacerze.
 
Spoiler
#include<iostream>
using namespace std;

int main()
{
      cout << "Hello theModders" <<endl;
      return 0;
}

Kogaan

Kogaan

Użytkownicy
Yellow color.
posty561
Propsy34
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Yellow color.
widzę że nie wiesz o co chodzi a chodzi.
 

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
posty2143
Propsy1153
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
http://speedy.sh/usnpF/untitled.3DS teraz zobacz. Mogłbyś chociaż dać propsa za robotę D:
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

Kogaan

Kogaan

Użytkownicy
Yellow color.
posty561
Propsy34
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Yellow color.

Kogaan

Gothic 3 świat .zen
#50 2016-01-09, 22:25(Ostatnia zmiana: 2016-01-10, 12:12)
Teraz za to świat się compiluje i compiluje i końca nie widać.

Post połączony: 2016-01-09, 22:53
Już wiem czemu tak się dzieje jest za duży chciałem go wstawić do dużej mapy a świątynia jest gdzieś tak na oko 100 razy większa.

Post połączony: 2016-01-10, 12:12
Dobra przeskalowałem tą świątynie i nadal się compiluje i compiluje.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry