W tym tutorialu opisze proces tworzenie skrzyń i innych przeróżnych skrytekJest oto mój pierwszy tutek, więc w razie nie jasności prosze pisać na PW.
Ok, wiec zaczynamy.
1. Otwieramy spacera2. wybieramy miejsce, w którym chcemy wstawić skrytke.3. Teraz w oknie objects wyszukujemy następującą opcję4. Ok, mamy więc coś takiego5. Teraz przechodzimy do opcji skrytki, umieszczonych w oknie object i dajemy wygląd naszej skrzyni :rolleyes: w polu visual6. Ok, mając juz wygląd szkrzynki nadajemy jej odpowiednie parametryPrzejdźmy do opcji Lockable...
Funkcja locked ustawiona na true oznacza ze skrzynia ta bedzie "zamknieta" czyli potrzebne do jej otwarcia beda wytrychy, natomiast opcja false jest dokładnym przeciwieństwem.
Funkcja keyinstance odpowiada za to ze do skrzyni niezbezdy bedzie jakis klucz, tam w polu umieszczamy instance tego klucza który ma pasować do tej skrytki.
Funkcja pickLockStr:
odpowiada za "kod" otiwrajacy ta skrzynie, czyli w ktora strone nalezy krecic wytrychem aby ją otworzyć xD
R - prawo
L - lewo
7. Przechodzimy teraz do momentu wrzucania przedmiotów do skrzyni.W opcji
contains:
wpisujemy instance przedmiotów jakie chcemy w niej umieścić, jeżeli chcemy wpisać np. 500 sztuk złota piszemy
[b]ItMi_Gold:500 [/b]
poprzedzajać te przedmiony przecinkiem. Na końcu nie stawiamy żadnego średnika!
8. Efekt końcowy.Tak oto wygląda wizualnie sama skrzynia, oczywiście najlepiej jest to pokazać w grze, gdzie bedą umieszczone przedmioty i "kod" otwierajacy tą skrytke.
--------------------------------------------------------------------------------------
Tutorial można spokojnie kopiować xD dorzućcie tylko wzmiankę, że jestem jego autorem :mellow: xD