Problem z paskiem doświadczenia 1651 8

O temacie

Autor Halicor

Zaczęty 1.12.2015 roku

Wyświetleń 1651

Odpowiedzi 8

Halicor

Halicor

Użytkownicy
Hauptsturmfuhrer
posty365
Propsy57
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Hauptsturmfuhrer
Witam
Zrobiłem pasek doświadczenia, jak zaczynam gre to pasek jest wyzerowany ale jak wbije level to pasek zawiesza się na maksymalnej wartości i się nie zeruje. Wie ktoś jak to naprawić ?

Splash

Splash

Moderator
posty4208
Propsy3411
ProfesjaNierób
  • Moderator
Skąd mamy wiedzieć gdzie jest problem skoro nie pokazałeś skryptu? Opis poprawnego zrobienia paska masz tutaj: http://lego.worldofplayers.de/?Beispiele_Bars
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Halicor

Halicor

Użytkownicy
Hauptsturmfuhrer
posty365
Propsy57
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Hauptsturmfuhrer
instance Bar_1(GothicBar) 
{
    x = 100;
    y = 20;
};
func void XP_Bar() 
{
    FF_ApplyOnce(Loop_1);
};
func void Loop_1() 
{
    var int MyBar;
    if(!Hlp_IsValidHandle(MyBar))
   {
        MyBar = Bar_Create(Bar_1);
    };
   
    Bar_SetMax(MyBar, hero.exp_next);
    Bar_SetPercent(MyBar, hero.exp);
};

Splash

Splash

Moderator
posty4208
Propsy3411
ProfesjaNierób
  • Moderator
Bar_SetPercent zmień na Bar_SetValue.
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Halicor

Halicor

Użytkownicy
Hauptsturmfuhrer
posty365
Propsy57
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Hauptsturmfuhrer
Sprawdzałem i też się buguje.

Splash

Splash

Moderator
posty4208
Propsy3411
ProfesjaNierób
  • Moderator
Nie grzebałeś nic przy funkcji B_GivePlayerXP? Korzystasz z najnowszej wersji LeGo? Bo mnie paski działają poprawnie.
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Halicor

Halicor

Użytkownicy
Hauptsturmfuhrer
posty365
Propsy57
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Hauptsturmfuhrer
Właśnie nic nie grzebałem przy B_GivePlayerXP a LeGo mam najnowsze.

EDIT: tak wygląda timer
Spoiler
if(!FF_Active (XP_Bar))
        {
        FF_Apply (XP_Bar);
        };

Splash

Splash

Moderator
posty4208
Propsy3411
ProfesjaNierób
  • Moderator
Źle to robisz. To jest niepotrzebne:
func void XP_Bar() 
{
    FF_ApplyOnce(Loop_1);
};
Wystarczy, że w funkcji INIT_GLOBAL w pliku startup dopiszesz tylko FF_ApplyOnce(Loop_1);
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Halicor

Halicor

Użytkownicy
Hauptsturmfuhrer
posty365
Propsy57
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Hauptsturmfuhrer
Dzięki Splash :D  Temat do zamknięcia.


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry