pomoc przy pisaniu dokumentacji 8886 33

O temacie

Autor Kazzmir

Zaczęty 21.11.2015 roku

Wyświetleń 8886

Odpowiedzi 33

Kazzmir

Kazzmir

O.D.A.L.
posty1003
Propsy1681
ProfesjaProducent
  • O.D.A.L.
no trochę tych zeszytów się uzbierało xD
 
rekrutacja O.D.A.L, po 18:00 gg:10135138

Fexo

Fexo

Użytkownicy
Тебе нужна помощь?
posty167
Propsy152
ProfesjaConcept Artist
  • Użytkownicy
  • Тебе нужна помощь?
Cóż no na start życzę powodzenia. A po drugie chciałem zapytać czy mógłbyś dokładniej napisać jakie masz wymagania i co wchodziłoby dokładnie w obowiązki takiego pomocnika? Pisanie scenariusza, opisywanie lokacji, wymyślanie fabuły? (Pytam tylko o rolę prowadzenia dokumentacji)
:P
 
COLORBLIND

Kazzmir

Kazzmir

O.D.A.L.
posty1003
Propsy1681
ProfesjaProducent
  • O.D.A.L.
to też na pewno czytałeś

Cytuj
graficy, programiści, muzycy, scenarzyści piszcie do mnie. projekt jest w początkowej fazie i dlatego aby zwiększyć prawdopodobieństwo wykonania go, najpierw powstanie działający prototyp, proof of concept.

chyba wiesz co robią scenarzyści.
 
rekrutacja O.D.A.L, po 18:00 gg:10135138

Fexo

Fexo

Użytkownicy
Тебе нужна помощь?
posty167
Propsy152
ProfesjaConcept Artist
  • Użytkownicy
  • Тебе нужна помощь?
Owszem czytałem. Oraz tak - Wiem co robią scenarzyści. Spytałem się dla tego bo może masz jakieś dodatkowe wymagania co do tego lub życzenia. Ale widzę, że nic nie odbiega poza standardowe obowiązki scenarzysty.
 
COLORBLIND

Kazzmir

Kazzmir

O.D.A.L.
posty1003
Propsy1681
ProfesjaProducent
  • O.D.A.L.
wkład każdej osoby która się zaangażuje zależy od niej samej. idealna sytuacja gdy ty sam wiesz czego chcesz i robisz to co lubisz i potrafisz najlepiej. 
 
rekrutacja O.D.A.L, po 18:00 gg:10135138

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2281
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
Jak przestane pajacować to pomogę :F

Post połączony: 2015-11-24, 15:35
Czy dzisiejsza młodzież nic już nie robi hobbystycznie? Przy okazji, nie sądzę żebyś był odpowiednią osobą do współpracy przy takim projekcie, tym bardziej z Kazzmirem.
Jesteś hipokrytą. Spójrz na tych wszystkich modderów goticzka  :lol2:
 

Fexo

Fexo

Użytkownicy
Тебе нужна помощь?
posty167
Propsy152
ProfesjaConcept Artist
  • Użytkownicy
  • Тебе нужна помощь?
I ja bym mógł pomóc  :F
 
COLORBLIND

Kazzmir

Kazzmir

O.D.A.L.
posty1003
Propsy1681
ProfesjaProducent
  • O.D.A.L.

Kazzmir
O.D.A.L.

pomoc przy pisaniu dokumentacji
#27 2015-11-24, 16:59(Ostatnia zmiana: 2015-11-24, 21:16)
OK, część chętnych już jest po pierwszej rozmowie.
grafików brakuje!

Post połączony: 2015-11-24, 21:16
zdecydowani pisać po 18:00 gg:10135138
 
rekrutacja O.D.A.L, po 18:00 gg:10135138

Thoro

Thoro

The Modders
Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
posty3323
Propsy3560
Profesjabrak
  • The Modders
  • Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
jesteś pewien że chodziło o bażyńskiego? 7 lat temu to by mi do BIT pasowało, a wtedy byłeś jeszcze większym maniakiem niż za czasów bażyńskiego xD

Kiedy w końcu zagramy w innowacyjne polskie mmoCrpg robione przez zaciętych pasjonatów i zapaleńców?  :lol2: :lol2:
 

Kazzmir

Kazzmir

O.D.A.L.
posty1003
Propsy1681
ProfesjaProducent
  • O.D.A.L.
I moderców
 
rekrutacja O.D.A.L, po 18:00 gg:10135138

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
jesteś pewien że chodziło o bażyńskiego? 7 lat temu to by mi do BIT pasowało, a wtedy byłeś jeszcze większym maniakiem niż za czasów bażyńskiego xD

Kiedy w końcu zagramy w innowacyjne polskie mmoCrpg robione przez zaciętych pasjonatów i zapaleńców?  :lol2: :lol2:
Gloria Victis?
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3699
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
nie zaczaiłeś Sawik :P
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
nie zaczaiłeś Sawik :P
Już wiem ocb, zresztą chyba nie miałem prawa zaczaić :D
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Przecież nazwa była wymieniona. xD


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry