Dialogi Dźwięk 2312 4

O temacie

Autor Vamper

Zaczęty 9.11.2015 roku

Wyświetleń 2312

Odpowiedzi 4

Vamper

Vamper

Użytkownicy
posty62
Propsy2
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Jak do stworzonych prze zemnie dialogów dodać odpowiedni plik z dźwiękami do każdej kwestii wypowiadanej przez postacie?
 

Toworish

Toworish

Użytkownicy
http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
posty1664
Propsy254
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
Nie mam przed sobą skryptów, ale polecam po oglądać filmiki czipa 17 o dialogach, jeśli dobrze pamiętam to tłumaczy on tam o tym, a jak jesteś kumaty to powiem ci że to są te linijki w których w dialogu wpisujesz self i other, BTW znajdź jakiś plik dźwiękowy z napisem dia w nazwie i po całej nazwie pliku znajdź dialog w skryptach i przyjrzyj się temu
 
Niebawem...Pierdolnę se poradniki do Goticzka. Albo i nie, bo sie mnie nie chce.

Splash

Splash

Moderator
posty4210
Propsy3412
ProfesjaNierób
  • Moderator
Pierwsza, lepsza kwestia:
AI_Output (other, self, "DIA_Addon_Cavalorn_HALLO_15_00"); //Jakieś kłopoty?
DIA_Addon_Cavalorn_HALLO_15_00 - nazwa pliku
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
Pierwsza, lepsza kwestia:
AI_Output (other, self, "DIA_Addon_Cavalorn_HALLO_15_00"); //Jakieś kłopoty?
DIA_Addon_Cavalorn_HALLO_15_00 - nazwa pliku
Nagrywasz w czymkolwiek (polecam Audacity) dialog, zapisujesz go nazwą dialogu, czyli w tym wypadku DIA_Addon_Cavalorn_HALLO_15_00, zapisujesz w 16-sto bitowym formacie WAV i wrzucasz do folderu chyba speech
 

Vamper

Vamper

Użytkownicy
posty62
Propsy2
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Ok dzieki
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry