Model ciała Snafa z G1 2531 6

O temacie

Autor Vamper

Zaczęty 9.11.2015 roku

Wyświetleń 2531

Odpowiedzi 6

Vamper

Vamper

Użytkownicy
posty62
Propsy2
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Udało mi się do G2 NK wrzucić model ciała Snafa/Stone z G1. Działa w grze tylko wolałbym stworzyć nazwę skryptową tego modelu ciała taką jak Hum_Body_Naked0 to nazwa MALE i tak samo z modelem ciała kucharza pod nazwą KOCHMALE z góry dziękuje za pomoc.
 

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
Model ciała się niczym nie różni od pozostałych modeli postaci (mężczyzn), tylko teksturą. Musisz zrobić nową teksturę i przypisać jej oraz zmiennej tą samą liczbę kolejno od kończących się.
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

Vamper

Vamper

Użytkownicy
posty62
Propsy2
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Wszystko zrobiłem tylko jak w Work\data\Scripts\Content\AI\AI_Intern w pliku AI_Constants  obok const int       FEMALE               = 1;  dodaje const int       KOCHMALE               = 2;  i u Snafa bandyty MALE zastępuje KOCHMALE to w grze wyskakuje ciało kobiety zamiast ciała kucharza. Wiem, że praktycznie nie ma różnicy ale chcę dodać ten dodatkowy model ciała.
 

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
Bo podmieniasz złą zmienną. MALE = mężczyzna, FEMALE = kobieta. Jesli miejsce to będzie większe od zero, to będzie kobieta.
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

Vamper

Vamper

Użytkownicy
posty62
Propsy2
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Dobra to wolę tradycyjnie dać model skryptem z G1
 

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
Mała pomoc dla ciebie:

B_SetNpcVisual       (self, MALE, "Hum_Head_Pony", FACE_N_Player, bodyTex_Player, ITAR_Magie);     
instance npc - tutaj zmienna self, nie zmienia się tego
płeć (stała)
model głowy
tekstura głowy (stała)
tekstura ciała (stała)
instance zbroi
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

Vamper

Vamper

Użytkownicy
posty62
Propsy2
Profesjabrak
  • Użytkownicy
OK dziena :D
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry