[G½] Gothic DirectX 11 #2 454184 722

O temacie

Autor Splash

Zaczęty 20.09.2015 roku

Wyświetleń 454184

Odpowiedzi 722

blackero

blackero

Użytkownicy
posty229
Propsy13
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Ten poradnik jest jakiś posrany, bo już z niego skorzystać próbowałem, ale i tak ciągle to samo, albo linki nie działają :P

U mnie tam wszystko działa z tego poradnika.
 

SanTiago

SanTiago

Użytkownicy
posty212
Propsy47
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
Lepszy by był instalator.
 

Zohrokey

Zohrokey

Użytkownicy
Buggerfall
posty138
Propsy51
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Buggerfall
Witam, temat był poruszany już kilka stron wcześniej, ale podbijam. Może ktoś zna już rozwiązanie. Włączam grę i muzyka jest, ale ekran cały biały. Karta GeForce 840 M, Win 10, 8 GB Ram. Ktoś, coś ?

Miałem identyczny problem, mi pomogło to...
 
Steam

System operacyjny: Windoors 10 Home (64-bitowy)
GeForce GT 740M
8GB RAM
Intel i5-3317U/1.70GHz CPU

marlin090

marlin090

Użytkownicy
posty4
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Witam wszystkich. Mam taki problem, nie widzę GUI przy modlitwie do kapliczki beliara,a co za tym idzie nie mogę przekształcić szponu beliara tak bym mógł go używać.
Zainstalowane mody
L'Hiver Edition Grafikpatch
DirectX 11 - wersja 17.4
System pack
playerkit
oraz gothic fix.
Jakieś pomysły?
Podejrzewam, że to wina tego modu z dx11.
----
Po usunięciu DX11 można było się normalnie pomodlić.
Ale to nie rozwiązanie, że za każdym razem gdy będę chciał ulepszyć szpon będę robił reinstall.
 

blackero

blackero

Użytkownicy
posty229
Propsy13
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Jaki PC? Pełna paczka DX11 dla G1 -> https://1drv.ms/u/s!AvxsCIn0l12SiCQgK1QhpW0o7Fae
 

marlin090

marlin090

Użytkownicy
posty4
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Win 10 64, i5 4460, 8GB RAM , GTX 970.
Tyle, że to jest problem w Gothicu 2 nk
 

marcinbar

marcinbar

Użytkownicy
posty2
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Witam, temat był poruszany już kilka stron wcześniej, ale podbijam. Może ktoś zna już rozwiązanie. Włączam grę i muzyka jest, ale ekran cały biały. Karta GeForce 840 M, Win 10, 8 GB Ram. Ktoś, coś ?
Mam ten sam problem, ale nie mam dedykowanej karty graficznej. Najwidoczniej mod nie działa na kartach graficznych intela.
 

K0nopa

K0nopa

Użytkownicy
Barbarzyńca
posty700
Propsy278
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Barbarzyńca
Czy w deszcz zawsze musi padać każdego dnia o godzinie 16:30?
 

BonzoWonzo

BonzoWonzo

Użytkownicy
posty1
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Witam mam taki problem w G2, a mianowicie po dodaniu do DX11 reshade'a z Wog-a pojawia mi się taki błąd:


Do DX11 mam dodany zestaw tekstur i normalmap Vurt'a ... fps na poziomie 50-60
Czym jest to spowodowane, proszę o pomoc ???
 

Jurigag

Jurigag

Użytkownicy
posty869
Propsy285
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Wyłącz wszelkie nakładki itp itd działające w tle.
 
Skrypter/Tester - Szukasz testera/skryptera - Pisz !

marabel

marabel

Użytkownicy
posty11
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Jak to sie robi?
 

Badass

Badass

Użytkownicy
posty6
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Mam problem z działaniem tego na Gothic 2 nk. Mam wersje gry z cdp.pl Gothic Universe w której zawiera się wersja Gothic gold. Po zainstalowaniu fixa, player kita(wersja zwykła dla nocy kruka) i systempacka wszystko normalnie chodzi. Po instalacji dx11 po uruchomieniu gry pokazuje się taki obrazek:
 
Następnie gdy nie zgodzę się na update moda gra włącza się normalnie. Po kliknięciu nowej gry i załadowaniu, gra nie przechodzi do "świata" i wyskakują po kolei takie okienka:



Po update dx11 gra się wcale nie włącza i wyskakuje to:


Zauważyłem, że gdy włączę rozwiązywanie problemów ze zgodnością gra się uruchamia dla Windows xp sp 3 i wyświetla ten komunikat:


 Gra się włącza, ale ekran jest cały biały i słychać tylko przełączanie linijek w menu. Gdy przełączę żeby gra się uruchamiała zamiast grafiki zintegrowanej na dedykowaną kartę graficzną i powtórzę włączanie przez rozwiązywanie problemów, gra się włącza(komunikat nadal jest) i gra normalnie działa. Do tego gra sama ściąga normal maps. Po przekopiowaniu normalmaps tak jak w instrukcji na filmiku pokazuje się kolejny komunikat:

Gra następnie usuwa, albo przenosi w folderze "replacements" wgrane normal maps i tworzy nowy folder  o nazwie "Normalmaps_Original" i tam znajdują się wszystkie normal mapy.
 Przeinstalowywałem wiele razy grę i poszczególne modyfikacje, ale za każdym razem jest to samo. Gra działa w każdej innej konfiguracji, ale bez dx11. Grę i system operacyjny mam oryginalny.

Tu specyfikacja komputera:
Windows 10 Education 64-bit
Intel Core i5-6300HQ 2.30GHz
GTX 960m (zintegrowana Intel HD Graphics 530)
8GB RAM
 

Badass

Badass

Użytkownicy
posty6
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Badass

[G½] Gothic DirectX 11 #2
#372 2016-12-02, 00:02(Ostatnia zmiana: 2016-12-02, 12:10)
Ominąłem problem "Failed to find GD3D11 systemfiles!". Włączyłem grę przez GothicStarter i ten błąd nie występuje. Jednak po kilku minutach gry wyświetla się komunikat "out of memory" i gra przestaje działać. Gdy chce załadować grę z ostatniego save to w 2/3 ładowania znów przestaje działać. Ktoś mi może jakoś pomóc?
W zSpy jest taki zapis :
Spoiler
[w] 00:06 Warn:  0 B:   GOTHIC: Abnormal exit of gothic detected. .... <zzBert.cpp,#152>
[w] 00:06 Warn:  0 N:   Force Initializing VDFS after Crash. .... <zzBert.cpp,#163>
[w] 00:14 Warn:  0 X:         Failed to open window with x: 1920 y: 1080 .... <zRndD3D_Init.cpp,#1357>
[w] 00:16 Warn:  0 D:       expected entry not found: rangeMax .... <zArchiverGeneric.cpp,#1354>
[w] 00:16 Warn:  0 D:       expected entry not found: fadeScale .... <zArchiverGeneric.cpp,#1354>
[w] 00:16 Warn:  0 D:       expected entry not found: rangeMax .... <zArchiverGeneric.cpp,#1354>
[w] 00:16 Warn:  0 D:       expected entry not found: fadeScale .... <zArchiverGeneric.cpp,#1354>
[w] 00:16 Warn:  0 D:       expected entry not found: fadeScale .... <zArchiverGeneric.cpp,#1354>
[w] 00:16 Warn:  0 D:         z3d(zCMesh::Load): Could not load Mesh: STARGATE_EDGES.3DS .... <zMesh.cpp,#436>
[w] 00:16 Warn:  0 D:         z3d(zCMesh::Load): Could not load Mesh: STARGATE_EDGES.3DS .... <zMesh.cpp,#436>
[w] 00:16 Warn:  0 D:         z3d(zCMesh::Load): Could not load Mesh: STARGATE_EDGES.3DS .... <zMesh.cpp,#436>
[w] 00:20 Warn:  0 B:     ERR: BLOCK-END in P:\dev\g2addon\release\ZenGin\_dieter\zEngine.cpp missed: at BLOCK-END in P:\dev\g2addon\release\Gothic\_bert\oGameManager.cpp line 572 .... <zError.cpp,#427>
[w] 00:35 Warn:  0 N:           MSB: Frame-Number is out of bounds (AniEvents), ani: S_CAMPFIRE_S1 .... <zModelProto.cpp,#4016>
[w] 00:35 Warn:  0 D:         zModel(zCModelAni::ResolveReferences): Could not find nextAni: S_WALK, this:T_WALKL_2_WALK .... <zModelProto.cpp,#3352>
[w] 00:35 Warn:  0 D:         zModel(zCModelAni::ResolveReferences): Could not find nextAni: S_WALK, this:T_WALKR_2_WALK .... <zModelProto.cpp,#3352>
[w] 00:35 Warn:  0 D:         zModel(zCModelAni::ResolveReferences): Could not find nextAni: S_1HSNEAKL, this:T_1HRUNL_2_1HSNEAKL .... <zModelProto.cpp,#3352>
[w] 00:35 Warn:  0 D:         zModel(zCModelAni::ResolveReferences): Could not find nextAni: S_1HSNEAK, this:T_1HRUN_2_1HSNEAK .... <zModelProto.cpp,#3352>
[w] 00:35 Warn:  0 D:         zModel(zCModelAni::ResolveReferences): Could not find nextAni: S_RUN, this:T_1H_2_RUN .... <zModelProto.cpp,#3352>
[w] 00:35 Warn:  0 D:         zModel(zCModelAni::ResolveReferences): Could not find nextAni: S_2HSNEAKL, this:T_2HRUNL_2_2HSNEAKL .... <zModelProto.cpp,#3352>
[w] 00:35 Warn:  0 D:         zModel(zCModelAni::ResolveReferences): Could not find nextAni: S_2HSNEAK, this:T_2HRUN_2_2HSNEAK .... <zModelProto.cpp,#3352>
[w] 00:35 Warn:  0 D:         zModel(zCModelAni::ResolveReferences): Could not find nextAni: S_RUN, this:T_2H_2_RUN .... <zModelProto.cpp,#3352>
[w] 00:35 Warn:  0 D:         zModel(zCModelAni::ResolveReferences): Could not find nextAni: S_BOWRUN, this:T_BOW_2_BOWRUN .... <zModelProto.cpp,#3352>
[w] 00:35 Warn:  0 D:         zModel(zCModelAni::ResolveReferences): Could not find nextAni: S_CBOWRUN, this:T_CBOW_2_CBOWRUN .... <zModelProto.cpp,#3352>
[w] 00:35 Warn:  0 D:         zModel(zCModelAni::ResolveReferences): Could not find nextAni: S_WALK, this:T_WALKL_2_WALK .... <zModelProto.cpp,#3352>
[w] 00:35 Warn:  0 D:         zModel(zCModelAni::ResolveReferences): Could not find nextAni: S_WALK, this:T_WALKR_2_WALK .... <zModelProto.cpp,#3352>
Do tego zauważyłem, że tekstury które działały dobrze,teraz nie wyświetlają się prawidłowo(np.Xardas). Ktoś mógłby mi pomóc?
 

R4zor

R4zor

Użytkownicy
posty456
Propsy141
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Podczas instalacji npdst. poradnika: https://youtu.be/xKHjaGA26TY oraz działu [G1/G2NK DirectX 11] z Bractwa Gothic'a wyskakuje mi błąd:
http://ifotos.pl/z/annphrw
Wgrałem Visual C++ Redistributable for Visual Studio 2015
ze strony microsoftu i nadal nic.

Pomożecie? Już 2h się z tym męczę :(.
System: Win 7 64 bit

Splash

Splash

Moderator
posty4209
Propsy3411
ProfesjaNierób
  • Moderator
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

R4zor

R4zor

Użytkownicy
posty456
Propsy141
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy

R4zor

[G½] Gothic DirectX 11 #2
#375 2016-12-02, 14:23(Ostatnia zmiana: 2016-12-02, 16:11)
Tak coś się poprawiło :D (wyskakuje inny błąd dot. VCRUNTIME140.dll.) Wiesz może dlaczego?
Podgląd (zrzut):
Spoiler

Jurigag

Jurigag

Użytkownicy
posty869
Propsy285
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Zainstaluj c++ redistributable
 
Skrypter/Tester - Szukasz testera/skryptera - Pisz !

R4zor

R4zor

Użytkownicy
posty456
Propsy141
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy

R4zor

[G½] Gothic DirectX 11 #2
#377 2016-12-03, 09:35(Ostatnia zmiana: 2016-12-03, 09:57)
Cytuj
Zainstaluj c++ redistributable

@Jurigag zobacz, co napisałem w poście nad @Splash:
Cytuj
Wgrałem Visual C++ Redistributable for Visual Studio 2015
ze strony microsoftu i nadal nic.

Post połączony: 2016-12-03, 09:53
Hmm, może rozpiszę dokładnie krok po kroku co i kiedy instaluję, wtedy może uda się jakoś wyłapać błędy?
1. Instalacja Gothic 1
2. Instalacja Player_Kit-1.08k
3. Instalacja g1classic-systempack-1.6
4. Wklejenie do folderu System plików z GD3D11_X17_1
5. Wklejenie do folderu System plików z GD3D11_PreviewReleaseG1
6. Wklejenie do folderu System pliku msvcp140.dll

Visual C++ Redistributable for Visual Studio 2015 próbowałem na początku instalować i na końcu.

Po instalacji powyższych plików/danych wyskakuje mi właśnie ten błąd:
Spoiler

Dodam, że gdy instaluje Dx11 do G2Nk (instalatorem) wszystko działa...


Jurigag

Jurigag

Użytkownicy
posty869
Propsy285
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Bo wgrałeś złą wersję prawdopodobnie, musisz wgrać odpowiednie i tyle.
 
Skrypter/Tester - Szukasz testera/skryptera - Pisz !

R4zor

R4zor

Użytkownicy
posty456
Propsy141
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
@Jurigag złą wersję czego? C++...? Ze strony microsoftu wziąłem wersję 64 bit (taki też mam system), a Dx11 z linków podanych w  temacie z I strony.


0 użytkowników i 2 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry