Nie działa tekstura 2566 12

O temacie

Autor boski18

Zaczęty 31.08.2015 roku

Wyświetleń 2566

Odpowiedzi 12

boski18

boski18

Użytkownicy
posty14
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Cześć, grająć w Gothica CZ natknąłem się na buga, którego wcześniej nie miałem. Kiedy na ekranie ma pojawić się umarły ork na cmentarzysku orków wywala mi ten błąd.


Czy reinstalacja naprawi błąd? Czy może muszę się jakoś z tym bawić?
 

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič
@Adanos spierdoliłeś xD
 


Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Najdziwniejsze, że plik znajduje się w _work/data/meshes/compiled xD
boski18, mam nadzieję, że nie grasz na GothicStarter_mod tylko na GothicStarter. :D

Splash

Splash

Moderator
posty4207
Propsy3403
ProfesjaNierób
  • Moderator
Pytanie dlaczego szuka skompilowanego mesha w folderze z dźwiękami? :F
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič
Może tak naprawdę szuka dźwięku a ktoś zrobił w skryptach jakieś typo i zadał tam nazwe modelu ? 
 


Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Jedynie w skrypcie broni ItRwOrcstaff oraz ItRwUdOrcstaff jest ustawiony model ItRw_2H_Orcstaff_01.3DS. Nigdzie indziej.

Gamer

Gamer

Użytkownicy
posty245
Propsy20
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Logiczne gdy próbuje wczytać model w grze wywala błąd Adanosie:p O ile dobrze pamiętam to wystarczy skompilować skrypty ponownie redefixem i powinno wszystko działać :p


Wieem że to jest nie całkiem logiczne ale u mnie działało .
 
89% graczy uważa że najważniejsza jest grafika jeśli należysz do tych 11% wklej to do podpisu!

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Logiczne gdy próbuje wczytać model w grze wywala błąd Adanosie:p O ile dobrze pamiętam to wystarczy skompilować skrypty ponownie redefixem i powinno wszystko działać :p


Wieem że to jest nie całkiem logiczne ale u mnie działało .
Nie rozumiem. Jak chcesz wczytać w grze model? Można tak? Z tego co wiem, to można przywołać za pomocą kodów obiekt - broń.

Gamer

Gamer

Użytkownicy
posty245
Propsy20
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Kiedy na ekranie ma pojawić się umarły ork na cmentarzysku orków
Adanosie z moich obserwacji wynika iż model się wczytuję wraz z postacią która jak mniemam jest spwanowana i jest jedyną postacią posiadającą ten Staff( nie grałem w CZ więc nie jeatem pewny czy tylko on go posiada ) a w gothicu to naturalne że wczytuję modele dopiero gdy są w świecie:p pozatym tu błąd raczej polega na błędzie w kompilacji skryptów a nie samym modelu można oczywiście obejsx2to wrzucając pliki tam gdzie szuka ich gra no ale po co :?
 
89% graczy uważa że najważniejsza jest grafika jeśli należysz do tych 11% wklej to do podpisu!

Splash

Splash

Moderator
posty4207
Propsy3403
ProfesjaNierób
  • Moderator
Ten sam błąd pojawia się czasem nawet w zwykłym Gothicu, tylko że w Czasie Zapłaty pojawia się on częściej. Problem polega na tym, że Gothic nie wiadomo po co szuka modelu kostura w folderze z dźwiękami... W skryptach przypisuje się przedmiotom tylko nazwę pliku, a nie nazwę pliku i ścieżkę do niego. W silniku jest zaprogramowane by modeli zawsze szukał w folderze meshes, a nie sounds.
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Gamer

Gamer

Użytkownicy
posty245
Propsy20
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Ten sam błąd pojawia się czasem nawet w zwykłym Gothicu, tylko że w Czasie Zapłaty pojawia się on częściej. Problem polega na tym, że Gothic nie wiadomo po co szuka modelu kostura w folderze z dźwiękami... W skryptach przypisuje się przedmiotom tylko nazwę pliku, a nie nazwę pliku i ścieżkę do niego. W silniku jest zaprogramowane by modeli zawsze szukał w folderze meshes, a nie sounds.
Zgadza się, ale da się to naprawić poprzez kompilacje skryptów przynajmniej w moim przypadku się dało, ja miałem tak że szukało mi sound.src w folderze sounds
 
89% graczy uważa że najważniejsza jest grafika jeśli należysz do tych 11% wklej to do podpisu!

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Wiesz ile razy były skrypty kompilowane? A problem dalej występuje raz na jakiś czas.
Bardziej bym obstawiał, że coś Ikarus pozmieniał, namieszał.

Gamer

Gamer

Użytkownicy
posty245
Propsy20
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Też to jest możliwe.
@boski18 Trochę o tobie zapomnieliśmy ale napiszę ci pokrótce co trzeba zrobić aby wyeliminować ten błąd byś mógł swobodnie przejść moda . Pierwsze co musisz zrobić to zainstalować GMDK, następnie wejść do folderu _work\data\meshes\_compiled i skopiować plik o nazwie podanej w błędzie, nastepnie wklejasz plik do folderu tam gdzie ci pokazuje że go nie ma czyli _work\data\sound , problem powinien zniknąć.  Wybacz za wszelakie literówki jesli są ale piszę na śpiącego z telefonu jak zawsze ;p
 
89% graczy uważa że najważniejsza jest grafika jeśli należysz do tych 11% wklej to do podpisu!


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry