ZBrush darmowe brushe 4316 2

O temacie

Autor Sawik

Zaczęty 13.08.2015 roku

Wyświetleń 4316

Odpowiedzi 2

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel

Sawik

ZBrush darmowe brushe
2015-08-13, 23:09(Ostatnia zmiana: 2015-08-13, 23:41)
Ostatnio raz w czas na fejsie wyskakują mi różne brushe, pomyślałem że na forum przyda się parę odnośników do nich. Kto chce niech się dołącza, zaczynam z jednym linkiem bo akurat teraz mi wyskoczył, później dodam więcej:
Mecha Brushes
Marble Damage
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Damian94

Damian94

Użytkownicy
posty648
Propsy538
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
Duzo tego nie bedzie, bo wiekszosc z tych brushy to Standard albo Insert Mesh z roznymi alphami. Jedyny naprawde fajny brush to Orb Brush.

Duzo stuffu jest free, ogolnie duzo rzeczy do Zbrush'a maja

http://www.badking.com.au/site/product-category/custom-brushes/

Brushe do zniszczen (ubrania) :

http://www.polycount.com/forum/showthread.php?t=130095

I brushe XMD, cokolwiek oznacza ten skrot:

https://gumroad.com/mdunnam

Na Gumroadzie jest duzo brushy platnych, 5 $ to nie duzo. warto sie rozejrzec
 
http://damiankijowski.blogspot.com/

http://drawcrowd.com/damian94

3dgraphicpl@gmail.com

https://www.youtube.com/watch?v=UCzyE8EWJhy

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3699
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
Orba można sobie łatwo zrobic :p
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry