http://themodders.org/Themes/theModdersTheme
Witamy,
Gość
.
Zaloguj się
lub
zarejestruj
.
1 Godzina
1 dzień
1 tydzień
1 miesiąc
Zawsze
theModders
Szukaj
Sztab
Użytkownicy
Statystyki
Kto jest online
Pomoc
Regulamin
Nowe posty
Tutoriale
Zaloguj się
Rejestracja
theModders
/
Grafika komputerowa
/
Grafika 3D
(Moderator:
Jedairusz
) /
ZBrush darmowe brushe
[
1
]
ZBrush darmowe brushe
5621
2
O temacie
Autor
Sawik
Zaczęty
13.08.2015 roku
Wyświetleń
5621
Odpowiedzi
2
Sawik
Sawik
Użytkownicy
Rebel
posty
4772
Propsy
3197
Profesja
Nierób
Użytkownicy
Rebel
Sawik
ZBrush darmowe brushe
2015-08-13, 23:09
(Ostatnia zmiana: 2015-08-13, 23:41)
0
Lista propsujących:
Ostatnio raz w czas na fejsie wyskakują mi różne brushe, pomyślałem że na forum przyda się parę odnośników do nich. Kto chce niech się dołącza, zaczynam z jednym linkiem bo akurat teraz mi wyskoczył, później dodam więcej:
Mecha Brushes
Marble Damage
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.
Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.
Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.
Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny
Damian94
Damian94
Użytkownicy
posty
648
Propsy
538
Profesja
Grafik 3D
Użytkownicy
Damian94
ZBrush darmowe brushe
#1
2015-08-14, 01:29
1
Lista propsujących:
Duzo tego nie bedzie, bo wiekszosc z tych brushy to Standard albo Insert Mesh z roznymi alphami. Jedyny naprawde fajny brush to Orb Brush.
Duzo stuffu jest free, ogolnie duzo rzeczy do Zbrush'a maja
http://www.badking.com.au/site/product-category/custom-brushes/
Brushe do zniszczen (ubrania) :
http://www.polycount.com/forum/showthread.php?t=130095
I brushe XMD, cokolwiek oznacza ten skrot:
https://gumroad.com/mdunnam
Na Gumroadzie jest duzo brushy platnych, 5 $ to nie duzo. warto sie rozejrzec
http://damiankijowski.blogspot.com/
http://drawcrowd.com/damian94
3dgraphicpl@gmail.com
https://www.youtube.com/watch?v=UCzyE8EWJhy
Wowoz
Wowoz
Użytkownicy
Wowoźny
posty
3699
Propsy
4862
Nagrody
V
V
Profesja
brak
Użytkownicy
Wowoźny
Wowoz
ZBrush darmowe brushe
#2
2015-08-14, 13:18
0
Lista propsujących:
Orba można sobie łatwo zrobic :p
theModders
/
Grafika komputerowa
/
Grafika 3D
(Moderator:
Jedairusz
) /
ZBrush darmowe brushe
[
1
]
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry