Lokacje indoor a kolidujące voby i dziury 921 3

O temacie

Autor Lobos

Zaczęty 26.07.2015 roku

Wyświetleń 921

Odpowiedzi 3

Lobos

Lobos

Użytkownicy
posty594
Propsy360
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Witam
Oglądam jak to jest zrobione na oryginalnych mapach z G2NK i tam np. w jakiniach voby normalnie kolidują ze ścianami, jakieś beczki czy inne grzyby przechodzą przez podłogę i zastanawiam sie jak to jest zrobione że takie pomieszczenia nie są dziurawe i są zamknięte portalami ?
Też porobiłem portale ale to chyba nic niedało, w sensie nie uchroniło przed dziurami gdy voby przechodzą przez model bo są odczuwalne spadki fps.
 

Lobos

Lobos

Użytkownicy
posty594
Propsy360
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Jest ktoś na forum kto robił mape do moda i ma doświadczenie w robieniu indoorów ?
Portale juz opanowałem ale niewiem co z tymi vobami wewnątrz. Patrząc na to z poziomu spacera to moja jaskinia np. wygląda identycznie jak ta w g2 ale w g2 tam nie ma dziur a u mnie są.
 

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič
Lokacje zamknięte portalem nie mogą mieć dziur. Powoduje to problemy, znikanie vobow i inne. Chodzi tutaj o tylko o model świata. Voby mogą być gzie gdziekolwiek, ich przenikanie przez model świata nie ma tu wiele do rzeczy.
 


Lobos

Lobos

Użytkownicy
posty594
Propsy360
Profesjabrak
  • Użytkownicy
aha, czyli tylko model musi być szczelny a voby moga sobie prznikać ? Super, dzięki za odpowiedź.Bawiłem sie godzinami w ustawianie tak idealnie tych vobów żeby minimalnie tylko odstawały od ziemi

temat do zamkniecia
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry