O w mordę! Jeszcze powiedzcie, że muksturki życia dodaję 10 albo mniej punktów
Ehhh wyczytałem, że mięso 30% PŻ regeneruje teraz, a miksturki jak patrzyłem zwykłe punkty życia, kurde słabo to troszkę, choć i tak powyżej 500HP pewnie się nie wyjdzie, więc i tak nie robi to tak wielkiej różnicy.
Łowca smoków wydaje się najciekawszą opcją, z najlepszą bronią z gry i najbardziej pasującym motywem kowala. Nie wiem czy w tej wersji też tak jest(gdzieś czytałem), że max siły/zręczności jaki idzie wyciągnąć od nauczycieli to 160, tylko będąc czeladnikiem można do 200 dobić, prawda to jeśli chodzi o 0.91?
Gothic jest grą tak wielokrotnego użytku, że chyba skuszę się o 0.91 na rozgrzewkę przed Requiem, bo poziom trudności może być podobny(czyt. nigdy w modzie żadnym takiego nie widziałem).
Grał ktoś może magiem w tego moda? Biorąc pod uwagę fakt, że zbrojka arcymaga ma chyba 60 odporności na obrażenia sieczne to bycie magiem wygląda chyba tak: jeśli dobiegniesz to jestem martwy
Może ktoś podzielić się wrażeniami?
A jeszcze 2 pytanka na zakończenie:
Czy dużo jest broni wymagających 2 atrybutów? Katana Sary(w końcu ktoś katanę zrobił bronią 2-ręczną!) wymagała i siły i zręczności.
Jak z poziomem bohatera? Lokacje są większe, potworków trochę więcej, jak widziałem wstępnie punkty doświadczenia za potwory są raczej podobne do standardowych, a co z zadaniami? Bo wychodzi, że można kilka poziomów więcej chyba dopakować.