Otwieranie bramy za pomocą dialogu. 2737 5

O temacie

Autor Michael1099

Zaczęty 22.07.2015 roku

Wyświetleń 2737

Odpowiedzi 5

Michael1099

Michael1099

Użytkownicy
posty9
Propsy16
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Witam.
Jak zrobić, aby brama otworzyła się po rozmowie z NPC? Tak jak było to np. w Battle of the kings?
 

Zucklov

Zucklov

Quest Pack Team
Sztywniutko
posty1220
Propsy1241
ProfesjaSkrypter
  • Quest Pack Team
  • Sztywniutko
Wld_SendTrigger ("BRAMA");
 
Lieb Vaterland magst ruhig sein

Michael1099

Michael1099

Użytkownicy
posty9
Propsy16
Profesjabrak
  • Użytkownicy
To działa, dzięki. Tak przy okazji, co zrobić, aby można było wysunąć przedmiot, którego można używać? Np. kowadło.
 

Gamer

Gamer

Użytkownicy
posty245
Propsy20
Profesjabrak
  • Użytkownicy
To jest ta sama robota co z bramą... Kombinuj z triggerami w spacerze
 
89% graczy uważa że najważniejsza jest grafika jeśli należysz do tych 11% wklej to do podpisu!

Zucklov

Zucklov

Quest Pack Team
Sztywniutko
posty1220
Propsy1241
ProfesjaSkrypter
  • Quest Pack Team
  • Sztywniutko
Kowadło niech będzie zwykłym obiektem interaktywnym i technicznie "dzieckiem" movera, który ma pustą linijkę visual.
 
Lieb Vaterland magst ruhig sein

Michael1099

Michael1099

Użytkownicy
posty9
Propsy16
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Dzięki, działa. Temat do zamknięcia mi się wydaje.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry