Pierścień szybkości do Gothic 2 NK, oraz "multiteleport" z Mrocznych tajemnic. 8623 8

O temacie

Autor Necro59

Zaczęty 17.07.2015 roku

Wyświetleń 8623

Odpowiedzi 8

Necro59

Necro59

Użytkownicy
Nekromanta
posty1002
Propsy98
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Nekromanta
Hejka! Mam do was pytanie. Otóż jak zrobić w g2 pierścień szybkości? Taki, po którym założeniu biegamy cały czas sprintem, i drugie pyt. czy dałoby się zrobić runę teleportacyjną w której mamy kilka miejsc do których można się teleportować? Jak w multiteleporcie z Mrocznych Tajemnic. Jestem w tym zielony, a na tM nie znalazłem tematu dotyczący takich skryptów. Pozdrawiam! :)
 
"Jestem NAJLEPSZYM Nekromantą na świecie, jedynym władcą podziemi, ożywieńców, i demonów... Dziwko!"

PC, na którym siedzę:

Karta Graficzna: GeForce GTX 550Ti
Procesor: Intel(R) Core(TM) Quad CPU Q9300 @ 2.50GHz
Pamięć: 3,00GB pamięci RAM (użyteczne 3,00 GB)
System Operacyjny: Windows 7 Ultimate.

Draks

Draks

Użytkownicy
Gothic 2 Nowy porządek
posty1715
Propsy766
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Gothic 2 Nowy porządek
Można zrobić taką runę, jednak jeśli jesteś w to zielony to będziesz mieć lekki problem, pierścień szybkości jest bardzo łatwo zrobić, nawet Ci zrobię gotowca, musisz go dograć do skryptów w gothicu i przywołać kodem.

INSTANCE RING_SPEED(C_ITEM)
{
   name      =    "Pierścień Szybkości";
   mainflag   =   ITEM_KAT_MAGIC;
   flags      =   ITEM_RING;
   value      =   0;
   visual      =   "ItRi_Prot_Total_01.3ds";
   visual_skin   =   0;
   material   =   MAT_METAL;
   on_equip   =   Speed1;
   on_unequip   =   Speed2;
   wear      =  WEAR_EFFECT;
   effect      =   "SPELLFX_ITEMGLIMMER";
   description   =   name;
   TEXT [1]   =   "Stały sprint postaci";
   INV_ZBIAS   =   INVCAM_ENTF_RING_STANDARD;
   INV_ROTZ   =   INVCAM_Z_RING_STANDARD;
   INV_ROTX   =   INVCAM_X_RING_STANDARD;
};
FUNC VOID Speed1()
{
   Mdl_ApplyOverlayMDS   (self,"HUMANS_SPRINT.MDS");
};
FUNC VOID Speed2()
{
   Mdl_ApplyOverlayMDS   (self,"HUMANS_SPRINT.MDS");
};
 

Necro59

Necro59

Użytkownicy
Nekromanta
posty1002
Propsy98
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Nekromanta
@mrdragothic dzięki, a co do runy, mógłbyś mi to wytłumaczyć? Znam czipa17 to sb pooglądam trochę odcinków jakbym czegoś nie zrozumiał :)
 
"Jestem NAJLEPSZYM Nekromantą na świecie, jedynym władcą podziemi, ożywieńców, i demonów... Dziwko!"

PC, na którym siedzę:

Karta Graficzna: GeForce GTX 550Ti
Procesor: Intel(R) Core(TM) Quad CPU Q9300 @ 2.50GHz
Pamięć: 3,00GB pamięci RAM (użyteczne 3,00 GB)
System Operacyjny: Windows 7 Ultimate.

Pablo21293

Pablo21293

Użytkownicy
posty82
Propsy28
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Można zrobić taką runę, jednak jeśli jesteś w to zielony to będziesz mieć lekki problem, pierścień szybkości jest bardzo łatwo zrobić, nawet Ci zrobię gotowca, musisz go dograć do skryptów w gothicu i przywołać kodem.
INSTANCE RING_SPEED(C_ITEM)
{
   name      =    "Pierścień Szybkości";
   mainflag   =   ITEM_KAT_MAGIC;
   flags      =   ITEM_RING;
   value      =   0;
   visual      =   "ItRi_Prot_Total_01.3ds";
   visual_skin   =   0;
   material   =   MAT_METAL;
   on_equip   =   Speed1;
   on_unequip   =   Speed2;
   wear      =  WEAR_EFFECT;
   effect      =   "SPELLFX_ITEMGLIMMER";
   description   =   name;
   TEXT [1]   =   "Stały sprint postaci";
   INV_ZBIAS   =   INVCAM_ENTF_RING_STANDARD;
   INV_ROTZ   =   INVCAM_Z_RING_STANDARD;
   INV_ROTX   =   INVCAM_X_RING_STANDARD;
};
FUNC VOID Speed()
{
   Mdl_ApplyOverlayMDS   (self,"HUMANS_SPRINT.MDS");
};
FUNC VOID Speed2()
{
   Mdl_ApplyOverlayMDS   (self,"HUMANS_SPRINT.MDS");
};


Jeśli już dajesz gotowca to daj go bez błędów.
INSTANCE RING_SPEED(C_ITEM)
{
   name      =    "Pierścień Szybkości";
   mainflag   =   ITEM_KAT_MAGIC;
   flags      =   ITEM_RING;
   value      =   0;
   visual      =   "ItRi_Prot_Total_01.3ds";
   visual_skin   =   0;
   material   =   MAT_METAL;
   on_equip   =   Speed1;
   on_unequip   =   Speed2;
   wear      =  WEAR_EFFECT;
   effect      =   "SPELLFX_ITEMGLIMMER";
   description   =   name;
   TEXT [1]   =   "Stały sprint postaci";
   INV_ZBIAS   =   INVCAM_ENTF_RING_STANDARD;
   INV_ROTZ   =   INVCAM_Z_RING_STANDARD;
   INV_ROTX   =   INVCAM_X_RING_STANDARD;
};
FUNC VOID Speed1()
{
   Mdl_ApplyOverlayMDS   (self,"HUMANS_SPRINT.MDS");
};
FUNC VOID Speed2()
{
   Mdl_ApplyOverlayMDS   (self,"HUMANS_SPRINT.MDS");
};
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Można zrobić taką runę, jednak jeśli jesteś w to zielony to będziesz mieć lekki problem, pierścień szybkości jest bardzo łatwo zrobić, nawet Ci zrobię gotowca, musisz go dograć do skryptów w gothicu i przywołać kodem.
INSTANCE RING_SPEED(C_ITEM)
{
   name      =    "Pierścień Szybkości";
   mainflag   =   ITEM_KAT_MAGIC;
   flags      =   ITEM_RING;
   value      =   0;
   visual      =   "ItRi_Prot_Total_01.3ds";
   visual_skin   =   0;
   material   =   MAT_METAL;
   on_equip   =   Speed1;
   on_unequip   =   Speed2;
   wear      =  WEAR_EFFECT;
   effect      =   "SPELLFX_ITEMGLIMMER";
   description   =   name;
   TEXT [1]   =   "Stały sprint postaci";
   INV_ZBIAS   =   INVCAM_ENTF_RING_STANDARD;
   INV_ROTZ   =   INVCAM_Z_RING_STANDARD;
   INV_ROTX   =   INVCAM_X_RING_STANDARD;
};
FUNC VOID Speed()
{
   Mdl_ApplyOverlayMDS   (self,"HUMANS_SPRINT.MDS");
};
FUNC VOID Speed2()
{
   Mdl_ApplyOverlayMDS   (self,"HUMANS_SPRINT.MDS");
};


Jeśli już dajesz gotowca to daj go bez błędów.
INSTANCE RING_SPEED(C_ITEM)
{
   name      =    "Pierścień Szybkości";
   mainflag   =   ITEM_KAT_MAGIC;
   flags      =   ITEM_RING;
   value      =   0;
   visual      =   "ItRi_Prot_Total_01.3ds";
   visual_skin   =   0;
   material   =   MAT_METAL;
   on_equip   =   Speed1;
   on_unequip   =   Speed2;
   wear      =  WEAR_EFFECT;
   effect      =   "SPELLFX_ITEMGLIMMER";
   description   =   name;
   TEXT [1]   =   "Stały sprint postaci";
   INV_ZBIAS   =   INVCAM_ENTF_RING_STANDARD;
   INV_ROTZ   =   INVCAM_Z_RING_STANDARD;
   INV_ROTX   =   INVCAM_X_RING_STANDARD;
};
FUNC VOID Speed1()
{
   Mdl_ApplyOverlayMDS   (self,"HUMANS_SPRINT.MDS");
};
FUNC VOID Speed2()
{
   Mdl_ApplyOverlayMDS   (self,"HUMANS_SPRINT.MDS");
};

Jak już kogoś poprawiasz to poprawiaj bez błędów :lol2:
w Speed2 powinniście ściągać MDS, zamiast APPLY daj REMOVE
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Necro59

Necro59

Użytkownicy
Nekromanta
posty1002
Propsy98
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Nekromanta
A ten multiteleport? Mógłby ktoś też zrobić "gotowca"? Najlepiej do G1 jak i do G2. :)
 
"Jestem NAJLEPSZYM Nekromantą na świecie, jedynym władcą podziemi, ożywieńców, i demonów... Dziwko!"

PC, na którym siedzę:

Karta Graficzna: GeForce GTX 550Ti
Procesor: Intel(R) Core(TM) Quad CPU Q9300 @ 2.50GHz
Pamięć: 3,00GB pamięci RAM (użyteczne 3,00 GB)
System Operacyjny: Windows 7 Ultimate.

Splash

Splash

Moderator
posty4211
Propsy3414
ProfesjaNierób
  • Moderator
Cytuj
Najlepiej do G1
To dlaczego nie zajrzysz do skryptów Mrocznych Tajemnic?
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Necro59

Necro59

Użytkownicy
Nekromanta
posty1002
Propsy98
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Nekromanta
Hmm, mógłbym spróbować, ale wiem, że tam jest model kryształu a nie będę wiedział jak np dać model Teleportu do MO, kolejny problem, że nwm czy wystarczy sam skrypt czy też skrypt dialogu, bo po uruchomieniu runy wyświetlane jest okno dialogowe do jakiego obozu chcę się tp. Jestem w tym zielony choć kiedyś bawiłem się w skryptach, ale do G2 za cholerę nie będę wiedział jak to zrobić, bo tam trzeba trochę inaczej budować skrypt jak w G1. Czip kiedyś o tym gadał podczas tworzeniu broni,
 
"Jestem NAJLEPSZYM Nekromantą na świecie, jedynym władcą podziemi, ożywieńców, i demonów... Dziwko!"

PC, na którym siedzę:

Karta Graficzna: GeForce GTX 550Ti
Procesor: Intel(R) Core(TM) Quad CPU Q9300 @ 2.50GHz
Pamięć: 3,00GB pamięci RAM (użyteczne 3,00 GB)
System Operacyjny: Windows 7 Ultimate.

Zucklov

Zucklov

Quest Pack Team
Sztywniutko
posty1220
Propsy1241
ProfesjaSkrypter
  • Quest Pack Team
  • Sztywniutko
bo tam trzeba trochę inaczej budować skrypt jak w G1. Czip kiedyś o tym gadał podczas tworzeniu broni
Gówno prawda, jest parę zasadniczych różnic w przejrzystości, ale na dłuższą metę są podobne.
 
Lieb Vaterland magst ruhig sein


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry