Nowy moderator subforum "Modding Gothica" 17338 43

O temacie

Autor inż. Avallach

Zaczęty 6.07.2015 roku

Wyświetleń 17338

Odpowiedzi 43

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7662
Propsy5238
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Outlander zrezygnował z moderowania działu Modding Gothica. To jeden z najbardziej aktywnych, a na pewno najbardziej zasyfiony dział na forum i przez to ognisko wszelkiego rodzaju spięć. Zapewne jest to zarazem dział ze zdecydowanie najniższą średnią wieku użytkowników.

Od moderatora oczekujemy
 - znajomości klimatu forum (dobry moderator to taki którego działanie widać tylko na tyle na ile to niezbędne, spory staż mile widziany)
 - obiektywności (brak osobistych konfliktów lub odcięcie się od nich)
 - pozytywnego zaangażowania w życie tej części forum (weryfikowane np przez to jak wcześniej był aktywny np w problematyce)
 - fajnie jakby chociaż raz przeczytał regulamin

Oferujemy:
 - wysokość wynagrodzenia jest poufna i zostanie omówiona z finalnie wybranymi osobami
 - bardzo dużą szansę na awans na moderatora globalnego (chodzi głównie o umożliwienie warnowania, poza tym działem moderatorzy raczej sobie radzą)

Na początek proponuję:
@Sawik, @Splash, @kaczka, @EdekSumo, @Mark56, @Zucklov
Dajcie znać czy jesteście chętni. Jeśli ktoś jeszcze uważa że spełnia kryteria, może się tu dopisać. Proszę o nie zgłaszanie cudzych kandydatur ani ich krytykowanie. Takie posty będą usuwane.

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6476
Propsy3037
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
"- wysokość wynagrodzenia jest poufna i zostanie omówiona z finalnie wybranymi osobami" :lol2:
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Zucklov

Zucklov

Quest Pack Team
Sztywniutko
posty1220
Propsy1241
ProfesjaSkrypter
  • Quest Pack Team
  • Sztywniutko
Jestem, zobaczę jednak jak inni się zadeklarują.
 
Lieb Vaterland magst ruhig sein

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
W sumie nie mam nic przeciwko, chociaż uważam że Edek się nie nadaje, już raz był i średnio to wyszło bo odciął się od forum, po dziś dzień zresztą.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3699
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
warnowanie jest spoko :P
 

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2281
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
Lol, albo jesteście desperatami, albo zacząłem pisać z sensem :lol2:

Outlander zrezygnował z moderowania działu Modding Gothica. To jeden z najbardziej aktywnych, a na pewno najbardziej zasyfiony dział na forum i przez to ognisko wszelkiego rodzaju spięć. Zapewne jest to zarazem dział ze zdecydowanie najniższą średnią wieku użytkowników.
Pewnie znalazł dziewczynę
  • Szkoda chłopaka.
Od moderatora oczekujemy
 - znajomości klimatu forum (dobry moderator to taki którego działanie
widać tylko na tyle na ile to niezbędne, spory staż mile widziany)
 - obiektywności (brak osobistych konfliktów lub odcięcie się od nich)
 - pozytywnego zaangażowania w życie tej części forum (weryfikowane np przez to jak wcześniej był aktywny np w problematyce)
 - fajnie jakby chociaż raz przeczytał regulamin
[...]
Na początek proponuję:
@Sawik, @Splash, @kaczka,
@EdekSumo, @Mark56,
@Zucklov
Imo każdy z tych spełnia oczekiwania (ja czytałem regulamin XD), więc nie wiem w jaki sposób mielibyście wybrać takowego nowego moderatora. Głosy "ludu" to kolesiostwo w większości przypadków, a zanim wszystki admini, globale itd się zbiorą to miną wieki. Btw @Edytka już wróciła?
I dlaczego wśród kandydatów nie ma Wazona?  :lol2:
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7662
Propsy5238
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Kaczka, poprosiłem o dwie rzeczy:
 - o to żebyś dał znać czy jesteś chętny
 - o nie komentowanie kandydatur innych
(@MacDun, prosiłem także o nie zgłaszanie cudzych kandydatur)

Rzuć okiem na swojego posta i przemyśl swoje zachowanie :ayfkm:
Jesteś zainteresowany moderowaniem, czy nie?

Wowoz nie jest aktywnym użytkownikiem działu Modding Gothica. Wątpię żeby był nim w ogóle zainteresowany.

Lol, albo jesteście desperatami, albo zacząłem pisać z sensem :lol2:
Nie miałem czasu na czytanie postów (a więc ocenę jakości), sprawdziłem tylko ilość :lol2:

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2281
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
Stwierdziłem tylko, że może być drobny problem przy ew. głosowaniu. Nie komentowałem każdego  z osobna czy wszystkich razem. Whatever. Ta, jestem.
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7662
Propsy5238
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator

inż. Avallach
Administrator

Nowy moderator subforum "Modding Gothica"
#8 2015-07-06, 13:25(Ostatnia zmiana: 2015-07-06, 13:33)
zanim wszystki admini, globale itd się zbiorą to miną wieki.
Obecnie admini to w praktyce ja i Adanos. Buła i Zdunek są na liście raczej "honorowo" i na pewno o preferencje co do wyboru moderatora jednego z działów pytać ich nie będziemy bo to bez sensu. Globale to tylko Aztek i Meatrikz. Całą czwórką kontakt mamy bardzo szybki po gg / facebooku, jakby tajny dział administracji nie wystarczał.

Zresztą żadnego głosowania nie będzie. Już nieraz nasza kochana społeczność pokazywała że nie dorosła do / wyrosła z demokracji. Wybiorę kogoś z Adanosem i tyle.

//edit: @Adanos @Aztek @Zkirtaem (i tylko wy)
Dajcie znać czy macie coś przeciwko którejś z kandydatur (zgaduję że odpadnie Sawik :lol2:)

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2281
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
Właśnie o tym cały czas starałem się powiedzieć.
 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Edeksumo nie, dawno go nie widziałem. Czekam na deklaracje pozostałych kandydatów, czy chcieliby być moderatorami.

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič
Ja zgłaszam  sie, o ile będzie nas dwóch . Sam na pewno nie.
 


Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Av, burzliwą cześć życia na forum mam już dawno za sobą, chyba.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Ja bym nawet wolał, by nowy moderator miał większe uprawnienia, był globalny i miał możliwość dawania ostrzeżeń.

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6476
Propsy3037
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Splash

Splash

Moderator
posty4208
Propsy3410
ProfesjaNierób
  • Moderator
Jestem wstanie powstrzymać się od udziału gównoburzach, więc nie mam nic przeciwko o ile nie będę moderatorem forever alone.
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič
Warn to dobre narzędzie do moderowania. Myślę że można  nim zapobiec gównoburzom i spamu. Dziwię się ze dotąd nie mieli takich uprawnień
 


kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2281
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
I banowania.
O ile warny to pomysł, który powinien przejść dawno temu, o tyle możliwości wystawiania banów nie dawałbym zbyt pochopnie moderatorom. Global ok, bo jeżeli już ktoś nim zostanie, to przynajmniej tutaj imo jest wybierany po stażu, zachowaniu, brainie. Moderatorem na dobrą sprawę może zostać prawie każdy. Powie jedno, zrobi drugie a później jeszcze większy burdel z tego powstaje.
Na mój gust moderator i jego możliwość wstawiania warnów są po to, żeby zasygnalizować administracji, kto ewentualnie zasługuje na obserwację/opcjonalnie na bana czasowego czy stałego. Warny dla modów imo starczą.
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7662
Propsy5238
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Moderatorzy działów nie dostaną warnowania, bo wtedy każdy Memorius, Gother czy inny właściciel własnego choćby i tajnego subforum stał się zagrożeniem dla całej społeczności. A tak to może co najwyżej wywalać posty. 
Ten moderator będzie jednak wybrany przez nas, a nie przez grupę tworzącą moda, więc tak jak napisałem chętnie przydzieliłbym mu uprawnienia globala o ile nie próbowałby za bardzo ingerować w inne działy. Np offtop jest stale "nadzorowany" co najmniej przez Azteka i przeze mnie :lol2:

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2281
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
Aztek nadzoruje wszystko, tylko go nie widać.
Opcjonalnie kiedy mamy spodziewać się Glory day, w którym ogłosicie nieszczęśnika zajmującego miejsce gothic1020 Outlandera?
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7662
Propsy5238
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Mark56 dostaje globala (uzasadnienie: sześcioletni staż, bardzo ogarnięty, nie można mu dosłownie nic zarzucić).
Jest nieco za mało aktywny żeby samemu ogarnąć Modding Gothica, więc ten dział będzie z nim moderował ktoś jeszcze.

Osoba do pary to drugi najaktywniejszy użytkownik forum, mający ponad 4 letni staż. Najbardziej aktywny w Modding Gothica > Problematyka > Skrypty (~700 postów). Sporo piszący też w zapowiedziach modyfikacji i ukończonych modyfikacjach. Zebrał całkiem sporo propsów (~2.6k) i od dłuższego czasu właściwie nie jest warnowany. Niestety wielu osobom negatywnie zapadł w pamięć przez parę wyjątkowo debilnych "prowokacji", więc przynajmniej na razie nie dostanie globala. Zobaczymy jak mu pójdzie, moderatorzy są często preferowanym celem ataków. Sawik.

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Nowym moderatorom życzę wszystkiego najlepszego na nowej drodze życiowej. :D Niech swoim zaangażowaniem wniosą powiew świeżości w funkcjonowaniu forum. Oby dzięki nim forum stawało się każdego dnia coraz lepsze.

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Podajcie na PW swoje numery kont, byśmy mogli wam robić comiesięczne przelewy c:
 

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6345
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Cytuj
Podajcie na PW swoje numery kont, byśmy mogli wam robić comiesięczne przelewy c:
Ooo, banki wprowadziły mozliwosci przelewania pokazowej ilosci 0,00zł ? :D
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Czuję się tak specjalnie :)
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Zobaczymy jak mu pójdzie, moderatorzy są często preferowanym celem ataków.
Yyy, gdzie niby?  :lol:
 

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2672
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
Mark56 dostaje globala (uzasadnienie: sześcioletni staż, bardzo ogarnięty, nie można mu dosłownie nic zarzucić).
Właśnie zdałem sobie sprawę, że straciłem na tym forum prawie pięć lat. To przecież prawie połowa mojego dwunastoletniego życia.
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Moderatorzy działów nie dostaną warnowania, bo wtedy każdy Memorius, Gother czy inny właściciel własnego choćby i tajnego subforum stał się zagrożeniem dla całej społeczności
Gdyby był ktoś komu chciałoby się w to bawić jest sposób by na smf banować na określone działy. Obawiam się jednak że dopóki nie wpadnie mi do głowy pomysł zarządzania grupą bez należenia do niej i bez posiadania admina w banowaniu musieliby pomagać admini.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7662
Propsy5238
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
To nie jest problem. Bany lecą na tym forum bardzo, bardzo rzadko. W razie czego szybko odpowiadamy na gg / fb. Możesz tez dać znać dowolnemu globalowi, bo chociaż nie mogą banować, to mogą włączyć konieczność zatwierdzania wszystkich postów - a to prawie jak ban.

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3699
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
To nie jest problem. Bany lecą na tym forum bardzo, bardzo rzadko.

 :ayfkm:
 


Cragann

Cragann

Użytkownicy
posty766
Propsy604
Profesjabrak
  • Użytkownicy
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Macie szczęście że nie mam globala, do Ava jakiś czas temu pisałem że stanowczo za mało warnów jest rozdawane.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6345
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Gratulacje dla nowych moderatorów! I powodzenia na nowej drodze życiowej! Mamy nadzieje, że bedziecie kroczyć właściwą ścieżką.
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Fabio

Fabio

The Modders
posty3467
Propsy2152
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Niech Moc będzie z wami!

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič
Dziękuję. Bardzo się ciesze ze zostałem wybrany. Będę służyć temu społeczeństwu jak wiem najlepiej. :ok:
Spoiler
Tylko wiedzcie ze mam lekkie OCD, a jak będzie burdel to skasuje nawet polowe forum by był porządek.
 :)  :)  :)  :)  :)  :)  :)  :)  :)  :F
 


Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3699
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
coś nowego? Jakieś bany już?
 

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2281
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
Skoro jeszcze piszesz, to chyba nie xd
 

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3699
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Cytuj
Podajcie na PW swoje numery kont, byśmy mogli wam robić comiesięczne przelewy c:
Ooo, banki wprowadziły mozliwosci przelewania pokazowej ilosci 0,00zł ? :D
wziąłem zaliczkę, zastanawiam  się  nad  zjazdem  do  Polski,  idzie  wyżyć.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Fabio

Fabio

The Modders
posty3467
Propsy2152
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Czemu w "Moderator" widać tylko Sawika?

oskardon

oskardon

Użytkownicy
posty91
Propsy38
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Mark jest moderatorem globalnym, nie tylko tamtego działu. On z kolei trafił tutaj: http://themodders.org/index.php?action=staff .
 
Life is brutal and full of zasadzkas.

Żelazko

Żelazko

Użytkownicy
Alt Mac Dupy
posty1102
Propsy1208
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Alt Mac Dupy
Czemu Buła jest wciąż adminem?!

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry