ELEX 395251 1525

O temacie

Autor Kelten

Zaczęty 30.06.2015 roku

Wyświetleń 395251

Odpowiedzi 1525

Freddy

Freddy

Użytkownicy
posty232
Propsy64
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
Jest, nawet na tej samej stronie:

http://themodders.org/index.php?topic=24765.0
 

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6459
Propsy3027
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
Jak zobaczę pierwszy gameplay, który będzie miał animacje z Risena to stawiam już na nim kreskę.
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Tejsd

Tejsd

Użytkownicy
posty31
Propsy25
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Klimat dark science-fantasy mi odpowiada jak najbardziej. W sumie, nie wyobrażam sobie lepszej możliwości. Dodatkowo informacja o tym że to ma być produkcja Piranii tworzona z największym rozmachem i budżetem kiedykolwiek jeszcze bardziej wzbudza mój entuzjazm.

Nie byłem fanem Risenów, jedynka była dobra, wręcz świetna (jak na tamten czas), jednak następne części wypadły gorzej (R2 fatalnie, R3 średnio). Nawet ten Risen 3 mający być powrotem do korzeni, mrocznym RPGiem był jedynie skrawkiem moich oczekiwań. Mroku tam tyle co w moim pokoju, ogólnie naprawdę średnio.

Jednak mam wrażenie że ELEX może być pokazem prawdziwego deweloperskiego kunsztu Piranii. Tak jak przedlaty, w genialnych Gothicach. Myślę, że będzie ich naprawdę godnym następcą. Oby to tylko się potwierdziło a mój entuzjazm nie był na marne.
 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
ELEX brzmi prawie jak Elea. Przypadek? Nie sądzę... :D
Spoiler
Możecie teraz rozwijać spiskową teorię dziejów. :D

Zireael

Zireael

Użytkownicy
Przezorny
posty387
Propsy304
NagrodyV
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Przezorny
https://www.youtube.com/watch?v=qed6IbOmpcY
Z polskim komentarzem.
 
Ludzie (...) lubią wymyślać potwory i potworności. Sami sobie wydają się wtedy mniej potworni (...) Wtedy jakoś lżej im się robi na sercu. I łatwiej im żyć.

Lansjer

Lansjer

Rzeka
posty808
Propsy502
ProfesjaLvl designer
  • Rzeka
Zapowiada się całkiem dobrze. Intuicja podpowiada mi, że gra nie podzieli losu Risena 3 i będzie czymś nowatorskim, a nie tylko odgrzewanym kotletem... jednak dopóki nie zobaczę gameplaya nie ma co się ekscytować :)
 

Kuba

Kuba

Złote Wrota
posty1137
Propsy464
ProfesjaScenarzysta
  • Złote Wrota
@Adanos teraz pozostaje pytanie, kim jest Sentarion :D 
 

Graveir

Graveir

Użytkownicy
Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
posty1275
Propsy235
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
Piranie i studio odpowiedzialne za Darksiders(które imo było całkiem przyjemne w graniu) - jeśli mechanika gry będzie zbliżona bardziej do Darksiders niż Gothica to na pewno będę w ch*j zadowolony. Aczkolwiek taka współpraca może przynieść owoce, których nikt się nie spodziewa. PEACE!
 
Mój obecny sprzęt PC:
Intel core i5-4590
8 gb ram
Geforce GTX 1050Ti

Kuba

Kuba

Złote Wrota
posty1137
Propsy464
ProfesjaScenarzysta
  • Złote Wrota
Mi Darksider się nie podobał, generalnie mechanika jak do tej pory była w grach PB zbytnio mi nie przeszkadzała. Liczę jednak na na prawdę dobry system walki i craftingu. Liczę, że nie popsują strzelania i będzie ono efektowne i satysfakcjonujące. Mam też nadzieje, że nie popełnią jednego błędu G1 i G2. Na początku walki były trudne, wszystko kładło nas na 2/3 strzały, parę godzin później z lepszym levelem i uzbrojeniem my kładliśmy na 3 strzały coś co parę godzin wcześniej miało nas na 1. I o ile walki z niektórymi ludźmi były satysfakcjonujące i trochę zręcznościowe (nie licząc debilizmu SI w wielu sytuacjach) to z potworami były bez sensu i opierały się na tym kto ma większego skilla. Czekam na gameplay na Gamescomie :ok:
 

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
 
Cytuj
ż nadzieje, że nie popełnią jednego błędu G1 i G2. Na początku walki były trudne, wszystko kładło nas na 2/3 strzały, parę godzin później z lepszym levelem i uzbrojeniem my kładliśmy na 3 strzały coś co parę godzin wcześniej miało nas na 1. I

Dla mnie to zaleta, bo przeciez przez cala gre nie bedziemy slabiakiem, a gothic mial charakterystyczny gameplay ze na poczatku jest mega trudno, a potem jest coraz latwiej :ok:
 

Kuba

Kuba

Złote Wrota
posty1137
Propsy464
ProfesjaScenarzysta
  • Złote Wrota

Kuba
Złote Wrota

ELEX
#130 2015-07-29, 17:35(Ostatnia zmiana: 2015-07-30, 00:23)
Ja wolę jeśli w grze bohater może podejść na samym początku do trudnego bossa i mimo wszystko móc go pokonać, i to nie na farcie bugując go a po prostu popisując się umiejętnościami i pomyślunkiem. Mam też nadzieję, że będą też na tyle mocne potwory/ludzie, że w ostatnich etapach gry też będziemy mieli problemy. W ogóle za pewne będzie coś jak w GTA V w kwestii widoku i TPP i FPP. TPP jest lepszy do walki wręcz, preferowany widać był przez PB i ja ogólnie w RPGach bardziej go lubię, ale FPP jest lepszy przy strzelaniu, są gry które dobrze robiły strzelanie w TPP, w GTA nie wygląda to źle a i w takim np. Hitmanie jest nawet spoko. Mimo to ja liczę, że będziemy mogli przełączać tryb widzenia. I przyznam się też, że nie chciałbym rzucanych na siłę barier, zasłon w różnych miejscach, aby gracz musiał czasem poradzić sobie na otwartym terenie, lub ukryć się korzystając z ukształtowania terenu, nie licząc strzelanin w miastach. Takowe za pewne się pojawią ( w sensie miasta). W G3 miast było sporo, kilka fajnie wykonanych, ale były małe i puste, nawet biorąc pod uwagę orków. Miasta to coś co według mnie Arcania robi lepiej od G3. Chciałbym więc miasta aby były spore, na prawdę spore i aby miały niepowtarzalny klimat Khornis, bardzo na to liczę. I w sumie nie obraziłbym się jakby grafika była na poziomie Risen 3, w produkcjach PB ona nigdy nie była pierwszoplanowa, chodź miło by było zobaczyć pewien progres w porównaniu do Titan Lords skoro gra powstaje na next geny i za pewne na mocniejsze PC.

Post połączony: 2015-07-30, 00:20
Będzie magia. Gracze będa mogli rozwijać postać w 3 kierunkach: walce wręcz, walce na dystans i magii.

ELEX to narkotyk będący na jednej planecie na której toczy się akcja, powstał na skutek uderzenia meteoru.

Mamy kilka frakcji, jedne skupiają się na technologii, inne żyją jak w średniowieczu.

Przed katastrofą ludzie byli na podobnym etapie technologicznym co my.

Będziemy mogli wytwarzać przedmioty.

PB mówi, że G3 miało słaba fabułę, mało dialogów i oni to wszystko znacznie poprawią w Elex.

Grę będziemy obserwować z perspektywy 3 osoby.

Informacje pochodzą z artykułu w jakieś niemieckiej gazecie.
 

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6459
Propsy3027
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
Cytuj
PB mówi, że G3 miało słaba fabułę, mało dialogów i oni to wszystko znacznie poprawią w Elex.
A już myślałem, że nie potrafią się skrytykować ;D
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Kuba

Kuba

Złote Wrota
posty1137
Propsy464
ProfesjaScenarzysta
  • Złote Wrota
Dokładnie. Mamy też dostać sporo wyborów moralnych a gra ma poruszać poważne tematy tolerancji wobec ludzi uzależnionych od narkotyków. W sumie nie zdziwiłbym się gdyby okazało się, że to post apokaliptyczna wizja świata.... Gothica. Czemu w sumie by nie? Na pewno nie jest to zwyczajny świat z uwagi na magię. Mam nadzieję, że dostaniemy jakieś pojazdy do poruszania się po tym podobno dużym świecie. 
 

Splash

Splash

Moderator
posty4207
Propsy3403
ProfesjaNierób
  • Moderator
Cytuj
ż nadzieje, że nie popełnią jednego błędu G1 i G2. Na początku walki były trudne, wszystko kładło nas na 2/3 strzały, parę godzin później z lepszym levelem i uzbrojeniem my kładliśmy na 3 strzały coś co parę godzin wcześniej miało nas na 1. I

Dla mnie to zaleta, bo przeciez przez cala gre nie bedziemy slabiakiem, a gothic mial charakterystyczny gameplay ze na poczatku jest mega trudno, a potem jest coraz latwiej :ok:
Jemu chodzi o to, że postać można bardzo szybko i łatwo rozwinąć. W G2 jest trudniej niż w G1, ale nadal za łatwo.
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Kuba

Kuba

Złote Wrota
posty1137
Propsy464
ProfesjaScenarzysta
  • Złote Wrota
Nie wiem jak wy, ja jednak myślę, że ewentualna premiera ELEX na przełomie 2016 a 2017 może być złym pomysłem. Będzie to okres w którym pojawiać się będą kolejne wielkie i głośne tytuły a fun po innych jak Wiedźmin ( w 2016 przecież duży dodatek) nadal nie minie. W 2016 dostajemy Kingdom Come Deliverenc, wielki i swietnie zapowiadający się RPG, w 2017 najpewniej Cyberpunka 2077 a przecież w tych latach możliwe jest, że zaczną się pokazywać przynajmniej gameplaye ME4 czy Mafii III ( bo daty premier nie zostały chyba podane, ale 2016/2017 są jak najbardziej prawdopodobne według mnie). Dzięki modom żyć dalej będzie Fallout a dosyć świeże pozostaną takie produkcje jak choćby Deus Ex. Według mnie ELEX może więc przejść bez rozgłosu jaki miałby za pewne normalnie, po cichu, przez wielu graczy niezauważony. Oczywiście wielu, wielu z nasz usiądzie do gry i pewnie znajdzie w niej zabawę, ale przy takim natłoku takich produkcji jak wspominany KCD czy Cyberpunk ELEX nie ma szans myślę na gigantyczny sukces. Nie mówię, że nadmiar produkcji najwyższej półki wpłynie na to czy gra będzie dobra czy nie, ale na to jak będzie się sprzedawała i jaką ludzie zwrócą na nią uwagę. 
 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Cytuj
Oczywiście wielu, wielu z nasz usiądzie do gry i pewnie znajdzie w niej zabawę, ale przy takim natłoku takich produkcji jak wspominany KCD czy Cyberpunk ELEX nie ma szans myślę na gigantyczny sukces.
Nie rozumiem czym się martwisz. PB nie liczy na sukces ELEX. Interesuje ich tylko sprzedaż na poziomie ich wcześniejszych gier. Sukcesem były G1 i G2. Reszta to w zasadzie średniaki.
Twoje rozumowanie jest niepoprawne, jeśli myślisz, że o sukcesie gry decyduje natłok innych produkcji. W większości przypadków, jeśli gra będzie bardzo dobra i solidna, to obroni się sama. I nie ma znaczenia czy będzie jeden konkurent czy dziesięciu innych.

Kuba

Kuba

Złote Wrota
posty1137
Propsy464
ProfesjaScenarzysta
  • Złote Wrota
Możliwe, zobaczymy jak to się wszystko potoczy i jak to będzie. 

Ja nie mogę doczekać się Gamescomu, tyle dobrych tytułów zostanie pokazanych, ale chyba na pokazówkę ELEX czekam w sumie najbardziej. Oby nie pokazali samej akcji itp. ale również jakieś ciekawe lokacje, może jakieś miasto, las czy góry. W sumie ucieszyłbym się z pancerza takiego jak na tym arcie pierwszym :D. W grze podobno ma pojawić się nawiązanie do Gothic 2 . 
 

Squerol

Squerol

Użytkownicy
twój stary
posty712
Propsy547
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • twój stary
Fajnie jakby właśnie pokazali ten niby nowy system walki, oby nie był na wzór Risena 2/3.  Marzenie to coś na wzór Risena 1, najlepszy system walki jaki Pirahnie stworzyły.  Ja na gamescomie to czekam jedynie na Dark Souls 3 i ELEXa.

Fareus

Fareus

Labirynt
posty428
Propsy646
Profesjabrak
  • Labirynt
W grze podobno ma pojawić się nawiązanie do Gothic 2 .

Może się okazać, że cała gra będzie jednym wielkim nawiązaniem do Gothica II...
 
Jebać homo i lewaków, bóg, honor, ojczyzna ~ Jezus Chrystus 27r. n.e. Jerozolima, marsz antyrzymski

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Wy sami jesteście jak nawiązanie do gothic
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry