Tekstura nieba 3668 6

O temacie

Autor TheKetrab

Zaczęty 28.06.2015 roku

Wyświetleń 3668

Odpowiedzi 6

TheKetrab

TheKetrab

Użytkownicy
posty334
Propsy217
ProfesjaProducent
  • Użytkownicy
Cześć. Od jakiegoś czasu mam problem z teksturą nieba w swoim modzie.
Chodzi mi konkretnie o to, że w moim ZENie nie ma już ponurego nieba z Górniczej Doliny.
Pewnie coś poklikałem...





Jak przywrócić dawną teksturę?
Która opcja/skrypt za to odpowiada?
 

bgb

bgb

Użytkownicy
posty848
Propsy593
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Tekstura nieba musi mieć tą samą nazwę co nazwa zena, np: SkyDay_OldWorld_Layer0_A0.tga dla świata Oldworld.zen (tak samo z resztą tekstur nieba). U Ciebie niebo zmieniło się na defaultowe-niebieskie bo zapewne podczas pracy  nad zenem zapisujesz go pod inną nazwą. Także wystarczy po skończeniu prac nad modem przywrócić nazwę oldworld.zen i szare niebo powinno wrócić.

TheKetrab

TheKetrab

Użytkownicy
posty334
Propsy217
ProfesjaProducent
  • Użytkownicy
No dobra. Niestety ja swój MYWORLD.ZEN mam już poustawiane w modzie kilkakrotnie i musiałbym wszystko z powrotem zmieniać na OldWorld.zen. (@e: w pliku *.ini np.)
Czy mogę zrobić to na odwrót? Tj. zamiast zmieniać nazwę mojego ZENa, zmienić nazwę tekstury? Czy będę musiał jakoś kompilować wtedy tekstury? Oraz w którym miejscu (gdzie w skryptach) musiałbym zmienić 'SkyDay_OldWorld_Layer0_A0.tga' na 'SkyDay_Myworld_Layer0_A0.tga' (to samo z nocną teksturą)?
 

bgb

bgb

Użytkownicy
posty848
Propsy593
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Jasne, możesz zmienić same nazwy tekstur. Jeśli użyjesz tekstur w formacie .tga to Gothic sam skompiluje. W  skryptach nigdzie nie trzeba nic zmieniać.

TheKetrab

TheKetrab

Użytkownicy
posty334
Propsy217
ProfesjaProducent
  • Użytkownicy
Ale wystarczy zmienić nazwy w plikach *.tga stąd:
D:\programy\JoWood\Gothic II Złota Edycja\_Work\Data\Textures\Effects\Environment\Sky\nomip
Czy muszę grzebać GoManem w plikach *.tex?
 

bgb

bgb

Użytkownicy
posty848
Propsy593
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Jak Ci wygodniej. Jeśli wyciągniesz Gomanem skompilowane tekstury w formacie .tex wystarczy zmienić im tylko nazwy i od razu dołączyć do swojej paczki z modem. Natomiast w przypadku plików .tga, kopiujesz je (żeby nie pozbywać się oryginałów), zmieniasz im nazwy, kompilujesz gothiciem (albo gomanem) i również otrzymujesz wersje w formacie .tex.

TheKetrab

TheKetrab

Użytkownicy
posty334
Propsy217
ProfesjaProducent
  • Użytkownicy
Dziękuję :) do zamknięcia.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry