Anime 230331 762

O temacie

Autor Veto

Zaczęty 15.12.2009 roku

Wyświetleń 230331

Odpowiedzi 762

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2651
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
Chwalisz się czy żalisz?
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Amand

Amand

Użytkownicy
jestę studentę xD
posty238
Propsy94
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • jestę studentę xD

Amand

Anime
#181 2012-12-04, 08:09(Ostatnia zmiana: 2012-12-04, 08:11)
Nie rozumiem o co ci chodzi :mellow:
 
Wystąpił błąd podczas próby wyświetlenia sygnatury

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Wchodzę ma MAL, myślę sobie - "Zajrzę do Aztekora zobaczę co tam u niego na liście się zmieniło, może jakieś anime do obejrzenia znajdę".
No i patrzę, patrzę, a tam na Plan To Watch "Monster".
Doszedłem do 45 odcinka i było to pierwsze anime jakie wrzuciłem na "On-Hold".
Generalnie anime jest spoko, kreska i fabuła naprawdę dobre, jednak klimat... jest zbyt ciężki, rozumiem, anime miało być poważne, jednak po dłuższym oglądaniu, jeśli nie oglądamy żadnego anime "na boku", zaczyna być męczące. Tak tylko mówię.
NB. Obejrzałem te 45 odcinków w dwa/trzy dni, co może mieć spore znaczenie.

No i się zacząłem zastanawiać czemu jeszcze nie obejrzałem Higurashi no Naku Koro ni Kai... *Włącza pierwszy epizod*
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Amand

Amand

Użytkownicy
jestę studentę xD
posty238
Propsy94
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • jestę studentę xD
Jeśli chodzi o Higurashi No Naku Koro Ni to jakiś tydzień temu skończyłem oglądać drugi sezon (Kai). O ile w pierwszym sezonie wszystko mi się bardzo podobało ,o tyle w drugim  było kilka wkurzających momentów. Np:
Spoiler
Ludzie Takano łapią Rikę, nagle przybywa policjant, wszystkim daje kopa w zęby ,po czym wszyscy uzbrojeni w pistolety mężczyźni z Okonogim na czele wsiadają do pojazdu i uciekają ,gdzie pieprz rośnie. Druga sytuacja: kilka dzieciaków dzwoni bodajże do Okonogiego, zaczynają nawijać o tym, że są jakimiś demonami i udają jakieś jęki. Część żołnierzy zachowuje się jak 5 latki i wierzy w tę głupią bajkę :ayfkm: .
. Nie rozumiem o co chodziło w końcówce ostatniego odcinka. Wtedy ,kiedy to
Spoiler
Rika staje jako dorosła kobieta i sprawia, że nie dochodzi do wypadku rodziców Takano. Rika umie się cofać w czasie czy co?
.
 
Wystąpił błąd podczas próby wyświetlenia sygnatury

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Anonymized

Anime
#184 2012-12-06, 19:40(Ostatnia zmiana: 2012-12-06, 20:01)
Co do zakonczenia Kai...
Spoiler
to nie rika, tylko frederica bernkastel. ale to juz wyzszy stopien wtajemniczenia :D
 

Amand

Amand

Użytkownicy
jestę studentę xD
posty238
Propsy94
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • jestę studentę xD
Gdzie się tego dowiedziałeś?
 
Wystąpił błąd podczas próby wyświetlenia sygnatury

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Jak już powiedziałem, wyższy stopień wtajemniczenia :lol2:
 

Amand

Amand

Użytkownicy
jestę studentę xD
posty238
Propsy94
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • jestę studentę xD
No eeej! Napisz :hitler:
 
Wystąpił błąd podczas próby wyświetlenia sygnatury

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Anonymized

Anime
#188 2012-12-07, 06:10(Ostatnia zmiana: 2012-12-07, 06:41)
Mała podpowiedź z samego Higurashi:
Spoiler

Odpowiedź na talerzu:
Spoiler
Rika jest w rzeczywistości wiedźmą Bernkastel (Frederica Bernkastel -> Furuderika Bernkastel -> Furude Rika). To co działo się w Higurashi było wynikiem bitwy między dwoma wiedźmami - wspomnianą Bernkastel oraz Lambdadeltą. Ta druga cały czas zwyciężała pozwalając Takano na pomyślne zakończenie swojego eksperymentu. Bernkastel, wiedźma cudów, sprowadziła sobie jednak jeden by zwyciężyć (Higurashi Kai). TA DA!
 

Żelazko

Żelazko

Użytkownicy
Alt Mac Dupy
posty1102
Propsy1209
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Alt Mac Dupy
Ktoś może mi wytłumaczyć fascynacę twórców Anime do małych dziewczynek?

Luke_Flamesword

Luke_Flamesword

Użytkownicy
posty188
Propsy402
  • Użytkownicy
Twórcy anime są Japończykami - to powinno generalnie wszystko tłumaczyć :P
 

Koziek

Koziek

Użytkownicy
posty313
Propsy359
Nagrody
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Koziek

Anime
#191 2012-12-08, 01:23(Ostatnia zmiana: 2012-12-08, 01:25)
Nie martw się, Sienkiewicz też miał zapędy do małych dziewczynek, zarówno w życiu prywatnym, jak i literackim. Kto powiedział, że trzeba być japońcem?
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Nie martw się, Sienkiewicz też miał zapędy do małych dziewczynek
Nie tylko on, ot taki Ogrodnik i Aztek też mają takie zapędy.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Sawik, twój ban nadejdzie szybko i niespodziewanie.
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
niespodziewanie.
Spodziewam się go od roku :lol2:
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Amand

Amand

Użytkownicy
jestę studentę xD
posty238
Propsy94
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • jestę studentę xD
japierdole...
https://www.youtube.com/watch?v=4xeNiX-DlHA
 
Wystąpił błąd podczas próby wyświetlenia sygnatury

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Było, już Żelazko zgarnął za to żniwo propsów :D
 

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Przedwczoraj obejrzałem ostatni, dziesiąty odcinek Hellsinga Ultimate (tak jest, jest już dostępny w HD :D ). Czekałem na niego rok i muszę przyznać, że było warto. Doskonałe zwieńczenie ciągnącej się 6 lat serii. Sporo fajnych pomysłów na fabułę, jak zawsze świetna kreska i dobrze wyreżyserowana akcja. Jeżeli ktoś nie miał styczności, polecam obejrzeć - teraz można to robić z czystym sumieniem, bo nie jest już potrzebne czekanie na kolejne odcinki :ok:
 

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
Sporo fajnych pomysłów na fabułę, jak zawsze świetna kreska i dobrze wyreżyserowana akcja.

nie
 

Buła

Buła

Użytkownicy
wyłącz komputer i wyjdź z domu
posty2402
Propsy3163
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • wyłącz komputer i wyjdź z domu
tak
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry