loot skyrim jak używać 5127 34

O temacie

Autor Szulwik

Zaczęty 22.06.2015 roku

Wyświetleń 5127

Odpowiedzi 34

Szulwik

Szulwik

Użytkownicy
posty688
Propsy88
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Hej

Jest jakiś dobry człowiek który by wytłumaczył jak krowie na rowie jak używać programu loot do Skyrima? wiem jak używać programu boss (tzn. znalazłem filmik co i jak), ale do loota nic nie mogę znaleźć, a boss podobno jest już przestarzały.
 

Sawik

Sawik

Quest Pack Team
Rebel
posty4702
Propsy3047
ProfesjaNierób
  • Quest Pack Team
  • Rebel
Szukaj żelazka
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Walący w worek!
posty5589
Propsy2195
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Walący w worek!

Werewolf

loot skyrim jak używać
#2 2015-06-22, 19:16(Ostatnia zmiana: 2015-06-22, 19:23)
Właczasz loot i klikasz "sort plugin". Co w tym trudnego?



 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Szulwik

Szulwik

Użytkownicy
posty688
Propsy88
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy

Szulwik

loot skyrim jak używać
#3 2015-06-22, 20:18(Ostatnia zmiana: 2015-06-22, 20:58)
dzięki za odpowiedź. Mam jeszcze jedno małe pytanie. Po czym poznać czy dany mod jest kompatybilny z innym? I czy istnieje jakiś limit modów które mogę używać jednocześnie? Poniżej lista modów które mi przypadły do gustu. Lista jest naprawdę długa, ale to dopiero wstępna selekcja, zanim dokonam szczegółowej chce poznać ich kompatybilność ze sobą. Oczywiście wszystkie mody zostaną zainstalowane razem ze spolszczeniami. aha, posiadam wszystkie 3 dlc. Mam jeszcze mały problem z skse. Ściągnąłem 3 różne wersje. Jedna się nie odpalała, na dwóch po rozpoczęciu nowej gry crashowało w tym samym momencie, przy pierwszej kwestii tego koniokrada. oczywiście odpalam przez skse loader.

Spoiler
Skyrim Immersive Creatures
Monster Mod
Enhanced Mighty Dragons
Animallica - Skyrim Wildlife Overhaul
Armored Skeletons and The Walking Dead
Knapsack Backpacks
Map Tomes and Writing Table
Heimfeigr
The Temple of Black Rock
Windcallers Pass
Milans Dungeon Pack 2
Hjakhtraevarr Tomb
Forgotten Dungeons
Wheezes Dungeon Pack 1
Dungeon Quest Awareness
Alternate Start - Live Another Life
Achieve That
Cutting Room Floor by Arthmoor
Hunting in Skyrim
Jobs of Skyrim
Skyrim Live
Loot and Degradation
Empowered Magic
Midas Magic
Pyromage
Qaxes Winterhold Rebuild
Falskaar
Organized Bandits In Skyrim
Every city have various guard oufits
T3nd0s Skyrim Redone
Unofficial Dragonborn Patch
Unofficial Dawnguard Patch
Unofficial Hearthfire Patch
Unofficial Skyrim Patch
Unofficial Skyrim Redone Patch
EEO patch for Sky-re
The Aldmeri Domain - Fight Against the Thalmor III
South Dragon Bridge - Fight Against the Thalmor IV
The Gray Cowl of Nocturnal
Undeath
Moon And Star
Konahriks Accoutrements
Wyrmstooth
The Paarthurnax Dilemma
The Dark Brotherhood Resurrection
Thieves Guild Requirements - No Auto Quest Start Brynjolf
Hiatus - Immersive Bounty Hunting
Adal Matar the Lost Stronghold - Fight Against the Thalmor I
The Cyrodiil Frontier - Fight Against the Thalmor II
Civil War Overhaul
Ethreal Elven Overhaul Patches
SkyUI



w drugiej kolejności:
Windy Skyrim
The Dance of Death
The Witcher 2 Models
Immersive Armors v7
Bosmer Armor Pack
Aesir Armor
Cleric Armour of the Nine Devines
Weapons and Armor Fixes
Fur Hood HD
Mage Backpack
Expanded Jewelry Crafting
Support Gear
Spears by Soolie
Minigame Mod - The Battle of Heroes
Revenge Of the Enemies
Dark Brotherhood Reborn - Dawnstar Sanctuary
Even Better Quest Objectives
Lore-Based Loading Screens
Understandable Draugrs
Plunket's Useful Ingredients
Wind Destruction Magic
Deadly Dragons
Arrow Recovery System Overhaul
Dovahkiin Perks
Path of Shadows
Sneak Tools Polish
Noldor Content Pack
Crusaders Knights Templar Hospitaller Teutonic Chivalry Medieval Warfare Agatha and Mason Armors
Expanded Skyrim Weaponry
Better Bows
Dread Knight Weapon Set
Crossbows Basic Collection
Warrior Within Weapons
Throwing Weapons
Faction Crossbows
Compound Bow Collection
Skyforge Weapons PL
Lost LongSwords
JaySuS Swords PL
 

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Walący w worek!
posty5589
Propsy2195
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Walący w worek!
Jezeli cos jest niekompatybilne z czymś to na pewno bedzie o tym napisane na stronie moda.

Post połączony: 2015-06-22, 21:11
Miedzy innymi mod ktory sprawia, że miasta w grze są otwarte a nie wczytywane (jak Biała Grań, Pęknina) bedzie niekompatybilny z modem dodającym do Pękniny sklep rybacki.
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Szulwik

Szulwik

Użytkownicy
posty688
Propsy88
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
ok, zaczynam już powoli to wszystko rozumieć. Jeszcze muszę wiedzieć co jest nie tak z tym skse, bo podobno bez tego ani rusz.
 

Żelazko

Żelazko

Użytkownicy
Hominus Kazzmirus
posty1032
Propsy1178
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Hominus Kazzmirus
Szukaj żelazka
Szukał. Moja cierpliwość dla idiotów się kończy. LOOT to program prostszy od painta.

Cytuj
I czy istnieje jakiś limit modów które mogę używać jednocześnie?

Tak możesz jednocześnie tylko używać 255 pulginów esp lub esm.

Cytuj
Po czym poznać czy dany mod jest kompatybilny z innym?

To:
Cytuj
Jezeli cos jest niekompatybilne z czymś to na pewno bedzie o tym napisane na stronie moda.

I jeszcze jeśli pliki się nadpisują. Nexus Mod Manager (NMM) w tym ci pomoże ale NMM nie umywa się z Wrye Bash przy detekcji plików, które się nadpisują. Tekstury powinny być w porządku o ile nie są to tekstury do skórek postaci. Meshes też powinny być w porządku ogólnie.
Jeśli mod nadpisuje skrypty innego moda możesz mieć poważny problem. Dlatego właśnie Wrye Bash jest niezawodny do tego.

Cytuj
Mam jeszcze mały problem z skse


Po prostu ściągnij http://skse.silverlock.org/beta/skse_1_07_03.7z i wypakuje do folderu.
U mnie to jest w tym folderze.
C:\Users\Username\Desktop\Files\Steam\SteamApps\common\skyrim

I od tej pory grę uruchamiaj skse_loader.exe a NIE TESV.exe.


Szybko oglądnąłem listę.

Cytuj
Dovahkiin Perks
Sneak Tools
SkyRedone
Te trzy u góry są niekomaptybilne. Sneak toolsy niektóre są w SkyRedone. Dovahkiin Perks i SkyRedone zmieniają te same perki.

Cytuj
Civil War Overhaul

Nie wgrywaj tego moda w środku gry. Musisz go mieć zainstalowanego/aktywnego jak już naciskasz "Nowa Gra".

Jeszcze podaj jakiego masz kompa bo lista modów wydaje się ciężka. Ogólnie znając jakim jesteś nieokrzesanym w temacie polecam ci obciąć listę modów do minimum bo coś ci się spartoli gwarantowane.

Szulwik

Szulwik

Użytkownicy
posty688
Propsy88
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
intel core 2 quad q8400 4x2,66
Geforce 9800 gt
4gb ramu
 

Żelazko

Żelazko

Użytkownicy
Hominus Kazzmirus
posty1032
Propsy1178
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Hominus Kazzmirus
intel core 2 quad q8400 4x2,66
Geforce 9800 gt
4gb ramu

Obcinaj listę bo jeśli chcesz mieć Civil War Overhaul to ci nie pójdzie bo to mod bardzo skryptowo-intensywny. Dostaniesz crash albo mod nie będzie działa poprawnie/przestanie działać.

Szulwik

Szulwik

Użytkownicy
posty688
Propsy88
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Jak bardzo obciąć? Obciąłem wszystkie mody z drugiej kolejności, a w pierwszej zostawiłem tylko te z nowymi potworami, i dodające fabułę. Obecnie lista prezentuje się tak

Spoiler
Monster Mod
Enhanced Mighty Dragons
Animallica - Skyrim Wildlife Overhaul
Knapsack Backpacks
Heimfeigr
The Temple of Black Rock
Windcallers Pass
Milans Dungeon Pack 2
Hjakhtraevarr Tomb
Forgotten Dungeons
Wheezes Dungeon Pack 1
Dungeon Quest Awareness
Alternate Start - Live Another Life
Achieve That
Cutting Room Floor by Arthmoor
Hunting in Skyrim
Jobs of Skyrim
Skyrim Live
Loot and Degradation
Qaxes Winterhold Rebuild
Falskaar
Organized Bandits In Skyrim
T3nd0s Skyrim Redone
Unofficial Dragonborn Patch
Unofficial Dawnguard Patch
Unofficial Hearthfire Patch
Unofficial Skyrim Patch
Unofficial Skyrim Redone Patch
EEO patch for Sky-re
The Aldmeri Domain - Fight Against the Thalmor III
South Dragon Bridge - Fight Against the Thalmor IV
The Gray Cowl of Nocturnal
Undeath
Moon And Star
Konahriks Accoutrements
Wyrmstooth
Adal Matar the Lost Stronghold - Fight Against the Thalmor I
The Cyrodiil Frontier - Fight Against the Thalmor II
Civil War Overhaul
Ethreal Elven Overhaul Patches
SkyUI
 

Żelazko

Żelazko

Użytkownicy
Hominus Kazzmirus
posty1032
Propsy1178
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Hominus Kazzmirus
Propo Hunting in Skyrim zainstaluj wersję no perks.                                                                                                                                                                                               

Twój komp powinien udźwignąć ten load order. Jeszcze raz posprawdzaj czy te mody nie mają jakiś wymagań tj. czy wymagają innych modów lub narzędzi.
Pamiętaj że zawsze możesz dodać jakieś nowe mody i zobaczyć tylko nigdy nie usuwaj modów i kontynuuj grę z tą samą postacią bo posypie ci się zapis gry nieodwracalnie. Także za każdym razem jak dodasz moda będziesz musiał ustalić jego miejsce w load order-ze RĘCZNIE. LOOT-a nie odpalaj chyba że zamierzasz zmodować Skyrima od nowa.

Ogolna rada: zapisuj się tworząc za każdym razem nowy zapis gry, nie usuwaj zapisów gry, nie korzystaj z quicksave-a.

Szulwik

Szulwik

Użytkownicy
posty688
Propsy88
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy

Szulwik

loot skyrim jak używać
#11 2015-06-23, 23:36(Ostatnia zmiana: 2015-06-24, 01:44)
ok, zainstalowałem te wszystkie mody (2 czy 3 z listy musiałem usunąć ale mniejsza o to) zacząłem nową grę, lecz crashuje mi się ona, jeśli nie zaraz po uruchomieniu gry, to maks 10-20 minut później. Myślę że to wina tego skse. Mam wszystkie 3 dlc, także nieoficjalne patche (zarówno do dlc, jak i do skyrima). Wcześniej sprawdzałem mając 2 zainstalowane mody, to też crashowało tak samo jak przy skse. Żadnego błędu, ani nic po prostu gra się wyłącza ot tak. Pobrałem oczywiście z tego linku co mi @Żelazko podał. No i oczywiście odpalam przez skse loader

Mody poukładałem tym bashem (nie wiem czy prawidłowo tego użyłem, znalazłem jakiś sposób na innym forum), a potem jeszcze dla pewności lootem, ale myślę że to akurat nie ma większego znaczenia w moim przypadku.

edit: Uruchomiłem sobie przez launchera, odznaczyłem wszystkie mody przy ładowaniu, a i tak crash.... Nie chce mi się tego od nowa instalować. Parę godzin te mody instalowałem ;(
 

Żelazko

Żelazko

Użytkownicy
Hominus Kazzmirus
posty1032
Propsy1178
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Hominus Kazzmirus

Żelazko

loot skyrim jak używać
#12 2015-06-24, 04:32(Ostatnia zmiana: 2015-06-24, 06:09)
Cytuj
Myślę że to wina tego skse
Niemożliwe.

 Nie chce mi się tego od nowa instalować
Cytuj
Nie chce mi się tego od nowa instalować
Przy zmodowanym skyrimie trzeba popracować aby działało albo wiedzieć jak to zrobić.


Podaj twój load order to może coś zaradzę. Jeśli używasz Wrye Bash przejdź do zakładki Mods. Kliknij prawym na File a z menu które wyskoczy  wybierz List Mods. Wyskoczy ci piękna lista z twoimi wszystkimi pluginami. Zaznacz wszystko i wklej na forum.

W dodatku włącz log papyrusa.

http://forums.nexusmods.com/index.php?/topic/703954-are-you-having-constant-exterior-ctds-ive-finally-found-your-solution/

Wejdź do Skyrimi.ini w folderze C:\Users\Nazwa Użytkownika\Documents\My Games\Skyrim

[Papyrus]
bEnableLogging=1
bEnableTrace=1
bLoadDebugInformation=1

Po crashu wklej na forum log z papyrusa z folderu C:\Users\Nazwa Użytkownika\Documents\My Games\Skyrim\Logs\Script

Nie wiem czy dobrze zrozumiałem, ale ten load order co używałeś to był z LOOT-a? Czy sam coś ręcznie zmieniałeś?

@Szulwik - nie musisz mi przypominać o temacie. Po prostu u mnie jest 6 godzin do tyłu od czasu polskiego a na dodatek pracuje w dziwne zmiany, z rana, po południu i w nocki. Więc na czas zawsze nie mogę odpisać, ALE odpiszę.  :P

Szulwik

Szulwik

Użytkownicy
posty688
Propsy88
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy

Szulwik

loot skyrim jak używać
#13 2015-06-24, 14:25(Ostatnia zmiana: 2015-06-24, 18:36)
pluginy

Spoiler
Active Mod Files:
Spoiler
[xml]
00  Skyrim.esm
01  Update.esm
02  Unofficial Skyrim Patch.esp  [Version 2.1.1]
03  Dawnguard.esm
04  Unofficial Dawnguard Patch.esp  [Version 2.1.1]
05  HearthFires.esm
06  Unofficial Hearthfire Patch.esp  [Version 2.1.1]
07  Dragonborn.esm
08  Unofficial Dragonborn Patch.esp  [Version 2.1.1]
09  Falskaar.esm
0A  Wyrmstooth.esp  [Version 1.15]
0B  Gray Fox Cowl.esm
0C  Temple of Black Rock Polish Translation.esm
0D  HighResTexturePack01.esp
0E  HighResTexturePack02.esp
0F  HighResTexturePack03.esp
10  Cutting Room Floor.esp  [Version 1.1.2]
11  Animallica.esp
12  DrSKnapsacks.esp
13  SkyUI.esp
14  AchieveThat.esp
15  SkyRe_Main.esp
16  SkyrimLive.esp
17  SkyRe_EnemyScaling.esp
18  ethereal_elven_overhaul.esp
19  OBIS.esp
1A  JobsofSkyrim.esp
1B  WheezesDungeonPack1.esp
1C  MoonAndStar_MAS.esp
1D  Undeath.esp
1E  SkyRe_EncounterZones.esp
1F  Hunting in Skyrim - No Perks.esp
20  Forgotten Dungeons Polish Translation.esp
21  TheFrontier.esp
22  HeimfeigrPL.esp
23  DragonmournInn.esp
24  TheDomain.esp
25  AdalMatar.esp
26  QaxeWinterholdRebuild.esp
27  MilanDungeonPack2 Polish Translation.esp
28  SkyRe_StandingStones.esp
29  DungeonQuestAwareness.esp
2A  SkyRe_Races.esp
2B  SkyRe_EnemyAI.esp
2C  HjakhtraevarrTomb Polish Translation.esp
2D  SkyRe_Combat.esp
2E  Windcaller Pass Polish Translation.esp
2F  LootandDegradation.esp
30  SkyRe_Survivalism.esp
31  EEO patch.esp
32  OBISDB.esp
33  Civil War Overhaul.esp
34  Open Cities Skyrim.esp  [Version 1.1.1]
35  Alternate Start - Live Another Life.esp  [Version 3.0.1]
36  Bashed Patch, 0.esp
37  ReProccer.esp
[/xml]

co rozumiesz przez "podać swój load order"?

Te wartości co Ty mi podałeś były u mnie na 0, już pozmieniałem.

Z loot nic nie zmieniałem. Chyba że przypadkiem, gdy dopiero go ogarniałem, ale w międzyczasie zdążyłem reinstalować skyrima (wcześniej, a nie teraz po instalacji modów), a potem tak jak werewolf mi radził (z tym że mam chyba inną wersję programu, bo trochę to u mnie wygląda inaczej niż u niego.

Dobra, idę sprawdzić jak teraz skyrim działa.

Kurde, jak ten log z papyrusa włączyć? Pozmieniałem te wartości co podałeś, odpaliłem grę, miałem crasha i w tym folderze logs nic nie ma. Angielskiego nie znam, a translator z tej strony nie jest zbyt zrozumiały. Poszukałem sobie na innych stronach, i dowiedziałem się żeby pojawił się ten log trzeba tylko edytować ten plik ini.

dobra, poradziłem sobie trzeba było jeszcze edytować dokument tekstowy w folderze z grą który miał taką samą zawartość. w spoilerze zawartośc logu.

Spoiler
[06/24/2015 - 06:29:52PM] Papyrus log opened (PC)
[06/24/2015 - 06:29:52PM] Function GetEffectMagnitudes in the empty state on type Ingredient does not exist. Function will not be flagged as callable from tasklets.
[06/24/2015 - 06:29:52PM] Update budget: 1.200000ms (Extra tasklet budget: 1.200000ms, Load screen budget: 500.000000ms)
[06/24/2015 - 06:29:52PM] Memory page: 128 (min) 512 (max) 76800 (max total)
[06/24/2015 - 06:30:03PM] Cannot open store for class "mannySpawnScript", missing file?
[06/24/2015 - 06:30:03PM] Cannot open store for class "EnableDisableLinkRefEquipped", missing file?
[06/24/2015 - 06:30:04PM] Cannot open store for class "Mycastanotherspellscript", missing file?
[06/24/2015 - 06:30:04PM] Cannot open store for class "NecroApocryphaBookScript", missing file?
[06/24/2015 - 06:30:05PM] Cannot open store for class "murder_HT_SpecialTombScript", missing file?
[06/24/2015 - 06:30:05PM] Cannot open store for class "murder_SpectralWolfTrig1", missing file?
[06/24/2015 - 06:30:05PM] Cannot open store for class "murder_HT_SigilStoneScript", missing file?
[06/24/2015 - 06:30:05PM] Cannot open store for class "murder_HT_ActivateLightsTrig", missing file?
[06/24/2015 - 06:30:05PM] Cannot open store for class "murder_HT_CryptKeyCheck", missing file?
[06/24/2015 - 06:30:05PM] Cannot open store for class "murder_ActorEnableOnDeath", missing file?
[06/24/2015 - 06:30:07PM] Cannot open store for class "mannySuonaUnaVolta", missing file?
[06/24/2015 - 06:30:07PM] Error: Unable to bind script mannySuonaUnaVolta to  (0C00EECE) because their base types do not match
[06/24/2015 - 06:30:07PM] Cannot open store for class "murder_MassEnableScript01", missing file?
[06/24/2015 - 06:30:07PM] Error: Unable to bind script murder_MassEnableScript01 to  (2C02EE9B) because their base types do not match
[06/24/2015 - 06:30:07PM] Error: Unable to bind script murder_HT_ActivateLightsTrig to  (2C02F40F) because their base types do not match
[06/24/2015 - 06:30:07PM] Error: Unable to bind script murder_HT_ActivateLightsTrig to  (2C02F409) because their base types do not match
[06/24/2015 - 06:30:07PM] Error: Unable to bind script murder_HT_ActivateLightsTrig to  (2C02F403) because their base types do not match
[06/24/2015 - 06:30:07PM] Error: Unable to bind script murder_HT_ActivateLightsTrig to  (2C02E938) because their base types do not match
[06/24/2015 - 06:30:07PM] Error: Unable to bind script murder_SpectralWolfTrig1 to  (2C02C2F4) because their base types do not match
[06/24/2015 - 06:30:07PM] Error: Unable to bind script murder_HT_CryptKeyCheck to  (2C00676E) because their base types do not match
[06/24/2015 - 06:30:07PM] Error: Unable to bind script murder_HT_SigilStoneScript to  (2C00807E) because their base types do not match
[06/24/2015 - 06:30:07PM] Error: Unable to bind script murder_HT_SpecialTombScript to  (2C01D7E8) because their base types do not match
[06/24/2015 - 06:30:07PM] Error: Unable to bind script murder_HT_SpecialTombScript to  (2C00C268) because their base types do not match
[06/24/2015 - 06:30:07PM] Error: Unable to bind script murder_HT_ActivateLightsTrig to  (2C02E393) because their base types do not match
[06/24/2015 - 06:30:07PM] Error: Unable to bind script murder_HT_ActivateLightsTrig to  (2C02E3A4) because their base types do not match
[06/24/2015 - 06:30:07PM] Error: Unable to bind script murder_HT_ActivateLightsTrig to  (2C02E920) because their base types do not match
[06/24/2015 - 06:30:07PM] Error: Unable to bind script murder_HT_ActivateLightsTrig to  (2C02E925) because their base types do not match
[06/24/2015 - 06:30:07PM] Cannot open store for class "murder_HT_RitualHallTrigScript", missing file?
[06/24/2015 - 06:30:07PM] Error: Unable to bind script murder_HT_RitualHallTrigScript to  (2C02A7E9) because their base types do not match
[06/24/2015 - 06:30:07PM] Cannot open store for class "murder_HT_BurialShaftFinalTrap", missing file?
[06/24/2015 - 06:30:07PM] Error: Unable to bind script murder_HT_BurialShaftFinalTrap to  (2C02AD57) because their base types do not match
[06/24/2015 - 06:30:07PM] Cannot open store for class "Murder01ExtGateMsg", missing file?
[06/24/2015 - 06:30:07PM] Error: Unable to bind script Murder01ExtGateMsg to  (2C00B15A) because their base types do not match
[06/24/2015 - 06:30:07PM] Cannot open store for class "murder_HT_DeadWallPullchainLight", missing file?
[06/24/2015 - 06:30:07PM] Error: Unable to bind script murder_HT_DeadWallPullchainLight to  (2C00C7FE) because their base types do not match
[06/24/2015 - 06:30:07PM] Error: Unable to bind script murder_ActorEnableOnDeath to  (2C027185) because their base types do not match
[06/24/2015 - 06:30:07PM] Error: Unable to bind script murder_ActorEnableOnDeath to  (2C00C238) because their base types do not match
[06/24/2015 - 06:30:07PM] Error: Unable to bind script murder_ActorEnableOnDeath to  (2C01F31A) because their base types do not match
[06/24/2015 - 06:30:07PM] Error: Unable to bind script murder_ActorEnableOnDeath to  (2C0112AB) because their base types do not match
[06/24/2015 - 06:30:07PM] Error: Unable to bind script murder_ActorEnableOnDeath to  (2C00BCBB) because their base types do not match
[06/24/2015 - 06:30:13PM] Warning: Property MainQuest on script SpawnRandomActor attached to  (00107C79) cannot be initialized because the script no longer contains that property
[06/24/2015 - 06:30:13PM] Warning: Property MainQuest on script SpawnRandomActor attached to  (00107C78) cannot be initialized because the script no longer contains that property
[06/24/2015 - 06:30:13PM] Warning: Property MainQuest on script SpawnRandomActor attached to  (001059F6) cannot be initialized because the script no longer contains that property
[06/24/2015 - 06:30:13PM] Warning: Property MainQuest on script SpawnRandomActor attached to  (00107C85) cannot be initialized because the script no longer contains that property
[06/24/2015 - 06:30:13PM] Warning: Property MainQuest on script SpawnRandomActor attached to  (00107D00) cannot be initialized because the script no longer contains that property
[06/24/2015 - 06:30:13PM] Warning: Property MainQuest on script SpawnRandomActor attached to  (0010833E) cannot be initialized because the script no longer contains that property
[06/24/2015 - 06:30:13PM] Warning: Property MainQuest on script SpawnRandomActor attached to  (001059F7) cannot be initialized because the script no longer contains that property
[06/24/2015 - 06:30:13PM] Warning: Property MainQuest on script SpawnRandomActor attached to  (00107D01) cannot be initialized because the script no longer contains that property
[06/24/2015 - 06:30:13PM] Warning: Property MainQuest on script SpawnRandomActor attached to  (00108340) cannot be initialized because the script no longer contains that property
[06/24/2015 - 06:30:13PM] Warning: Property MainQuest on script SpawnRandomActor attached to  (00105989) cannot be initialized because the script no longer contains that property
[06/24/2015 - 06:30:13PM] Warning: Property MainQuest on script SpawnRandomActor attached to  (00107CFA) cannot be initialized because the script no longer contains that property
[06/24/2015 - 06:30:13PM] Warning: Property MainQuest on script SpawnRandomActor attached to  (001071A4) cannot be initialized because the script no longer contains that property
[06/24/2015 - 06:30:13PM] Warning: Property MainQuest on script SpawnRandomActor attached to  (00107CFB) cannot be initialized because the script no longer contains that property
[06/24/2015 - 06:30:13PM] Warning: Property MainQuest on script SpawnRandomActor attached to  (00107CF8) cannot be initialized because the script no longer contains that property
[06/24/2015 - 06:30:13PM] Warning: Property MainQuest on script SpawnRandomActor attached to  (0010598B) cannot be initialized because the script no longer contains that property
[06/24/2015 - 06:30:13PM] Warning: Property MainQuest on script SpawnRandomActor attached to  (00108342) cannot be initialized because the script no longer contains that property
[06/24/2015 - 06:30:13PM] Warning: Property MainQuest on script SpawnRandomActor attached to  (00107CF9) cannot be initialized because the script no longer contains that property
[06/24/2015 - 06:30:13PM] Warning: Property MainQuest on script SpawnRandomActor attached to  (00108343) cannot be initialized because the script no longer contains that property
[06/24/2015 - 06:30:13PM] Warning: Property MainQuest on script SpawnRandomActor attached to  (0010598A) cannot be initialized because the script no longer contains that property
[06/24/2015 - 06:30:13PM] Warning: Property MainQuest on script SpawnRandomActor attached to  (00107D02) cannot be initialized because the script no longer contains that property
[06/24/2015 - 06:30:13PM] Warning: Property MainQuest on script SpawnRandomActor attached to  (0010833D) cannot be initialized because the script no longer contains that property
[06/24/2015 - 06:30:13PM] Warning: Property MainQuest on script SpawnRandomActor attached to  (001059F4) cannot be initialized because the script no longer contains that property
[06/24/2015 - 06:30:13PM] Warning: Property MainQuest on script SpawnRandomActor attached to  (001059F5) cannot be initialized because the script no longer contains that property
[06/24/2015 - 06:30:13PM] Warning: Property MainQuest on script SpawnRandomActor attached to  (0010833C) cannot be initialized because the script no longer contains that property
[06/24/2015 - 06:30:13PM] Warning: Property MainQuest on script SpawnRandomActor attached to  (00107C7B) cannot be initialized because the script no longer contains that property
[06/24/2015 - 06:30:13PM] Warning: Property MainQuest on script SpawnRandomActor attached to  (00107C7A) cannot be initialized because the script no longer contains that property
[06/24/2015 - 06:30:13PM] Warning: Property MainQuest on script SpawnRandomActor attached to  (00108338) cannot be initialized because the script no longer contains that property
[06/24/2015 - 06:30:13PM] Warning: Property MainQuest on script SpawnRandomActor attached to  (001059F1) cannot be initialized because the script no longer contains that property
[06/24/2015 - 06:30:13PM] Warning: Property MainQuest on script SpawnRandomActor attached to  (00107D07) cannot be initialized because the script no longer contains that property
[06/24/2015 - 06:30:13PM] Warning: Property MainQuest on script SpawnRandomActor attached to  (00107C82) cannot be initialized because the script no longer contains that property
[06/24/2015 - 06:30:13PM] Warning: Property BossMusic on script LuftHeimfeigrBossTest attached to  (2200254E) cannot be initialized because the script no longer contains that property
[06/24/2015 - 06:30:13PM] Warning: Property MainQuest on script SpawnRandomActor attached to  (001059F0) cannot be initialized because the script no longer contains that property
[06/24/2015 - 06:30:13PM] Warning: Property MainQuest on script SpawnRandomActor attached to  (00108339) cannot be initialized because the script no longer contains that property
[06/24/2015 - 06:30:13PM] Warning: Property MainQuest on script SpawnRandomActor attached to  (00107C83) cannot be initialized because the script no longer contains that property
[06/24/2015 - 06:30:13PM] Warning: Property MainQuest on script SpawnRandomActor attached to  (00107D06) cannot be initialized because the script no longer contains that property
[06/24/2015 - 06:30:13PM] Warning: Property MainQuest on script SpawnRandomActor attached to  (00107C7E) cannot be initialized because the script no longer contains that property
[06/24/2015 - 06:30:13PM] Warning: Property MainQuest on script SpawnRandomActor attached to  (00107C7F) cannot be initialized because the script no longer contains that property
[06/24/2015 - 06:30:13PM] Warning: Property MainQuest on script SpawnRandomActor attached to  (0010715F) cannot be initialized because the script no longer contains that property
[06/24/2015 - 06:30:13PM] Warning: Property MainQuest on script SpawnRandomActor attached to  (0010715E) cannot be initialized because the script no longer contains that property
[06/24/2015 - 06:30:13PM] Warning: Property MainQuest on script SpawnRandomActor attached to  (0010598E) cannot be initialized because the script no longer contains that property
[06/24/2015 - 06:30:13PM] Warning: Property MainQuest on script SpawnRandomActor attached to  (00108347) cannot be initialized because the script no longer contains that property
[06/24/2015 - 06:30:13PM] Warning: Property MainQuest on script SpawnRandomActor attached to  (001071A3) cannot be initialized because the script no longer contains that property
[06/24/2015 - 06:30:13PM] Warning: Property MainQuest on script SpawnRandomActor attached to  (00108346) cannot be initialized because the script no longer contains that property
[06/24/2015 - 06:30:13PM] Warning: Property MainQuest on script SpawnRandomActor attached to  (00107CFC) cannot be initialized because the script no longer contains that property
[06/24/2015 - 06:30:13PM] Warning: Property MainQuest on script SpawnRandomActor attached to  (001071A2) cannot be initialized because the script no longer contains that property
[06/24/2015 - 06:30:13PM] Warning: Property MainQuest on script SpawnRandomActor attached to  (001071A1) cannot be initialized because the script no longer contains that property
[06/24/2015 - 06:30:13PM] Warning: Property MainQuest on script SpawnRandomActor attached to  (00107CFF) cannot be initialized because the script no longer contains that property
[06/24/2015 - 06:30:13PM] Warning: Property MainQuest on script SpawnRandomActor attached to  (00108345) cannot be initialized because the script no longer contains that property
[06/24/2015 - 06:30:13PM] Warning: Property MainQuest on script SpawnRandomActor attached to  (0010598C) cannot be initialized because the script no longer contains that property
[06/24/2015 - 06:30:13PM] Warning: Property MainQuest on script SpawnRandomActor attached to  (001071A0) cannot be initialized because the script no longer contains that property
[06/24/2015 - 06:30:13PM] Warning: Property MainQuest on script SpawnRandomActor attached to  (00107CFE) cannot be initialized because the script no longer contains that property
[06/24/2015 - 06:30:13PM] Warning: Property MainQuest on script SpawnRandomActor attached to  (0010598D) cannot be initialized because the script no longer contains that property
[06/24/2015 - 06:30:13PM] Warning: Property MainQuest on script SpawnRandomActor attached to  (00108344) cannot be initialized because the script no longer contains that property
[06/24/2015 - 06:30:13PM] Warning: Property MainQuest on script SpawnRandomActor attached to  (00107D05) cannot be initialized because the script no longer contains that property
[06/24/2015 - 06:30:13PM] Warning: Property MainQuest on script SpawnRandomActor attached to  (001059F3) cannot be initialized because the script no longer contains that property
[06/24/2015 - 06:30:13PM] Warning: Property MainQuest on script SpawnRandomActor attached to  (00107D04) cannot be initialized because the script no longer contains that property
[06/24/2015 - 06:30:13PM] Warning: Property MainQuest on script SpawnRandomActor attached to  (00107C81) cannot be initialized because the script no longer contains that property
[06/24/2015 - 06:30:13PM] Warning: Property MainQuest on script SpawnRandomActor attached to  (00105987) cannot be initialized because the script no longer contains that property
[06/24/2015 - 06:30:13PM] Warning: Property MainQuest on script SpawnRandomActor attached to  (0010834E) cannot be initialized because the script no longer contains that property
[06/24/2015 - 06:30:13PM] Warning: Property MainQuest on script SpawnRandomActor attached to  (001071AA) cannot be initialized because the script no longer contains that property
[06/24/2015 - 06:30:13PM] Warning: Property MainQuest on script SpawnRandomActor attached to  (00107CF4) cannot be initialized because the script no longer contains that property
[06/24/2015 - 06:30:13PM] Warning: Property MainQuest on script SpawnRandomActor attached to  (001071AB) cannot be initialized because the script no longer contains that property
[06/24/2015 - 06:30:13PM] Warning: Property MainQuest on script SpawnRandomActor attached to  (00107CF5) cannot be initialized because the script no longer contains that property
[06/24/2015 - 06:30:13PM] Warning: Property MainQuest on script SpawnRandomActor attached to  (00107C77) cannot be initialized because the script no longer contains that property
[06/24/2015 - 06:30:13PM] Warning: Property MainQuest on script SpawnRandomActor attached to  (00107C76) cannot be initialized because the script no longer contains that property
[06/24/2015 - 06:30:13PM] Warning: Property MainQuest on script SpawnRandomActor attached to  (001059F8) cannot be initialized because the script no longer contains that property
[06/24/2015 - 06:30:13PM] Warning: Property MainQuest on script SpawnRandomActor attached to  (00107C8B) cannot be initialized because the script no longer contains that property
[06/24/2015 - 06:30:13PM] Warning: Property MainQuest on script SpawnRandomActor attached to  (00107D0E) cannot be initialized because the script no longer contains that property
[06/24/2015 - 06:30:13PM] Warning: Property MainQuest on script SpawnRandomActor attached to  (00107D0F) cannot be initialized because the script no longer contains that property
[06/24/2015 - 06:30:13PM] Warning: Property MainQuest on script SpawnRandomActor attached to  (00107C8A) cannot be initialized because the script no longer contains that property
[06/24/2015 - 06:30:13PM] Warning: Property MainQuest on script SpawnRandomActor attached to  (00107D0C) cannot be initialized because the script no longer contains that property
[06/24/2015 - 06:30:13PM] Warning: Property MainQuest on script SpawnRandomActor attached to  (00107C89) cannot be initialized because the script no longer contains that property
[06/24/2015 - 06:30:13PM] Warning: Property MainQuest on script SpawnRandomActor attached to  (00105A0E) cannot be initialized because the script no longer contains that property
[06/24/2015 - 06:30:13PM] Warning: Property MainQuest on script SpawnRandomActor attached to  (001059FA) cannot be initialized because the script no longer contains that property
[06/24/2015 - 06:30:13PM] Warning: Property MainQuest on script SpawnRandomActor attached to  (00107D0D) cannot be initialized because the script no longer contains that property
[06/24/2015 - 06:30:13PM] Warning: Property MainQuest on script SpawnRandomActor attached to  (001059FB) cannot be initialized because the script no longer contains that property
[06/24/2015 - 06:30:13PM] Warning: Property MainQuest on script SpawnRandomActor attached to  (00107CF6) cannot be initialized because the script no longer contains that property
[06/24/2015 - 06:30:13PM] Warning: Property MainQuest on script SpawnRandomActor attached to  (001071A8) cannot be initialized because the script no longer contains that property
[06/24/2015 - 06:30:13PM] Warning: Property MainQuest on script SpawnRandomActor attached to  (00107CF7) cannot be initialized because the script no longer contains that property
[06/24/2015 - 06:30:13PM] Warning: Property MainQuest on script SpawnRandomActor attached to  (001071A9) cannot be initialized because the script no longer contains that property
[06/24/2015 - 06:30:13PM] Warning: Property MainQuest on script SpawnRandomActor attached to  (0010834D) cannot be initialized because the script no longer contains that property
[06/24/2015 - 06:30:13PM] Warning: Property MainQuest on script SpawnRandomActor attached to  (001071AD) cannot be initialized because the script no longer contains that property
[06/24/2015 - 06:30:13PM] Warning: Property MainQuest on script SpawnRandomActor attached to  (00107CF3) cannot be initialized because the script no longer contains that property
[06/24/2015 - 06:30:13PM] Warning: Property MainQuest on script SpawnRandomActor attached to  (00105981) cannot be initialized because the script no longer contains that property
[06/24/2015 - 06:30:13PM] Warning: Property MainQuest on script SpawnRandomActor attached to  (001071AC) cannot be initialized because the script no longer contains that property
[06/24/2015 - 06:30:13PM] Warning: Property MainQuest on script SpawnRandomActor attached to  (00107CF2) cannot be initialized because the script no longer contains that property
[06/24/2015 - 06:30:13PM] Warning: Property MainQuest on script SpawnRandomActor attached to  (00108336) cannot be initialized because the script no longer contains that property
[06/24/2015 - 06:30:13PM] Warning: Property MainQuest on script SpawnRandomActor attached to  (00107C8C) cannot be initialized because the script no longer contains that property
[06/24/2015 - 06:30:13PM] Warning: Property MainQuest on script SpawnRandomActor attached to  (001059FE) cannot be initialized because the script no longer contains that property
[06/24/2015 - 06:30:13PM] Warning: Property MainQuest on script SpawnRandomActor attached to  (00105A0A) cannot be initialized because the script no longer contains that property
[06/24/2015 - 06:30:13PM] Warning: Property MainQuest on script SpawnRandomActor attached to  (00107C70) cannot be initialized because the script no longer contains that property
[06/24/2015 - 06:30:13PM] Warning: Property MainQuest on script SpawnRandomActor attached to  (00107C71) cannot be initialized because the script no longer contains that property
[06/24/2015 - 06:30:13PM] Warning: Property MainQuest on script SpawnRandomActor attached to  (00107C72) cannot be initialized because the script no longer contains that property
[06/24/2015 - 06:30:13PM] Warning: Property MainQuest on script SpawnRandomActor attached to  (00107C8E) cannot be initialized because the script no longer contains that property
[06/24/2015 - 06:30:13PM] Warning: Property MainQuest on script SpawnRandomActor attached to  (001059FD) cannot be initialized because the script no longer contains that property
[06/24/2015 - 06:30:13PM] Warning: Property MainQuest on script SpawnRandomActor attached to  (00107D0A) cannot be initialized because the script no longer contains that property
[06/24/2015 - 06:30:13PM] Warning: Property MainQuest on script SpawnRandomActor attached to  (00107C8F) cannot be initialized because the script no longer contains that property
[06/24/2015 - 06:30:13PM] Warning: Property MainQuest on script SpawnRandomActor attached to  (00105A08) cannot be initialized because the script no longer contains that property
[06/24/2015 - 06:30:13PM] Warning: Property MainQuest on script SpawnRandomActor attached to  (001059FC) cannot be initialized because the script no longer contains that property
[06/24/2015 - 06:30:13PM] Warning: Property MainQuest on script SpawnRandomActor attached to  (00108335) cannot be initialized because the script no longer contains that property
[06/24/2015 - 06:30:13PM] Warning: Property MainQuest on script SpawnRandomActor attached to  (00107CF1) cannot be initialized because the script no longer contains that property
[06/24/2015 - 06:30:13PM] Warning: Property MainQuest on script SpawnRandomActor attached to  (00083E2E) cannot be initialized because the script no longer contains that property
[06/24/2015 - 06:30:13PM] Warning: Property MainQuest on script SpawnRandomActor attached to  (001071AF) cannot be initialized because the script no longer contains that property
[06/24/2015 - 06:30:13PM] Warning: Property MainQuest on script SpawnRandomActor attached to  (00105982) cannot be initialized because the script no longer contains that property
[06/24/2015 - 06:30:13PM] Warning: Property MainQuest on script SpawnRandomActor attached to  (00083E2F) cannot be initialized because the script no longer contains that property
[06/24/2015 - 06:30:13PM] Warning: Property MainQuest on script SpawnRandomActor attached to  (001083A2) cannot be initialized because the script no longer contains that property
[06/24/2015 - 06:30:13PM] Warning: Property MainQuest on script SpawnRandomActor attached to  (001083A3) cannot be initialized because the script no longer contains that property
[06/24/2015 - 06:30:13PM] Warning: Property MainQuest on script SpawnRandomActor attached to  (0010835E) cannot be initialized because the script no longer contains that property
[06/24/2015 - 06:30:13PM] Warning: Property MainQuest on script SpawnRandomActor attached to  (00107CE4) cannot be initialized because the script no longer contains that property
[06/24/2015 - 06:30:13PM] Warning: Property MainQuest on script SpawnRandomActor attached to  (00107D61) cannot be initialized because the script no longer contains that property
[06/24/2015 - 06:30:13PM] Warning: Property MainQuest on script SpawnRandomActor attached to  (0010835F) cannot be initialized because the script no longer contains that property
[06/24/2015 - 06:30:13PM] Warning: Property MainQuest on script SpawnRandomActor attached to  (00105996) cannot be initialized because the script no longer contains that property
[06/24/2015 - 06:30:13PM] Warning: Property MainQuest on script SpawnRandomActor attached to  (00107D60) cannot be initialized because the script no longer contains that property
[06/24/2015 - 06:30:13PM] Warning: Property MainQuest on script SpawnRandomActor attached to  (00107CE5) cannot be initialized because the script no longer contains that property
[06/24/2015 - 06:30:13PM] Warning: Property MainQuest on script SpawnRandomActor attached to  (001059E8) cannot be initialized because the script no longer contains that property
[06/24/2015 - 06:30:13PM] Warning: Property MainQuest on script SpawnRandomActor attached to  (00107C9B) cannot be initialized because the script no longer contains that property
[06/24/2015 - 06:30:13PM] Warning: Property MainQuest on script SpawnRandomActor attached to  (00105A1D) cannot be initialized because the script no longer contains that property
[06/24/2015 - 06:30:13PM] Warning: Property MainQuest on script SpawnRandomActor attached to  (001059E9) cannot be initialized because the script no longer contains that property
[06/24/2015 - 06:30:13PM] Warning: Property MainQuest on script SpawnRandomActor attached to  (00107C9A) cannot be initialized because the script no longer contains that property
[06/24/2015 - 06:30:13PM] Warning: Property MainQuest on script SpawnRandomActor attached to  (00107C67) cannot be initialized because the script no longer contains that property
[06/24/2015 - 06:30:13PM] Warning: Property MainQuest on script SpawnRandomActor attached to  (00107C66) cannot be initialized because the script no longer contains that property
[06/24/2015 - 06:30:13PM] Warning: Property MainQuest on script SpawnRandomActor attached to  (00107C65) cannot be initialized because the script no longer contains that property
[06/24/2015 - 06:30:13PM] Warning: Property MainQuest on script SpawnRandomActor attached to  (00107C99) cannot be initialized because the script no longer contains that property
[06/24/2015 - 06:30:13PM] Warning: Property MainQuest on script SpawnRandomActor attached to  (00107D1C) cannot be initialized because the script no longer contains that property
[06/24/2015 - 06:30:13PM] Warning: Property MainQuest on script SpawnRandomActor attached to  (001059EA) cannot be initialized because the script no longer contains that property
[06/24/2015 - 06:30:13PM] Warning: Property MainQuest on script SpawnRandomActor attached to  (00108323) cannot be initialized because the script no longer contains that property
[06/24/2015 - 06:30:13PM] Warning: Property MainQuest on script SpawnRandomActor attached to  (00105A1E) cannot be initialized because the script no longer contains that property
[06/24/2015 - 06:30:13PM] Warning: Property MainQuest on script SpawnRandomActor attached to  (00107D1D) cannot be initialized because the script no longer contains that property
[06/24/2015 - 06:30:13PM] Warning: Property MainQuest on script SpawnRandomActor attached to  (00107C98) cannot be initialized because the script no longer contains that property
[06/24/2015 - 06:30:13PM] Warning: Property MainQuest on script SpawnRandomActor attached to  (001059EB) cannot be initialized because the script no longer contains that property
[06/24/2015 - 06:30:13PM] Warning: Property MainQuest on script SpawnRandomActor attached to  (00105A1F) cannot be initialized because the script no longer contains that property
[06/24/2015 - 06:30:13PM] Warning: Property MainQuest on script SpawnRandomActor attached to  (00107D63) cannot be initialized because the script no longer contains that property
[06/24/2015 - 06:30:13PM] Warning: Property MainQuest on script SpawnRandomActor attached to  (00107CE6) cannot be initialized because the script no longer contains that property
[06/24/2015 - 06:30:13PM] Warning: Property MainQuest on script SpawnRandomActor attached to  (00107CE7) cannot be initialized because the script no longer contains that property
[06/24/2015 - 06:30:13PM] Warning: Property MainQuest on script SpawnRandomActor attached to  (00105994) cannot be initialized because the script no longer contains that property
[06/24/2015 - 06:30:13PM] Warning: Property MainQuest on script SpawnRandomActor attached to  (160248D9) cannot be initialized because the script no longer contains that property
[06/24/2015 - 06:30:13PM] Warning: Property MainQuest on script SpawnRandomActor attached to  (001083A0) cannot be initialized because the script no longer contains that property
[06/24/2015 - 06:30:13PM] Warning: Property MainQuest on script SpawnRandomActor attached to  (160248D8) cannot be initialized because the script no longer contains that property
[06/24/2015 - 06:30:13PM] Warning: Property MainQuest on script SpawnRandomActor attached to  (001083A1) cannot be initialized because the script no longer contains that property
[06/24/2015 - 06:30:13PM] Warning: Property MainQuest on script SpawnRandomActor attached to  (00107D66) cannot be initialized because the script no longer contains that property
[06/24/2015 - 06:30:13PM] Warning: Property MainQuest on script SpawnRandomActor attached to  (00107D67) cannot be initialized because the script no longer contains that property
[06/24/2015 - 06:30:13PM] Warning: Property MainQuest on script SpawnRandomActor attached to  (001083A5) cannot be initialized because the script no longer contains that property
[06/24/2015 - 06:30:13PM] Warning: Property MainQuest on script SpawnRandomActor attached to  (160248DD) cannot be initialized because the script no longer contains that property
[06/24/2015 - 06:30:13PM] Warning: Property MainQuest on script SpawnRandomActor attached to  (00107C61) cannot be initialized because the script no longer contains that property
[06/24/2015 - 06:30:13PM] Warning: Property MainQuest on script SpawnRandomActor attached to  (001059EF) cannot be initialized because the script no longer contains that property
[06/24/2015 - 06:30:13PM] Warning: Property MainQuest on script SpawnRandomActor attached to  (00107D1B) cannot be initialized because the script no longer contains that property
[06/24/2015 - 06:30:13PM] Warning: Property MainQuest on script SpawnRandomActor attached to  (001059ED) cannot be initialized because the script no longer contains that property
[06/24/2015 - 06:30:13PM] Warning: Property MainQuest on script SpawnRandomActor attached to  (00105A19) cannot be initialized because the script no longer contains that property
[06/24/2015 - 06:30:13PM] Warning: Property MainQuest on script SpawnRandomActor attached to  (00107D1A) cannot be initialized because the script no longer contains that property
[06/24/2015 - 06:30:13PM] Warning: Property MainQuest on script SpawnRandomActor attached to  (001059EC) cannot be initialized because the script no longer contains that property
[06/24/2015 - 06:30:13PM] Warning: Property MainQuest on script SpawnRandomActor attached to  (00105A18) cannot be initialized because the script no longer contains that property
[06/24/2015 - 06:30:13PM] Warning: Property MainQuest on script SpawnRandomActor attached to  (00107C62) cannot be initialized because the script no longer contains that property
[06/24/2015 - 06:30:13PM] Warning: Property MainQuest on script SpawnRandomActor attached to  (00107C63) cannot be initialized because the script no longer contains that property
[06/24/2015 - 06:30:13PM] Warning: Property MainQuest on script SpawnRandomActor attached to  (00107D64) cannot be initialized because the script no longer contains that property
[06/24/2015 - 06:30:13PM] Warning: Property MainQuest on script SpawnRandomActor attached to  (0010835B) cannot be initialized because the script no longer contains that property
[06/24/2015 - 06:30:13PM] Warning: Property MainQuest on script SpawnRandomActor attached to  (001059E6) cannot be initialized because the script no longer contains that property
[06/24/2015 - 06:30:13PM] Warning: Property MainQuest on script SpawnRandomActor attached to  (00107D10) cannot be initialized because the script no longer contains that property
[06/24/2015 - 06:30:13PM] Warning: Property MainQuest on script SpawnRandomActor attached to  (00107C95) cannot be initialized because the script no longer contains that property
[06/24/2015 - 06:30:13PM] Warning: Property MainQuest on script SpawnRandomActor attached to  (001059E7) cannot be initialized because the script no longer contains that property
[06/24/2015 - 06:30:13PM] Warning: Property MainQuest on script SpawnRandomActor attached to  (00105A13) cannot be initialized because the script no longer contains that property
[06/24/2015 - 06:30:13PM] Warning: Property MainQuest on script SpawnRandomActor attached to  (00107C94) cannot be initialized because the script no longer contains that property
[06/24/2015 - 06:30:13PM] Warning: Property MainQuest on script SpawnRandomActor attached to  (00107C69) cannot be initialized because the script no longer contains that property
[06/24/2015 - 06:30:13PM] Warning: Property MainQuest on script SpawnRandomActor attached to  (00107C68) cannot be initialized because the script no longer contains that property
[06/24/2015 - 06:30:13PM] Warning: Property MainQuest on script SpawnRandomActor attached to  (160248D5) cannot be initialized because the script no longer contains that property
[06/24/2015 - 06:30:13PM] Warning: Property MainQuest on script SpawnRandomActor attached to  (00108350) cannot be initialized because the script no longer contains that property
[06/24/2015 - 06:30:13PM] Warning: Property MainQuest on script SpawnRandomActor attached to  (00105999) cannot be initialized because the script no longer contains that property
[06/24/2015 - 06:30:13PM] Warning: Property MainQuest on script SpawnRandomActor attached to  (00107CE8) cannot be initialized because the script no longer contains that property
[06/24/2015 - 06:30:13PM] Warning: Property MainQuest on script SpawnRandomActor attached to  (00107CE9) cannot be initialized because the script no longer contains that property
[06/24/2015 - 06:30:13PM] Warning: Property MainQuest on script SpawnRandomActor attached to  (0010599A) cannot be initialized because the script no longer contains that property
[06/24/2015 - 06:30:13PM] Warning: Property MainQuest on script SpawnRandomActor attached to  (160248D7) cannot be initialized because the script no longer contains that property
[06/24/2015 - 06:30:13PM] Warning: Property MainQuest on script SpawnRandomActor attached to  (160248D6) cannot be initialized because the script no longer contains that property
[06/24/2015 - 06:30:13PM] Warning: Property MainQuest on script SpawnRandomActor attached to  (00107C6B) cannot be initialized because the script no longer contains that property
[06/24/2015 - 06:30:13PM] Warning: Property MainQuest on script SpawnRandomActor attached to  (00107C97) cannot be initialized because the script no longer contains that property
[06/24/2015 - 06:30:13PM] Warning: Property MainQuest on script SpawnRandomActor attached to  (00107D12) cannot be initialized because the script no longer contains that property
[06/24/2015 - 06:30:13PM] Warning: Property MainQuest on script SpawnRandomActor attached to  (00105A10) cannot be initialized because the script no longer contains that property
[06/24/2015 - 06:30:13PM] Warning: Property MainQuest on script SpawnRandomActor attached to  (001059E4) cannot be initialized because the script no longer contains that property
[06/24/2015 - 06:30:13PM] Warning: Property MainQuest on script SpawnRandomActor attached to  (00107D13) cannot be initialized because the script no longer contains that property
[06/24/2015 - 06:30:13PM] Warning: Property MainQuest on script SpawnRandomActor attached to  (00105A11) cannot be initialized because the script no longer contains that property
[06/24/2015 - 06:30:13PM] Warning: Property MainQuest on script SpawnRandomActor attached to  (001059E5) cannot be initialized because the script no longer contains that property
[06/24/2015 - 06:30:13PM] Warning: Property MainQuest on script SpawnRandomActor attached to  (00107C6E) cannot be initialized because the script no longer contains that property
[06/24/2015 - 06:30:13PM] Warning: Property MainQuest on script SpawnRandomActor attached to  (001059E1) cannot be initialized because the script no longer contains that property
[06/24/2015 - 06:30:13PM] Warning: Property MainQuest on script SpawnRandomActor attached to  (00107D17) cannot be initialized because the script no longer contains that property
[06/24/2015 - 06:30:13PM] Warning: Property MainQuest on script SpawnRandomActor attached to  (001059E0) cannot be initialized because the script no longer contains that property
[06/24/2015 - 06:30:13PM] Warning: Property MainQuest on script SpawnRandomActor attached to  (00107D16) cannot be initialized because the script no longer contains that property
[06/24/2015 - 06:30:13PM] Warning: Property MainQuest on script SpawnRandomActor attached to  (0010599E) cannot be initialized because the script no longer contains that property
[06/24/2015 - 06:30:13PM] Warning: Property MainQuest on script SpawnRandomActor attached to  (00108357) cannot be initialized because the script no longer contains that property
[06/24/2015 - 06:30:13PM] Warning: Property MainQuest on script SpawnRandomActor attached to  (00108356) cannot be initialized because the script no longer contains that property
[06/24/2015 - 06:30:13PM] Warning: Property MainQuest on script SpawnRandomActor attached to  (0010599F) cannot be initialized because the script no longer contains that property
[06/24/2015 - 06:30:13PM] Warning: Property MainQuest on script SpawnRandomActor attached to  (00107CEC) cannot be initialized because the script no longer contains that property
[06/24/2015 - 06:30:13PM] Error: Property AnimalMarker02 on script HISAnimalHuntDirScript attached to  (1F0B0CF3) cannot be bound because <NULL form> (1F0B12A0) is not the right type
[06/24/2015 - 06:30:13PM] Error: Property AnimalMarker05 on script HISAnimalHuntDirScript attached to  (1F0B0CF3) cannot be bound because <NULL form> (1F0B89F2) is not the right type
[06/24/2015 - 06:30:13PM] Error: Property AnimalMarker01 on script HISAnimalHuntDirScript attached to  (1F0B0CF3) cannot be bound because <NULL form> (1F0B129F) is not the right type
[06/24/2015 - 06:30:13PM] Error: Property AnimalMarker04 on script HISAnimalHuntDirScript attached to  (1F0B0CF3) cannot be bound because <NULL form> (1F0B63C8) is not the right type
[06/24/2015 - 06:30:13PM] Error: Property AnimalMarker03 on script HISAnimalHuntDirScript attached to  (1F0B0CF3) cannot be bound because <NULL form> (1F0B12A3) is not the right type
[06/24/2015 - 06:30:14PM] Warning: Property MainQuest on script SpawnRandomActor attached to  (0010714E) cannot be initialized because the script no longer contains that property
[06/24/2015 - 06:30:14PM] Warning: Property MainQuest on script SpawnRandomActor attached to  (00107CEF) cannot be initialized because the script no longer contains that property
[06/24/2015 - 06:30:14PM] Warning: Property MainQuest on script SpawnRandomActor attached to  (0010599C) cannot be initialized because the script no longer contains that property
[06/24/2015 - 06:30:14PM] Warning: Property MainQuest on script SpawnRandomActor attached to  (00107CEE) cannot be initialized because the script no longer contains that property
[06/24/2015 - 06:30:14PM] Warning: Property MainQuest on script SpawnRandomActor attached to  (001071B0) cannot be initialized because the script no longer contains that property
[06/24/2015 - 06:30:14PM] Warning: Property MainQuest on script SpawnRandomActor attached to  (0010599D) cannot be initialized because the script no longer contains that property
[06/24/2015 - 06:30:14PM] Warning: Property MainQuest on script SpawnRandomActor attached to  (00107D15) cannot be initialized because the script no longer contains that property
[06/24/2015 - 06:30:14PM] Warning: Property MainQuest on script SpawnRandomActor attached to  (00107D54) cannot be initialized because the script no longer contains that property
[06/24/2015 - 06:30:14PM] Warning: Property MainQuest on script SpawnRandomActor attached to  (00107C6C) cannot be initialized because the script no longer contains that property
[06/24/2015 - 06:30:14PM] Warning: Property MainQuest on script SpawnRandomActor attached to  (001059E3) cannot be initialized because the script no longer contains that property
[06/24/2015 - 06:30:14PM] Warning: Property MainQuest on script SpawnRandomActor attached to  (00107D14) cannot be initialized because the script no longer contains that property
[06/24/2015 - 06:30:14PM] Warning: Property MainQuest on script SpawnRandomActor attached to  (001059E2) cannot be initialized because the script no longer contains that property
[06/24/2015 - 06:30:14PM] Warning: Property MainQuest on script SpawnRandomActor attached to  (00105A40) cannot be initialized because the script no longer contains that property
[06/24/2015 - 06:30:14PM] Warning: Property MainQuest on script SpawnRandomActor attached to  (00105A09) cannot be initialized because the script no longer contains that property
[06/24/2015 - 06:30:14PM] Warning: Property MainQuest on script SpawnRandomActor attached to  (00107D3E) cannot be initialized because the script no longer contains that property
[06/24/2015 - 06:30:14PM] Warning: Property MainQuest on script SpawnRandomActor attached to  (00107CBB) cannot be initialized because the script no longer contains that property
[06/24/2015 - 06:30:14PM] Warning: Property MainQuest on script SpawnRandomActor attached to  (00108301) cannot be initialized because the script no longer contains that property
[06/24/2015 - 06:30:14PM] Warning: Property MainQuest on script SpawnRandomActor attached to  (00105A3D) cannot be initialized because the script no longer contains that property
[06/24/2015 - 06:30:14PM] Warning: Property MainQuest on script SpawnRandomActor attached to  (00107C47) cannot be initialized because the script no longer contains that property
[06/24/2015 - 06:30:14PM] Warning: Property MainQuest on script SpawnRandomActor attached to  (00107C46) cannot be initialized because the script no longer contains that property
[06/24/2015 - 06:30:14PM] Warning: Property MainQuest on script SpawnRandomActor attached to  (00107C38) cannot be initialized because the script no longer contains that property
[06/24/2015 - 06:30:14PM] Warning: Property MainQuest on script SpawnRandomActor attached to  (00107166) cannot be initialized because the script no longer contains that property
[06/24/2015 - 06:30:14PM] Warning: Property MainQuest on script SpawnRandomActor attached to  (00108382) cannot be initialized because the script no longer contains that property
[06/24/2015 - 06:30:14PM] Warning: Property MainQuest on script SpawnRandomActor attached to  (00107167) cannot be initialized because the script no longer contains that property
[06/24/2015 - 06:30:14PM] Warning: Property MainQuest on script SpawnRandomActor attached to  (001059AD) cannot be initialized because the script no longer contains that property
[06/24/2015 - 06:30:14PM] Warning: Property MainQuest on script SpawnRandomActor attached to  (00108361) cannot be initialized because the script no longer contains that property
[06/24/2015 - 06:30:14PM] Warning: Property MainQuest on script SpawnRandomActor attached to  (00107CC4) cannot be initialized because the script no longer contains that property
[06/24/2015 - 06:30:14PM] Warning: Property MainQuest on script SpawnRandomActor attached to  (00107D41) cannot be initialized because the script no longer contains that property
[06/24/2015 - 06:30:14PM] Warning: Property MainQuest on script SpawnRandomActor attached to  (0010837E) cannot be initialized because the script no longer contains that property
[06/24/2015 - 06:30:14PM] Warning: Property MainQuest on script SpawnRandomActor attached to  (00107CC5) cannot be initialized because the script no longer contains that property
[06/24/2015 - 06:30:14PM] Warning: Property MainQuest on script SpawnRandomActor attached to  (0010837F) cannot be initialized because the script no longer contains that property
[06/24/2015 - 06:30:14PM] Warning: Property MainQuest on script SpawnRandomActor attached to  (00107C96) cannot be initialized because the script no longer contains that property
[06/24/2015 - 06:30:14PM] Warning: Property MainQuest on script SpawnRandomActor attached to  (00105A41) cannot be initialized because the script no longer contains that property
[06/24/2015 - 06:30:14PM] Warning: Property MainQuest on script SpawnRandomActor attached to  (001059B5) cannot be initialized because the script no longer contains that property
[06/24/2015 - 06:30:14PM] Warning: Property MainQuest on script SpawnRandomActor attached to  (00107198) cannot be initialized because the script no longer contains that property
[06/24/2015 - 06:30:14PM] Warning: Property MainQuest on script SpawnRandomActor attached to  (00107D43) cannot be initialized because the script no longer contains that property
[06/24/2015 - 06:30:14PM] Warning: Property MainQuest on script SpawnRandomActor attached to  (00107CC6) cannot be initialized because the script no longer contains that property
[06/24/2015 - 06:30:14PM] Warning: Property MainQuest on script SpawnRandomActor attached to  (0010837D) cannot be initialized because the script no longer contains that property
[06/24/2015 - 06:30:14PM] Warning: Property MainQuest on script SpawnRandomActor attached to  (00107199) cannot be initialized because the script no longer contains that property
[06/24/2015 - 06:30:14PM] Warning: Property MainQuest on script SpawnRandomActor attached to  (00107CC7) cannot be initialized because the script no longer contains that property
[06/24/2015 - 06:30:14PM] Warning: Property MainQuest on script SpawnRandomActor attached to  (00107D42) cannot be initialized because the script no longer contains that property
[06/24/2015 - 06:30:14PM] Warning: Property MainQuest on script SpawnRandomActor attached to  (00107C3A) cannot be initialized because the script no longer contains that property
[06/24/2015 - 06:30:14PM] Warning: Property MainQuest on script SpawnRandomActor attached to  (00108381) cannot be initialized because the script no longer contains that property
[06/24/2015 - 06:30:14PM] Warning: Property MainQuest on script SpawnRandomActor attached to  (00107C3B) cannot be initialized because the script no longer contains that property
[06/24/2015 - 06:30:14PM] Warning: Property MainQuest on script SpawnRandomActor attached to  (00107C45) cannot be initialized because the script no longer contains that property
[06/24/2015 - 06:30:14PM] Warning: Property MainQuest on script SpawnRandomActor attached to  (00107C44) cannot be initialized because the script no longer contains that property
[06/24/2015 - 06:30:14PM] Error: Property doorScript on script MASWindhelmMTScript attached to  (1C01AB2D) cannot be bound because  (000168DC) is not the right type
[06/24/2015 - 06:30:14PM] Warning: Property MainQuest on script SpawnRandomActor attached to  (00108303) cannot be initialized because the script no longer contains that property
[06/24/2015 - 06:30:14PM] Warning: Property MainQuest on script SpawnRandomActor attached to  (00105A3E) cannot be initialized because the script no longer contains that property
[06/24/2015 - 06:30:14PM] Warning: Property MainQuest on script SpawnRandomActor attached to  (00107CB9) cannot be initialized because the script no longer contains that property
[06/24/2015 - 06:30:14PM] Warning: Property MainQuest on script SpawnRandomActor attached to  (00107D3C) cannot be initialized because the script no longer contains that property
[06/24/2015 - 06:30:14PM] Warning: Property MainQuest on script SpawnRandomActor attached to  (00108302) cannot be initialized because the script no longer contains that property
[06/24/2015 - 06:30:14PM] Warning: Property MainQuest on script SpawnRandomActor attached to  (00107D3D) cannot be initialized because the script no longer contains that property
[06/24/2015 - 06:30:14PM] Warning: Property MainQuest on script SpawnRandomActor attached to  (00107CB8) cannot be initialized because the script no longer contains that property
[06/24/2015 - 06:30:14PM] Warning: Property MainQuest on script SpawnRandomActor attached to  (00107C59) cannot be initialized because the script no longer contains that property
[06/24/2015 - 06:30:14PM] Warning: Property MainQuest on script SpawnRandomActor attached to  (00107C40) cannot be initialized because the script no longer contains that property
[06/24/2015 - 06:30:14PM] Warning: Property MainQuest on script SpawnRandomActor attached to  (00107C41) cannot be initialized because the script no longer contains that property
[06/24/2015 - 06:30:14PM] Warning: Property Explosion1 on script MASMTSpawnScript attached to  (1C01AB32) cannot be initialized because the script no longer contains that property
[06/24/2015 - 06:30:14PM] Warning: Property MainQuest on script SpawnRandomActor attached to  (00107CBC) cannot be initialized because the script no longer contains that property
[06/24/2015 - 06:30:14PM] Warning: Property MainQuest on script SpawnRandomActor attached to  (00107D39) cannot be initialized because the script no longer contains that property
[06/24/2015 - 06:30:14PM] Warning: Property MainQuest on script SpawnRandomActor attached to  (00105A3B) cannot be initialized because the script no longer contains that property
[06/24/2015 - 06:30:14PM] Warning: Property MainQuest on script SpawnRandomActor attached to  (00108306) cannot be initialized because the script no longer contains that property
[06/24/2015 - 06:30:14PM] Warning: Property MainQuest on script SpawnRandomActor attached to  (00107D38) cannot be initialized because the script no longer contains that property
[06/24/2015 - 06:30:14PM] Warning: Property MainQuest on script SpawnRandomActor attached to  (00107CBD) cannot be initialized because the script no longer contains that property
[06/24/2015 - 06:30:14PM] Warning: Property MainQuest on script SpawnRandomActor attached to  (00105A3A) cannot be initialized because the script no longer contains that property
[06/24/2015 - 06:30:14PM] Warning: Property MainQuest on script SpawnRandomActor attached to  (001059CE) cannot be initialized because the script no longer contains that property
[06/24/2015 - 06:30:14PM] Warning: Property MainQuest on script SpawnRandomActor attached to  (00107CC3) cannot be initialized because the script no longer contains that property
[06/24/2015 - 06:30:14PM] Warning: Property MainQuest on script SpawnRandomActor attached to  (0010719D) cannot be initialized because the script no longer contains that property
[06/24/2015 - 06:30:14PM] Warning: Property MainQuest on script SpawnRandomActor attached to  (001059B0) cannot be initialized because the script no longer contains that property
[06/24/2015 - 06:30:14PM] Warning: Property MainQuest on script SpawnRandomActor attached to  (00107C4D) cannot be initialized because the script no longer contains that property
[06/24/2015 - 06:30:14PM] Warning: Property MainQuest on script SpawnRandomActor attached to  (00107CC2) cannot be initialized because the script no longer contains that property
[06/24/2015 - 06:30:14PM] Warning: Property MainQuest on script SpawnRandomActor attached to  (00107D47) cannot be initialized because the script no longer contains that property
[06/24/2015 - 06:30:14PM] Warning: Property MainQuest on script SpawnRandomActor attached to  (00107C3F) cannot be initialized because the script no longer contains that property
[06/24/2015 - 06:30:14PM] Warning: Property MainQuest on script SpawnRandomActor attached to  (00107161) cannot be initialized because the script no longer contains that property
[06/24/2015 - 06:30:14PM] Warning: Property MainQuest on script SpawnRandomActor attached to  (00107C3E) cannot be initialized because the script no longer contains that property
[06/24/2015 - 06:30:14PM] Warning: Property MainQuest on script SpawnRandomActor attached to  (00107CAD) cannot be initialized because the script no longer contains that property
[06/24/2015 - 06:30:14PM] Warning: Property MainQuest on script SpawnRandomActor attached to  (00107C7C) cannot be initialized because the script no longer contains that property
[06/24/2015 - 06:30:14PM] Warning: Property MainQuest on script SpawnRandomActor attached to  (00108387) cannot be initialized because the script no longer contains that property
[06/24/2015 - 06:30:14PM] Warning: Property MainQuest on script SpawnRandomActor attached to  (00107C3D) cannot be initialized because the script no longer contains that property
[06/24/2015 - 06:30:14PM] Warning: Property MainQuest on script SpawnRandomActor attached to  (00108386) cannot be initialized because the script no longer contains that property
[06/24/2015 - 06:30:14PM] Warning: Property MainQuest on script SpawnRandomActor attached to  (00107162) cannot be initialized because the script no longer contains that property
[06/24/2015 - 06:30:14PM] Warning: Property MainQuest on script SpawnRandomActor attached to  (00107C3C) cannot be initialized because the script no longer contains that property
[06/24/2015 - 06:30:14PM] Warning: Property MainQuest on script SpawnRandomActor attached to  (001059B2) cannot be initialized because the script no longer contains that property
[06/24/2015 - 06:30:14PM] Warning: Property MainQuest on script SpawnRandomActor attached to  (00107CC1) cannot be initialized because the script no longer contains that property
[06/24/2015 - 06:30:14PM] Warning: Property MainQuest on script SpawnRandomActor attached to  (00107D44) cannot be initialized because the script no longer contains that property
[06/24/2015 - 06:30:14PM] Error: Property SelectedSound on script DefaultPlaySoundAtLinkSCRIPT attached to  (22001977) cannot be bound because <NULL form> (2202AE55) is not the right type
[06/24/2015 - 06:30:14PM] Warning: Property MainQuest on script SpawnRandomActor attached to  (0010719E) cannot be initialized because the script no longer contains that property
[06/24/2015 - 06:30:14PM] Warning: Property MainQuest on script SpawnRandomActor attached to  (00107D45) cannot be initialized because the script no longer contains that property
[06/24/2015 - 06:30:14PM] Warning: Property MainQuest on script SpawnRandomActor attached to  (00107CC0) cannot be initialized because the script no longer contains that property
[06/24/2015 - 06:30:14PM] Warning: Property MainQuest on script SpawnRandomActor attached to  (00108304) cannot be initialized because the script no longer contains that property
[06/24/2015 - 06:30:14PM] Warning: Property MainQuest on script SpawnRandomActor attached to  (00105A39) cannot be initialized because the script no longer contains that property
[06/24/2015 - 06:30:14PM] Warning: Property MainQuest on script SpawnRandomActor attached to  (00107D3B) cannot be initialized because the script no longer contains that property
[06/24/2015 - 06:30:14PM] Warning: Property MainQuest on script SpawnRandomActor attached to  (00107CBE) cannot be initialized because the script no longer contains that property
[06/24/2015 - 06:30:14PM] Warning: Property MainQuest on script SpawnRandomActor attached to  (00108305) cannot be initialized because the script no longer contains that property
[06/24/2015 - 06:30:14PM] Warning: Property MainQuest on script SpawnRandomActor attached to  (00107CBF) cannot be initialized because the script no longer contains that property
[06/24/2015 - 06:30:14PM] Warning: Property MainQuest on script SpawnRandomActor attached to  (00107D3A) cannot be initialized because the script no longer contains that property
[06/24/2015 - 06:30:14PM] Warning: Property MainQuest on script SpawnRandomActor attached to  (00107C42) cannot be initialized because the script no longer contains that property
[06/24/2015 - 06:30:14PM] Warning: Property MainQuest on script SpawnRandomActor attached to  (00107D4F) cannot be initialized because the script no longer contains that property
[06/24/2015 - 06:30:14PM] Warning: Property MainQuest on script SpawnRandomActor attached to  (00107C43) cannot be initialized because the script no longer contains that property
[06/24/2015 - 06:30:14PM] Warning: Property MainQuest on script SpawnRandomActor attached to  (00107168) cannot be initialized because the script no longer contains that property
[06/24/2015 - 06:30:14PM] Warning: Property MainQuest on script SpawnRandomActor attached to  (00107D09) cannot be initialized because the script no longer contains that property
[06/24/2015 - 06:30:14PM] Warning: Property MainQuest on script SpawnRandomActor attached to  (160248DC) cannot be initialized because the script no longer contains that property
[06/24/2015 - 06:30:14PM] Warning: Property MainQuest on script SpawnRandomActor attached to  (0010838C) cannot be initialized because the script no longer contains that property
[06/24/2015 - 06:30:14PM] Warning: Property MainQuest on script SpawnRandomActor attached to  (00107169) cannot be initialized because the script no longer contains that property
[06/24/2015 - 06:30:14PM] Warning: Property MainQuest on script SpawnRandomActo
 

Żelazko

Żelazko

Użytkownicy
Hominus Kazzmirus
posty1032
Propsy1178
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Hominus Kazzmirus
Cytuj
co rozumiesz przez "podać swój load order"?

To co podałeś w pierwszym spoilerze.

Czy ty zbudowałeś Bash Patcha i ReProccera?

Oj naprawdę ciężko na początek taki problem tylko rozwiąże się metodą próbom i błędów. Weź sobie zainstaluj na początek Ethereal  Elven Overhaul Sky-re Compability patch Requires Dawnguard and Dragonborn bo ten patch do EEO to nie wiem jaki jest. To nie gwarantuj że ci naprawi. Weź za każdym razem jak zmieniasz load order najlepiej zaczynaj nową grę. Weź po kliknięciu na nową grę i stworzeniu postaci poczekaj dobre 10-20 minut po tym jak wszystkie menu MCM się zainicializują się.
Przyjgłądne się jeszcze bardziej temu crashowaniu.

Weź poszukaj więcej informacji na temat komaptybilności SkyRe z Animallica,

Szulwik

Szulwik

Użytkownicy
posty688
Propsy88
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy

Szulwik

loot skyrim jak używać
#15 2015-06-25, 00:38(Ostatnia zmiana: 2015-06-25, 00:45)
Cytuj
co rozumiesz przez "podać swój load order"?

To co podałeś w pierwszym spoilerze.

Czy ty zbudowałeś Bash Patcha i ReProccera?

Oj żebym ja wiedział o co Ci tak dokładnie z tym chodzi.... :hmmm:

aha, i zaobserwowałem jeszcze jeden problem. A mianowicie książki mają niebieskie strony. Bez żadnych liter.

W nexus mod manager przy dwóch modach mam taki przekreślony kciuk. Czy to może być przyczyną problemu?
 

Żelazko

Żelazko

Użytkownicy
Hominus Kazzmirus
posty1032
Propsy1178
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Hominus Kazzmirus
skyrim\Data\SkyProc Patchers\T3nd0_ReProccer

W tym folderu masz plik java odpal go. Proste bardzo

W Wrye Bash kilknij prawym na Bashed Patch.esp i wybierz rebuild patch.
http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/36189/?


aha, i zaobserwowałem jeszcze jeden problem. A mianowicie książki mają niebieskie strony. Bez żadnych liter.

W nexus mod manager przy dwóch modach mam taki przekreślony kciuk. Czy to może być przyczyną problemu?
Cytuj
aha, i zaobserwowałem jeszcze jeden problem. A mianowicie książki mają niebieskie strony. Bez żadnych liter.

W nexus mod manager przy dwóch modach mam taki przekreślony kciuk. Czy to może być przyczyną problemu?
A tego to nie wiem. Tak jakby brakowało plików z tekstrą. A o NMM to też nie wiem co  te legendy znaczą. NMM jak dla mnie to szajs w porównaniu do Wrye Bash, nie polecam go. Lepiej już uczyć się installować mody przez Wrye Bash. Wrye Bash wspomaga także instalację zewnętrzne. Od momentu skopiowania plików do katalogu Skyrima sprawdzi jakie to pliki z spakuje/utworzy paczkę z modem.

Szulwik

Szulwik

Użytkownicy
posty688
Propsy88
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy

Szulwik

loot skyrim jak używać
#17 2015-06-25, 01:10(Ostatnia zmiana: 2015-06-25, 01:25)
ok, zainstalowałem tego patcha, zostawiłem grę (oczywiście nową) na jakieś 10 minut. Brak crasha. Podszedłem do tego posążku mary (moda z nowym startem), poszedłem do łóżka, okno wczytywania...crash.

SkyProc Patchers nie mam tego folderu/pliku

skoro nmm to gówno to jak instalować mody przez tego basha?
 

Żelazko

Żelazko

Użytkownicy
Hominus Kazzmirus
posty1032
Propsy1178
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Hominus Kazzmirus
Cytuj
SkyProc Patchers nie mam tego folderu/pliku
Błędna instalacja zainstaluj SkyRe jeszcze raz. W sumie teraz to się nie dziwie że masz crashe, pewnie mody też pewnie masz błędnie zainstalowane.

Cytuj
skoro nmm to gówno to jak instalować mody przez tego basha?
Nie kopletnie takie gówno ale w porównaniu do Wrye bash to gówno. W Wrye Bash masz zakładkę Installers.
Paczki z modami wrzucasz do folderu Steam\SteamApps\common\Skyrim Mods\Bash Installers i instaluje z tej zakładki Installers.


Cytuj
Podszedłem do tego posążku mary (moda z nowym startem), poszedłem do łóżka, okno wczytywania...crash.
Pierwsze co mi przyszło do głowy to jednak twój komp jest za słaby aby uciągnąć Civil War Overhaul i plus tych innych parę modów.
Popróbuj jeszcze fast travel/szybiek podróżowanie z miejsca na miejsce i patrz czy się nie crashuje.

A i te logi papyrusa możesz wyłączyć bo civil war overhaul będzie ci obciążać lognicę.

Szulwik

Szulwik

Użytkownicy
posty688
Propsy88
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy

Szulwik

loot skyrim jak używać
#19 2015-06-25, 01:39(Ostatnia zmiana: 2015-06-25, 03:01)
Ciężko będzie użyć szybkiej podróży skoro crashuje mnie zanim zdążę gdziekolwiek dojść  :hmmm:

Spróbuje tych sposobów co mi podałeś, jeśli się nie uda, przeinstaluje wszyściutko od nowa. Tym razem bashem.

Przeinstalowałem tego moda, i miałem chyba najdłuższy okres bez crasha. No ale i tak crash się trafił.  A do tego tekstury są zjebane. No cóż, trzeba reinstal zrobić. I znowu ślęczeć nad tym parę godzin ;(

Przeinstalowałem grę, odpaliłem kompletnie czystego skyrima, nawet skse nie wrzuciłem...Dostałem crash zaraz po wylądowaniu alduina.
 

Żelazko

Żelazko

Użytkownicy
Hominus Kazzmirus
posty1032
Propsy1178
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Hominus Kazzmirus

Żelazko

loot skyrim jak używać
#20 2015-06-25, 04:13(Ostatnia zmiana: 2015-06-25, 07:13)
Ciężko będzie użyć szybkiej podróży skoro crashuje mnie zanim zdążę gdziekolwiek dojść  :hmmm:

Spróbuje tych sposobów co mi podałeś, jeśli się nie uda, przeinstaluje wszyściutko od nowa. Tym razem bashem.

Przeinstalowałem tego moda, i miałem chyba najdłuższy okres bez crasha. No ale i tak crash się trafił.  A do tego tekstury są zjebane. No cóż, trzeba reinstal zrobić. I znowu ślęczeć nad tym parę godzin ;(

Przeinstalowałem grę, odpaliłem kompletnie czystego skyrima, nawet skse nie wrzuciłem...Dostałem crash zaraz po wylądowaniu alduina.
Weź jeszcze usuń pliki ini z folderu documents/dokumenty tam gdzie są zapisy gry i sprawdź czy nadal crashuje.
Ini pliki powinny się same utworzyć po odpaleniu gry. Może masz coś źle poustawiane. Spróbuj też zagrać z bardzo niskimi ustawieniami graficznymi.

Post połączony: 2015-06-25, 07:13
O na śmierć zapomniałem o SKSE memory patchu i ENB Boost, które mogą zapobiec crashą.

Steam\SteamApps\common\skyrim\Data\SKSE
W SKSE.ini wklejasz to
[General]
ClearInvalidRegistrations=1

[Memory]
DefaultHeapInitialAllocMB=768
ScrapHeapSizeMB=256

ENBoost
http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/38649/? na nexus jest sam ini plik
http://enbdev.com/download_mod_tesskyrim.htm tutaj jest zawartość ENBoost

Wszystko wklejamy do głównego kataloga ze Skyrimem tam gdzie jest skse_loader i pliki exe.


Zucklov

Zucklov

Quest Pack Team
Send nudes
posty1102
Propsy1002
ProfesjaSkrypter
  • Quest Pack Team
  • Send nudes
Ze swojego doświadczenia wiem, że CWO to jest ogólnie strasznie brudny i ciężki w użyciu, fajne, ale absolutnie niewarte swojej ceny, zwłaszcza posiadając więcej niż 100 pluginów. U mnie spowodowało to, że parę bitew musiałem zakończyć konsolą, a po bitwie o Wichrowy Tron zniknęli mi z miasta zupełnie strażnicy, a Brunwulf nie został jarlem.
 
Lieb Vaterland magst ruhig sein

Szulwik

Szulwik

Użytkownicy
posty688
Propsy88
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy

Szulwik

loot skyrim jak używać
#22 2015-06-25, 14:19(Ostatnia zmiana: 2015-06-25, 15:54)
Usunięcie plików ini nic nie dało. Co więcej nawet na czystym skyrimie mam te zjebane tekstury.

skopiowałem skse do skyrima i w folderze data nie ma żadnego pliku/folderu skse. Także nie mogę znaleźć pliku skse ini.

edit. Wgrałem ten enb series i problem chyba został rozwiązany. Zdążyłem uciec z Helgen, dość do rzecznej puszczy, potem do białej grani. A potem jeszcze przejechałem się do Markartu i nie dostałem żadnego crasha. Co do tekstur to nie widziałem nic niezwykłego. Jedynie widziałem bawoła z wymalowanymi znakami.
 

Żelazko

Żelazko

Użytkownicy
Hominus Kazzmirus
posty1032
Propsy1178
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Hominus Kazzmirus
Cytuj
skopiowałem skse do skyrima i w folderze data nie ma żadnego pliku/folderu skse. Także nie mogę znaleźć pliku skse ini.
Pliku SKSE.ini może nie być w data/SKSE ale jeśli nie ma folderu SKSE to masz źle zainstalowany SKSE. :facepalm:
Po prostu go stwórz i zapisz plik tekstowy  w notepadzie jako SKSE.ini

Szulwik

Szulwik

Użytkownicy
posty688
Propsy88
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy

Szulwik

loot skyrim jak używać
#24 2015-06-25, 20:09(Ostatnia zmiana: 2015-06-25, 20:38)
A co z całą zawartością tego pliku? Tylko to co wcześniej podałeś?

A po za tym mam dokument tekstowy skse w dokumenty-my games-skyrim-data.
 

Żelazko

Żelazko

Użytkownicy
Hominus Kazzmirus
posty1032
Propsy1178
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Hominus Kazzmirus
Cytuj
A co z całą zawartością tego pliku? Tylko to co wcześniej podałeś?

Masz klej go do data/skse tam gdzie masz gre zainstalowaną i wiecej mnie nie truj o takie proste pierdoły.

http://www.speedyshare.com/GNq3M/SKSE.ini


Cytuj
A po za tym mam dokument tekstowy skse w dokumenty-my games-skyrim-data.
To są logi, tym się nie przejmuj.
Tylko weź nie odinstalowywuj moda takiego jak Civil War Overhaul czy innego polegającego na skryptach w środku grania bo ci się rozrypie szystko i dalej bedziesz mial crashe.

Szulwik

Szulwik

Użytkownicy
posty688
Propsy88
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
kurde, coś poknociłem. Zainstalowałem te mody za pomocą wrye basha, ale z niewiadomych przyczyn przy wyborze postaci wszystko było po angielsku. Skopiowałem ręcznie spolszczenia tych modów tam gdzie trzeba, i zamiast zaczynać grę jak w alternative start mod zaczyna mi się gra tak jak w oryginale ;/
 

Zucklov

Zucklov

Quest Pack Team
Send nudes
posty1102
Propsy1002
ProfesjaSkrypter
  • Quest Pack Team
  • Send nudes
Pewnie spolszczenie jest nieaktualne, jeżeli polega ono na podmianie esp. I przyzwyczaj się do grania z angielskimi napisami, bo nie do każdego moda jest aktualne i dobrze zrobione spolszczenie.
 
Lieb Vaterland magst ruhig sein

Szulwik

Szulwik

Użytkownicy
posty688
Propsy88
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
z tym że jak za pierwszym razem zainstalowałem to było ok.
 

Szulwik

Szulwik

Użytkownicy
posty688
Propsy88
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy

Szulwik

loot skyrim jak używać
#29 2015-06-28, 22:40(Ostatnia zmiana: 2015-06-29, 12:46)
Jeszcze jedno pytanie.

Żelazko napisał że część modów można dodawać w trakcie gry, a część trzeba przed zaczęciem nowej gry. Czy dungeony można wgrywać w trakcie gry? Bo jak czytam przy opisach że niektóre są zalecane dopiero przy konkretnym poziomie, to równie dobrze mógłbym je wgrać dopiero gdy dany poziom osiągnę.

kurwa mać, wgrałem te same mody tak samo jak za pierwszym razem (przy użyciu nmm) i crashuje mi zaraz po pokazaniu loga bethesdy. Kurwa, gdy już wszystko wydawało się być ok, to znowu coś się pierdoli.

Dobra, ogarnąłem. Jak na razie wszystko działa dobrze, tylko nie wiem czemu w Markarcie nie pojawił się ten koleś co daje liścik po napaści renegata na kobietę...
 

Marid

Marid

Użytkownicy
Filozofia "xD"
posty647
Propsy234
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Filozofia "xD"
Od siebie to ogólnie polecam filmiki Od Gopher'a - Skyrim Mod Sanctuary. Koleś tłumaczy wszystko jak krowie na granicy, z anielską cierpliwością podchodzi to tematu, omawia wszystkie szczegóły i rozwleka się do granic możliwości na każdą mniej/bardziej ważną pierdołę, odpowiada w komentarzach dotyczących problemów z "czymśtam". Jedyny minus to taki, że żeby cokolwiek zrozumieć trzeba ogarniać angielski w stopniu średnio-komunikatywnym. Ja, jako że jestem laikiem w modowaniu, pościągałem i poinstalowałem (nie wszystkie oczywiście :D) kilkanaście większych modów z pierwszej trzydziestki skyrimnexusowej (mniejsze prawdopodobieństwo że coś się spierdoli, projekty aktualizowane na bieżąco, wszystkie compatibility patche wypisane na stronie głównej danego projektu), a i tak po rozpoczęciu nowej gry doświadczam efektu "barrel roll'a" (aż do momentu dojechania do Helgen, ale to - poza moją irytacją - póki co nie przyniosło negatywnych efektów a mam już ponad 210 godzin i jestem w Solstheim). Jedynym błędem jakim do tej pory napotkałem, jest niepojawianie się questa o odzyskanie miecza w Riftenie. Polecam też grać w angielską wersję gry, bo po modowaniu Falloutów wiem, że jakimś cudem te gry (F3, FNV i właśnie SKYRIM) bardziej lubią wrzucanie obcojęzycznych modyfikacji na angielską wersję gry.

Ja z kolei chciałbym zadać @Żelazko tylko jedno pytanie. Czy słyszał o modyfikacji (bardzo mnie zaintrygowała, w pewnym stopniu poprawia klimat) Deadly Mutilation i jakie są jego odczucia na temat tejże modyfikacji.
 

Zucklov

Zucklov

Quest Pack Team
Send nudes
posty1102
Propsy1002
ProfesjaSkrypter
  • Quest Pack Team
  • Send nudes
Ja słyszałem i nowe efekty są tylko na vanilijnych pancerzach, więc nie warto.
 
Lieb Vaterland magst ruhig sein

Żelazko

Żelazko

Użytkownicy
Hominus Kazzmirus
posty1032
Propsy1178
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Hominus Kazzmirus

Żelazko

loot skyrim jak używać
#32 2015-06-30, 16:57(Ostatnia zmiana: 2015-06-30, 17:08)
Lub CBBE pancerzach. Fajna polecam. Bugi będą wychodzić na pozostałych pancerzach jak Immerisve Armors  lub mod nie będzie działać w ogóle na nich chociaż ale i tak warto dla samych przyjemności odciupania magowi ręki np lub spalania przeciwników lub żeby im łeb wybuchnął jak ich porazi się błyskawicą...

Ten mod ma tendencja "zejścia ze śruby z gwintu" na ciężkich load orderach więc pasuje od czasu do czasu zaglądnąć do MCM i zrestetować moda zaznaczając reset player’s effects.



Post połączony: 2015-06-30, 17:07
Jeszcze jedno pytanie.

Żelazko napisał że część modów można dodawać w trakcie gry, a część trzeba przed zaczęciem nowej gry. Czy dungeony można wgrywać w trakcie gry? Bo jak czytam przy opisach że niektóre są zalecane dopiero przy konkretnym poziomie, to równie dobrze mógłbym je wgrać dopiero gdy dany poziom osiągnę.

kurwa mać, wgrałem te same mody tak samo jak za pierwszym razem (przy użyciu nmm) i crashuje mi zaraz po pokazaniu loga bethesdy. Kurwa, gdy już wszystko wydawało się być ok, to znowu coś się pierdoli.

Dobra, ogarnąłem. Jak na razie wszystko działa dobrze, tylko nie wiem czemu w Markarcie nie pojawił się ten koleś co daje liścik po napaści renegata na kobietę...

Czytaj opis moda autora zazwyczaj zaznaczy czy można go dodać w trakcie rozgrywki. Tylko jak już zacząłeś grać nie zmieniaj zbytnio strukturę load orderu i nie odapalaj LOOT.
Jeśli te lochy nowe lokacje mody to tylko jakiś nowa lokacja z leveledlist-ą przeciwników to nie ma co się obawiać. Bardziej trzeba uważać na mody które coś skryptują w grze. A czy mod coś skryptuje w grze poznasz po jego zawartości sprawdzając czy nie ma folderu scripts (folder scripts może byc w pliku BSA więc tam też zaglądnij).

Szulwik

Szulwik

Użytkownicy
posty688
Propsy88
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Cytuj
Czytaj opis moda autora zazwyczaj zaznaczy czy można go dodać w trakcie rozgrywki. Tylko jak już zacząłeś grać nie zmieniaj zbytnio strukturę load orderu i nie odapalaj LOOT.

Wybaczcie że odkopuje tak stary wątek, ale uznałem że nie ma sensu zakładać nowego dla jednego pytania.

Skoro nie mogę uruchamiać loota po wzięciu nowej gry, to jak mam ustalić kolejność wczytywania modów?
 

Zucklov

Zucklov

Quest Pack Team
Send nudes
posty1102
Propsy1002
ProfesjaSkrypter
  • Quest Pack Team
  • Send nudes
http://www.youtube.com/watch?v=a0QiuaIBstw

Loota nie odpalaj po wczytywaniu istniejącego zapisu, bo zmieniasz load order. Przy nowej grze, jeżeli usuwałeś lub dodawałeś w międzyczasie jakieś mody, jest to nawet wskazane.
 
Lieb Vaterland magst ruhig sein


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry