Dodawanie nowych głów i przenikające tekstury 1344 3

O temacie

Autor ING

Zaczęty 26.05.2015 roku

Wyświetleń 1344

Odpowiedzi 3

ING

ING

Użytkownicy
posty64
Propsy59
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
Próbuję dodać nowe głowy, jednak podczas kompilacji pliku mms wywala błąd (co jest chyba normalne z tego co udało mi się znaleźć na ten temat). Tak, gra sama kompiluje pliki, ale trzeba ich użyć, a nie mam specjalnie pojęcia jak dodać nową do edytora facehelpera.
 

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič
Wywalanie błędu nie jest normalne, po prostu robisz coś źle. Z tym mogę spróbować ci pomoc. Daj screen tego błędu.
Ze skryptem ci nie pomogę bo nie mam ich na v PC 
 


ING

ING

Użytkownicy
posty64
Propsy59
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
Zwykły crash pod koniec kompilowania w sourcerze http://scr.hu/3acp/80wuj
Zrobiłem ją bez animacji, jednego asc dałem pod wszystkie poniższe. Sądziłem, że takim sposobem głowa będzie działała, tylko bez reszty animacji. Może to być błąd, wolę się pierw upewnić.


Spoiler
Cytuj
morphMesh ("hum_head_brodakrotka")
{
   morphRef ("hum_head_brodakrotka.ASC")
   morphAni ("S_NEUTRAL" 1 1 -1 1 L "hum_head_brodakrotka" 0 0 SPD:1)
   morphAni ("S_FRIENDLY" 1 1 -1 1 L "hum_head_brodakrotka" 0 0 SPD:1)
   morphAni ("S_ANGRY" 1 1 -1 1 L "hum_head_brodakrotka" 0 0 SPD:1)
   morphAni ("S_HOSTILE" 1 1 -1 1 L "hum_head_brodakrotka" 0 0 SPD:1)
   morphAni ("S_FRIGHTENED" 1 1 -1 1 L "hum_head_brodakrotka" 0 0 SPD:1)
   morphAni ("S_EYESCLOSED" 1 0.1 -1 0.1 L "hum_head_brodakrotka" 0 0 SPD:1)
   morphAni ("R_EYESBLINK" 4 0.04 0 0.04 . "hum_head_brodakrotka" 0 0 SPD:1)
   morphAni ("T_EAT" 1 0.1 2 0.1 . "hum_head_brodakrotka" 0 0 SPD:1)
   morphAni ("T_HURT" 1 0.1 -1 0.1 L "hum_head_brodakrotka" 0 0 SPD:1)
   morphAni ("VISEME" 2 0.1 -1 0.1 L "hum_head_brodakrotka" 0 0 SPD:1)
}

PS:
Mam jeszcze inny problem trochę z innej beczki, który trapi mnie już od jakiegoś czasu.
(specjalnie nie dałem tekstury)
http://scr.hu/3acp/fdjm3
http://screenshu.com/static/uploads/temporary/04/63/g9/lanymm.jpg

Jak widać widać pasek za plecami na pierwszym i rękę na drugim przenikają przez klatkę piersiową. Tak samo jest jeszcze w kilku miejscach.
 

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič
1. morphAni potrzebuje pliku animacji nie modelu. Jak to tylko test to z modelu głowy wyeksportuj plik animacji nawet jak nie istnieje. Albo usun wpisy morph ani.
2. Tam ten screen jest do niczego bo potrzebuje dokładny raport. 
3. Gothic sam sobie skompiluje model głowy, po prostu ja ustaw któremuś npc.
4. Przenikanie to pewnie błąd w modelu albo przezroczystości textury. Gothic je źle renderuje.
 



0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry